Het ego-trip topic

12-03-2010 23:37 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo en nu gaan we even ego trippen.

*Zet alle (valse) bescheidenheid opzij, dik je capaciteiten enorm aan.

*Schep op over je ge-wel-dig-e leven/hond/kind/man/baan/uiterlijk.

*Ontken stellig alle minpunten die je schijnt te hebben.

*EN: wees niet humor-schuw (jouw humor is tenslotte toch de leukste!)

Ik zal beginnen.

Ik kan echt geweldig goed tekenen en schilderen. Van Gogh? Dali? DaVinci? Monet, Manet.... ze zijn er allemaal niets bij.

Daarnaast zie ik er geweldig uit. Ik heb de perfecte kont, en prachtige... ogen!

Mijn kinderen zijn de leukste 2 die ooit op heel deez' aardkloot voet hebben gezet, en dat is geheel mijn verdienste.

Ik ben zo uitdrukkingsvaardig dat er niet tegenop te luisteren valt en mijn adviezen zijn altijd geweldig.

Ego trip?

Totaal aantal stemmen: 12

Mijn bescheidenheid is nooit vals. (25%)
Ik wil geen poll (17%)
Ach omdat je het zo lief vraagt... (8%)
Ik ben pro als iedereen con is. (8%)
IK ben de beste al! (dus kan jij het niet zijn) (33%)
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niks. (8%)
Ik ben alleen bescheiden, zodat anderen zich niet zo in mijn schaduw voelen staan. Zo ben ik dan ook wel weer he. Naast mijn geweldige prestaties, uiterlijk en iq, heb ik ook voldoende empatie om mee te voelen met de minder bedeelden op al die vlakken.

Het nummer 'Don't cha' doet dan ook niet eens recht aan mij. Maar goed, dat vinden jullie vast ook allemaal. Ik snap dat wel. Want zo ben ik gewoon.
Ik heb het beste huwelijk van het VIVA-forum. Dat kan ook niet anders want ik zie mijn man zelden. En daarnaast zeur ik nooit. Ik neem genoegen met één paar hele dure schoenen ipv een kast vol.

Ik heb een Goddelijke Bilpartij en perfecte tieten, die alleen maar mooier werden na een half jaar borstvoeding.

Mijn honden kunnen zo in de Page-reclame, zo schattig zijn ze.

En ik heb de mooiste dochter van de wereld, dat komt natuurlijk omdat ze op mij lijkt.
Ik ben de ideale vrouw. Ik zit hier fris en fruitig, ik heb een natuurlijke schoonheid. Ik heb net ontbeten, uiteraard vers fruitsapje, zelfgemaakte jam en versgebakken brood. Mijn kind dartelt om me heen, ze weet met haar tien maanden al heel goed waar ze niet aan mag komen. Ze spreekt al met twee woorden, is dat niet knap?

De zon schijnt en ik trek zo mijn nieuwste jurkje van By Groth aan, om in de binnenstad van Utrecht te gaan flaneren. Ik heb net de staatsloterij gewonnen, hoofdprijs, dus ik heb iets te vieren.

Weet je, mensen vinden dat ik zo gewoon gebleven ben. Als dat niet mijn grootste kwaliteit is!
Ja SLOTJE, ik ben er al.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:Paque_in_Pink schreef op 13 maart 2010 @ 10:45:

Ja SLOTJE, ik ben er al.
Ik hou hier het forum draaiende. Toen ik even een paar weken weg ging, vertrokken er drie angels uit hun angelfunctie gewoon puur uit het feit dat ze niet konden handelen dat de belangrijkste forummer er niet meer was. Dat Five ging bloggen is natuurlijk volstrekt logisch, zo kon ze er zeker van zijn dat alle blogs over mij zullen gaan.

Ik ben natuurlijk hyperintelligent, superaantrekkelijk en het staat buiten kijf dat ik de wereld ga veroveren. Ik ben thans al bezig zonder dat iemand het nog door heeft. Eerst het forum, dan de rest van de wereld. Whahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven