FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Linoleum is er en ik ga "als cadeautje" in mijn up boodschappen doen.

O ja, graag kleren terug, want inderdaad een zwangere (waar ik geen rekening mee had gehouden toen ik ze weggaf ).
Moeten we maar even kijken of ik een keertje bij je langs kan komen op een dinsdag, of op een woensdagochtend.

Harrie is vertraagd. Geeft niet, maar ik vind het wel vermoeiend om alles met gespitste oren te doen. Was naar boven brengen terwijl Knorrie beneden de boek afbreekt en dat soort dingen.

Nou ja, eten staat al in de oven (gratin dauphinois) en we gaan vroeg aan tafel zodat ze vroeg in bed kunnen en we rust aan ons hoofd hebben .

Nathje, hoe vergaat het jou als alleenstaande moeder?

Wind, wat heeft Bries van jullie gekregen voor zijn verjaardag?
Ben een beetje zomervakantiebestemmingen aan het bekijken. Maar 1. ik ben te laat, en 2. wij hebben rare wensen denk ik.

We overwegen nu om naar dezelfde camping als vorig jaar te gaan. Maar eigenlijk wil ik niet twee keer naar hetzelfde.

LLL, had jij nou al geboekt bij jouw Les Castels camping?
Jullie hebben toch niet zulke gekke wensen Morrie? Wij hebben nog echt even geen geld helaas. Ook weer balen dat last minute dan ook ineens duur kan zijn, dus wellicht wordt het echt beetje huizen-ruil met ouders, maar komt goed.

Een woensdag is dan wel leuk, dan is BNJMN er ook. Kunnen Knorrie en BNJMN rotzooien. We kunnen dan ook naar Ballorig, kunnen wij ook nog praten, maar daar zijn de heren nog wel een tikje te klein voor .
O jongens, doe nog even een schietgebedje, ik zag werkelijk een perfecte opdracht (Linoleum eigenlijk) en nu zie ik in mijn netwerk iemand die net roept dat hij beschikbaar is.... en meer ervaring heeft in die branche dan ik. Ik hoop dat hij die opdracht niet ziet en dat als hij 'm ziet ze toch voor mij kiezen...
Oh nee, spannend Lien! Ik duim met je mee.

Nee Morrie, ik heb nog niet geboekt. Het einde van ons spaargeld komt ook rap in zicht, dus wacht nu eerst (met angst en beven) de reparatie van de auto af. Zal echt daarvan afhangen of ik uberhaupt ga boeken. Gezeik met geld, ik haat het echt.
Wat voor rare wensen hebben jullie dan Morrie?
Ik zit me dood te ergeren aan Paul de Leeuw, is geloof ik voor het eerst dat ik hem écht niet leuk vindt. Hij lijkt wel overspannen ofzo.
Ik duim Lien! En wat ga je doen om te zorgen dat ze jou nemen?

Hier ook nog geen geld, maar wel alvast aan het kijken want we gaan vast binnenkort weer geld voor vakantie overhouden + Harrie wil perse (en ik eigenlijk ook ). Heb nu ook wat leuks gevonden, maar wel weeeer in de Dordogne. Nadeel is dat vrienden waar we vorig jaar mee gingen ook weer mee willen, en er dus nog 2 accomodaties vrij moeten zijn.

En onze rare wensen: een kleine, rustige, groene camping maar dan wel met een zwembad met een glijbaan. Meeste leuke kleine rustige groene campings met zwembad hebben geen waterglijbaan....

Lien, dinsdag is ook wel lekker want dan is Knorrie er ook niet .

Maar woensdag is wel leuk hoor, lijkt me leuk om Knorrie en BNJMN samen te zien. Ballorig is misschien niet zo handig omdat ik om half 1 Schorrie weer op moet halen, dan hebben we misschien maar kort de tijd?

Er is hier feest in de straat, irritant. Hoor alleen maar gebonk. Ben ook zo saai dat ik er zelf niet heen ga maar het is niet mijn soort muziek.
Ik vind Paul de Leeuw nooit leuk.

Ik kijk Move like Michael Jackson. Tenminste, ga nu kijken.
Echt niet? Oh ik was echt dol op hem altijd, maar hij is nu wel zo vervelend. Het wordt ook niet beter ofzo.

Misschien moet ik maar gewoon vroeg naar bed gaan, ben nog steeds niet bijgekomen van die paar slechte nachten.
Nee, ik vind het zo plat, houd er niet van. Maar ik weet dat heeeeeel veeeeeel mensen hem wel leuk vinden .

Vroeg naar bed. Lekker joh, lekker onder je dekbedje!
Ja, ik duik lekker met een boek mijn bedje in. Weltrusten!
Vind Paul de Leeuw altijd wel leuk. En Ballorig met BNJMN? Eeeeh, dat durf ik nog niet echt . Maar dinsdag is ook goed plan . Hoewel woensdag wel erg grappig is om de mannen te laten kennismaken. Ik moet al om 12.15 bij school staan, dus we moeten gewoon vroeg afspreken. Bij McDonalds bijvoorbeeld en dan gooien we ze in de ballenbak, goedkoper dan Ballorig .

Ik ga even verzinnen wat ik morgen aandoe en verder afsluiten.
Ik durf best naar Ballorig met Knorrie, maar kan dan niet met jou praten .

Ik kan ook gewoon naar jou toekomen toch? Als ik kom nadat ik Schorrie heb weggebracht dan ben ik er vast wel om half 10 en dan ga ik half 12 weer weg.
Onee, gatver Pebbles, wat eng! Ik zou me ook zorgen maken.

Jammer dat de huisarts niet tegen jullie gezegd heeft wat ze wil uitsluiten want dan had ze jullie gerust kunnen stellen. Nu google je 1 woord en lopen de rillingen over je rug. Jullie gaan wel samen naar de afspraak toch?
En van harte gefeliciteerd Wind met BRS! Jeetje, gewoon drie jaar dat kleine ventje! Hoop dat je een beetje opgeknapt bent en dat jullie een gezellige dag hebben gehad.

Hier gaat alles goed hoor! Apie en Japie zijn scheetjes en houden elkaar lekker bezig. Vanmiddag even een dipje en was Apie driftig/bozig maar dat was gelukkig snel over met wat afleiding.

Nog 1 dagje te gaan en morgenavond laat komt Aap alweer terug. Ik krijg alleen maar korte belletjes/smsjes met leuke verhalen dus hij heeft het super naar zijn zin. Tegelijkertijd mist hij ons ook enorm dus goed dat het er morgen op zit

Ik ga nu lekker naar bed, ben wel moe!
Precies 12 uur later! Goedemorgen allemaal!
Goeiemorgen!

Leuk dat Aap het zo naar zijn zin heeft Nathje, en lief dat hij jullie mist. Moest ie niet hockeyen vandaag . Sjaak wel, en ik kwam er gisteren achter dat hij heeft toegezegd zijn oude team te gaan trainen . Fijn, dat zijn dus voortaan twéé wedstrijden per zondag waar hij niet onderuit kan. Af en toe kan ik hem wel wat. Zijn excuus is dat hij dan de jongens mee kan nemen zodat die lekker op de hockeyclub kunnen spelen. Alleen vandaag niet want het gaat regenen...
Oh Pebb, ik krijg net een berichtje van een vriendin aan wie ik ook zo'n tuimelaartje heb gegeven dat dat bolletje eraf gescheurd is. En haar baby is nog maar heel klein, dus kennelijk gaat dat makkelijk. Misschien maar beter om Moshje er niet mee te laten spelen...
O wat erg LLL! Blegh, nog langer weg. Kunnen de jongens al mee naar de hockey? Dat is wel leuk voor ze!

Aap moest wel hockeyen maar hij heeft zich netjes afgemeld. Sterker nog, hou je vast, hij gaat zijn lidmaatschap opzeggen voor het volgende seizoen . Hij realiseert zich sinds de winterstop hoe relaxed het is zonder de hockey en gaat er dus mee kappen.

Overigens gaat hij wel zijn GVB halen maar dat is op donderdagavond voor een maand of twee dus dat valt alles mee.

En zo nu en dan een uurtje squashen maar dat is niks vergeleken bij die lange regenachtige zondagen, maar dat hoef ik jou niet uit te leggen.

Mille hoe was de date van Maxi? Stond je achter de voordeur op haar te wachten terwijl zij elkaar te proberen te kussen?

Apie vertelde vrijdagochtend op weg naar school dat ze gekust was door een jongen uit haar klas. Ze was niet verliefd op hem en ging ook niet met hem trouwen. Ze zijn gewoon vrienden. Want ze ging toch al met Japie trouwen, als hij tenminste ook kinderen wilde. Ik moest zo hard lachen om haar en ze keek me echt aan van "waarom lach je nou?"
Nog een uurtje of twaalf en dan is Aap weer terug... ik kan niet wachten! Ik krijg heel veel lieve smsjes dus ik ben helemaal verliefd op hem.
Wauw wat goed zeg! Heerlijk voor je, een niet-meer-hockeyende man . Overigens is Sjaak ook een keer op eigen inititatief gestopt met hockeyen. Maar hij heeft die uitlaatklep toch echt nodig, hij werd zo sjacherijnig ervan dat ik hem zo ongeveer hoogstpersoonlijk heb teruggeschopt. Dit schrijf ik niet omdat ik denk dat het met Aap ook zo gaat hoor, maar Sjaak moet gewoon minstens drie keer in de week anderhalf uur hard rennen, de kinderen hebben het niet van een vreemde . Afgelopen winterstop hebben we ook afgesproken dat hij volgend jaar voor de winter een abonnement op de sportschool oid gaat nemen, want van zoveel thuiszitten (door die sneeuw duurde het nog veel langer dan normaal) worden we allebei niet vrolijk. Erg eigenlijk dat hij zonder te rennen niet normaal kan functioneren .

Ik ga me maar eens aankleden.
Oh ja, en de jongens gaan dus wel heel vaak mee naar de hockeyclub. Vinden het daar helemaal leuk, kunnen lekker rennen en er zijn altijd wel kindjes om mee te spelen. En ze hebben vriendjes gemaakt met het echtpaar dat de bar runt en krijgen daar altijd snoepjes van... Ook al zo erg eigenlijk .
O Harrie moet ook echt regelmatig sporten hoor, om gezellig te zijn. Als hij niet sport dan zit hij echt niet lekker in zijn vel. Maar eigenlijk heb ik dat zelf ook wel, alleen niet zo extreem als Harrie het heeft.

Lijkt me wel heerlijk voor jou ook Nathje, als Aap niet meer hoeft te hockeyen op zondag. Wat zullen jullie veel tijd overhouden zeg!

Vanochtend is Harrie gaan vrijzwemmen met Schorrie. Omdat hij pas over 5 weken door kan met zijn B-diploma moeten we het een beetje bijhouden voor ons gevoel. Ondertussen ben ik op de fiets naar mijn ouders geweest. Zo gezellig vind ik het op de fiets met zo'n klein kereltje. Het was ook niet meer zo koud als van de week had ik het idee.

Weer thuis hebben we tosti's gegeten met zijn allen en nu ligt Knorrie op bed, Schorrie speelt, Harrie ligt op de bank te slapen en ik kook rijst voor de sushi en forum . Ga ik als de rijst zo afgekoeld is sushi maken met Schorrie. Heerlijk!

Lien, gefeliciteerd met je moeder, of is ze niet echt vandaag jarig?

Wind, leuke dag gehad gister? En Pebbles, hoe gaat het?

Mille, ik ben ook heel benieuwd naar de date!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven