En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
We zijn inmiddels ook een literaire tetter gestart, leuk om zo een beeld te krijgen van de smaak van eenieder.
Tja kan Beckman nu als volwassenen nog steeds goed hebben... misschien ben ik wel gewoon een moraalridder hahaha.

LotR is net als seks op een verkeerd moment, je moet er even inkomen maar als je eenmaal zover bent!
quote:Talkinghead schreef op 14 maart 2010 @ 21:35:

We zijn inmiddels ook een literaire tetter gestart, leuk om zo een beeld te krijgen van de smaak van eenieder.En daar zijn we een stuk afwijkender in dan over onze gevoelens over dieren hahaha
quote:lokee schreef op 14 maart 2010 @ 17:02:

Eli, ik vond in het asiel Den Bosch deze schoonheden:

Garfield en Tibbe

[afbeelding]

[afbeelding]

Twee binnenkatten die samen naar het asiel gebracht zijn en samen een nieuw baasje nieuw personeel zoeken.

Sorry dames, maar jullie tetteren zo snel dat ik bang ben dat Eli deze kanjers niet ziet voordat ze morgen naar het zuiden rijdt.

(en ik vind ze zelf zo leuk en lief en hoop dat Eli dat ook ziet en ze gewoon morgen gaat halen. )

quote:Bengelie schreef op 14 maart 2010 @ 21:36:

Tja kan Beckman nu als volwassenen nog steeds goed hebben... misschien ben ik wel gewoon een moraalridder hahaha.Of juist niet, en kun je wel wat extra moraal in je donder gebruiken
Zo, terug van het weekend bij Tom en de Tommetjes. Altijd fijn om weer bij de poezen thuis te komen! Morgen gaan ze allemaal onder de borstel.

Zegge, met die date.. dat afspreken via die site is handig hoor, maar is het niet slimmer om Leo eerst te peilen wanneer zij kan en die data als optie te geven?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Via het vergrootglas gevonden waarom koekiemonster nu geel isPaas je avatar
quote:delphicat schreef op 14 maart 2010 @ 21:38:

[...]

Of juist niet, en kun je wel wat extra moraal in je donder gebruiken

Sssst!

Maar inderdaad, stuk waarschijnlijker
quote:Poezewoes schreef op 14 maart 2010 @ 21:40:

Zo, terug van het weekend bij Tom en de Tommetjes. Altijd fijn om weer bij de poezen thuis te komen! Morgen gaan ze allemaal onder de borstel.

Zegge, met die date.. dat afspreken via die site is handig hoor, maar is het niet slimmer om Leo eerst te peilen wanneer zij kan en die data als optie te geven?Ja, dat was inderdaad misschien wel een slimme(re) zet geweest. Hoewel we nu wel een redelijk beeld hebben van wie wanneer kan.
quote:Talkinghead schreef op 14 maart 2010 @ 21:42:

Via het vergrootglas gevonden waarom koekiemonster nu geel isPaas je avatar

Dat je dat ook echt opgezocht hebt. Ik had er geen paasachtig iets in gezien. Ben benieuwd wat mijn dochter daar van vindt. Zij weet altijd heel goed te vertellen hoe vaak Biebelie op 1 pagina post. He, dat is koekiemonster! en daar weer koekiemonster, nog een koekiemonster'

Het gaat hier helemaal goed met Roque en Blanche.

Eerst ging ze naar hem blazen en helemaal induiken. Nu gingen ze al neusje neusje doen

je schrikt je rot als ze gaat miauwen. Dat is echt hard! en haar roepen heeft niet zoveel zin dan
quote:Talkinghead schreef op 14 maart 2010 @ 21:48:

[...]

Ja, dat was inderdaad misschien wel een slimme(re) zet geweest. Hoewel we nu wel een redelijk beeld hebben van wie wanneer kan.Maar als Leo die prikker ook invult dan is het toch ook meteen duidelijjk?
quote:Talkinghead schreef op 14 maart 2010 @ 21:42:

Via het vergrootglas gevonden waarom koekiemonster nu geel isPaas je avatarHier is koekiemonster nog gewoon blauw, maar dat zal vast aan mijn pc liggen....
Ik dacht opeens aan de functie van het vergrootglas (en nee, ik ben natuurlijk helemaal niet nieuwsgierig ).

Maar hoe paas ik hemelsnaam mijn avatar
quote:lokee schreef op 14 maart 2010 @ 21:52:

[...]

Hier is koekiemonster nog gewoon blauw, maar dat zal vast aan mijn pc liggen....
Lokee: even f5 doen.

Kletsmajoor, dat is ook zo. Maar aangezien agenderen hier een heel gepuzzel is met een niet inwonende partner en beide kinderen in een co-ouder regeling, scheelt het wel als ik maar twee of drie data hoef te checken en te overleggen met het thuisfront....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Lokee ff f5 indrukken

Gewoon lekker gaan painten TH
quote:Poezewoes schreef op 14 maart 2010 @ 21:54:

Lokee: even f5 doen.

Kletsmajoor, dat is ook zo. Maar aangezien agenderen hier een heel gepuzzel is met een niet inwonende partner en beide kinderen in een co-ouder regeling, scheelt het wel als ik maar twee of drie data hoef te checken en te overleggen met het thuisfront....

Hm ja, dat is lastig ja. Daarom zat ik te wachten tot de rest al gekozen had

Was het trouwens leuk bij Tom en de Tommies? Of is dat een domme vraag?
Wauw! f5 lijkt wel een soort van toverstafje; Koekiemonster is nu ineens geel.

*gaat verder op handen zitten, want voor je het weet Garfield en Tibbe weer tig pagina's terug en ziet Eli ze niet op tijd.*
Meiden, ik stuur Leo even een berichtje met de vraag wat ze zelf wil/prettig vindt.

Poezewoes, helder dat het makkelijker is om een meer beperkte keuze te hebben, had ik niet helemaal bij stil gestaan. Sorry!

Ga me daarna eens verdiepen in dat painten...
quote:Kletsmajoor schreef op 14 maart 2010 @ 21:55:

Gewoon lekker gaan painten TH

Dat painten is leuk! Ik heb in een paar minuten tijd mijn Avatar veranderd is een geel gedrocht!

Nu nog even oefenen en dan is het een schitterende paaskat.

(hopelijk voor pasen)
quote:lokee schreef op 14 maart 2010 @ 22:15:

[...]

Dat painten is leuk! Ik heb in een paar minuten tijd mijn Avatar veranderd is een geel gedrocht!

Nu nog even oefenen en dan is het een schitterende paaskat.

(hopelijk voor pasen)Had ik hier niet al eens verteld dat creativiteit niet helemaal "mijn ding" is . Grote kans dat ik straks door het forumleven ga met een avatar die nog het meest wegheeft van een post-it
Is ook zeer euh.... apart!

Tettereta's ik ga nokken, vandaag hele dag aan verslag gezeten, wat nu af is. En ben nu klaar, ik duik bedje in!

Tot morgen denk ik zo
Burp, soooww, dat was lekker zo'n gevuld courgetje!!

Aha, gaan we nu over literatuur? Sinds ik in de ZW zit, ben ik lid van de bieb om mijn leeshonger te stillen. Ik zoek het vooral in de literaire thriller-hoek. Heerlijk. En Roald Dahl staat hier ook veel in de kast, ik vond vooral de verhalen van Oom Oswald een giller. Wat een ontzettende schunnige viezerik is die vent, heb er dubbel om gelegen!

Maar soms vind ik het ook heerlijk om boeken van vroeger te lezen, eens in de zoveel tijd duik ik onder in de wereld van Pitty op kostschool of ga ik weer vrolijk boeken van Cissy van Marxveldt lezen, vooral Zomerzotheid lees ik toch wel 1 per jaar weer. Ken het boek van voor tot achter en weer terug maar het blijft heerlijk om te lezen. Ook lees ik ongeveer 1 x per jaar alle Jan, Jans en de Kinderen stripboeken die ik heb (de ouwetjes dan, vind er de laatste 10 jaar ofzo niks meer aan).
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Talkinghead schreef op 14 maart 2010 @ 22:19:

[...]

Had ik hier niet al eens verteld dat creativiteit niet helemaal "mijn ding" is . Grote kans dat ik straks door het forumleven ga met een avatar die nog het meest wegheeft van een post-it

post-its zijn best leuk.

Het feit dat ik een kitten veranderd heb in een gedrocht zegt ook iets over hoe creatief ik ben.

Zeer belangrijke fuctie in paint: ctrl+z
Olijfje: Ik vind alleen Joop ter Heul echt leuk. Met woorden als 'schuieren' en dat Joop de telefoon opneemt als haar zus en dat die aanstaande van haar zus dat gelooft

Zomerzotheid vond ik dan weer minder.

Jan, Jans en de kinderen is ook leuk En Pitty was ook leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven