E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
quote:Banba schreef op 13 maart 2010 @ 00:06:

Haha Dushi, ik dacht steeds dat je avatar een vrouw met een dwarsfluit was. Ik zie nu pas dat het van kill bill is Yep, stoer he...Black Mumba
Gewoon komen Banba, jij kent niet iedereen maar ik ken jou toch ook niet? (behalve van nick dan?!)
Hier ook ff afmelden; ik kan ook niet i.v.m. de kleine.. Jammer..
Hier een zwevende forummer, maar daar zijn er geloof ik meer van hahaha. Ik ga mailen...
quote:Djoels schreef op 12 maart 2010 @ 23:52:

Liefjes, ik weet dat jullie het echt niet naar bedoelen hoor, regels zijn regels en terecht! Zat met Boog even lekker te grappen vanmiddag, maar écht zelf had ik er ook niet aan moeten denken dat iemand met zijn of haar kind zou komen meeten..... dat is ook een feit

Vinyl, ik ben nog niet begonnen met voeding geven via een flesje, dus afkolven heeft nog geen zin. Wil eerst toch alleen borstvoeding geven en langzaam overgaan tot het flesje. Punt is dat de baby ook pas 4 weken oud is, dus het is nog heel piep allemaal. En ik voed om de 3 uur, maar moet ca. 40 minuten heen naar Utrecht en 40 minuten terug rijden, dus dat wordt 'm even niet...

Volgende keer ben ik er weer bij..

*fuck fuck fuck fuck, ik vind het nog steeds fuck*

en ik zie JBG gewoon lekker de 17e!!! Ga ik lekker met hem knuffelen en dan kom ik jullie vertellen hoe fantastisch hij is!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:qwertu schreef op 12 maart 2010 @ 23:59:

Jep. De vorige keer waren dat stickers en deze keer is het nog niet helemáál duidelijk geloof ik, al zullen er sowieso stickers liggen.Stickers werken het beste m.i. Dat was op de vorige meeting in elk geval zo, is mijn ervaring. En vroeger op Esperanto-congressen had ieder een badge met daarop zijn naam en land.
World of Warcraft: Legion
Minny,

Ik zal het wel niet goed hebben gelezen, maar zou je kunnen vertellen waar in Utrecht de meeting is (uiteraard niet hier op dit forum, maar in het afgeschermde gedeelte van Hyves)? Ik moet wel een aantal dingen regelen als ik daar ook wil overnachten.
Naamkaartjes zijn wel al duidelijk: iedereen knutselt thuis gewoon zijn eigen kaartje met avatar en naam erop en speldt hem vast met een veiligheidsspeld. Ik ga dus niet kaartjes schrijven of wat dan ook op de meet. Het DIY dit keer.
quote:floor72 schreef op 13 maart 2010 @ 00:02:

Djoels, als wij nou in het nabijgelegen café afspreken, dan passen we om en om op jouw baby en kunnen we om en om naar binnen bij de meet.

Ik wil wel ieder half uur roken trouwens. Dus 3 uur aan één stuk wegblijven is geen optie.Wie heeft gezegd dat er een rookruimte is?
quote:hans66 schreef op 13 maart 2010 @ 10:02:

Minny,

Ik zal het wel niet goed hebben gelezen, maar zou je kunnen vertellen waar in Utrecht de meeting is (uiteraard niet hier op dit forum, maar in het afgeschermde gedeelte van Hyves)?In de Hyves zelf heb ik zojuist al antwoord op deze vraag gekregen.
quote:Zwieber schreef op 13 maart 2010 @ 10:36:

Naamkaartjes zijn wel al duidelijk: iedereen knutselt thuis gewoon zijn eigen kaartje met avatar en naam erop en speldt hem vast met een veiligheidsspeld. Ik ga dus niet kaartjes schrijven of wat dan ook op de meet. Het DIY dit keer.

Ik vond eerlijk gezegd dat het wel goed werkte. Een suggestie is dat ieder een eigen kaartje schrijft i.p.v. dat jij ze schrijft, maar dan aan het begin van de meeting.

Maar een andere optie is dat ik op mijn werk wel iets verzin: een badge met een speld: een kaartje met mijn naam erop, en de badge op mijn bloes spelden.
Er waren vorige keer een paar die een kaartje met avatar hadden geknutseld (zoals Courage) en dat vond ik veel herkenbaarder dan alleen de nick. Ga ik dit jaar dus ook doen, nick+avatar op een badge.
Het werkte ook wel goed Hans, maar niet voor mij persoonlijk. Ik was uren bezig met schrijven. Bovendien, mét avatar is leuker en dat kan iedereen voor zichzelf thuis in een paar seconden doen.
Psies Zwieb, iedereen maakt er gewoon zelf eentje en dat mag zo creatief als men zelf wil
Minny, it is I, Bagheera. Ik moest even posten voor de authenticiteit. Bij deze dus
Ha, je durft Boogjes instappers te komen bekijken, Bagheera?
Min, ge mot ff de meel checken voor de extrapolaties van de maaltijden.
Ik snel het topic: [ AFBEELDINGEN OP KLEDING STRIJKEN SPOED - PAGINA 1 ] geopend, ik dacht dat het enthousiastelingen van de meeting-to-come waren.

Maar nee.
Known to cause insanity in laboratory mice
*juridische loketstijl aan*

U kunt zich nog aanmelden voor de meet tot en met donderdagavond. Vergeet u dit vooral niet te doen, als u hierin nalatig blijft kunnen de consequenties voor uw sociale leven ernstig zijn.

*juridische loketstijl uit*
Wie gaat er naar de meet vanuit Noord Holland en wil er meereizen?

Kijk dan even op de meethyve dan kun je in gezelschap reizen!
Zijn er nog mensen die via/vanaf Arnhem gaan met de trein?

Ik zou het gezellig vinden om samen te reizen (en niet alleen naar binnen te hoeven )
The time is now
quote:Banba schreef op 14 maart 2010 @ 12:52:

Zijn er nog mensen die via/vanaf Arnhem gaan met de trein?

Ik zou het gezellig vinden om samen te reizen (en niet alleen naar binnen te hoeven )Ik ga niet met de trein, maar zou wel over Ede/Wageningen kunnen rijden....mocht je een lift willen.
Banba, als je op de hyves naar het "carpool"-topic gaat, zie je dat er meerdere mensen uit de richting Arnhem komen met de trein. Daar kun je een berichtje plaatsen.

Zo heb ik ook al een "treingroepje" vanuit een andere richting. Is toch gezelliger dan alleen
quote:Zwieber schreef op 14 maart 2010 @ 09:03:

*juridische loketstijl aan*

U kunt zich nog aanmelden voor de meet tot en met donderdagavond. Vergeet u dit vooral niet te doen, als u hierin nalatig blijft kunnen de consequenties voor uw sociale leven ernstig zijn.

*juridische loketstijl uit*

Ben je aangemeld als je op de hyves staat en recent hebt bevestigd dat je komt ? Of is er nog weer een extra stap die je moet zetten en zo ja: welke ?

Doet es effe duidelijk zijn anders word ik nerveus zenuwachtig onrustig
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Volgens mij is het voldoende als je op Minny's persoonlijke bericht in de hyves hebt gereageerd, DS.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven