3000+ deel 40!

10-03-2010 12:05 3009 berichten

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Alle reacties Link kopieren
hey Cay super Metallica en Manowar!!! wilde manowar hier niet noemen maar die zijn goed....draai tegenwoordig ook wel es dragonforce....
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
Caylin komt een linkje aan van muse als ik het zo snel kan vinden

Muse Werchter 2007
Heb ik dat?!
Manowar vind ik echt geweldig! Heerlijk bombastische ouderwetse hardrock ik kom niet zo veel mensen tegen die het kennen

Roos, mag zet mij maar op de lijst
Sgaap bij Muse heb ik het gevoel dat veel liedjes steeds hetzelfde zijn door de zang vooral. Weet niet, het grijpt me niet zo. Iets te mild ofzo....
En weten jullie waarom ik niet naar muziek luister? Omdat vriend naar japanse pop/rock/metal luistert.. Altijd.. Dus als ik alleen ben wil ik rust..

Ben trouwens geen kwart eeuw oud maar egel is al weg..
of anders een Metallica-Mini-Meet :-)
Friez en Sgaapie gaan iig ook mee en LLL ook geloof ik
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Metallica meet,

I am there
Heb ik dat?!
Ik weet al wat is met dank aan link van Sgaap. Zo lang de zanger stil is vind ik het mooi, maar als hij begint te zingen vind ik het meteen minder Ik heb niet zoveel met zijn stem geloof ik....
Count me in!
Cay ik ga ook naar Muse.

Had het er hier laatst nog over met wie weet ik niet meer maar die wilde graag mee....

Was het Moos? Ben echt een vergiet

Hoor hier net dat LLL er niks aan vindt dus ik heb nog een kaartje over!
Ik ken Cradle of filth trouwens verder niet, maar nymphetamine als nummer vind ik wel lekker trouwens. Heeft man ooit eens gevonden tijdens you tuben
Iry je bent een vrouw naar mijn hart
Heb ik dat?!
heb zelfs de HELL on wheels dvd's nog gehad, geweldig maar ben ze kwijt nu, moet ze maar eens weer downloaden....

en ik ben erbij als het mag....
quote:mamalief schreef op 14 maart 2010 @ 00:11:

Cay ik ga ook naar Muse.

Had het er hier laatst nog over met wie weet ik niet meer maar die wilde graag mee....

Was het Moos? Ben echt een vergiet

Hoor hier net dat LLL er niks aan vindt dus ik heb nog een kaartje over!Ik ga gewoon hoor, er zijn ook nummers die me wel aan spreken, alleen het grootste gros nog niet zo. Maar goed dat kan verkeren, een aantal nummers van Metallica sprak me ook niet zo aan en vind ik nu geweldig (for whome the bell tolls of master of puppets bijv.)
Maar als je echt niemand kan vinden dan laat het me maar weten, dan zien we elkaar daar BAM. (wellicht anders ook wel )
Ik heb nog nooit in een topic geschreven waarin zoveel mensen mijn smaak van muziek delen
maar de live shit binge en purge dvds van Metallica blijven voor mij de besten....wat een heerlijke concerten. En dan lekker hard door de kamer rammen....
Ik stort me maar op de toastjes.. Adios!
Luitjes, sgaapie gaat haar mandje opzoeken.

Tot morgen.
Heb ik dat?!
Zegt me niks LLL, maar goed ik ga pas sinds 2006 naar concerten van Metallica (dat jaar speelden ze zo ongeveer in mijn achtertuin )
Truste wie gaat slapen!
welte sgaapie

en choco voorzichtig toosjes zijn breekbaar
truste lief Sgaapje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
truste sgaapie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven