Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Joehoe
Joehooooeeee!!
668, the neighbour of the Beast
Je moet wel deel 6 nog met link in de OP zetten he Boroschatti
jaja, ik ben niet zo snel. Was ondertussen nog aan het bellen. ( Goh... dat doe ik ook nooit )
Wél het vorige deel vol maken he? TTsskkk.....

Helleu!
Ik heb besloten dat ik ga strijken Aangezien ik de strijkbout gevonden heb, het mooi weer is enzo. Lente in mijn bol.

Ik ben zo blij met mijn opgeruimde huis .
Ik strijk niet, dus. Ik poets. Lekker overal een emmertje sop overheen, heerlijk alles lekker schoon.
Weet één van jullie hoe je witte kringen van een warme mok van een houten tafel afkrijgt?

Marelsman heeft vorige keer een hete theemok op de houten tafel gezet, zonder onderzetter, en nu zit er een smerig lelijke witte kring....
ik denk schuren en opnieuw lakken \ beitsen...
Dat mag ie dan zelf doen. Ik dacht al dat je het niet voor elkaar kreeg, maar goed.

Was er ook niet zo blij mee, zeg maar.
Deeltje 7 alweer...

Ik strijk nooit!!! Als ik zie dat ik iets moet strijken, koop ik het niet...
Marels, met was???
Dat was mijn plan ook ja. Ik heb van die meubelwas van HG, die wilde ik er op loslaten, maar ik dacht, eerst even vragen of iemand anders een geweldige oplossing heeft.

Heel bizar overigens. Negen maanden ben ik op zoek geweest naar een baan en leverde solliciteren niets op. Nu heb ik een baan en nu bellen ze van een instelling die ik niet eens kén of ik niet wil komen solliciteren. Nog voor de vacature online gaat, zeg maar....
Oh echt?? dat is wel een leuke opsteker!!

Ik ben groot afnemer van was.. je krijgt er krassen enzo echt heel goed mee weg. Ben benieuwd of het lukt.

We wonen nu 2 jaar in dit huis en onze radio was nog steeds niet aangesloten. Nu heb ik voor het eerst weer een muziekje op de achtergrond... best lekker.
Anders even kijken op oma weet raad
Ik strijk ook nooit.

Als het helpt om die kringen met was weg te krijgen moet ik dat ook gaan proberen, wij hebben een kastje met witte kringen er op.

Er is hier al de hele ochtend iemand aan het boren, ik wordt er een beetje kriegel van.
deel 7 alweer!! We gaan lekker zo

Vandaag werken & sporten en weinig bezemen dus.

Heb er niet zo'n zin in vandaag.. moet ff mezelf weer in gezellige modus zien te krijgen want ben een beetje saggo terwijl daar helemaal geen reden voor is.. stom..

Mamz, hoe is het met je neus? Is ie blauw geworden?

Hoop voor je dat het meevalt.

MissM, wat naar zeg (en dat zeg ik dan heeeeeel voorzichtig) dat de buikgriep weer terug is.. dikke voor jou!!

En voor jullie allemaal is weer eens wat anders als een groups-hug
Ik zal het zo wel eens gaan testen. Ik loop hier eerst met mijn sopje rond en dan ga ik me eens druk maken om die kringen. Eerst de rest even. Moet eigenlijk de ramen ook nog lappen, maar da's wel voor morgen ofzo.

Gelf, gewoon even lekker komen forummen, ben je vanzelf weer vrolijk. En anders gewoon veel paaseitjes eten, dat helpt ook

Nog een keer voor Coe op het nieuwe topic maar;

Je mag mij ook zoeken op hyves. Ik sta in Boro's hyves, als je bij haar naar vrienden gaat en je typt de eerste drie letters van mijn nick in ben ik de eerste die je tegen komt, met 68 vrienden. Als iemand anders me graag toe wil voegen mag dat ook hoor, alleen wil ik dan wel weten wie me toevoegt
Heb net boodschappen gedaan, alles weer in huis. Ben ik heel gezellig tegen Ixsje aan het kletsen zeg ik tegen hem: zo jongeman, heb jij in je poep gebroekt?

Hoeze verhaspelen?
Kreeg zojuist bericht dat onze reis (stond in optie) door gaat. New York here we come!
Buuf, was jij dat op hyves?

MissM, wat supergaaf dat je naar New York gaat!!!

Buurvrouw was net op de koffie, zo even een boterham eten en dan weer verder aan de poets!
Och, gaat het kleintje nu al op wereldreis, MissM?

Gelfling, ik kijk nogal vaak scheel, geloof ik, want zie steeds een korstje op de bovenkant van mijn neus. Maar afgezien van dat en eentje boven mijn oog geen schade, gelukkig. Al doet neussnuiten soms venijnig pijn.

Ik heb voorlopig mijn tax aan te bevatten studiestof weer binnen. Konijnen buiten, afwas gedaan, koffie op, nu dan maar iets anders doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven