3000+ deel 40!
woensdag 10 maart 2010 om 12:05
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
zondag 14 maart 2010 om 01:58
quote:boogje schreef op 14 maart 2010 @ 01:50:
Bam, dank je wel hoor.. dat maakt veel goed..
zijn er 's zondags tandartsen open?
Ja, in elke plaats/gemeente is een dienstdoende tandarts, spreek uit ervaring.
Verder wens ik jullie nog heeeeeel veeel happy topics, maar zou ik de OP aanpassen als in dat andersgezinden niet welkom zijn.
Ik probeer iig niet meer terug te komen (al zal ik soms op Freak of Floor of BAM reageren). Maar ach, dan wordt ik wellicht bij voorbaat genegeerd,
En Boarder, mocht je x komen willen eten, Freak heeft mijn mail wel voor je en ik ga do of vr naar Freak voor behangverwijdering.
Nu, hoogste, bedtijd!
Bam, dank je wel hoor.. dat maakt veel goed..
zijn er 's zondags tandartsen open?
Ja, in elke plaats/gemeente is een dienstdoende tandarts, spreek uit ervaring.
Verder wens ik jullie nog heeeeeel veeel happy topics, maar zou ik de OP aanpassen als in dat andersgezinden niet welkom zijn.
Ik probeer iig niet meer terug te komen (al zal ik soms op Freak of Floor of BAM reageren). Maar ach, dan wordt ik wellicht bij voorbaat genegeerd,
En Boarder, mocht je x komen willen eten, Freak heeft mijn mail wel voor je en ik ga do of vr naar Freak voor behangverwijdering.
Nu, hoogste, bedtijd!
zondag 14 maart 2010 om 01:59
quote:iry schreef op 14 maart 2010 @ 01:56:
Lieve schat, heb je er pijn aan aan je tand?
Zo nee, dan kan je best maandag je tandarts bellen.
Die kan heel keurig een stukje aan je tand zetten, zie je niets meer van.
Ik heb er geen pijn aan, maar vind het wel balen dat het aan een voortand is.. en weet niet of dat makkelijk te fixen is.. daarbij zit er nu een soort barstje in lijkt wel.. wil niet dat dat verder afbrokkelt ofzo..
Lieve schat, heb je er pijn aan aan je tand?
Zo nee, dan kan je best maandag je tandarts bellen.
Die kan heel keurig een stukje aan je tand zetten, zie je niets meer van.
Ik heb er geen pijn aan, maar vind het wel balen dat het aan een voortand is.. en weet niet of dat makkelijk te fixen is.. daarbij zit er nu een soort barstje in lijkt wel.. wil niet dat dat verder afbrokkelt ofzo..
zondag 14 maart 2010 om 02:04