Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
... ik kon niet laten om te testen, maar er was niks te zien... misschien nog te vroeg? Of anders weer mislukt terwijl er wel wat aan het rommelen is
Stressed is just desserts spelled backwards
Oeh, jammer Mal. 2 a 3 Dagen ervoor toch? Je hebt dus toch nog wel verschijnselen? En welke test gebruik je? Spannende dagen zijn het.
Iemand van ons Kletsgroepje zie je op de bank zitten op Streetview, raar hoor..
quote:compu schreef op 14 maart 2010 @ 09:08:

Oeh, jammer Mal. 2 a 3 Dagen ervoor toch? Je hebt dus toch nog wel verschijnselen? En welke test gebruik je? Spannende dagen zijn het.Ik had die van het Kruidvat gekocht. Maar dat kan pas 1 dag na je menstruatie.
quote:compu schreef op 14 maart 2010 @ 09:10:

Iemand van ons Kletsgroepje zie je op de bank zitten op Streetview, raar hoor..Mail mij eens de link?
Compu ik heb bij Sjimmie ook een ruggenprik gehad en het is me uitstekend bevallen. Ik kreeg hem met 3 cm onsluiting. Je wordt naar beneden gebracht, daar zetten ze de prik en dan moet je een uur daar blijven liggen, aan de hartbewaking. Ik had eerst geen pijn meer, voelde wel een klein beetje kramp nog. Nog binnen het uur werd de kramp heviger en bleek dat ik al volledige ontsluiting had (!). Ze raakte daar wat van in paniek omdat er niemand van de kraam was. Snel naar bovengebracht en toen mocht ik gelijk al persen. Tijdens het persen bleef de ruggenprik aan, ik voelde mijn persweeen heel goed, alleen geen helse pijn. Tijdens het hechten bleef de ruggenprik ook nog aan zodat dat ook geen pijn deed. Ideaal! Daarna blijf je een nachtje voor observatie en de volgende ochtend lig je weer heerlijk in je eigen bed.

Is er iemand van ons op streetview?

Nog even geduld Mal, lastig he!
Suze, is het hele topic weggehaald?? Ga eens op het bannertopic kijken. Heeeeel vaag.

Compu, lekker uit logeren. Eerste keer?

Raar van streetview. Mijn moeder staat er ook op met de vuilnisbak (vaaag ha ha) maar haar gezicht is wazig gemaakt. Net als het nummerbord van de auto van de buren.

Balen Mal, maar ik denk te vroeg. Kruidvat gaf bij mij ook negatief met ochtendurine deze keer terwijl ik toch vrij zeker wist dat het wel goed was. De predictor gaf de volgende dag met middagurine wel + aan.

Nog geduld tot dinsdag???
Shit zeg Suze, hele topic dus weg. Op het napraat topic tot een uur of 12 nog nagekletst en daarna niets meer van haar gehoord....

Spooky.

Zij had niet gedubbelnickt en Tara71 had vandaag voor het eerst ingelogd. Dat is ook vreemd.

Bah, wil dan echt heel graag weten hoe dit afloopt/verloopt!
Niemand hier?

man is werken, zou rond 3 uur thuis zijn. Hoor ik om kwart voor 3 dat hij minstens nog een uur bezig is. Had ik toch wel naar de dierentuin kunnen gaan. Maarja, heeft nu niet zoveel zin meer (hij gaat meteen met de kinderen door naar verjaardag opa).

Saai saai saaie zondag. Al zitten ze nu wel fris gebadderd aan de klei. Wel weer gezellig zo
Ik had nog tot de laatste twee pagina's bij kunnen lezen en toen was het ineens offline. Toch wel erg vaag allemaal.

Wij gaan aanstaand weekend naar een stad

Hier gaan we heen: http://www.abbaberlinhotel.com/en/prese ... hotel.aspx
anoniem_54027 wijzigde dit bericht op 14-03-2010 17:09
Reden: nav post amaal
% gewijzigd
wat leuk Star! Wat gaan jullie doen?

HOe is het met het Aussie verhaal?
Ze heeft zich nog op het napraattopic gemeld. Over en uit (hoop dat dat echt zo is, klinkt als een engerd).
Heb post gewijzigd Amaal, doe jij dat dan ook even?

Nog niet gehoord van Aussie-verhaal, alleen nog maar een ontvangstbevestiging van de sollicitatie.

We gaan gewoon stedentrippen. Ouders mee omdat ze zo vaak op de kinderen passen.
En dat daar ook weer kunnen doen

Slim ha ha.
Ghe ghe wat denk je wel niet van me
Ziet er mooi uit Star. Kindjes dus ook mee, vinden ze dat leuk dat gesjokt de hele dag in een stad?

Gezellig hoor, staat ook nog op mijn lijst, maar dan zonder kinderen

Voorlopig staan Texel, Frankrijk en Vlieland op het programma. Ook leuk. Kan nog wel iets bij eigenlijk ha ha. Onee, bevalling tussendoor, dan houdt het wel even op met verre oorden...
Brrr, nou weer een familiedrama in België, wat is dat toch allemaal?
Baby heeft niks te willen en Ceetje vindt alles leuk

Familiedrama's word ik echt onpasselijk van
Kleinste meisje heeft net gegriezeld van haar brocolli, wel schattig om te zien hoe vies ze het vond
Wat irritant!!! Rij net helemaal naar de appie om vanavond lekker een geitenkaassalade voor mezelf te halen. Ben ik de sla vergeten of verloren. Hij staat wel op het lijstje dus heb het wel afgerekend. Grrr...

Nou dus alleen komkommer, tomaat, advocado, pijnboompitten, zongedroogde tomaatjes en geitenkaas.

Broodje erbij maar.
Lekkere pita ofzo?

Ik ga zo vrijwel hetzelfde maken als de meisjes slapen.
Biologisch bruin pistoletje uit de oven.

Was toch lekker Beetje veel ha ha. Ligt nog een half broodje.
Wie wat bewaart heeft wat
Gaaf Star!!! Weekendjeweg!

Mr J weer ziek. Heeft de hele dag op schoot gehangen. Ik denk keelontsteking want hij wilde niet graag eten en drinken en hoge koorts.
Zielig Mal.. Helpt de paracetamol? Hoop op een pijnvrij nachtje voor hem en jou!

Star, wat een prachtig hotel!! Die rode hoge stoelen, heel mooi.

Is het erg prijzig? Ga je nog langs Jin?

Ik denk 3e nachtje in haar carriere, Amalia. Nog even voordat de verbouwingsdrukte losbarst! Salade klinkt heel goed, ga ik ook van de week doen. Maar dan met sla.

Kun/wil je in het kort aangeven waar het topic over ging? Je maakt me errug nieuwsgierig, ben vanmorgen ook op zoek geweest.

Juud, wat een geweldig verhaal voor mij nu!! Wanneer had je de meeste pijn? Hoe lang had je weeen voordat je de prik kreeg? Wist niet dat je een uur aan de bewaking moest, is dat een kamer voor 1 p.?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven