En we tetteren door over onze dieren
maandag 15 februari 2010 om 22:16
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
vrijdag 12 maart 2010 om 20:21
Hoi lieve meiden, even een update.
Vndaag de knoop doorgehakt maarrr er blijk nog 1 klein prankje hoop!
de dierenarts vondt haar toch nog te "goed" om definitief de knoop door te hakken en kwam met een nieuw medicijn genaamd,Tryplase.
dat is een soort vervanging omdat ze zelf geen stofjes aanmaakt die haar ontlastijng kan binden.(komen ze nu mee)
Mijn oogappeltje gaat nog minimaal 1 week mee
Kleintjes op Komst!!!!!
Vndaag de knoop doorgehakt maarrr er blijk nog 1 klein prankje hoop!
de dierenarts vondt haar toch nog te "goed" om definitief de knoop door te hakken en kwam met een nieuw medicijn genaamd,Tryplase.
dat is een soort vervanging omdat ze zelf geen stofjes aanmaakt die haar ontlastijng kan binden.(komen ze nu mee)
Mijn oogappeltje gaat nog minimaal 1 week mee
Kleintjes op Komst!!!!!
vrijdag 12 maart 2010 om 20:27
Jaaaaaaaaa, Poez, die witte is een absolute schoonheid. Die hebben we gehouden en blijkt de grote liefde van Oudste Zoon te zijn; hij en Loesewies van der Pies zijn continu in elkaars buurt.
Ratteke: alles ligt klaar hoor, maar ik denk ook dat de kat van Etosha eerder is, want ik zie hier nog helemaal geen tekenen die erop wijzen dat er snel kattengrut in aantocht is.
Ratteke: alles ligt klaar hoor, maar ik denk ook dat de kat van Etosha eerder is, want ik zie hier nog helemaal geen tekenen die erop wijzen dat er snel kattengrut in aantocht is.
.
vrijdag 12 maart 2010 om 20:39
Ha, nóg meer kleintjes in aantocht!! Leuk Marie, blijf vooral meetetteren en véél foto's plaatsen enzo. Daar zijn we hier dol op
Oh fijn DarlingNikki dat er nog een medicijn is wat ze gaan proberen (wat je zegt, dat ze daar nu pas mee komen zeg). Ik hoop echt dat het gaat werken!
Ik trof Puk net weer in een zeer fraaie houding aan. Ben de foto's van mijn camera aan het halen en zet ze straks uiteraard hier neer!
Oh fijn DarlingNikki dat er nog een medicijn is wat ze gaan proberen (wat je zegt, dat ze daar nu pas mee komen zeg). Ik hoop echt dat het gaat werken!
Ik trof Puk net weer in een zeer fraaie houding aan. Ben de foto's van mijn camera aan het halen en zet ze straks uiteraard hier neer!
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 12 maart 2010 om 20:43
Trouwens Lé, al Dikke berenpoes-nieuws? Ben bang van niet want dan had je het hier vast al wel gemeld. *slingert duimen weer aan*
En oh, Anneke...ik had helemaal niet gereageerd op het liefdesverdriet van je dochter. Hoe gaat het nu met haar? En logisch dat het je meer raakt dan de nare dingen die je soms via je werk te horen krijgt, dit staat dichtbij, het is jouw dochter die verdriet heeft! En dank je wel voor je lieve woorden, ik moest er een beetje van blozen. Jij bent ook lief!!
En oh, Anneke...ik had helemaal niet gereageerd op het liefdesverdriet van je dochter. Hoe gaat het nu met haar? En logisch dat het je meer raakt dan de nare dingen die je soms via je werk te horen krijgt, dit staat dichtbij, het is jouw dochter die verdriet heeft! En dank je wel voor je lieve woorden, ik moest er een beetje van blozen. Jij bent ook lief!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 12 maart 2010 om 20:50
quote:Mariannanas schreef op 12 maart 2010 @ 20:15:
Mag ik ook even mee komen tetteren? Ik had het heuglijke nieuws onlangs ook al aan Leo verteld: ook mijn lieve rooie poes is zwanger. Niet gepland en met het oog op de kattenbevolking ook best stom van mij enzo (ik plaats zelf die opmerkingen maar alvast
), maar stiekum vind ik het heel erg leuk.
Volgens mij loopt ze "op alle dag" en zouden we dit weekend wel eens gezinsuitbreiding kunnen krijgen. Ik lees dus met grote belangstelling mee met Etosha!Oh wat leuk, nog een nestje. Is je weglopertje nog terug gekomen?
Mag ik ook even mee komen tetteren? Ik had het heuglijke nieuws onlangs ook al aan Leo verteld: ook mijn lieve rooie poes is zwanger. Niet gepland en met het oog op de kattenbevolking ook best stom van mij enzo (ik plaats zelf die opmerkingen maar alvast

Volgens mij loopt ze "op alle dag" en zouden we dit weekend wel eens gezinsuitbreiding kunnen krijgen. Ik lees dus met grote belangstelling mee met Etosha!Oh wat leuk, nog een nestje. Is je weglopertje nog terug gekomen?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

vrijdag 12 maart 2010 om 20:50
vrijdag 12 maart 2010 om 20:54
quote:Mariannanas schreef op 12 maart 2010 @ 20:50:
Nee, MV, wegloper is nooit meer teruggekomen...........
Oh wat verdrietig. Andere weglopertje van forumster Bumper, kat Bumper is tot nu toe ook nog niet terug.
Ik had zo gehoopt dat ze terug zouden komen.
Nee, MV, wegloper is nooit meer teruggekomen...........
Oh wat verdrietig. Andere weglopertje van forumster Bumper, kat Bumper is tot nu toe ook nog niet terug.
Ik had zo gehoopt dat ze terug zouden komen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

vrijdag 12 maart 2010 om 21:05
Eej, dit gaat echt te snel hoor! Nog niks hier. Kwam net thuis en had het luikje dicht gelaten.. da's dus nu stuk. En overal liggen plukken haar. Hmz. Coco is nu dus toch maar weer een ommetje maken in de tuin, want dit werkt niet. En geen babies!
Marie, wat gaaf! Ja, stiekem is het gewoon superleuk toch? Spannend ook! Wie weet is ze toch nog wel eerder dan Coco!
Wat een superfoto's van Olijf en van Bieb! Echt leuk. Trouwens, ik vind die laatste foto van luni ook schattig.
Nah, ik ga effe verder rennen hier! Nog van alles doen.
Marie, wat gaaf! Ja, stiekem is het gewoon superleuk toch? Spannend ook! Wie weet is ze toch nog wel eerder dan Coco!
Wat een superfoto's van Olijf en van Bieb! Echt leuk. Trouwens, ik vind die laatste foto van luni ook schattig.
Nah, ik ga effe verder rennen hier! Nog van alles doen.