Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Ja, zit daar nu ook naar te kijken (alleen dan zondagavond weer terug denk ik). Hmmm... da's misschien wel een optie. Ik ga nu slapen, maar morgen ga ik je hotellinkje ook even bekijken!

Hoop dat de chocola niet te hard roept, en zelfs áls je een stukje chocola eet ben je niet meteen zwak Age . Het kan ook een keuze zijn om een stukje te eten

truste!
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 12 maart 2010 @ 23:55:

Alleen Stansted, dus dat komt eigenlijk wel goed uit. Wel een beetje lastige tijden om te vliegen. Edinburgh heeft én goede vliegtijden én niet duur. Daar was jij toch? Kom je daar gemakkelijk van vliegveld in centrum?

Ja, dat is echt supersimpel. Klein vliegveld dus je stapt bijna letterlijk direct naar buiten. Dan pak je de bus en rij je zo het centrum in.

In Edinburgh schijnt het trouwens wel 300 dagen per jaar te regenen

Vorig jaar ging ik op 4 mei naar Londen en toen hebben we prima weer gehad. Dus dat is weer een plusplunt.
Ik moet ook gewoon gaan slapen. Misschien tanden poetsen ipv chocola eten?

Ik heb al chocoladetaart gehad vandaag, dus deze chocola is niet 'nodig' zeg maar...

Zal ik sowieso 1 reep weggeven aan een vriendin die deze reep ook lekker vindt? Ik zie haar morgen weer.
Netjes m'n tanden gepoetst en nu in bed.

Lijstje:

o: flakes/melk

td: special k-reep

l: 1 volk bh met sws, 1 met coburger en 1 appel

td: punt chocoladetaart

a: 4 stukjes stokbrood met kruidenboter en een ovenschoteltje van haricot verts, sugar snaps, ui, walnoot, cashews, tomatenvocht en brie. Bij dat laatste ook nog 4 stukjes stokbrood

2 koffie verkeerd

2 grote glazen thee

2 rode wijn

1 roosvicee

Trusten!!
Goedemorgen meisjes!

Ik heb gisteravond een erg gezellige avond gehad en echt heerlijk gegeten!

Erwt, leuk dat jullie plannen hebben voor een weekendje weg. Ik ben wel eens in Edinburgh geweest, was inderdaad een overzichtelijke stad. Ik vond het leuk maar niet heel bijzonder. Maar smaken kunnen verschillen natuurlijk.

Londen vind ik echt geweldig, dus ik zou het wel weten

Al is dat natuurlijk een veel grotere stad waar ook veel meer te doen is. Maar dan zou je er ook voor kunnen kiezen dat je een aantal dingen gaat doen of bekijken en dat je verder gewoon geniet van de stad.

Age, wat goed dat het je gelukt is de chocolade te weerstaan! En ik ben het met Erwt, eens. Dat je het moeilijk hebt betekent nog niet dat je niet sterk bent.

Goed dat je de chocola hebt weerstaan Age!

Londen leuker dan Edinburgh dus, ik ga morgen weer even verder googlen.

Nu lekker luie ochtend, lang geslapen en gedoezeld, nu nog in badjas op de bank

Ik wil een (of twee) leuke (lieve) kinderposters aan de muur. Waar zou ik die kunnen vinden?
Peas on earth!
Bij Kitsch Kitchen of een soortgelijke winkel Erwt? Vriendin van mij had er toen ook hele hippe (vind ik dan) gehaald.

Ik kan zo even snel geen plaatje vinden, maar het was een poster van Mexicaanse of indonesische/indische oorsprong met uitleg van alle 'bodyparts' zeg.

Hmmm, klinkt heel vaag en fout dit maar ik google nog even verder.

Of misschien een oude reclameposter voor een kinderproduct?

In deze stijl?

Ik heb me weer even verdiept in diafragma etc. Misschien dat ik straks even naar de RAF ga om te 'voelen'. Moet ook oudpapier wegbrengen en naast de RAF zit een papierbak

Het is maar goed dat de BD het geld nog niet heeft overgemaakt, anders had ik 'm direct gekocht

Oh shoot, ik moet naar de wasserette om m'n was op te halen...
Of Wallace & Gromit!

Nee, wil liever een 'lievere' of in ieder geval met vrolijke kleurtjes. Zag laatst bij de Ikea ook nog kaartjes met tekeningetjes van dieren. Hadden ze heel grappig die dieren uitgeknipt en ze her en der óver het passepartout geplakt. Was ook wel een leuk idee.

Het is dat ik geen zin heb om naar de Ikea te gaan, maar anders...
Peas on earth!
Ohhh RAF ook leuke winkel voor zoiets!
Peas on earth!
Ik heb niet zulke goede tips voor posters Erwt. Je zult vast zelf al gegoogeld hebben neem ik aan?

Ik heb inmiddels boodschappen gedaan, ga zo lunchen, nog wat opruimen en aanrommelen en dan in de loop van de middag richting beste vriendin. We gaan vanavond een avondje dansen

Daar waar we 'vroeger' ook vaak heen gingen. Zin in!

Zal niet heel laat worden denk ik maar wel leuk.

Babykamer vordert nu echt of niet Erwt? Leuk hoor! Moeten jullie nog veel doen?
Of iets grafisch met uilen

Zeg, misschien moeten we binnenkort even afspreken zodat ik die muursticker mee kan nemen. Opsturen wordt lastig.
En als we daar dan direct een Ikea bezoekje aan vastplakken? Is dat geen goed idee?
Gezellig Drift, avondje dansen! Leuk!

Ja, babykamer vordert al. Eigenlijk vooral nog leuke dingen om het aan te kleden. Oh, en een paar planken aan de muur en een schommelstoel (maar wáárrrrrr vind ik die, grmpff). Wel leuk. Ik lees net dit aan Xan voor: 'Rond de 5e maand van de zwangerschap krijgen veel vrouwen ineens behoefte aan opruimen en schoonmaken'. Hij kijkt in het rond en zegt: 'hmm... dat schoonmaken, daar heb jij niet zoveel last van zeker'

Jaaa afspreken is leuk Age! Die middelste uil is trouwens wel heel leuk! En bovendien heb ik ook nog een uitgeknipte uil op tafel liggen om een mobile ofzo van te maken!
Peas on earth!
Ikea?! Jaaa
Peas on earth!
Ok, wanneer? Hoe zitten jullie volgend weekend? Of het weekend daarna?

Op zaterdag naar IKEA is natuurlijk wel riskant ivm drukte, of trekken we ons daar niks van aan?

*gaat nu douchegordijnen zoeken op IKEAsite*
Oh, de douchegordijnen van IKEA zijn stom

Ik heb zo'n stoffen douchegordijn, alleen is die 'lek' nu. Dus ik moet gewoon weer een plasticen, maar dan wel een leuke!
Zoiets is wel leuk:

Maar ja, ik ben toch ook al 28 dus ik moet een wat meer volwassener douchegordijn
En bij nader inzien wil ik geen doorzichtig douchegordijn...
Oh laat maar, ik ga wel naar de HEMA, daar hebben ze wel een volwassen douchegordijn

Maar IKEA is altijd leuk natuurlijk!
En ik heb ook al bedacht dat ik de Nikon D5000 wil... Kijk eens hoe sjiek met dat draaiende schermpje

Ok, nu oudpapier wegbrengen en naar de RAF...
Om het gesprek van Age met zichzelf over een volwassen douchegordijn.

Ik zal eens even bekijken hoe ik de komende weekenden zit. Is er nog ergens een Ikea open op zondag? Hoewel dat minstens zo riskant is als op zaterdag natuurlijk
Fijn dat ik je wat te lachen bezorg Drift

Op zondag is IKEA A'dam altijd open... Maar voor Erwt in zwangere toestand wat ver? Of is dat aanstel-gedrag?
Oh oh... toch maar niet naar de oudpapierbak en RAF, want ik moest nog lunchen

Beetje vergeten... en over een half uur heb ik een skype-afspraak met Broer. En daarna moet ik nog douchen want om 17u heb ik met Fniel afgesproken.
Uilen zijn leuk! En ik vind het douchegordijn met de vissen veel leuker dan het volwassen douchegordijn van de HEMA, Age

Als ik kan wil ik ook wel mee naar de IKEA, leuk!

Nu moet ik echt even dingen van mijn lijstje gaan doen, ben speciaal even een paar uurtjes naar huis gekomen daarvoor. Vanavond gaat J Thais koken voor mij en zijn 2 beste vrienden, leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven