Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 15 maart 2010 om 12:34
maandag 15 maart 2010 om 13:26
Blijkbaar ben ik wie jij denkt dat ik ben, want ik heb een berichtje op hyves
Enne, dan ben je in oktober al wat meer in je ritme denk ik, met Mmetje enzo. Ook qua werk ben je al meer gewend aan af en toe uit elkaar zijn... Ik denk dat het minder lastig is dan als dat je nu denkt dat het is. Wat niet betekent dat het leuk is, maar je zult het vast ook heel erg naar je zin hebben!
Enne, dan ben je in oktober al wat meer in je ritme denk ik, met Mmetje enzo. Ook qua werk ben je al meer gewend aan af en toe uit elkaar zijn... Ik denk dat het minder lastig is dan als dat je nu denkt dat het is. Wat niet betekent dat het leuk is, maar je zult het vast ook heel erg naar je zin hebben!
668, the neighbour of the Beast
maandag 15 maart 2010 om 14:02
Ha! Hier zijn jullie!
Ik ben druk geweest.
Boodschappen op de fiets naar het postkantoor, een nieuwe snoeischaar kopen, koffie zetten voor mijn zus bla bla...
Oudste is ziek uit school gekomen omdat het in haar rug is geschoten. Ik belde de huisarts of we even langs mogen komen...
Dat mag dus niet zegt de assistente. De dokter kan hier toch niks aan doen.
Nu heb ik dan maar om beter pijnstillers dan paracetamol gevraagd. Dat kon waarschijnlijk wel, maar moest ze even met de HA overleggen.
Na 15.00uur kan ik wat ophalen bij de apotheek.
En nu moet ik nog:
Stofzuigen
Was vouwen en opruimen
Coe, ik heb je gemaild!
Marels, ik ga je zoeken op Hyves!
Wauw, Buuf en MissM, NY!!!!
Ik ben druk geweest.
Boodschappen op de fiets naar het postkantoor, een nieuwe snoeischaar kopen, koffie zetten voor mijn zus bla bla...
Oudste is ziek uit school gekomen omdat het in haar rug is geschoten. Ik belde de huisarts of we even langs mogen komen...
Dat mag dus niet zegt de assistente. De dokter kan hier toch niks aan doen.
Nu heb ik dan maar om beter pijnstillers dan paracetamol gevraagd. Dat kon waarschijnlijk wel, maar moest ze even met de HA overleggen.
Na 15.00uur kan ik wat ophalen bij de apotheek.
En nu moet ik nog:
Stofzuigen
Was vouwen en opruimen
Coe, ik heb je gemaild!
Marels, ik ga je zoeken op Hyves!
Wauw, Buuf en MissM, NY!!!!
maandag 15 maart 2010 om 14:14