Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Shoot! Vergeten dat Boef zoekt vrouw op tv kwam vanavond!

*slaat gepraat over camera's even over want heeft daar absoluut geen verstand van*

Al heb ik wel een canon trouwens
Erwt, kun jij me niet even bijpraten over het boevendatingprogramma?

Zag net op rtl een reclame waaruit bleek dat Robert ten Brink binnenkort weer komt met een liefdesprogramma
http://www.letsgodigital. ... /1806-2147-2209-1958.html bijvoorbeeld, maar je kunt je eigen selectie maken ergens links (zie nu trouwens dat die nieuwe camera's allemaal CMOS-sensoren hebben, mijn vader zei er laatst wel iets over, dat ze verbeterd zijn, maar kweeniemeer precies wat...)
Peas on earth!
Sjeuzus. Werd ik net nog even gebeld door één van de beeldend kunstenaars waarmee ik op het moment repeteer, ook wel iemand waar ik best een beetje tegenop kijk, en die moest ook al bijna 10 minuten oreren over hoe mooi het wel niet was, de voorstelling Echt leuk, ik heb nog nooit iets gemaakt waar zoveel (en ook heel verschillende) mensen zo enthousiast over waren. Geeft ook wel weer even de moed om weer even wat meer energie in meer voorstellingen verkopen te stoppen.

Ik heb lekker thee gezet, en duik zo met een kopje en de krant m'n bed in, morgen weer meer dan genoeg te doen. Weltrust allemaal!
quote:Drift schreef op 14 maart 2010 @ 21:25:

Erwt, kun jij me niet even bijpraten over het boevendatingprogramma?

Zag net op rtl een reclame waaruit bleek dat Robert ten Brink binnenkort weer komt met een liefdesprogramma

Het was niet zo boeiend vandaag. Ze gingen met alledrie de vrouwen tegelijk daten:

Johnnyboy (die kale niet zo slimme): z'n Afrikaanse deet was ziek, dus bleven die tapasrestaurantmevrouw en iklustniets-schreeuwlelijk over. Ze gingen koken en tapasmevrouw was beduidend leuker.

Kabouter-alias Gert: ging bowlen met zijn drie vrouwen en probeerde Belangrijke Informatie los te peuteren zoals: heb je een ochtendhumeur, vind je uiterlijk belangrijk (en zo ja: 'ik heb een slecht gebit door de gevangenis') bladerbla

FouteJongen alias Steven ging een acteerworkshop doen met alle domme miepjes en vroeg ze daarna mee uit eten. Dat Uit Eten bleek een cafetaria te zijn

Ohja, Robert ten Brink met nog iemand he? Ik ben vergeten wie, maar het was iemand waarvan ik dacht: iewww...
Peas on earth!
Wat goed Moos!

Slaap lekker alvast!
Wauw Moos, wat gaaf!
Peas on earth!
Thanks Erwt! Goed te lezen dat ik niet reuze veel gemist heb

Het was me trouwens niet opgevallen dat Robert dat nog met iemand anders ging doen maar ik heb ook maar met een half oog naar dat voorstukje zitten kijken.
Ik weet het alweer... Die afschuwelijke Dyanne Beekman

http://zappen.blog.nl/rtl ... anne-beekman-nieuw-tv-duo
Peas on earth!
He Drift!

Ik kom 7 april terug uit NY, leuk om snel daarna wat af te spreken inderdaad. Weltrust!
Oh, Dyanne *wat was haar stopwoordje ook alweer* Beekman

Moos, ik zal je de komende week een een voorstel mailen om te daten.
Ik weet het alweer. Ze zegt altijd 'stylisch verantwoord' toch?
Ja díe Dyanne inderdaad
Peas on earth!
Dan weet ik niet of ik dat programma wel wil kijken
Ik vind Dyanne best leuk. Heb iig veel van haar geleerd (combineer eens iets wat niet voor de hand ligt, pas eens iets aan in de winkel wat op het eerste gezicht niet jouw stijl lijkt, ik moet spijkerbroeken dragen met hele lage achterzakken )

Bedankt voor de camera-info Erwt! Ik heb die goeie vriendin ook even gemaild welke camera zij ook alweer heeft. Ik dacht ook een Canon. Die hebben we nog eens gekocht toen we gingen toeren, in het dorp waar JPB ook woont

Ik ga straks of morgen de camera-info eens goed doornemen. Kijk nu lekker leeghoofdig naar 'The Devil Wears Prada'
Ik heb ook wel zin in een kopje thee, maar geen zin om op te staan van de bank
Ik ben ook weer geswitcht naar The Devil Wears Prada.

Ik vind Dyanne echt té erg om naar te kijken! Ben blij dat jij wat aan haar gehad hebt Age, maar ik kan haar niet aan
Peas on earth!
Ik keek dat altijd wel. Dyanne is mijn goeroe
Ik keek ook wel eens naar Dyanne en ik denk dat ze op sommige punten ook wel gelijk heeft maar de manier waarop ze het kan brengen vind ik nogal tenenkrommend soms.
Ohhh, ik had het ook helemaal niet over de inhoud. Ik hóór de inhoud namelijk helemaal niet als ik haar zie
Peas on earth!
Meryl Streep is echt een goeie actrice
Ik vind het einde van die film leuk, als ze in de auto zit en glimlacht.
Peas on earth!
*stiefelt schoorvoetend binnen* ehm.. hallo? Kennen jullie me nog? Ik was even van de radar. Ging even niet zo lekker met me en ik ben niet zo goed in contacten met mijn kop in het zand (struisvogeltje much? )

Maar ik leef nog, heb het meeste wel meegelezen en wil wel graag weer terug komen (niet goed in mijn vel zitten is ook niet goed voor de paaseitjesvooraad )

Dusse.. Sorry!

en:
Voor Keessie
Dag Pilousje, dankjewel, hoe ging/ gaat het solliciteren bij jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven