Bezemtopic deel 6
zaterdag 13 maart 2010 om 14:12
zaterdag 13 maart 2010 om 14:39
quote:fussie schreef op 13 maart 2010 @ 09:25:
Lijstje:
- boodschappen halen en inruimen
- schuur opruimen en ook alles meteen weggedaan naar kringloop en stort
- kruidkoek bakken
- naar bibliotheek met Zoon en cadeautje gekocht voor verjaarsfeestje van vanmiddag
- naar zwemles met Zoon Hij heeft weer een sticker a
- Opa en Oma bezoek
- naar de pretecho
- heel misschien nog naar de voetbal
Morgen lekker niets
Woei, alles al gedaan wat we wilden doen en meer Wat heerlijk zo'n productieve dag!
Marels, klinkt erg goed
Rainz, fijn dat je weer goed online kan.
* even zwaaien naar Purple , hoi Purp, hier taQ *
Zo, nu even wachten op Opa en Oma.
Lijstje:
- boodschappen halen en inruimen
- schuur opruimen en ook alles meteen weggedaan naar kringloop en stort
- kruidkoek bakken
- naar bibliotheek met Zoon en cadeautje gekocht voor verjaarsfeestje van vanmiddag
- naar zwemles met Zoon Hij heeft weer een sticker a
- Opa en Oma bezoek
- naar de pretecho
- heel misschien nog naar de voetbal
Morgen lekker niets
Woei, alles al gedaan wat we wilden doen en meer Wat heerlijk zo'n productieve dag!
Marels, klinkt erg goed
Rainz, fijn dat je weer goed online kan.
* even zwaaien naar Purple , hoi Purp, hier taQ *
Zo, nu even wachten op Opa en Oma.
zaterdag 13 maart 2010 om 14:40
Wauw Marels, dat klinkt echt te gek! Wat leuk dat je moeder ook zo genoten heeft
Wij gaan heel af en toe wel eens hier naar toe:
De Kromme Watergang
Is een soortgelijk iets. Wij waren en vorig jaar met Valenlijn voor een speciaal Valentijnsmenu. Echt heel erg leuk of zo decadent chique te doen en behandeld te worden. Zoiets moet je ook niet te vaak doen ,want dat wordt het toch minder bijzonder.
Volgende keer wil ik wel eens naar Sergio Herman (Die van Ellemieke Verdoorn), Oud Sluis.
MissM, is/was je vader ziek?
Het lijkt hier, ondanks dat er geen zonnetje is, best lekker weer, dus wij gaan zo een wandeling maken.
Was draait ondertussen.
Laterr!!
Wij gaan heel af en toe wel eens hier naar toe:
De Kromme Watergang
Is een soortgelijk iets. Wij waren en vorig jaar met Valenlijn voor een speciaal Valentijnsmenu. Echt heel erg leuk of zo decadent chique te doen en behandeld te worden. Zoiets moet je ook niet te vaak doen ,want dat wordt het toch minder bijzonder.
Volgende keer wil ik wel eens naar Sergio Herman (Die van Ellemieke Verdoorn), Oud Sluis.
MissM, is/was je vader ziek?
Het lijkt hier, ondanks dat er geen zonnetje is, best lekker weer, dus wij gaan zo een wandeling maken.
Was draait ondertussen.
Laterr!!
zaterdag 13 maart 2010 om 14:44
Ah ja Fuss, Purple en jij kennen elkaar natuurlijk ook
Mooi lijstje, fijn dat het af is!
Rainz, dat nieuwe toestenbord heb je lekker snel geregeld.
Coe, als ik je niet meer spreek vandaag: Heel veel plezier vanavond met 'Coetjes-time'.
Ik heb gisteren weer 'Goldie-time' gehad dus ik kan er weer eventjes tegen
Mooi lijstje, fijn dat het af is!
Rainz, dat nieuwe toestenbord heb je lekker snel geregeld.
Coe, als ik je niet meer spreek vandaag: Heel veel plezier vanavond met 'Coetjes-time'.
Ik heb gisteren weer 'Goldie-time' gehad dus ik kan er weer eventjes tegen
zaterdag 13 maart 2010 om 14:48
zaterdag 13 maart 2010 om 15:18
Mooi Gold Ik had je al gemaild
Haaii Fuss!Wat een lijst heb je afgwerkt.Ik dacht trouwens dat ik je vanmiddag bij de bonbonzaak zag lopen dus ik toeterde maar je was het niet
Marels,klinkt erg goed zeg!Wat leuk ook dat je moeder zo genoten heeft.Geen last meer van haar tanden?
Rainz,wanneer komt man weer thuis?Je zal hem wel gemist hebben!
Hier zijn de kinderen weggebracht naar opa en oma,ik ben al onder zonnebank geweest en ga straks lekker uitgebreid douchen.Heb 2 outfits klaarliggen,weet nog niet welke het wordt..Ik denk dat we rond een uur of 7 vertrekken,je kunt daar ook eten van een warm en koud buffet(klinkt lekker afgezaagd na verhaal van Marels)maar meestal krijg ik van de zenuwen geen hap door mijn keel(behalve wat fruit)Heb er zin in!:)
Haaii Fuss!Wat een lijst heb je afgwerkt.Ik dacht trouwens dat ik je vanmiddag bij de bonbonzaak zag lopen dus ik toeterde maar je was het niet
Marels,klinkt erg goed zeg!Wat leuk ook dat je moeder zo genoten heeft.Geen last meer van haar tanden?
Rainz,wanneer komt man weer thuis?Je zal hem wel gemist hebben!
Hier zijn de kinderen weggebracht naar opa en oma,ik ben al onder zonnebank geweest en ga straks lekker uitgebreid douchen.Heb 2 outfits klaarliggen,weet nog niet welke het wordt..Ik denk dat we rond een uur of 7 vertrekken,je kunt daar ook eten van een warm en koud buffet(klinkt lekker afgezaagd na verhaal van Marels)maar meestal krijg ik van de zenuwen geen hap door mijn keel(behalve wat fruit)Heb er zin in!:)
zaterdag 13 maart 2010 om 16:22
Ja, dat toestenbord was idd snel geregeld. Even kinderen bij mijn moeder afgezet, door naar Ikea, bureaustoel gekocht, door naar OfficeCenter, toetsenbord gekocht. Spullen thuiszetten, kinderen weer ophalen en klaar was ik.
Coe, man is met een uurtje ongeveer thuis (zegt hij, moet het eerst nog maar eens zien. Hij is nogal van de limburgse half uurtjes). En heb hem idd behoorlijk gemist.
Net nog een keer naar de HAP gebeld, zoon heeft inmiddels ook een dikke, rode, opgezette tong. Dat wees op roodvonk. Het was niet nodig om hem te zien, moet hem alleen in de gaten houden, als hij suf en lusteloos wordt, moet ik wel weer bellen.
Fuss, applaus, wat een lijst zeg!
Marels, klonk goed! Wij gaan af en toe naar Da Vinci. Was de laatste keer ook erg lekker.
Coe, man is met een uurtje ongeveer thuis (zegt hij, moet het eerst nog maar eens zien. Hij is nogal van de limburgse half uurtjes). En heb hem idd behoorlijk gemist.
Net nog een keer naar de HAP gebeld, zoon heeft inmiddels ook een dikke, rode, opgezette tong. Dat wees op roodvonk. Het was niet nodig om hem te zien, moet hem alleen in de gaten houden, als hij suf en lusteloos wordt, moet ik wel weer bellen.
Fuss, applaus, wat een lijst zeg!
Marels, klonk goed! Wij gaan af en toe naar Da Vinci. Was de laatste keer ook erg lekker.
zaterdag 13 maart 2010 om 16:31
Het is zo leuk om eens chique te gaan eten.
Ben eens met mijn baas en 2 collega's uit eten geweest in ook zo'n chique restaurant. Gekregen van de baas omdat we een supergoede teambuilingsdag hadden georganiseerd.
Maar wat heb ik toen gelachen. Ook bij de deur werden we opgewacht en voor iedere gang uitleg wat je op je bord kreeg. Was ook wel nodig want soms was het erg onduidelijk.
We kregen een soep(je) van het huis als voorgerecht. En dat werd wel zo officieel aangekondigd dat we dachten heel wat te krijgen.
Nou het was echt een minisoepje, zo klein was het. Een soort klein mosterdpotje van 3 cm hoog. Nog niet eens maar allah ik wil niet overdrijven.
En het ging zo:
Collega van 120 kilo: "Wat is dit?"
Wij: "Soep van het huis".
Collega weer: "Wát is dit?"
Wij weer: "een soepje van het huis".
Hij: " Wááááááát is dit???????
Wij: "Ja echt: "Ergens onder de gesmolten kaas vind je de soep".
Het was grandioos om te doen hoor. Want ik heb echt lol gehad.
Maar godsamme, als je zag wat de baas moest afrekenen.
Daar moet ik bijna een halve maand voor werken.
Ben eens met mijn baas en 2 collega's uit eten geweest in ook zo'n chique restaurant. Gekregen van de baas omdat we een supergoede teambuilingsdag hadden georganiseerd.
Maar wat heb ik toen gelachen. Ook bij de deur werden we opgewacht en voor iedere gang uitleg wat je op je bord kreeg. Was ook wel nodig want soms was het erg onduidelijk.
We kregen een soep(je) van het huis als voorgerecht. En dat werd wel zo officieel aangekondigd dat we dachten heel wat te krijgen.
Nou het was echt een minisoepje, zo klein was het. Een soort klein mosterdpotje van 3 cm hoog. Nog niet eens maar allah ik wil niet overdrijven.
En het ging zo:
Collega van 120 kilo: "Wat is dit?"
Wij: "Soep van het huis".
Collega weer: "Wát is dit?"
Wij weer: "een soepje van het huis".
Hij: " Wááááááát is dit???????
Wij: "Ja echt: "Ergens onder de gesmolten kaas vind je de soep".
Het was grandioos om te doen hoor. Want ik heb echt lol gehad.
Maar godsamme, als je zag wat de baas moest afrekenen.
Daar moet ik bijna een halve maand voor werken.
zaterdag 13 maart 2010 om 17:54
Middag
Laatste kinderfeestje van dit jaar overleefd Maar net aan, ik viel echt plat op mijn neus en voorhoofd heel erg aan het begin van het feestje, en dan is het niet leuk als je er alleen voor staat. Of beter gezegd: dan ben je blij dat de kinderen zo groot zijn dat ze zich tien minuutjes zelf kunnen redden.
Voor de rest was het hartstikke leuk, en ook weer aan sport gedaan en zo.
Laatste kinderfeestje van dit jaar overleefd Maar net aan, ik viel echt plat op mijn neus en voorhoofd heel erg aan het begin van het feestje, en dan is het niet leuk als je er alleen voor staat. Of beter gezegd: dan ben je blij dat de kinderen zo groot zijn dat ze zich tien minuutjes zelf kunnen redden.
Voor de rest was het hartstikke leuk, en ook weer aan sport gedaan en zo.
zaterdag 13 maart 2010 om 19:29
Klinkt goed zeg, Marels!! Wij zijn pas ook poep-sjiek uit eten geweest, heeeeerlijk!
Maar superfijn dat het allemaal wel door kon gaan ondanks tandarts-perikelen van je moeder.
Coe, veel plezier vanavond!!
Rainz, beterschap voor zoon.. klinkt wel heel sneu. ik hoop dat ie snel opknapt!
Vandaag weer een regeldagje met allerlei boodschapjes, wasjes en telefoontjes (wat is dat opeens met al dat 'tjes'?? ). Ben nu gaar maar tevreden. Nog ff afwassen en dan koffie. Straks komt er een vriend van vriend langs en gaan we een film kijken, niet erg spannend maar ach...
Maar superfijn dat het allemaal wel door kon gaan ondanks tandarts-perikelen van je moeder.
Coe, veel plezier vanavond!!
Rainz, beterschap voor zoon.. klinkt wel heel sneu. ik hoop dat ie snel opknapt!
Vandaag weer een regeldagje met allerlei boodschapjes, wasjes en telefoontjes (wat is dat opeens met al dat 'tjes'?? ). Ben nu gaar maar tevreden. Nog ff afwassen en dan koffie. Straks komt er een vriend van vriend langs en gaan we een film kijken, niet erg spannend maar ach...
zaterdag 13 maart 2010 om 19:38
Ja Coe, leuke avond!
Laat je nog even weten hoe je het hebt gehad?
Hmmm, hier is ook weer wat.
Oudste zou toch volgend schooljaar op kamers gaan in B om daar een opleiding te gaan volgen?
Die plannen lijken op losse schroeven te staan.
Nu is er sprake van de ze de opleiding in een grote stad in Zeeland gaat doen. Tegen de tijd dat het nieuwe schooljaar begint kan ze haar rijbewijs hebben en zou ze dus op en neer kunnen rijden. Een klasgenoot gaat deze studie ook doen en ze zouden dan kunnen carpoolen en de kosten delen. Zo kan ze nog lekker verder sparen en houden wij haar wat langer thuis.
Een win-win situatie zou je zeggen, maar haar vader en ik weten nog even niet hoe serieus we deze plannen moeten nemen.
We juichen het wel toe als ze voor deze nieuwe optie (die we haar trouwens al eens voorgelegd hebben, maar toen wilde ze er niks over horen) zou kiezen.
Vriendin zou thee komen drinken, maar belde net dat ze opgeroepen is voor een bevalling. Dat wordt voor mij dus voor straf (nee hoor, ik vind het heerlijk) de hele avond Net5 kijken: The Closer, Cold Case, Without a trace en Criminal Intent.
Lekker!!!
Oke, niet zo spannend als de avond van Coe
Laat je nog even weten hoe je het hebt gehad?
Oudste zou toch volgend schooljaar op kamers gaan in B om daar een opleiding te gaan volgen?
Nu is er sprake van de ze de opleiding in een grote stad in Zeeland gaat doen. Tegen de tijd dat het nieuwe schooljaar begint kan ze haar rijbewijs hebben en zou ze dus op en neer kunnen rijden. Een klasgenoot gaat deze studie ook doen en ze zouden dan kunnen carpoolen en de kosten delen. Zo kan ze nog lekker verder sparen en houden wij haar wat langer thuis.
Een win-win situatie zou je zeggen, maar haar vader en ik weten nog even niet hoe serieus we deze plannen moeten nemen.
We juichen het wel toe als ze voor deze nieuwe optie (die we haar trouwens al eens voorgelegd hebben, maar toen wilde ze er niks over horen) zou kiezen.
Vriendin zou thee komen drinken, maar belde net dat ze opgeroepen is voor een bevalling. Dat wordt voor mij dus voor straf (nee hoor, ik vind het heerlijk) de hele avond Net5 kijken: The Closer, Cold Case, Without a trace en Criminal Intent.
Lekker!!!
Oke, niet zo spannend als de avond van Coe
zaterdag 13 maart 2010 om 19:41
zaterdag 13 maart 2010 om 19:56
Als dochter dit plan ook maar gedeeltelijk doorzet heeft ze in elk geval uitzicht op een wat provincialer studentenleven. Zal jou als moeder vast beter vallen.. en als het op het laatste moment niet doorgaat, tja, geen kamers in B.
Goldie ik ben plat op mijn neus gevallen. Er was een vaag opstapje (onder rubberen kleden) dat ik niet gezien had. Veel bloed, maar uiteindelijk valt de schade reuze mee. Dat hoop ik wel, zo niet heb ik morgen een blauwe neus.
Vanavond studeren of lang wakker blijven wordt het niet.
Goldie ik ben plat op mijn neus gevallen. Er was een vaag opstapje (onder rubberen kleden) dat ik niet gezien had. Veel bloed, maar uiteindelijk valt de schade reuze mee. Dat hoop ik wel, zo niet heb ik morgen een blauwe neus.
Vanavond studeren of lang wakker blijven wordt het niet.
zaterdag 13 maart 2010 om 20:05
Zo dat zal een flinke smak geweest zijn Mamzie!
Tja, Voor dochter is het niet makkelijk om zo'n keuze te maken.
Wij steunen haar en ze kan bij ons terecht voor wat dan ook. We helpen haar waar we kunnen, maar een beslissing zal ze toch echt zelf moeten nemen.
Ze snapt gelukkig heel goed dat er op korte termijn knopen doorgehakt moeten worden, ivm kamerhuur, inschrijvingen ed.
Tja, Voor dochter is het niet makkelijk om zo'n keuze te maken.
Wij steunen haar en ze kan bij ons terecht voor wat dan ook. We helpen haar waar we kunnen, maar een beslissing zal ze toch echt zelf moeten nemen.
Ze snapt gelukkig heel goed dat er op korte termijn knopen doorgehakt moeten worden, ivm kamerhuur, inschrijvingen ed.
zondag 14 maart 2010 om 00:25
quote:Goldielocks schreef op 13 maart 2010 @ 19:38:
Oh lieve GL, wát een moederliefde spreekt er uit deze zin .
Wat ben jij een onwaarschijnlijk lieve moeder zeg !
Een klein steekje, mijn moeder kon me niet snel genoeg "op mezelf" hebben. Dat heb ik dan braaf gedaan toen ik 17 was.
Maar hoe anders kan het gaan
Een dikke vette veer in jouw bips Je doet het zo goed !
( Verder heb ik niets bijzonders te zeggen over het hele verhaal, maar dat zinnetje raakt me gewoon zo ontzettend hard\mooi )
Oh lieve GL, wát een moederliefde spreekt er uit deze zin .
Wat ben jij een onwaarschijnlijk lieve moeder zeg !
Een klein steekje, mijn moeder kon me niet snel genoeg "op mezelf" hebben. Dat heb ik dan braaf gedaan toen ik 17 was.
Maar hoe anders kan het gaan
Een dikke vette veer in jouw bips Je doet het zo goed !
( Verder heb ik niets bijzonders te zeggen over het hele verhaal, maar dat zinnetje raakt me gewoon zo ontzettend hard\mooi )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zondag 14 maart 2010 om 08:03
Wat mooi Goldie dat je je meiske zo steunt. Ik ben net als Bor met 18 de deur uit gegaan. Ik had ook geen ouders die me steunden. En inderdaad, sparen kun je dan wel vergeten. Hoewel dat sparen er bij mijn ouders thuis ook niet in zat. Als ik maar werkte en mijn zuurverdiende geld af gaf thuis was het oké. En op mijn donder krijgen als ik vijf minuten te laat thuis was, waar de hele buurt bij zat. En die zaten ieder weekend bij mij thuis en die bemoeiden zich er ook nog eens mee. Dat is een van de redenen geweest dat ik thuis weg ben gegaan.
Mijn vader was een beetje te streng voor zijn dochters.
Dus ik vind het heel mooi dat jij zo vol liefde aan je dochter denkt.
Mijn vader was een beetje te streng voor zijn dochters.
Dus ik vind het heel mooi dat jij zo vol liefde aan je dochter denkt.