Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 25 september 2007 om 14:15
Jah Nemo... ik was ook vol verbazing met die man van 39... 36jr en dan pas.. ik heb nog gevraagd hoe t kwam.. (tja weet niet wat voor antwoord ik daar op had verwacht eigenlijk) maar hij zei dat t nu eenmaal zo gelopen was.. En t rare is dat ie op fotos er helemaal niet lelijk uitziet ofzow.. Best een lekker ding.. Heel bizar dus
tja wat die manspersoon denk dat je t wel bij t rechte eind hebt wat dat betreft.. Ik wilde het gewoon niet direct kappen, vind dat ik een man namelijk iets meer credits moet geven of in iedergeval mijzelf meer credits moet geven om rustig van een afstandje te bekijken hoe t voelt en wat ik er mee wil..
Ik denk dat ik hem op de 2e plek heb gezet zo van als er iets betes langs komt dan ga ik daar wel mee verder.. En tot die tijd me met hem bezig houden.. Niet erg netjes en eerlijk van mijzelf.. Ga dus ook maar een mailtje schrijven ..
Heb nl via RP nog 2 interessante mannen leren kennen die ik eigenlijk ook wel wil ontmoeten..
Ik denk namelijk ook dat wanneer je iemand echt leuk vind , je ook niet meer bezig houd met andere mannen en op RP..
tja wat die manspersoon denk dat je t wel bij t rechte eind hebt wat dat betreft.. Ik wilde het gewoon niet direct kappen, vind dat ik een man namelijk iets meer credits moet geven of in iedergeval mijzelf meer credits moet geven om rustig van een afstandje te bekijken hoe t voelt en wat ik er mee wil..
Ik denk dat ik hem op de 2e plek heb gezet zo van als er iets betes langs komt dan ga ik daar wel mee verder.. En tot die tijd me met hem bezig houden.. Niet erg netjes en eerlijk van mijzelf.. Ga dus ook maar een mailtje schrijven ..
Heb nl via RP nog 2 interessante mannen leren kennen die ik eigenlijk ook wel wil ontmoeten..
Ik denk namelijk ook dat wanneer je iemand echt leuk vind , je ook niet meer bezig houd met andere mannen en op RP..
dinsdag 25 september 2007 om 21:08
Hi allemaal,
Lelie...Inge is prima hoor.
Herken wat je zegt Vleermuis. Soms komt er iemand in je leven waarvan je weet of voelt, dat is hem niet. Hou je er toch aan vast want ja wat komt daarna...ben je weer single en die aandacht is wel leuk etc etc? Maar bij mij gaat mijn gevoel in de weg staan. Ik kan het niet, met iemand zijn waarbij ik twijfels voel e.d. Dus kies ik toch voor mezelf en hou vertrouwen dat er iemand komt waar ik wel het juiste gevoel bij heb. Ik heb dat nu bij 2 mannen gehad, in begin leuk maar voelde snel dit is het niet...ging ook wel even twijfelen aan mezelf. Kan ik nog wel verliefd worden??? Ja onzin natuurlijk....je bent verliefd of niet...ze waren gewoon niet de juiste voor mij.
Lelie...Inge is prima hoor.
Herken wat je zegt Vleermuis. Soms komt er iemand in je leven waarvan je weet of voelt, dat is hem niet. Hou je er toch aan vast want ja wat komt daarna...ben je weer single en die aandacht is wel leuk etc etc? Maar bij mij gaat mijn gevoel in de weg staan. Ik kan het niet, met iemand zijn waarbij ik twijfels voel e.d. Dus kies ik toch voor mezelf en hou vertrouwen dat er iemand komt waar ik wel het juiste gevoel bij heb. Ik heb dat nu bij 2 mannen gehad, in begin leuk maar voelde snel dit is het niet...ging ook wel even twijfelen aan mezelf. Kan ik nog wel verliefd worden??? Ja onzin natuurlijk....je bent verliefd of niet...ze waren gewoon niet de juiste voor mij.

dinsdag 25 september 2007 om 21:54
Goedenavond!
Ja, bij twijfel zegt het mij al genoeg, en ga daar verder geen energie in steken. Herken het best wel Inge (ook ik noem je maar zo.... ). Heb het probleem dat ik weinig tot nooit verliefd ben geweest...echt lastig! Gevoel is er altijd wel, en als dat er is....dan ga ik er voor! Ben in mijn leven maar echt 3 keer verliefd geweest...zodanig dat ik slecht at, sliep en dat ik nergens mijn gedachten bij kon houden. 't is erg, maar dat is in jaren niet meer voorgekomen. Lijkt me echt geweldig om écht weer eens in love te zijn...
Ja, bij twijfel zegt het mij al genoeg, en ga daar verder geen energie in steken. Herken het best wel Inge (ook ik noem je maar zo.... ). Heb het probleem dat ik weinig tot nooit verliefd ben geweest...echt lastig! Gevoel is er altijd wel, en als dat er is....dan ga ik er voor! Ben in mijn leven maar echt 3 keer verliefd geweest...zodanig dat ik slecht at, sliep en dat ik nergens mijn gedachten bij kon houden. 't is erg, maar dat is in jaren niet meer voorgekomen. Lijkt me echt geweldig om écht weer eens in love te zijn...
dinsdag 25 september 2007 om 22:06
Ja inderdaad!! Gewoon helemaal straaaalverliefd zijn...dat je niet kan eten, slapen, denken, concentreren, werken, en de vlinders overuren maken. Hoe fijn is dat!!! Is voor mij ook lang geleden en is mij ook niet vaak overkomen of dat ik dat zo voelde.
Met die 2 mannen dacht ik dat ik verliefd was, wilde ik dat ik verliefd was. Ja zo werkt dat niet.
Het blijft iets wat je gewoon gebeurt en overkomt!
Met die 2 mannen dacht ik dat ik verliefd was, wilde ik dat ik verliefd was. Ja zo werkt dat niet.
Het blijft iets wat je gewoon gebeurt en overkomt!

dinsdag 25 september 2007 om 23:07
Openstaan doe ik wel zeker, en als ik iemand leuk vind komen er ook gevoelens...maar geen verliefde gevoelens (althans, niet vaak...) Als ik je vraag of je tips hebt, dan zal je die vast niet weten Inge.....tips om verliefd te kunnen worden bestaan niet lijkt me zo...
ff off-topic: Waar is je avatar?
ff off-topic: Waar is je avatar?
dinsdag 25 september 2007 om 23:54
Oh, ja naja wat zal ik zeggen...het leuke en spannende heeft plaatsgemaakt voor iets dat heel intens voelt. Of dat nu wel of niet iets is wat ik er zelf naar heb gemaakt. Misschien klopt het wel wat je zegt ja: het voelt zo intens, dat het me nu onrust oplevert. Ik wil de waarheid. Klikt het of niet? En daarvoor moeten we elkaar gaan zien, maar daarvoor is dus ook nog eventjes geduld nodig.
Geeft niks hoor dat je niet helemaal op de hoogte bent. Het gaat hier om een man waarmee ik al 2 jaar contact heb en waarvan ons contact de laatste periode steeds intensiever werd en het veel meer is geworden dan een 'virtuele vriendschap'.
Geeft niks hoor dat je niet helemaal op de hoogte bent. Het gaat hier om een man waarmee ik al 2 jaar contact heb en waarvan ons contact de laatste periode steeds intensiever werd en het veel meer is geworden dan een 'virtuele vriendschap'.
woensdag 26 september 2007 om 13:09
Lelie : wel erg spannend je kent elkaar al 2jr via een schermpje en nu gaat t er eindelijk van komen elkaar te ontmoeten..
Summer: tsjah zo denk ik er nu ook over.. Hij is t gewoon niet voor mij , kan hem wel *achter de hand* houden maar dat is niet eerlijk tegen over hem en ook niet tegen over mijzelf.. Niet doen dus.
Summer: tsjah zo denk ik er nu ook over.. Hij is t gewoon niet voor mij , kan hem wel *achter de hand* houden maar dat is niet eerlijk tegen over hem en ook niet tegen over mijzelf.. Niet doen dus.