3000+ deel 40!
woensdag 10 maart 2010 om 12:05
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
zondag 14 maart 2010 om 02:38
quote:iry schreef op 14 maart 2010 @ 02:28:
Oh oke, vind het wel prettig te weten dat het daar niet over gaat thee
Want dat was wat mij betreft eigenlijk al uitgesproken en alweer oke.
Wat leukerT betreft, tsja.. dat is een nogal zeer kwetsende post geweest voor velen wat hij hier heeft geplaatst met een zeer zorgvuldige woordkeuze thee.
Een post met een zware lading die wat mij betreft te ver ging.
Dat schoffeerde behoorlijk wat schrijvers hier, wat dan weer niet past onder de noemer we hebben hier respect voor elkaar.
Dus iedereen is welkom hier, maar geen respect hebben voor wie hier schrijft, dat maakt het wel lastig.Iry, net op de valreep voor ik ga slapen: ken zijn posting niet. Zoals ik al zei, daarvoor te weinig op 3000, kan het kwetsend zijn geweest. Vervelend? Ja!!!! Maar propagandeer dn niet in de OP dat iedereen welkom is maar dat alleen medestanders welkom zijn. En dat terwijl een aantal hier regematig forummers onderuit halen cq tot huillie benoemen.... Wat is het verschil met wat LeukerT hier post??
Oh oke, vind het wel prettig te weten dat het daar niet over gaat thee
Want dat was wat mij betreft eigenlijk al uitgesproken en alweer oke.
Wat leukerT betreft, tsja.. dat is een nogal zeer kwetsende post geweest voor velen wat hij hier heeft geplaatst met een zeer zorgvuldige woordkeuze thee.
Een post met een zware lading die wat mij betreft te ver ging.
Dat schoffeerde behoorlijk wat schrijvers hier, wat dan weer niet past onder de noemer we hebben hier respect voor elkaar.
Dus iedereen is welkom hier, maar geen respect hebben voor wie hier schrijft, dat maakt het wel lastig.Iry, net op de valreep voor ik ga slapen: ken zijn posting niet. Zoals ik al zei, daarvoor te weinig op 3000, kan het kwetsend zijn geweest. Vervelend? Ja!!!! Maar propagandeer dn niet in de OP dat iedereen welkom is maar dat alleen medestanders welkom zijn. En dat terwijl een aantal hier regematig forummers onderuit halen cq tot huillie benoemen.... Wat is het verschil met wat LeukerT hier post??
zondag 14 maart 2010 om 02:42
Thee, ik snap ook de post van L en was het er ook wel mee eens al had ik andere woorden gekozen.
Maar om bij het respecteren te blijven, ik respecteer zijn mening en post maar respecteer ook dat anderen hierdoor gekwetst waren.
Ieder zijn gedachten en gevoelens en ik ga er geen drama om maken, iedereen is welkom om mee te schrijven en te reageren op wie hij/zij wil.
En nu is het wel klaar voor mij.
Maar om bij het respecteren te blijven, ik respecteer zijn mening en post maar respecteer ook dat anderen hierdoor gekwetst waren.
Ieder zijn gedachten en gevoelens en ik ga er geen drama om maken, iedereen is welkom om mee te schrijven en te reageren op wie hij/zij wil.
En nu is het wel klaar voor mij.
zondag 14 maart 2010 om 02:43
zondag 14 maart 2010 om 02:43
Kijk niemand kan de toegang weigeren tot dit topic, dat is ook tegen de regels van Viva, feitelijk heeft niemand dat ook gedaan.
Enkel uitgesproken hoe we het vinden dat na zijn post en vertrek (ZIJN keuze, hij wilde hier immers niet meer schrijven) hij zomaar alsof er niets gebeurt is, post.
Geen excuus eerst, geen inleiding , niets.
Dat is in mijn ogen gewoon geen sociaal gedrag om een groep binnen te wandelen die je een tijd terug flink getrapt hebt.
Dan vind ik niet dat wij niet gastvrij zijn.
Maar wel de sfeer hier in de gaten houden of zoiets.
Of op zijn minst ons achter de oren krabben.
Enkel uitgesproken hoe we het vinden dat na zijn post en vertrek (ZIJN keuze, hij wilde hier immers niet meer schrijven) hij zomaar alsof er niets gebeurt is, post.
Geen excuus eerst, geen inleiding , niets.
Dat is in mijn ogen gewoon geen sociaal gedrag om een groep binnen te wandelen die je een tijd terug flink getrapt hebt.
Dan vind ik niet dat wij niet gastvrij zijn.
Maar wel de sfeer hier in de gaten houden of zoiets.
Of op zijn minst ons achter de oren krabben.
zondag 14 maart 2010 om 02:48