Het ego-trip topic
vrijdag 12 maart 2010 om 23:37
Zo en nu gaan we even ego trippen.
*Zet alle (valse) bescheidenheid opzij, dik je capaciteiten enorm aan.
*Schep op over je ge-wel-dig-e leven/hond/kind/man/baan/uiterlijk.
*Ontken stellig alle minpunten die je schijnt te hebben.
*EN: wees niet humor-schuw (jouw humor is tenslotte toch de leukste!)
Ik zal beginnen.
Ik kan echt geweldig goed tekenen en schilderen. Van Gogh? Dali? DaVinci? Monet, Manet.... ze zijn er allemaal niets bij.
Daarnaast zie ik er geweldig uit. Ik heb de perfecte kont, en prachtige... ogen!
Mijn kinderen zijn de leukste 2 die ooit op heel deez' aardkloot voet hebben gezet, en dat is geheel mijn verdienste.
Ik ben zo uitdrukkingsvaardig dat er niet tegenop te luisteren valt en mijn adviezen zijn altijd geweldig.
*Zet alle (valse) bescheidenheid opzij, dik je capaciteiten enorm aan.
*Schep op over je ge-wel-dig-e leven/hond/kind/man/baan/uiterlijk.
*Ontken stellig alle minpunten die je schijnt te hebben.
*EN: wees niet humor-schuw (jouw humor is tenslotte toch de leukste!)
Ik zal beginnen.
Ik kan echt geweldig goed tekenen en schilderen. Van Gogh? Dali? DaVinci? Monet, Manet.... ze zijn er allemaal niets bij.
Daarnaast zie ik er geweldig uit. Ik heb de perfecte kont, en prachtige... ogen!
Mijn kinderen zijn de leukste 2 die ooit op heel deez' aardkloot voet hebben gezet, en dat is geheel mijn verdienste.
Ik ben zo uitdrukkingsvaardig dat er niet tegenop te luisteren valt en mijn adviezen zijn altijd geweldig.
zaterdag 13 maart 2010 om 00:03
Ik kan geweldig goed tekenen en schilderen.. Ladiosa is er niets bij (dus Dali, Van Gogh, DaVinci Manet, Monet kunnen wel helemaal inpakken).
Mijn vriend is geweldig, bijna net zo geweldig als ik. Hoezo perfectie bestaat niet? Dat gaat alleen op voor andere mensen.
Ik ben nooit chagrijnig. Nooit. Altijd even lief en aardig. Waren er maar meer van mij.
Ik verdien een standbeeld, lintjes en de hele reutemeteut. Ik wacht geduldig af. Een kort lontje hebben is mij vreemd.
Ik heb altijd mooie en zinvolle dingen te zeggen, vroeg of laat moeten die wel op een delfts blauw tegeltje komen.
Mijn vriend is geweldig, bijna net zo geweldig als ik. Hoezo perfectie bestaat niet? Dat gaat alleen op voor andere mensen.
Ik ben nooit chagrijnig. Nooit. Altijd even lief en aardig. Waren er maar meer van mij.
Ik verdien een standbeeld, lintjes en de hele reutemeteut. Ik wacht geduldig af. Een kort lontje hebben is mij vreemd.
Ik heb altijd mooie en zinvolle dingen te zeggen, vroeg of laat moeten die wel op een delfts blauw tegeltje komen.
zaterdag 13 maart 2010 om 00:11
Lieve De Meiden en Het Groepje, ik heb geen idee waarom jullie dit topic hebben geopend.
Het is toch duidelijk? Sinds ik meeschrijf op dit shabby forum is het véél leuker interessanter en zinniger geworden. Het zou hier compleet zinloos zijn zonder mij. Dus wat nou jullie ego? Wees blij dat jullie mij hebben!
Het is toch duidelijk? Sinds ik meeschrijf op dit shabby forum is het véél leuker interessanter en zinniger geworden. Het zou hier compleet zinloos zijn zonder mij. Dus wat nou jullie ego? Wees blij dat jullie mij hebben!
zaterdag 13 maart 2010 om 00:22
quote:Vierkant schreef op 13 maart 2010 @ 00:03:
Ik kan geweldig goed tekenen en schilderen.. Ladiosa is er niets bij (dus Dali, Van Gogh, DaVinci Manet, Monet kunnen wel helemaal inpakken).
Mijn vriend is geweldig, bijna net zo geweldig als ik.
HA! Ik ben zo geweldig dat ik geen vriend nodig heb, of wil... (maar goed daar heeft die schat van me dan weer geen boodschap aan)
Hetzelfde met vrienden en vriendinnen.
Maar ik ben dan ook weer zo geweldig dat ik ze niet wegjaag omdat ik toevallig zo geweldig ben.
Geweldig he?
Mijn vriend is geweldig, bijna net zo geweldig als ik.
HA! Ik ben zo geweldig dat ik geen vriend nodig heb, of wil... (maar goed daar heeft die schat van me dan weer geen boodschap aan)
Hetzelfde met vrienden en vriendinnen.
Maar ik ben dan ook weer zo geweldig dat ik ze niet wegjaag omdat ik toevallig zo geweldig ben.
Geweldig he?
zaterdag 13 maart 2010 om 00:28
zaterdag 13 maart 2010 om 00:53
Ik ben ontzettend sociaal, knap, intelligent, getalenteerd, sexy en geweldig. D-cup, geweldige kont, prachtige taille, slank, maatje 36, ladingen vrienden, kennissen-die-vrienden-willen-zijn, een ster in bed (dat ik natuurlijk enkel met zeer speciaal uitgekozen personen deel), geweldig goed in mijn werk (interessante baan, iedereen wil mijn baan wel hebben), en ik weet enorm veel.
Het is gewoon zo, ik kan er niets aan doen.
Laatst zei een vriend van me nog: "Ik val op vrouwen die niet té knap zijn." Ik reageerde (geheel terecht) met een 'Aha, dan val ik sowieso al af.'
Ik ben tenslotte gewoonweg goddelijk, innerlijk én uiterlijk.
Het is gewoon zo, ik kan er niets aan doen.
Laatst zei een vriend van me nog: "Ik val op vrouwen die niet té knap zijn." Ik reageerde (geheel terecht) met een 'Aha, dan val ik sowieso al af.'
Ik ben tenslotte gewoonweg goddelijk, innerlijk én uiterlijk.
zaterdag 13 maart 2010 om 01:02
Ik ben verlicht en heb in mijn korte leven al de hoogste staat van bewustheid bereikt.
Dit zal mijn laatste leven zijn, mijn laatste aardse reis dat volledig het doel heeft om voor anderen een voorbeeld te zijn en hen te helpen bij hun aardse proces. Hierna bereik ik het Nirwana.
(en mijn god....ik wou dat het al zover was)
Dit zal mijn laatste leven zijn, mijn laatste aardse reis dat volledig het doel heeft om voor anderen een voorbeeld te zijn en hen te helpen bij hun aardse proces. Hierna bereik ik het Nirwana.
(en mijn god....ik wou dat het al zover was)
zaterdag 13 maart 2010 om 01:37
Ja lekker! Mijn levensstijl is verre van doorsnee, leef over het algemeen in heerlijk warme oorden over de hele wereld, ben afhankelijk van niemand en ik zit ruim boven een ton per jaar die ik volledig mag opmaken aan leuke dingen voor mezelf. Ik betaal geen huur/hypotheek, verzekeringen of transport. Ik werk er hard voor en ben volledig zelfstandig. Verder heb ik een prachtig figuur en ben niet bijzonder knap maar heb voldoende charisma om niet zonder aandacht te zitten
.
zaterdag 13 maart 2010 om 02:13