Het grote Napraattopic - 2

donderdag 11 maart 2010 om 16:52
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:
Dit is het grote napraattopic
Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:
- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.
grtjs,
NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Dit is het grote napraattopic

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.
grtjs,
NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
zaterdag 13 maart 2010 om 22:08
zaterdag 13 maart 2010 om 22:09
quote:wuiles schreef op 13 maart 2010 @ 22:08:
Als zij niet dubbelnicked en er toch een andere forummer is die gebruik maakt van haar IP-adres dan is er maar conclusie mogelijk: hij ligt onder haar bed met een laptop van haar wireless verbinding gebruik te maken.
*trekt alvast de ketchup open*WAHHHHHAAAAAAAA scary
Als zij niet dubbelnicked en er toch een andere forummer is die gebruik maakt van haar IP-adres dan is er maar conclusie mogelijk: hij ligt onder haar bed met een laptop van haar wireless verbinding gebruik te maken.
*trekt alvast de ketchup open*WAHHHHHAAAAAAAA scary
zaterdag 13 maart 2010 om 22:09
zaterdag 13 maart 2010 om 22:10
Het is mogelijk om vanaf 1 pc `ongezien` te dubbelnicken.
1. Internet explorer met je eigen account.
2. Via firefox een proxy instellen en daarmee een andere account aanmaken.
3. Beide browsers openen en posten in hetzelfde topic onder verschillende accounts en ip´s.
Niet dat ik Jady daarvan beticht..
3. Beide browsers openen en posten in hetzelfde topic onder verschillende accounts en ip´s.
Niet dat ik Jady daarvan beticht..
zaterdag 13 maart 2010 om 22:11
zaterdag 13 maart 2010 om 22:11
quote:noahtb schreef op 13 maart 2010 @ 21:45:
Dan copy ik m'n post uit het vage man topic maar naar hier..
Vanwaar deze massahysterie?
TO opent een topic, komt een grapjas á la char een aantal letters noemen, TO benadrukt steeds hoe ongelofelijk bang ze wel niet is en het halve forum is in rep en roer.
Kom op zeg...
Waar hebben we het over?!
We hebben het over een verhaal dat -als het wáár is- vele malen bedreigender kan zijn dan jij en ik nu bij elkaar kunnen verzinnen.
Me dunkt dat er dan mensen in rep en roer raken. Terecht, lijkt me.
Dan copy ik m'n post uit het vage man topic maar naar hier..
Vanwaar deze massahysterie?
TO opent een topic, komt een grapjas á la char een aantal letters noemen, TO benadrukt steeds hoe ongelofelijk bang ze wel niet is en het halve forum is in rep en roer.
Kom op zeg...
Waar hebben we het over?!
We hebben het over een verhaal dat -als het wáár is- vele malen bedreigender kan zijn dan jij en ik nu bij elkaar kunnen verzinnen.
Me dunkt dat er dan mensen in rep en roer raken. Terecht, lijkt me.
zaterdag 13 maart 2010 om 22:12
quote:noahtb schreef op 13 maart 2010 @ 22:10:
Niet dat ik Jady daarvan beticht..Misschien kan dat, maar ik geloof Jady83 dat ze niet dubbelnickt
Niet dat ik Jady daarvan beticht..Misschien kan dat, maar ik geloof Jady83 dat ze niet dubbelnickt
zaterdag 13 maart 2010 om 22:13
En verder denk ik dat we geen conclusies moeten trekken over dubbelnicken tot daar een angel daadwerkelijk uitspraak over heeft gedaan (in de vorm van een waarschuwing of een ban in het ban-topic). Wat ik ervan begrijp heeft Two er slechts vluchtig naar gekeken, dus het kan best een misinterpretatie van diens kant zijn.
zaterdag 13 maart 2010 om 22:16
quote:Capibara schreef op 13 maart 2010 @ 22:07:
Maar waarom zou Two er dan op wijzen? Dat doe je niet zomaar zonder enige verdenking lijkt me.Two heeft het topic gesloten onder het mom van "opschonen", terwijl dat óók niet aan de orde is. Misschien dat er gewoon sprake is van een misverstand. Laten we even afwachten tot er iemand ècht naar gekeken heeft...
Maar waarom zou Two er dan op wijzen? Dat doe je niet zomaar zonder enige verdenking lijkt me.Two heeft het topic gesloten onder het mom van "opschonen", terwijl dat óók niet aan de orde is. Misschien dat er gewoon sprake is van een misverstand. Laten we even afwachten tot er iemand ècht naar gekeken heeft...
zaterdag 13 maart 2010 om 22:16
quote:qwertu schreef op 13 maart 2010 @ 22:13:
Wat ik ervan begrijp heeft Two er slechts vluchtig naar gekeken, dus het kan best een misinterpretatie van diens kant zijn.Dan is het niet zo handig om dan gericht tegen 1 persoon dat dubbelnicken niet is toegestaan. Dat is namelijk een algemene regel, die niet herhaald hoeft te worden als er niets aan de hand is.
Wat ik ervan begrijp heeft Two er slechts vluchtig naar gekeken, dus het kan best een misinterpretatie van diens kant zijn.Dan is het niet zo handig om dan gericht tegen 1 persoon dat dubbelnicken niet is toegestaan. Dat is namelijk een algemene regel, die niet herhaald hoeft te worden als er niets aan de hand is.