Bezemtopic deel 6
vrijdag 12 maart 2010 om 14:16
vrijdag 12 maart 2010 om 14:18
Zo.
Ik vind dat mijn lijstje van vandaag af is.
Ik ga dus uitgestrekt met de beentjes omhoog op de bank.
Dat zal een smak geweest zijn die Terror gemaakt heeft Boro.
En schaaaatig van Tut.
Marels, veel plezier vanavond, en laat het je smaken.
Tjonge Coe, wat een hufter van een ex-l*l.
En wat raar van de belastingdienst. Het kan toch niet dat schulden die hij maakt na de scheiding nog steeds bij jou terecht komen?
(en wat betreft wat er in mijn Blog stond, je mag me altijd mailen hoor Alle andere meisjes trouwens ook )
Alvast veel plezier aankomend weekend, als jullie plannen nog doorgaan
Toedels.
Tot later!!!
Ik vind dat mijn lijstje van vandaag af is.
Ik ga dus uitgestrekt met de beentjes omhoog op de bank.
Dat zal een smak geweest zijn die Terror gemaakt heeft Boro.
En schaaaatig van Tut.
Marels, veel plezier vanavond, en laat het je smaken.
Tjonge Coe, wat een hufter van een ex-l*l.
En wat raar van de belastingdienst. Het kan toch niet dat schulden die hij maakt na de scheiding nog steeds bij jou terecht komen?
(en wat betreft wat er in mijn Blog stond, je mag me altijd mailen hoor Alle andere meisjes trouwens ook )
Alvast veel plezier aankomend weekend, als jullie plannen nog doorgaan
Toedels.
Tot later!!!
vrijdag 12 maart 2010 om 14:47
vrijdag 12 maart 2010 om 14:52
Eigenlijk vind ik mezelf best goed.
Ik heb net, ipv op de bank te hangen, een kwartier op de stepper gestaan, 1000 steps maken.
Ook al wordt me met enige regelmaat gezegd dat mijn love-handles zo sexy zijn, ik vind er niks aan, dus hinkeldepinkel: werk aan de winkel.
Én ik heb nog niet gesnoept vandaag.
Tra la la...
Ik heb net, ipv op de bank te hangen, een kwartier op de stepper gestaan, 1000 steps maken.
Ook al wordt me met enige regelmaat gezegd dat mijn love-handles zo sexy zijn, ik vind er niks aan, dus hinkeldepinkel: werk aan de winkel.
Én ik heb nog niet gesnoept vandaag.
Tra la la...
vrijdag 12 maart 2010 om 14:56
Nog 1 peukie. Nog 1, en dan ga ik de keuken schoonmaken, koelkast schoonmaken en de boodschappen ( die nog in de kar in de tuin staan ) opruimen..
Pfff, ik kom zo lastig op gang.
Leuke berichten van GL, ik had het nog op de valreep gelezen. Leuk en spannend.
Ik zal eens kijken of ik eerdaags op bh ofzo wat meer durf te vertellen over de wilde plannen van Vriend .
Pfff, ik kom zo lastig op gang.
Leuke berichten van GL, ik had het nog op de valreep gelezen. Leuk en spannend.
Ik zal eens kijken of ik eerdaags op bh ofzo wat meer durf te vertellen over de wilde plannen van Vriend .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 12 maart 2010 om 15:22
Nee Coe!!
Alleen dat we een apéritief krijgen (ik bestel champagne voor moeders ) en dan een viergangen menu met daarna koffie en frutsels na. Verder weet ik echt niet wat ik kan verwachten!
Ben wel een beetje leuk-zenuwachtig, ik heb nog nooit in zo'n sjiek restaurant gegeten!
Als je het leuk vindt trouwens;
klik!
Alleen dat we een apéritief krijgen (ik bestel champagne voor moeders ) en dan een viergangen menu met daarna koffie en frutsels na. Verder weet ik echt niet wat ik kan verwachten!
Ben wel een beetje leuk-zenuwachtig, ik heb nog nooit in zo'n sjiek restaurant gegeten!
Als je het leuk vindt trouwens;
klik!
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 12 maart 2010 om 15:52
*een halve paragraaf, een douche, een powernap, drie boterhammen en wat gedoe met een dode kip verder*
Goldie, als je zelf nog gelooft in het beestje is het toch prima dat de dierenarts je hierin ondersteunt? Als ze in het wild had geleefd leefde ze ook nog steeds, zeg maar.
Boro, kusje voor de heaumeau.
Coebergh, wat is het toch dat zo'n belastingdienst je zo ernstig in paniek kan brengen
Ze staan er ook niet heel erg bij stil dat jij dus weer degene bent die toch kosten maakt aan de fratsen van je ex. (hoop dat de advocaat het werk van vandaag niet in rekening brengt). En dat je om zo'n ex dan ook nog voor piep moet staan in de supermarkt, je zou ze (dit soort exen).
Het ziet er sjiekdepoepel uit daar, Marels.
Goldie, als je zelf nog gelooft in het beestje is het toch prima dat de dierenarts je hierin ondersteunt? Als ze in het wild had geleefd leefde ze ook nog steeds, zeg maar.
Boro, kusje voor de heaumeau.
Coebergh, wat is het toch dat zo'n belastingdienst je zo ernstig in paniek kan brengen
Het ziet er sjiekdepoepel uit daar, Marels.
vrijdag 12 maart 2010 om 16:12
- was opruimen
- kamer opruimen
- tassen opruimen en leegmaken
- wc poetsen
- kamer nat afnemen
- stofzuigen
- dweilen
- afwassen
- keuken opruimen
Nu even het gasfornuis inspuiten, ondertussen douchen en dan knap maken en er zo vandoor. Ik vind dat ik nog best hard gewerkt heb
- kamer opruimen
- tassen opruimen en leegmaken
- wc poetsen
- kamer nat afnemen
- stofzuigen
- dweilen
- afwassen
- keuken opruimen
Nu even het gasfornuis inspuiten, ondertussen douchen en dan knap maken en er zo vandoor. Ik vind dat ik nog best hard gewerkt heb
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 12 maart 2010 om 21:04