Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Jah Nemo... ik was ook vol verbazing met die man van 39... 36jr en dan pas.. ik heb nog gevraagd hoe t kwam.. (tja weet niet wat voor antwoord ik daar op had verwacht eigenlijk) maar hij zei dat t nu eenmaal zo gelopen was.. En t rare is dat ie op fotos er helemaal niet lelijk uitziet ofzow.. Best een lekker ding.. Heel bizar dus

tja wat die manspersoon denk dat je t wel bij t rechte eind hebt wat dat betreft.. Ik wilde het gewoon niet direct kappen, vind dat ik een man namelijk iets meer credits moet geven of in iedergeval mijzelf meer credits moet geven om rustig van een afstandje te bekijken hoe t voelt en wat ik er mee wil..

Ik denk dat ik hem op de 2e plek heb gezet zo van als er iets betes langs komt dan ga ik daar wel mee verder.. En tot die tijd me met hem bezig houden.. Niet erg netjes en eerlijk van mijzelf.. Ga dus ook maar een mailtje schrijven ..

Heb nl via RP nog 2 interessante mannen leren kennen die ik eigenlijk ook wel wil ontmoeten..

Ik denk namelijk ook dat wanneer je iemand echt leuk vind , je ook niet meer bezig houd met andere mannen en op RP..
Hoi!

Druk!

Nemo; Kus!

En Internetdate en exBM zijn dezelfde. Er is dus maar één man in mijn leven nu... hehe..
Hi allemaal,

Lelie...Inge is prima hoor.

Herken wat je zegt Vleermuis. Soms komt er iemand in je leven waarvan je weet of voelt, dat is hem niet. Hou je er toch aan vast want ja wat komt daarna...ben je weer single en die aandacht is wel leuk etc etc? Maar bij mij gaat mijn gevoel in de weg staan. Ik kan het niet, met iemand zijn waarbij ik twijfels voel e.d. Dus kies ik toch voor mezelf en hou vertrouwen dat er iemand komt waar ik wel het juiste gevoel bij heb. Ik heb dat nu bij 2 mannen gehad, in begin leuk maar voelde snel dit is het niet...ging ook wel even twijfelen aan mezelf. Kan ik nog wel verliefd worden??? Ja onzin natuurlijk....je bent verliefd of niet...ze waren gewoon niet de juiste voor mij.
Goedenavond!

Ja, bij twijfel zegt het mij al genoeg, en ga daar verder geen energie in steken. Herken het best wel Inge (ook ik noem je maar zo.... ). Heb het probleem dat ik weinig tot nooit verliefd ben geweest...echt lastig! Gevoel is er altijd wel, en als dat er is....dan ga ik er voor! Ben in mijn leven maar echt 3 keer verliefd geweest...zodanig dat ik slecht at, sliep en dat ik nergens mijn gedachten bij kon houden. 't is erg, maar dat is in jaren niet meer voorgekomen. Lijkt me echt geweldig om écht weer eens in love te zijn...
Ja inderdaad!! Gewoon helemaal straaaalverliefd zijn...dat je niet kan eten, slapen, denken, concentreren, werken, en de vlinders overuren maken. Hoe fijn is dat!!! Is voor mij ook lang geleden en is mij ook niet vaak overkomen of dat ik dat zo voelde.

Met die 2 mannen dacht ik dat ik verliefd was, wilde ik dat ik verliefd was. Ja zo werkt dat niet.

Het blijft iets wat je gewoon gebeurt en overkomt!
Des, twijfel in t begin is meestal al geen goed teken nee. Maar kan me best voorstellen dat je twijfelt, maar als je er teveel over na moet denken, ben ik nou wel of niet verliefd dan is dat niet goed lijkt me.
Ojeee, in hetzelfde schuitje summerxx?
Juist Inge, maar het overkomt me nauwelijks....grrrr!
Ja Xander kan vragen....hoe komt dat denk je? Maar daar is geen antwoord op....is soort van retorische vraag?

Gewoon zien wie er op je pad komt en openstaan ervoor....ofzo???
Openstaan doe ik wel zeker, en als ik iemand leuk vind komen er ook gevoelens...maar geen verliefde gevoelens (althans, niet vaak...) Als ik je vraag of je tips hebt, dan zal je die vast niet weten Inge.....tips om verliefd te kunnen worden bestaan niet lijkt me zo...

ff off-topic: Waar is je avatar?
Ik vind: bij twijfel, niet doen. Helemaal in het begin geen goed teken.
Nee heb geen tips inderdaad....helaas. Wou dat ik ze had en ze je kon geven...kon ik ze zelf ook opvolgen namelijk.

Mijn avatar? dat is die afbeelding bij je naam? Geen idee hoe ik dat moet doen...moet ik nog uitzoeken.
Helemaal mee eens Lelie.

Vaak weet je het. Eerste gevoel klopt eigenlijk altijd en als dat twijfel is...niet doen inderdaad.
Tips om verliefd te worden? Haha!

Hoe kom je ervan af, dát is de vraag!
Ja dat kan ook natuurlijk.

Lelie jij bent verliefd maar.....??
Nou, het is virtueel hè. Een mogelijke illusie. Nep. Geef het een naam.

Ik ben er echt ziek van. Bovendien maakt het me op dit moment zelfs een beetje verdrietig, omdat we elkaar pas over een paar weken kunnen zien.

Niet fijn :(
Ok...maar is toch ook leuk en spannend? Of geeft het je onrust...je wil graag uitzoeken of ie echt zo leuk is??

Ja ben nieuw hier dus weet niet de ins en outs zeg maar.
Maar nu ga ik slapen.

Welterusten!
Ja ik ook!!

Welterusten
Oh, ja naja wat zal ik zeggen...het leuke en spannende heeft plaatsgemaakt voor iets dat heel intens voelt. Of dat nu wel of niet iets is wat ik er zelf naar heb gemaakt. Misschien klopt het wel wat je zegt ja: het voelt zo intens, dat het me nu onrust oplevert. Ik wil de waarheid. Klikt het of niet? En daarvoor moeten we elkaar gaan zien, maar daarvoor is dus ook nog eventjes geduld nodig.

Geeft niks hoor dat je niet helemaal op de hoogte bent. Het gaat hier om een man waarmee ik al 2 jaar contact heb en waarvan ons contact de laatste periode steeds intensiever werd en het veel meer is geworden dan een 'virtuele vriendschap'.
Lelie : wel erg spannend je kent elkaar al 2jr via een schermpje en nu gaat t er eindelijk van komen elkaar te ontmoeten..

Summer: tsjah zo denk ik er nu ook over.. Hij is t gewoon niet voor mij , kan hem wel *achter de hand* houden maar dat is niet eerlijk tegen over hem en ook niet tegen over mijzelf.. Niet doen dus.
Niet spannend..maar dóódeng!

Ik heb flink de balen in trouwens...héérlijk als ik straks lang weekend heb!
Kom op Lelie...niet van dat benauwde!

Je weet hoe ik erover denk. Go for it! Je hebt niks te verliezen..
Jajajajaja
Goedemorgen!!

Ik zit ziek thuis, maar voel me al veeeel beter dan vanacht ;) dus ik geniet maar gewoon van mijn vrije dagje lekker lang luieren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven