3000+ still going strong! deel 41
zondag 14 maart 2010 om 12:48
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 15 maart 2010 om 03:19
maandag 15 maart 2010 om 03:19
Ik vind het ook lastig hoor mIn, soms baal ik daar wel van , het lijkt zo ongastvrij.
En dat ben ik niet. Weet ik dat iemand komt dan ben ik heel gastvrij kan alles, ook spontaan blijven eten allemaal geen probleem.
Maar ik ben moeilijk uit mijn dreun te halen, ik raak echt een beetje van slag dan....stom eigenlijk.
En dat ben ik niet. Weet ik dat iemand komt dan ben ik heel gastvrij kan alles, ook spontaan blijven eten allemaal geen probleem.
Maar ik ben moeilijk uit mijn dreun te halen, ik raak echt een beetje van slag dan....stom eigenlijk.
maandag 15 maart 2010 om 03:25
maandag 15 maart 2010 om 03:50
En morgen ga ik maar eens een knoop doorhakken en vriend blij maken.
Ben dat bankenjacht ook wel spuugzat al eigenlijk.
Leren bank gaat het dus maar worden, hij wint
ik vind deze ook gewoon mooi dus waarom nog moeilijk doen.
En hij zit lekker, valt precies binnen het budget klaar er maar mee.
Hoop alleen dat ik geen spijt krijg van wit leer.
Ben dat bankenjacht ook wel spuugzat al eigenlijk.
Leren bank gaat het dus maar worden, hij wint
ik vind deze ook gewoon mooi dus waarom nog moeilijk doen.
En hij zit lekker, valt precies binnen het budget klaar er maar mee.
Hoop alleen dat ik geen spijt krijg van wit leer.