**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
mijn verkering zit op 2 1/2 uur rijden..
quote:fille schreef op 14 maart 2010 @ 22:42:

Probeer het eerst maar eens goed te schrijven, dan praten we verder. dat is ook flauw..
Ja, dat is het.
maar wel een leuke vriend..
Maar het nog niet goed geschreven.
quote:fille schreef op 14 maart 2010 @ 22:55:

Maar het nog niet goed geschreven.ik en vriendje hebben daar geen moeite mee
quote:Spijker schreef op 14 maart 2010 @ 22:34:

Heejhallo, ik doe nu even net alsof ik al láng meepraat met dit topic.

Maak je geen zorgen, het gaat vanzelf komen. Als je straks na maanden zwijmelen en skypen een date hebt staan en aan het aftellen bent, ga je vanzelf een kappersafspraak maken. En lingerie kopen. En nadenken over een brazilian. En je nagels lakken en bodylotion gebruiken.

Wedden?Nou, daar wed ik niet om hoor, de eerste keer voordat mijn meneer langskwam had ik een hele to do list: Nieuwe lingerie, nieuw luchtje, nieuwe maskertjes, pedicure.....hahaha!
Overigens krijg ik net een berichtje:' Zullen we straks even met de webcam Skypen?' (dat doen we niet altijd, meestal allen maar 'bellen' met Skype). Ik zeg: "Maar ik heb vandaag mijn bril op en mijn haar zit stom". Hij:"Dat scheelt mij natuurlijk niks".

Ja, hij weet altijd wel het goede antwoord te geven...:)

Om maar even aan te geven dat ik ondanks een gebrek aan kappersfetisj toch wel ijdel kan zijn hoor
En zo zitten we alweer in deel 14!

Nog even stemmen: ik ga voor plaatje 1.

Morgen kom ik weer even terug, want u weet het wel, zit weer thuis bij de familie dus iedereen loopt weer om de laptop heen. Dat schrijft niet fijn hier.
Overigens kunnen we ook enorm lachen met z'n tweeen. De laatste keer dat hij me op kwam zoeken, had hij een pukkel op zijn bil. Dat werd zo'n beetje de grap van het weekend (hij vond dat we de test hadden doorstaan, omdat ik ondanks zijn pukkel hem toch nog zo leuk vond) en het werd helemaal lollig toen ik er eentje op mijn kin aan het krijgen was de tweede dag.

Nu ik het zo schrijf klinkt het eigenlijk niet zo grappig, maar ik vond het wel fijn dat hij ten eerste grapjes over zichzelf en zijn bil kon maken en het ook niet erg vond als ik dat deed. En andersom ook ook dat hij niet 'bang' was om een grapje over mij te maken.

Nou ja, dat heeft op zich niks met afstand te maken natuurlijk, maar ik ben blij dat we dezelfde humor delen en om dezelfde dingen kunnen lachen.
Ik vind plaatje 1 ook leuker (hoewel ik plaatje twee grappiger vind)

Wat betreft ijdelheid ben ik wel luier geworden sinds er een halve, of hele aardbol tussen zit; minder vaak mijn benen scheren, geen make-up op, niet regelmatig naar de kapper> Dus ik heb wel een to-do list die straks moet gaan afwerken

Ehm.. ik denk dat ik dan finaal gezakt ben trouwens voor het inburgerings-examen; want en ik kan niet echt sappig, smeuig, of leuk schrijen en er hier gelukkig niet zo veel drama. Het is nu even vervelend dat er zo veel afstand tussen zit, maar ik heb vaak het gevoel dat we ondanks die afstand nog meer naar elkaar toegroeien. En het positieve is dat mocht hij willen verhuizen naar een ander land en ik ook, er bijna niet meer afstand tussen kan gaan zitten dan nu. Tenzij ik naar Siberie ga en hij naar Chili ofzo.. maar dat is een zeer onwaarschijnlijk scenario

En ook dat van die telefoonrekeningen herken ik gelukkig niet; via skype is het zo'n beetje gratis en met beeld... (en ook tekts)
heejhallo; prima toch als je beide met een flinke dosis zelfspot naar de dingen kunt kijken. Ik denk dat als jij barbie-popjes gedrag zou tonen of als hij een ken-look-a-like zou zijn, het een stuk minder relaxed zou zijn.

Hij en ik hebben allebei een bril (hoewel ik ook lenzen heb) en we maken daar ook grapjes over omdat we er dan allebei dan lichtelijk nerdy uitzien.. Moet wel zeggen dat ik ijdeleren ben, met kamperen wil ik toch graag douchen & lenzen in doen Maar vind het wel relaxed dat hij me neemt zoals ik ben, dus ook met bril, zonder make-up en in mijn oude kloffie
Dat van die afstand, dat het je ook dichterbij kan brengen, ik weet niet of ik daar al genoeg ervaring voor heb. Wel weet ik dat het tegenovergestelde waar is: dat je ook als je in hetzelfde huis woont uit elkaar kan groeien.

Het is wel iets wat me bezig houd recent, omdat de mensen met wie ik straks op veldwerk ga me al hebben gewaarschuwd: Ze zeiden dat óf relatie beter, of juist heel veel slechter werden als één van de twee lange tijd op het onderzoeksstation verbleef. Hmmmm. Ik ga voorlopig maar uit van het eerste, want de afstand hebben we toch al. En we kunnen dan nog steeds Skypen en mailen, want internet is er wel (verder niks behalve uitgestrekte natuur. Je mag zelfs maar 1 keer per 3 dagen 2 minuten douchen om water te besparen (want dat wordt uit het reservaat verscheept) en de dichtsbijzijnde stad is 5 uur rijden.....).

Fijn om te horen dat het zo werkt voor jou mevrouwtjezonneschijn!
Als goed voornemen heb ik: dit jaar start maken met immigratieplannen / -papieren. En dat vind ik rete-spannend! En leuk ook wel
Geen zondagavondtelefoontje Ik werd vannacht wakker en heb hem toen even gebeld, maar hij nam niet op.

Ik denk dat ik weet waarom, volgens mij was de band waar hij bassist was dit weekend bij hem op bezoek, het is daar een speciale muziekweek nu.

Maar toch... Klote.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Spijker, Balen. Misschien vanavond dan als z'n band weer weg is?
Ik zie dat die muziekweek gisteren nog allerlei concerten had. Gisteren, oftewel, nu nog, want het is daar nu zondagavond 1 uur. Denk dat hij misschien nu nog bij een concert is ofzo.

Wat is het toch maf soms door die afstand en dat tijdsverschil.
Klinkt leuk dat veldwerk heejhallo! Ik ben nu alleen wel heel erg nieuwschierig waar naar je onderzoek doet en waar je naar toe gaat voor het veldwerk (Ik weet 't, ik ben nieuwschierig).

Ben trouwens ook wel benieuwd naar wat de rest van jullie eigenlijk doet aan werk/studie, maar denk dat dit soort dingen allemaal iets te veel inleveren aan privacy als je dit op een openbaar forum neerkwakt.. (Als ik precies zou zeggen wat ik studeer, en waar mijn thesis over gaat, dan kan ik net zo goed mijn volledige naam hier neerzetten...)

Skypen, soms vind ik het een vloek en soms vind ik het een zegen. Het gaat op zich best wel goed, ik geef ons een 10 voor skypen, maar het is gewoon veel leuker om gewoon bij elkaar te zitten, aan elkaar te plukken, wijn drinken, lol maken. En lol maken, ouwehoeren via skype, over echte onzindingen kletsen dat gaat gewoon minder goed via skype.. Tenminste dat vind ik
anoniem_54476 wijzigde dit bericht op 15-03-2010 09:45
Reden: slecht Nederlands zo op de vroege ochtend
% gewijzigd
Spijker, jammer dat het niet lukte om te bellen.. tijdverschil sucks
quote:mevrouwtjezonneschijn schreef op 15 maart 2010 @ 09:43:

Ben trouwens ook wel benieuwd naar wat de rest van jullie eigenlijk doet aan werk/studie, maar denk dat dit soort dingen allemaal iets te veel inleveren aan privacy als je dit op een openbaar forum neerkwakt.. (Als ik precies zou zeggen wat ik studeer, en waar mijn thesis over gaat, dan kan ik net zo goed mijn volledige naam hier neerzetten...)

Nou, dan haal ik het toch over een uurtje weer weg

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ik ben trouwens best fan van skypen, maar soms dan wil mn pc niet meewerken en dan kraakt het flink :s

We bellen ook heel veel, eigenlijk is dat wel handiger, maar skype is dan weer leuker als je elkaar wil zien.

Vriend krijgt eind deze week een telefoonabbo waarbij buitenland bellen erg goedkoop is jippie ^.^
anoniem_86160 wijzigde dit bericht op 15-03-2010 12:19
Reden: 't is weg!
% gewijzigd
Punica, ik heb nu youfone basic. Mobiel - mobiel is 1 cent per minuut, een sms is 8 cent. Als je minder dan 10 euro per maand verbelt kost het 2,50 en je kan er ieder moment weer vanaf.

Misschien voor jou ook de moeite waard?

(maar dan moet hij wel opnemen natuurlijk )
Oh, en weet je welk abonnement je vriend krijgt? Bassist was ook op zoek naar een goedkopere optie.
Spijker: Wij bellen alleen vast (vast naar vast) Hij heeft geen mobiele telefoon

Vaste telefoon abbo wat hij krijgt is van Bell, Internet/telefoon/tv + buitenland bellen pakket. Voorheen hadden ze Source, maar die beviel niet echt (dubbele incassos, vergeten incassos, belabberde service). Dat was ook maar 3 dollarcent per minuut, maar Bell was voordeliger had hij berekend. We hadden bv afgelopen maand voor 61 dollar gebeld (ja dat IS heel veel xD )

Hij belt mij altijd dus das makkelijk

Ik stuurde van de week trouwens een pakketje naar hem.... ik schrik altijd zo van die prijzen 31 euro of zoiets! De inhoud was nog niet de helft van de prijs :') (ongeveer)

Dan is bellen in verhouding goedkoop lol
Ja, je moet zorgen dat je onder de 2 kilo blijft, daarboven schieten de prijzen omhoog!

Maar ehm. Hij heeft geen mobiel?!
Nee, ouderwets he

Hij studeert nog, en wou zn geld liever sparen voor tickets dan het daar aan uitgeven. Tsja, ik moet zeggen, ik gebruik die van mij ook echt amper... (8 euro p/m red ik t ook voor)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven