3000+ still going strong! deel 41

14-03-2010 12:48 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
handig he.. mobiel met i net.
hey Metallica op VH1!!!
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
Hai Appel en Sgaap!

Man is vanaaf baas over tv, zondag is zijn serie-avond De andere dagen zijn er series op die ik ook leuk vind (nou ja ik vind alleen supernatural niet veel aan)
Hoor net op spuiten en slikken dat het morgen nationale hoerendag is...leuk bedacht maar waarom die naam?
[...]

Je had net zo goed door kunnen lopen voor koffie en ontbijt X-D[/quote]

Ja maar wist niet meer welke kant ik op moest ben toevallig de goeie kant opgelopen...hou ik koffie en ontbijt tegoed...
Oké LLL, ik zap!
Euh....welk nummertje staat ie onder hier lll?
quote:mamalief schreef op 14 maart 2010 @ 22:43:

Hoor net op spuiten en slikken dat het morgen nationale hoerendag is...leuk bedacht maar waarom die naam?hahaha, wat hebben we daar nou aan
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Heb m al!

*noteert: 358*
quote:LLLman schreef op 14 maart 2010 @ 22:43:

[...]

Je had net zo goed door kunnen lopen voor koffie en ontbijt X-D[/quote]

Ja maar wist niet meer welke kant ik op moest ben toevallig de goeie kant opgelopen...hou ik koffie en ontbijt tegoed...

Tsss Richting die grote silo hier

BAM omdat het lekker bekt ws Net iets lekkerder dan nationale prostituedag, of dames-van-plezier-dag
zo.. ik lig ook onder mijn dekbed.
quote:mamalief schreef op 14 maart 2010 @ 22:44:

Euh....welk nummertje staat ie onder hier lll? ehhh...69??? hoe moet ik dat weten!!!!
weltrusten!
*gaat even buren en kinderen wakker brullen*
he allemaal!
Choco, wat een mooie en eerlijke posting in het vorige topic en wat een fijne reactie van LLL.

Ik denk dat iedereen zijn eigen leerschool heeft binnen dit topic. Ik heb de mijne ook. Ik kan soms verschrikkelijk kort door de bocht gaan en inderdaad gaan schoppen. Ik heb daar ook een paar mensen mee tegen het harnas ingejaagd en zelfs gekwetst.

Ik geef weinig ruimte voor een 'half leeg glas', ik eis bij mezelf altijd het halfvolle glas te zien en relativeer veel zorgen weg. Dit leg ik onbedoeld ook vaak op bij anderen.

Gelukkig schrijven hier veel krachtige, dappere en slimme mensen die me tijdig terugfluiten.

'Ho Floor, nu ga je te ver met je grote waffel!' Af en toe heb ik dat nodig.

Op het OS topic met mijn 'het is maar een wedstrijdje' opmerking ging ik gigantisch op mijn plaat. Op zo'n moment schrik ik oprecht van de reacties en hoe ik schijnbaar overkom op anderen. Als er zoiets gebeurt neem ik mijn eigen forumgedrag onder de loep en ga ik graag in gesprek met mensen, met de intentie er samen uit te komen.

Evidenza ging het op dat moment aan met me en daar ben ik zo iemand dankbaar voor. Ik maak een misser en iemand stelt me in de gelegenheid om er samen uit te komen. Dat vind ik een prijzenswaardige eigenschap en daar heb ik heel veel aan gehad.

Ik hoop oprecht dat er na meer dan 40 delen inmiddels een sfeer heerst hier dat we de dingen met elkaar aangaan. Dat iedereen met zijn/haar ding ruimte voelt en ruimte neemt. Dat dat af en toe ff knokken is, is niet erg toch?
quote:LLLman schreef op 14 maart 2010 @ 22:47:

[...]

ehhh...69??? hoe moet ik dat weten!!!!

Omdat jij de baas bent over de knoppenkast hier en die zender altijd weet te vinden misschien?

Maar als je alleen dat nummertje onthoudt....euh....wat moeten de mensen wel niet denken zeg!
HIer allemaal mooie meisjes op tv die nog goed kunnen zingen ook, bah, ik zap eventjes naar iets anders.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
truste, ja ik ga ook maar eens, 5 uur weer............ .

Alweer een weekend om...nodig een paar dagen vrij hebben, die weekenden breken je....

lieverds allemaal welte voor straks en suc6 deze week

mzzl
Hai Iry!
Stra, ik heb een IP ban bij Flair, dus ik kan niet met je mee.
Truste LLL!
En Floor en Iry!
Cay, hoe is 't met je splint?
Bam!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven