Maak elkaar blij!!!
woensdag 28 januari 2009 om 01:26
Nou, mooi! Eindelijk weer toestemming voor dit topic.
Met de komst van dit forum verdween mijn (duh, mijn best lopende topic ooit ) naar het prikbord. Echter, in navolging op de ruiltopics mag dit dus weer.
Heb je zegels, spaarpunten, voetbalplaatjes, kortingcoupons of wil je ze?
Geef het hier aan, help elkaar aan vol plakboek, volle spaarkaart of een D.E. servies.
Het is te laat voor de C1000-zegels die ik over heb.
De AH voetbalplaatjes houd ik al apart voor Dreamer.
Vul verder aan/in wat je kwijt wilt of kunt gebruiken en maak elkaar dus blij! Kleine moeite, soms groot plezier!
Met de komst van dit forum verdween mijn (duh, mijn best lopende topic ooit ) naar het prikbord. Echter, in navolging op de ruiltopics mag dit dus weer.
Heb je zegels, spaarpunten, voetbalplaatjes, kortingcoupons of wil je ze?
Geef het hier aan, help elkaar aan vol plakboek, volle spaarkaart of een D.E. servies.
Het is te laat voor de C1000-zegels die ik over heb.
De AH voetbalplaatjes houd ik al apart voor Dreamer.
Vul verder aan/in wat je kwijt wilt of kunt gebruiken en maak elkaar dus blij! Kleine moeite, soms groot plezier!
thee wijzigde dit bericht op 28-01-2009 01:51
Reden: woordje vergeten
Reden: woordje vergeten
% gewijzigd
donderdag 1 april 2010 om 22:13
Wie kan mij helpen aan geluksnijntjes van de Bruna?
Ik heb eventueel mijn dubbele geluksnijntjes aan te bieden, heel veel voetbalplaatjes en DE-punten.
Mailen mag naar: ruilen_met_chrisy@hotmail.com
Ik heb eventueel mijn dubbele geluksnijntjes aan te bieden, heel veel voetbalplaatjes en DE-punten.
Mailen mag naar: ruilen_met_chrisy@hotmail.com
donderdag 1 april 2010 om 22:43
Wie kan ik blij maken met twee dierentuin vouchers van Super de Boer? De meewerkende dierentuinen zijn dusdanig ver weg voor ons, dat we aan benzine meer kwijt zijn dan de korting ons oplevert .
Je kunt ze tot 31 mei verzilveren en dan kun je tot 30 juni naar de dierentuin met 2 x ¤10,- korting.
De parken die meedoen zijn: De Apenheul, Blijdorp, Galapark, Dierenpark Emmen, Beekse Bergen, Ouwehands en Diergaarde Blijdorp.
Je kunt ze tot 31 mei verzilveren en dan kun je tot 30 juni naar de dierentuin met 2 x ¤10,- korting.
De parken die meedoen zijn: De Apenheul, Blijdorp, Galapark, Dierenpark Emmen, Beekse Bergen, Ouwehands en Diergaarde Blijdorp.
The time is now
dinsdag 13 april 2010 om 12:21
OOOh festini zag je even over het hoofd. spaarzegels zijn bij mij van harte welkom =)
mailen kan op amanda_de_leeuw@hotmail.com
vermeld er gelijk bij waar ik je blij mee kan maken
mailen kan op amanda_de_leeuw@hotmail.com
vermeld er gelijk bij waar ik je blij mee kan maken
donderdag 15 april 2010 om 22:55
Ik heb nog 9 eftelingzegels van de ah liggen. Bij interesse mailen naar kidsspeelgoed@gmail.com
vrijdag 16 april 2010 om 22:28
Hallo allemaal,
ik wil graag samen met mijn dochter, mijn zus en haar dochter naar de Efteling dus als er iemand nog zegels overheeft dan zouden we die heel graag willen hebben.
Ook sparen we voor Artis, die zegels krijg je bij de Deka-markt.
Dus als bovenstaande zegels in je laatje verstoffen, mail naar mij:
selmaduim@live.nl
Als je er iets voor terug wil hebben laat het me maar weten
ik wil graag samen met mijn dochter, mijn zus en haar dochter naar de Efteling dus als er iemand nog zegels overheeft dan zouden we die heel graag willen hebben.
Ook sparen we voor Artis, die zegels krijg je bij de Deka-markt.
Dus als bovenstaande zegels in je laatje verstoffen, mail naar mij:
selmaduim@live.nl
Als je er iets voor terug wil hebben laat het me maar weten
maandag 3 mei 2010 om 22:35
Halo ik ben nieuw en wil grag naar de EFTELING heeft nog iemand kaartjes. Ik bedoel zegels vanaf ah. Dat maak het voor papa goed koper. We gaan dan met met zijn alle (5mensen) Hoop ik!!!
Wie heeft ze????? nikte-nikkie@hotmail.com Ik hoop het echt!!!!!!!!!!!!
Wie heeft ze????? nikte-nikkie@hotmail.com Ik hoop het echt!!!!!!!!!!!!