Echt zó belachelijk!
zondag 14 maart 2010 om 18:33
Ik werd vanmiddag gebeld dat mijn neefje de nacht in het ziekenhuis heeft moeten doorbrengen omdat één of andere gek hem zonder reden in elkaar getrapt heeft.
Neefje kwam een winkel uitlopen en volgens omstanders vloog de man hem aan. Hij heeft hem op de grond gegooid en is tegen zijn hoofd aan gaan trappen. Gelúkkig reageerden omstanders adequaat en grepen in, anders had het nog veel erger kunnen zijn...
Neefje kan zich van het geval niks meer herinneren en ligt nu met een zware hersenschudding en uiteraard veel schrik. Volgens de politie is het een bekende.
En volgens hen is het waarschijnlijk ook geweest omdat mijn neefje homo is en zich ook nogal extravagant kleedt...
Dat is toch te ziek voor woorden?
Neefje kwam een winkel uitlopen en volgens omstanders vloog de man hem aan. Hij heeft hem op de grond gegooid en is tegen zijn hoofd aan gaan trappen. Gelúkkig reageerden omstanders adequaat en grepen in, anders had het nog veel erger kunnen zijn...
Neefje kan zich van het geval niks meer herinneren en ligt nu met een zware hersenschudding en uiteraard veel schrik. Volgens de politie is het een bekende.
En volgens hen is het waarschijnlijk ook geweest omdat mijn neefje homo is en zich ook nogal extravagant kleedt...
Dat is toch te ziek voor woorden?
zondag 14 maart 2010 om 19:27
quote:Lunax schreef op 14 maart 2010 @ 19:14:
Ik was gisteren al helemaal van slag nadat ik voor hoer werd uitgemaakt en vervolgens met 2 handen een duw tegen mijn bovenlijf kreeg nadat ik volgens het heerschap voorgekropen had in de rij (wat duidelijk niet het geval was). Gelukkig waren er toen ook direct andere mensen die ingrepen maar daar was ik al van onder de indruk en stond te schudden op mijn benen. Kan me alleen maar voorstellen hoe je neefje zich voelt
Nare wereld is het soms toch ook!
Dat snap ik ook nooit.. wat is er mis met gewoon even zeggen 'pardon, maar volgens mij was ik aan de beurt'?
Ik zou daar ook héél erg van schrikken hoor. Dat verwacht je toch ook niet?
Ik was gisteren al helemaal van slag nadat ik voor hoer werd uitgemaakt en vervolgens met 2 handen een duw tegen mijn bovenlijf kreeg nadat ik volgens het heerschap voorgekropen had in de rij (wat duidelijk niet het geval was). Gelukkig waren er toen ook direct andere mensen die ingrepen maar daar was ik al van onder de indruk en stond te schudden op mijn benen. Kan me alleen maar voorstellen hoe je neefje zich voelt
Nare wereld is het soms toch ook!
Dat snap ik ook nooit.. wat is er mis met gewoon even zeggen 'pardon, maar volgens mij was ik aan de beurt'?
zondag 14 maart 2010 om 19:36
quote:Stephanietje schreef op 14 maart 2010 @ 19:27:
[...]
Precies. Je verwacht het niet. Maar ja. Blijkbaar kan/mag het allemaal.
Wat raar trouwens in het verhaal van je neefje dat de politie aangeeft dat het waarschijnlijk is omdat hij zich extravert kleedt. Net of zij er óók een waardeoordeel aan hangen....
[...]
Wat raar trouwens in het verhaal van je neefje dat de politie aangeeft dat het waarschijnlijk is omdat hij zich extravert kleedt. Net of zij er óók een waardeoordeel aan hangen....
zondag 14 maart 2010 om 19:39
quote:Lunax schreef op 14 maart 2010 @ 19:36:
[...]
Dat dacht ik ook net.
Alsof het niet normaal is dat hij homo is, of juist dat het normaal is dat hij in elkaar geslagen wordt juist omdat hij homo is. Belachelijk!
[...]
Dat dacht ik ook net.
Alsof het niet normaal is dat hij homo is, of juist dat het normaal is dat hij in elkaar geslagen wordt juist omdat hij homo is. Belachelijk!
Poelepoelepoelepoes!
zondag 14 maart 2010 om 19:39
quote:Lunax schreef op 14 maart 2010 @ 19:36:
[...]
Dat dacht ik ook net.
[...]
Dat dacht ik ook net.
Poelepoelepoelepoes!
zondag 14 maart 2010 om 19:40
Ik heb ook ooit zo iets gehad. Er stond een stelletje voor de kaartjesautomaat op het station en ik kon er niet bij terwijl ik haast had. Dus vroeg ik kort maar vriendelijk of ik erbij mocht en toen kreeg ik een keihard klap van die jongen in mijn gezicht, zo maar opeens uit het niets.
Zijn vriendin stond erbij en zei niets. Gelukkig was ik nog wel zo mans om haar een "fijne" toekomst toe te wensen met zo'n gast, al was dat waarschijnlijk niet zo verstandig.
Zijn vriendin stond erbij en zei niets. Gelukkig was ik nog wel zo mans om haar een "fijne" toekomst toe te wensen met zo'n gast, al was dat waarschijnlijk niet zo verstandig.
zondag 14 maart 2010 om 20:01
Gadver Iris, wat een rare mensen zijn er toch... ik heb ook een keer een akkefietje gehad waar iemand mij bedreigde nadat zij tegen de achterkant van mijn fiets was gefietst. Vervolgens duwde zij mij van mijn fiets.
Ik ben ook een aantal keer door totaal vreemden in mijn gezicht gespuugd, ik snap dat echt niet :-S .
Ik ben ook een aantal keer door totaal vreemden in mijn gezicht gespuugd, ik snap dat echt niet :-S .
zondag 14 maart 2010 om 23:19
De wereld lijkt steeds zieker te worden.
Die agressievelingen moeten ze samen op een eiland zetten,en laat ze daar elkaar de hersens maar lekker inslaan!
Onvoorstelbaar dat zulke dingen steeds vaker gebeuren.
Heel veel beterschap en sterkte voor je neefje en zijn familie
Die agressievelingen moeten ze samen op een eiland zetten,en laat ze daar elkaar de hersens maar lekker inslaan!
Onvoorstelbaar dat zulke dingen steeds vaker gebeuren.
Heel veel beterschap en sterkte voor je neefje en zijn familie
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
maandag 15 maart 2010 om 00:01
Och wat ontzettend naar, veel sterkte voor je neefje.
Dat de politie overigens zegt dat het motief van de daders waarschijnlijk de homoseksualiteit van je neefje is geweest is geen waardeoordeel of goedpraterij. Juist niet. Het is strafrechtelijk namelijk relevant omdat geweldsdelicten die zijn ingegeven door discriminatie motieven zwaarder kunnen worden bestraft.
Ik hoop dat de dader een flinke straf krijgt. Vreselijk dat anno 2010 nog steeds dat soort dingen gebeuren op grond van iemands geaardheid.
Dat de politie overigens zegt dat het motief van de daders waarschijnlijk de homoseksualiteit van je neefje is geweest is geen waardeoordeel of goedpraterij. Juist niet. Het is strafrechtelijk namelijk relevant omdat geweldsdelicten die zijn ingegeven door discriminatie motieven zwaarder kunnen worden bestraft.
Ik hoop dat de dader een flinke straf krijgt. Vreselijk dat anno 2010 nog steeds dat soort dingen gebeuren op grond van iemands geaardheid.
maandag 15 maart 2010 om 00:03
maandag 15 maart 2010 om 10:32
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken dat de politie zegt dat het waarschijnlijk vanwege zijn geaardheid is. De stad waar het gebeurde staat wel bekend als vrij hard, heel anders dan de stad waar wij wonen, en dit soort dingen gebeuren daar wel vaker.
Ik ga over een paar uur naar hem toe, hoop dat hij weer wat opgeknapt is!
Ik ga over een paar uur naar hem toe, hoop dat hij weer wat opgeknapt is!