3000+ still going strong! deel 41

14-03-2010 12:48 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Iry
Heb ik dat?!
quote:minny schreef op 14 maart 2010 @ 23:12:

Ik heb veels te veel rijst gemaakt. Iemand enig idee hoe ik rijstebrij in elkaar knutsel?

Volgens mij is dat eeen hele lastige missie met gewone rijst.

Melk erbij en heel lang laten sudderen?

Iry? Roos?
Heuj Cay, je glas is toch niet half leeg he? .

Met open vizier tegemoet gaan meid.
quote:Sgaapie schreef op 14 maart 2010 @ 23:12:

Een topic waar Een zere teen omdat je hem net gestoten hebt net zo van belang is ALS grote zware onderwerpen. Ikblijf het mooi vinden!Dat is ook mooi! Laten we dat vooral koesteren.
quote:mamalief schreef op 14 maart 2010 @ 23:14:

Ik ook Sgapie!

En ik wil degene die de regel:"leed wordt niet vergeleken, elk leed is leed" nog even bedanken daarvoor!

(Ow....dat was ik zelf )
Ik hoop gewoon nergens op, dan kan het alleen maar meevallen zullen we maar zeggen. En als het dit huis niet wordt, dan wel een ander! Oh zo!

Rijstebrij lukt toch meestal alleen van dessertrijst? Anders met melk heel lang koken?
hmmm, rijst over en daar rijstebrij van maken....

ff over nadenken
nummer 1 voor rijsterbrij

voor wat slechterzienden...

Heb je hier wat aan Min?
anoniem_72305 wijzigde dit bericht op 14-03-2010 23:20
Reden: zo gaat het wat beter vermoed ik
% gewijzigd
of gewoon hier op viva wellicht wat tips?
Maar heb je de rijst al gekookt Min? Volgens mij wordt het dan niet veel meer. Wat je dan wel kunt doen morgen: is opwarmen, klontje boter erbij, suiker en wat kaneel.

Dit maakte mijn moeder weleens als er rijst over was.
En wat betreft LeukerT. Je moet het forum snappen en de gedragscode toch echt een beetje kennen en willen snappen.

BAM, Roos, Peet en No kennen Werper live of telefonisch. Dan is ie best leuk.

Echter als Werper hier zou gaan posten heeft ie binnen 10 minuten trammelant en een permaban.

Dus, ik heb hem hoogst persoonlijk een Viva-verbod opgelegd.

de rijst is al gekookt toch?
Ah, dank je wel Cay. Ik ga het gewoon proberen morgen, en als het mislukt dan jammer. Gewoon weggooien vind ik zonde.
Als ik rijst over heb dan is mijn recept:

Men neme de pan met overgebleven rijst, men opene de kliko en houdt de pan op de kop.
En anders Min,

blikje ananasblokjes met beetje sap, gekookte diepvries doperwtjes, gesneden blokjes gerookte kip, fijnsneden bosui, allemaal erdoor scheppen en dan heb je een rijstsalade.
Ja, de rijst is 8 minuten gekookt. Maar kan het best verder koken in melk toch?
quote:minny schreef op 14 maart 2010 @ 23:23:

Ah, dank je wel Cay. Ik ga het gewoon proberen morgen, en als het mislukt dan jammer. Gewoon weggooien vind ik zonde.Ik houd er ook niet van om eten weg te gooien.
quote:iry schreef op 14 maart 2010 @ 23:24:

En anders Min,

blikje ananasblokjes met beetje sap, gekookte diepvries doperwtjes, gesneden blokjes gerookte kip, fijnsneden bosui, allemaal erdoor scheppen en dan heb je een rijstsalade.Oh dat is ook lekker!
Hier hebben we een mobiele kliko voor rijst, hoewel ze er tegenwoordig haar aardig grote neus voor ophaalt Zouden we te vaak rijst in haar bak mikken
rijstsalade is ook lekker
quote:minny schreef op 14 maart 2010 @ 23:24:

Ja, de rijst is 8 minuten gekookt. Maar kan het best verder koken in melk toch?Is het kookproces dan niet gestopt? *natuurkunde was vooral niet mijn beste vak trouwens*
"slaat recept Iry op"
Mijn recept.

Men pakt een bakje, doet daar het restje in, zet het in de koelkast.

Laat het daar een paar dagen staan.

Vind het bakje.....pakt het bakje, loopt naar de vuilnisbak, kiept leeg, bakje in de vaatwasser.
En anders het snelle rijstdessert van mijn mams. Werkt ook met macaroni trouwens.
quote:Caylinn schreef op 14 maart 2010 @ 23:26:

[...]

Is het kookproces dan niet gestopt? *natuurkunde was vooral niet mijn beste vak trouwens*Kweenie, het moest een uur toch? Dan kan het best, denk ik. Anders probeer ik het eerst met een beetje, en als dat niet lukt dan maak ik die salade.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven