Luiertaarten
vrijdag 12 maart 2010 om 19:41
Ik heb wel een kind én 1 luiertaart gekergen en ik vind het ook leuk! Schoonmama heeft samen met vriendinnen erg haar best gedaan op deze manier bruikbare luiers te geven met een hoop leuke kleine en soms handige cadeautjes.
Zie ze al zitten met z'n drietjes met een wijntje erbij, leuk een luiertaart in elkaar knutselen voor verse mama en 'Kleinkind'.
Prachtig toch!
Zie ze al zitten met z'n drietjes met een wijntje erbij, leuk een luiertaart in elkaar knutselen voor verse mama en 'Kleinkind'.
Prachtig toch!
vrijdag 12 maart 2010 om 19:46
vrijdag 12 maart 2010 om 19:51
Ik heb er ook een gekregen en ik vond het hartstikke leuk en lief! De luiers werden bijeen gehouden door een elastiekje, en ik heb ze bijna allemaal gewoon kunnen gebruiken. En er zaten allemaal verzorgingsdingen bij, badolie, wasgel, en washandjes, knuffeltjes, sokjes. Nou geweldig toch?
En ik heb er zelf ook een gemaakt voor een vriendin. Die vond het ook heel leuk (zei ze )! Dus ik zeg; gewoon doen!
En ik heb er zelf ook een gemaakt voor een vriendin. Die vond het ook heel leuk (zei ze )! Dus ik zeg; gewoon doen!
zaterdag 13 maart 2010 om 09:44
maandag 15 maart 2010 om 10:10
Grappig. Ik had in NL nog nooit van zo'n ding gehoord maar hier vinden mensen het nog wel hip en ik vind het eigenlijk best wel leuk en creatief. Zolang de luiers tenminste bruikbaar blijven maar dat is zoals ik ze heb gezien, wel zo. Ik had ze vroeger (heeeel lang geleden toen ik in de babietjes zat) wel graag gehad. Luiers zijn nooit weg, daar heb je tenminste wat aan.
Ik ben ook zo'n iemand die niet graag geld geeft maar als het moet dan maak ik graag iets geks waar het geld inzit ofzo. Dat is net zoiets als dit, een pak luiers geven is niks aan maar zo'n luier taart of gateau des couche (vrije vertaling in het Frans) voor degenen die luiertaart een vies woord vinden, vind ik een stuk leuker.
Ik ben ook zo'n iemand die niet graag geld geeft maar als het moet dan maak ik graag iets geks waar het geld inzit ofzo. Dat is net zoiets als dit, een pak luiers geven is niks aan maar zo'n luier taart of gateau des couche (vrije vertaling in het Frans) voor degenen die luiertaart een vies woord vinden, vind ik een stuk leuker.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)