En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Ik ga mn elektrische deken vast aanzetten
quote:delphicat schreef op 14 maart 2010 @ 23:26:

Ja, google heeft Viva altijd heel snel te pakken. Ik las vroeger trouwens ook heel graag die kabouterboeken van Rien Poortvliet.

Oh, en mijn poezenliefde is begonnen bij "Het huis van Roos en Lap" van Alet Schouten. Heerlijk boek, geschreven vanuit kattenperspectief. Maar ik geloof niet dat het heel bekend is, jammer genoeg.

Ik vond dit wel eng snel terugkomen op google...dat maakt me dan opeens toch weer iets meer bewust van de openbaarheid van internet, zelfs al is dat achter een nickname.

Delphi, Het huis van zegt me inderdaad niets. Maar klinkt wel als een erg leuk boek voor kattenliefhebbers, ergo, een groot aantal tetteraars. Ik weer even googelen .
quote:delphicat schreef op 14 maart 2010 @ 23:10:

Voor de zekerheid:

Eli_80, Lokee heeft jouw ideale stelletje gevonden, bij het asiel in Den Bosch, zie ietsje eerder in het topic!

Tanks Delphicat!

Trusten allemaal. (nog een keer spammen)

(ook namens Garfield en Tibbe die met smart op Eli_80 wachten. )

Oh, leuk dit! Misschien bedoel je dat topic over nostalgie, Talkinghead? Ik weet niet meer hoe dat heette, maar daar kon je ook zo heerlijk wegduiken in leuke dingen van ´vroeguh´. Om je dan vervolgens heeeeel oud te gaan voelen....

(vooral als er van die snotneuzen twintigers meeschreven die geen idee hadden waar je het over had

Delpfi, Het huis van Roos en Lap ken ik inderdaad niet. Is dat ook een kinderboek?

In de volwassenvariant heb ik laatst ´Dagboek van een Poes´ gelezen, van Remco Kampert. Ook geschreven van het perspectief van de kat, en hoe hij tegen het gedrag van zijn baas aankijkt.

Echt lollig!
Ik heb ook een paas avatOr.

Binnenkort zal ik er weer zijn hoor, zag een prachtige schele witte poes langskomen. En andere leuke foto's.

Verhaal waarom ik er al een paar dagen bijna niet ben heb ik even weg gehaald.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Tineke Beishuizen (Bieshuizen?) heeft ook een paar hele leuke boeken over haar dieren geschreven.

eentje heet als ik me goed herinner: liefde op een perzisch kussentje (of kleedje)
quote:biebelie schreef op 14 maart 2010 @ 23:30:

TH,we hebben al wel eens over muziek van vrogger (en bijpassende kapsels enzo) zo gekletst...boeken weet ik nietYeah, met zeep in de haren om er punk uit te zien. En altijd flink uithalen met de eyeliner. Ik ga The Cure nog even opzetten denk ik
quote:biebelie schreef op 14 maart 2010 @ 23:36:

Tineke Beishuizen (Bieshuizen?) heeft ook een paar hele leuke boeken over haar dieren geschreven.

eentje heet als ik me goed herinner: liefde op een perzisch kussentje (of kleedje)Schreef zij in de Margriet of Libelle over haar katten? Want dat vond ik altijd wel leuk om te lezen. Ooit
ooh MV wat heftig..

Zou als ik jou was NU het verhaal weg halen...zet het anders op de hyves,staat het afgeschermd en kun je e meer over kwijt (als je dat tenminste fijn vind)
quote:Talkinghead schreef op 14 maart 2010 @ 23:37:

[...]

Yeah, met zeep in de haren om er punk uit te zien. En altijd flink uithalen met de eyeliner. Ik ga The Cure nog even opzetten denk ik Als mijn laptop het weer doet zal ik mijn schoolfoto uit die tijd even op hyves zetten,je lacht je dood
Drammers eh ik bedoel Dames, ik heb hem ingevuld, maar jullie hebben bijzonder weinig aan mijn reactie. Rooster is nog niet bekend dus weet nog niet welke weekenden ik moet werken. Maar ik sluit me gewoon aan, indien mogelijk!

MV, klinkt verschrikkelijk. Logisch dat je met je gedachten daar bij bent. Heel veel sterkte.
Jeetje MV, wat een toestand! Ik kan me goed voorstellen dat er weer van alles bij je bovenkomt. En dat je heel bezorgd bent om je vriendin. Heel veel sterkte hiermee.

Als je ergens hulp bij nodig hebt, ik weet niet wat, vraag me gerust.
Oei MV, dat klinkt heftig! En dat je dat dan allemaal al eens hebt meegemaakt......brrrr.

Wel ontzettend lief hoe je je vriendin helpt. Zal wel een domme vraag zijn, maar doe je en beetje voorzichtig?

Oh, je avatOr is wel heel leuk!

Ben jij de enige hier op het forum met een avatOr?
quote:biebelie schreef op 14 maart 2010 @ 23:39:

[...]

Als mijn laptop het weer doet zal ik mijn schoolfoto uit die tijd even op hyves zetten,je lacht je dood *logt meteen in*
quote:Parasol schreef op 14 maart 2010 @ 23:41:

[...]

*logt meteen in*

Leeeezen Parasol...

foto's staan op laptop en laptop wi niet op internet...zucht
quote:Splinter02 schreef op 14 maart 2010 @ 23:34:

Oh, leuk dit! Misschien bedoel je dat topic over nostalgie, Talkinghead? Ik weet niet meer hoe dat heette, maar daar kon je ook zo heerlijk wegduiken in leuke dingen van ´vroeguh´. Om je dan vervolgens heeeeel oud te gaan voelen....

(vooral als er van die snotneuzen twintigers meeschreven die geen idee hadden waar je het over had

Delpfi, Het huis van Roos en Lap ken ik inderdaad niet. Is dat ook een kinderboek?

In de volwassenvariant heb ik laatst ´Dagboek van een Poes´ gelezen, van Remco Kampert. Ook geschreven van het perspectief van de kat, en hoe hij tegen het gedrag van zijn baas aankijkt.

Echt lollig!

Delphi moet da boek van Remco Campert wel kennen, en anders heel snel gaan lezen:

"Ik heet Poef. Jawel, u leest het goed. Poef. Een naam als een spraakgebrek. Bril en Rok gaven me die naam toen ik nog heel klein was en van toeten nog blazen wist. Nu weet ik beter, maar is het te laat. Ik zit voorgoed opgescheept met een naam die louter onbenulligheid doet vermoeden. "

(En ik vind Poef juist zo'n leuke naam!)
MV ik zou ook zeggen haal weg en zet op hyves
quote:Talkinghead schreef op 14 maart 2010 @ 23:38:

[...]

Schreef zij in de Margriet of Libelle over haar katten? Want dat vond ik altijd wel leuk om te lezen. Ooit

Yep,ze schrijft ook Anne-Wil.

Vinnik nog steeds leuk (heb de ouwewijvebladen in de leesmap)
quote:Talkinghead schreef op 14 maart 2010 @ 23:43:

[...]

Delphi moet da boek van Remco Campert wel kennen, en anders heel snel gaan lezen:

"Ik heet Poef. Jawel, u leest het goed. Poef. Een naam als een spraakgebrek. Bril en Rok gaven me die naam toen ik nog heel klein was en van toeten nog blazen wist. Nu weet ik beter, maar is het te laat. Ik zit voorgoed opgescheept met een naam die louter onbenulligheid doet vermoeden. "

(En ik vind Poef juist zo'n leuke naam!)Ik heb het boek! En ik vond het geweldig. En, geloof het of niet, Poef heette al Poef voor het boek uitkwam
quote:biebelie schreef op 14 maart 2010 @ 23:43:

[...]

Leeeezen Parasol...

foto's staan op laptop en laptop wi niet op internet...zucht

*logt weer uit*

Dat krijg je als meteen gaat rennen wanneer je denkt hard te kunnen lachen
oja ik ging naar bed.

Dikke doei!
MV, wat de rest ook zegt, haal het hier in ieder geval weg, ik heb net zelf gemerkt hoe snel google iets van het forum oppikt en dat ging dan alleen over een boek uit onze jeugd.

Voor jou een en als we iets kunnen doen (luisterend oor/lezend oog), let us know!

En nu ga ik ook op zoek naar een paasavatar .
quote:delphicat schreef op 14 maart 2010 @ 23:45:

[...]

Ik heb het boek! En ik vond het geweldig. En, geloof het of niet, Poef heette al Poef voor het boek uitkwam Ik ga het zo nog even herlezen denk ik. En ik zie nu dat het van 2007 is: hij heeft zijn inspiratie gewoon van jouw Poef!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven