3000+ still going strong! deel 41
zondag 14 maart 2010 om 12:48
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 14 maart 2010 om 23:56
Ja Leer is praktischer wellicht..die argumenten bestrijd ik ook niet.
Al vergt leer wel onderhoud.
Maar stof is knusser en oogt en voelt warmer vind ik.
Nah ja...ik vrees dat ik wel schoorvoetend ga toegeven want ik vind deze bank wel heel mooi (al gaat frummel steigeren die vind een andere bank heeeeeel mooi, een hele kleurrijke . die had al tranen in de winkel toen ik voorzichtig zei dat dat hem niet ging worden ) .
Verdeurie.....ik moet gaan toegeven
Al vergt leer wel onderhoud.
Maar stof is knusser en oogt en voelt warmer vind ik.
Nah ja...ik vrees dat ik wel schoorvoetend ga toegeven want ik vind deze bank wel heel mooi (al gaat frummel steigeren die vind een andere bank heeeeeel mooi, een hele kleurrijke . die had al tranen in de winkel toen ik voorzichtig zei dat dat hem niet ging worden ) .
Verdeurie.....ik moet gaan toegeven
maandag 15 maart 2010 om 00:02
Nah ja,leer is praktischer is in deze keuze ook maar betrekkelijk want het is een witte leren bank, een WITTE!!!....ja een witte
Diesijgn met chromen poten, en ben al druk aan het visualiseren in huis hoe ik het dan mooi ga inpassen, met kussens, de warmte er verder in breng etc.
En dan denk ik toch een wandje fotobehang van een zwart/wit afbeelding van Audrey bij het zitgedeelte.
Hahaha, worden jullie mijn bankgezeik al zat
Diesijgn met chromen poten, en ben al druk aan het visualiseren in huis hoe ik het dan mooi ga inpassen, met kussens, de warmte er verder in breng etc.
En dan denk ik toch een wandje fotobehang van een zwart/wit afbeelding van Audrey bij het zitgedeelte.
Hahaha, worden jullie mijn bankgezeik al zat
maandag 15 maart 2010 om 00:11
Nee klopt Cay hoeft niet kil te zijn, daarom ben ik al druk aan het nadenken, ga er dan wel kussens van warm ogende stoffen in doen (vilt bijv.) in mooie antraciet/grijstinten.
Op de hoek een bijzettafeltje van natuurhout zetten(boomstronkje bijvoorbeeld) .
1 wandje met dat fotobehang dan, is wel geen kleur maar wel een contrast en in het oog springend.
De eettafel ga ik in een donkergrijze olie zetten voor meer nuance. En dan een grote natuurhouten schaal erop zetten.
Zoiets, dat maakt het dan wel warmer denk ik.
Op de hoek een bijzettafeltje van natuurhout zetten(boomstronkje bijvoorbeeld) .
1 wandje met dat fotobehang dan, is wel geen kleur maar wel een contrast en in het oog springend.
De eettafel ga ik in een donkergrijze olie zetten voor meer nuance. En dan een grote natuurhouten schaal erop zetten.
Zoiets, dat maakt het dan wel warmer denk ik.