3000+ deel 40!
woensdag 10 maart 2010 om 12:05
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
zondag 14 maart 2010 om 02:21
quote:iry schreef op 14 maart 2010 @ 02:01:
Is deze reactie nog door mijn reactie toen thee?
Nee Iry.
Is door meer dingen hier. Ik las regelmatig en zette regelmatig een post. Ben maar bij paar delen van 3000+ actief geweest en heb het meeste gemist. Heb vandaag wek wat teruggelezen. En schrik van de reacties jegens LeukerT.
In de oude OP's stond dat iedereen welkom was/is. Blijkbaar is dat niet zo want een afwijjkende mening wordt niet geaccepteerd. En dat door forummers die er niet om schromen anderen af te zeiken cq tot huillie te bombarderen,,,, Schiet mij maar lek.
En ja, net als ieder ander hier heb ik ook mijn eigen sores (en nee, dat is niet mis) maar tegengas/een andere blik mag wat mij betreft.
En ja, ik las de (in mijn ogen minne en onder de gordel) posting van choco en belde Freak.
LeukerT mag dat (ondanks wellicht foute woordkeus) blijkbaar niet. Wat een tolerantie.....
Is deze reactie nog door mijn reactie toen thee?
Nee Iry.
Is door meer dingen hier. Ik las regelmatig en zette regelmatig een post. Ben maar bij paar delen van 3000+ actief geweest en heb het meeste gemist. Heb vandaag wek wat teruggelezen. En schrik van de reacties jegens LeukerT.
In de oude OP's stond dat iedereen welkom was/is. Blijkbaar is dat niet zo want een afwijjkende mening wordt niet geaccepteerd. En dat door forummers die er niet om schromen anderen af te zeiken cq tot huillie te bombarderen,,,, Schiet mij maar lek.
En ja, net als ieder ander hier heb ik ook mijn eigen sores (en nee, dat is niet mis) maar tegengas/een andere blik mag wat mij betreft.
En ja, ik las de (in mijn ogen minne en onder de gordel) posting van choco en belde Freak.
LeukerT mag dat (ondanks wellicht foute woordkeus) blijkbaar niet. Wat een tolerantie.....
zondag 14 maart 2010 om 02:27
Thee, als het mij ergens niet bevalt, kom ik er niet (meer). En heb ik er ook de energie niet voor over om uit te zoeken of na te gaan waarom dat dan wel niet is.
LeukerT is te ver gegaan en heeft vele posters hier diep gekwetst.
De meerderheid hier, dus dan lijkt het me wel duidelijk. Vandaag komt hij zo maar weer binnen vallen, alsof er niets aan de hand is.
Dat kan irl ook niet, lijkt mij.
Wat het gedoe van gister betreft. Niks ernstig en ik denk dat als jij wat minder heftig gereageerd had, het anders gelopen was.
Zo, dit is mijn laatste post hierover. Basta.
LeukerT is te ver gegaan en heeft vele posters hier diep gekwetst.
De meerderheid hier, dus dan lijkt het me wel duidelijk. Vandaag komt hij zo maar weer binnen vallen, alsof er niets aan de hand is.
Dat kan irl ook niet, lijkt mij.
Wat het gedoe van gister betreft. Niks ernstig en ik denk dat als jij wat minder heftig gereageerd had, het anders gelopen was.
Zo, dit is mijn laatste post hierover. Basta.
zondag 14 maart 2010 om 02:28
Oh oke, vind het wel prettig te weten dat het daar niet over gaat thee
Want dat was wat mij betreft eigenlijk al uitgesproken en alweer oke.
Wat leukerT betreft, tsja.. dat is een nogal zeer kwetsende post geweest voor velen wat hij hier heeft geplaatst met een zeer zorgvuldige woordkeuze thee.
Een post met een zware lading die wat mij betreft te ver ging.
Dat schoffeerde behoorlijk wat schrijvers hier, wat dan weer niet past onder de noemer we hebben hier respect voor elkaar.
Dus iedereen is welkom hier, maar geen respect hebben voor wie hier schrijft, dat maakt het wel lastig.
Want dat was wat mij betreft eigenlijk al uitgesproken en alweer oke.
Wat leukerT betreft, tsja.. dat is een nogal zeer kwetsende post geweest voor velen wat hij hier heeft geplaatst met een zeer zorgvuldige woordkeuze thee.
Een post met een zware lading die wat mij betreft te ver ging.
Dat schoffeerde behoorlijk wat schrijvers hier, wat dan weer niet past onder de noemer we hebben hier respect voor elkaar.
Dus iedereen is welkom hier, maar geen respect hebben voor wie hier schrijft, dat maakt het wel lastig.
zondag 14 maart 2010 om 02:29
Ik had mezelf beloofd om niet op deze kwestie te reageren maar doe het nu toch even.
Ik vind nog steeds dat iedereen welkom is hier, afwijkende mening of niet.
Ik respecteer ieders mening ook al staat die lijnrecht tegenover de mijne.
Ik lees eroverheen of reageer gewoon niet.
Je kan niet iedereen even leuk vinden, hier niet en in het echte leven niet.
Maar laat elkaar wel in hun waarde en reageer dan gewoon niet of zeg wat je erover denkt en ga gewoon weer door.
Ik heb ook al vaak meegemaakt dat mensen enorm in opstand kwamen tegen een nieuweling hier, zelfs zo erg dat ze erom wegbleven en ondergronds verdergingen...
Ik zie het forum als een feestje, met sommige mensen klikt het met sommigen niet.
Die ga ik dan gewoon uit de weg en amuseer me met de mensen die me wel liggen en feest lekker verder.
Ik vind nog steeds dat iedereen welkom is hier, afwijkende mening of niet.
Ik respecteer ieders mening ook al staat die lijnrecht tegenover de mijne.
Ik lees eroverheen of reageer gewoon niet.
Je kan niet iedereen even leuk vinden, hier niet en in het echte leven niet.
Maar laat elkaar wel in hun waarde en reageer dan gewoon niet of zeg wat je erover denkt en ga gewoon weer door.
Ik heb ook al vaak meegemaakt dat mensen enorm in opstand kwamen tegen een nieuweling hier, zelfs zo erg dat ze erom wegbleven en ondergronds verdergingen...
Ik zie het forum als een feestje, met sommige mensen klikt het met sommigen niet.
Die ga ik dan gewoon uit de weg en amuseer me met de mensen die me wel liggen en feest lekker verder.
zondag 14 maart 2010 om 02:30