Mode & Beauty alle pijlers

Latisse

01-08-2009 12:53 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
weet iemand misschien hoe ik aan lumigan kom ..?

dat is alleen verkrijgbaar met een doktersrecept anders niet

kan ik iemand me AUB helpen !!!

ik kan dat spul wel gebruiken..!!
Er zijn diverse sites waar je het kan bestellen. Google even op: latisse + lumigan.

Ik gebruik het nu een paar maanden, en ik heb ook echte 'bambi-wimpers' gekregen. Bijwerkingen heb ik niet.
ik heb echt overal gezocht op google overal staat recept van de dokter ik word er namelijk echt gek van want ik moet die spul gewoon hebben. heb namelijk echt weinig wimpers..!!

ik heb ook bij apotheek efarma besteld en betaalt maar krijg hem daar ook niet.. eerst een receptje laten zien dan pas ben egt hopelooos ..

xx
inhousepharmacy en dan co en dan uk erachter. Dat van dat recept moeten ze vermelden, maar je hebt het niet nodig.
dankjje schaat voor het beantwoorden&hullpp

en nogg een vraaggjje lumigan en latisse zijn het zelfde togh of is latisse togh ietjes beter ..??

xx
Het is EXACT hetzelfde, alleen de verpakking is anders. Gebruik altijd een schoon kwastje (bijvoorbeeld voor eyeliner) voor het aanbrengen, en laat voorzichtig een druppeltje op het kwastje vallen. Raak het flesje niet aan met het kwastje. Strijk daarmee ALLEEN langs de wimperrand. Eén Druppelje per oog.

Spoel het kwastje na gebruik weer goed schoon.

Bewaar dichte flesjes in de koelkast.

Kijk voor het aanbrengen ook eens op YouTube. Even zoeken op "Latisse".

Na 3-4 weken beginnen je wimpers te groeien.
dankje wel je bent geweldig !! (L)
Ik gebruik ook Latisse.

Ik koop het in America en het is van een ander merk,maar met de zelfde ingrediënten in de zelfde samenstelling.

Kost mij 20 euro ipv 100 dollar.

En het werkt echt super.

Mijn vriend lachte mij uit maar na 6 weken viel het hem zelfs op dat mijn wimpers lang werden,en vooral ook vol met een mooie krul er in.

Ook had ik onder geen haar en nu wel.

Het enige nadeel is dat ik ook haartjes krijg in mijn ooghoeken.

Maar deze haal ik weg met een pincet.

Het is voor mij echt een wondermiddeltje,mensen vragen nu soms of ik nep wimpers op heb.

Ook werkt het goed voor mensen die hun wenkbrauwen te veel geplukt hebben,als je het daar op smeert dan groeit je haar weer terug.

Ze zijn het nu aan het testen op mannen met kale hoofden,die wie weet is er in de toekomst hoop voor de gene die kaal worden.
Er lopen nu 2 topics over dit middel....

MissTulp: smeer jij het dan ook op je wenkbrauwen?

Ik heb het spul nu besteld, dus heb er zelf nog geen ervaring mee maar mijn wenkbrauwen zijn door het vele epileren ook niet veel soeps meer.

Zou ze graag weer voller willen net zoals de wimpers.
Ik ben ook heel nieuwsgierig maar wacht nog even af... Heb op een amerikaans forum veel reacties gezien van mensen die het gebruiken, één groot nadeel: het kan zijn dat je er ineens overgevoelig voor word na jarenlang gebruik, krijg je geïrriteerde ogen enzo. Dat is niet gevaarlijk, dan moet je gewoon stoppen, maar aangezien je dan al wel gewend bent aan die lange wimpers is dat heel teleurstellend.
quote:fashiontrend schreef op 24 februari 2010 @ 17:08:

ik heb echt overal gezocht op google overal staat recept van de dokter ik word er namelijk echt gek van want ik moet die spul gewoon hebben. heb namelijk echt weinig wimpers..!!

ik heb ook bij apotheek efarma besteld en betaalt maar krijg hem daar ook niet.. eerst een receptje laten zien dan pas ben egt hopelooos ..

xx Als je er echt zo gek van wordt dat je wimpers niet voldoen aan een of ander schoonheidsideaal, dan heb je vast meer en langduriger baat bij een doorverwijzing naar een psycholoog of psychiater dan bij dit 'wondermiddeltje'.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Mijn wenkbrauwen zijn vol genoeg.

Maar je kunt jet ook op je wenkbrauwen smeren.
anoniem_87198 wijzigde dit bericht op 13-03-2010 17:41
Reden: dubbel
% gewijzigd
Ik wil het al een tijdje proberen voor mijn wenkbrauwen. Misstulp via welke site bestel jij het?
quote:Dana schreef op 08 maart 2010 @ 02:47:

[...]

Als je er echt zo gek van wordt dat je wimpers niet voldoen aan een of ander schoonheidsideaal, dan heb je vast meer en langduriger baat bij een doorverwijzing naar een psycholoog of psychiater dan bij dit 'wondermiddeltje'.

Ik las dat ze gek werd van het feit dat ze het niet zonder doktersrecept kon krijgen, beetje sneue reactie dit.

Je kunt best maatschappelijk helder in het leven staan en ook je nog bekommeren om je uiterlijk zonder dat je rijp bent voor de psych.
Kun je Lumigam dan precies het zelfde als Latisse gebruiken?

beetje op de wimper rand?

Die moest toch IN het oog?

Of maakt dat niks uit?
Lumigan is medicatie voor glaucoom, een ernstige aandoening aan de oogzenuw en Lumigan is dan ook niet een lullig geneesmiddeltje. Het verwijdt de bloedvaten en hart- of astmapatienten kunnen het daarom ook niet zomaar gebruiken. Niet zo gek dus dat je het zonder doktersrecept niet kunt krijgen, en ik het zou het echt niet zomaar gaan gebruiken! De bijsluiter van Lumigan raadt het ten sterkste af het product te gebruiken als je zwanger bent of borstvoeding geeft, en ook als je jonger dan 18 bent. Dat soort dingen weet je allemaal niet als je het product online koopt. Ik zou mn wimpers maar gewoon accepteren zoals ze zijn.
De samenstelling van Lumigan en Latisse zijn exact hetzelfde.

Alleen het gebruik is anders.

Lumigan wordt in grotere doseringen gebruikt in het oog, Latisse uitwendig in een kleinere dosering.

In die vorm is het goedgekeurd voor cosmetisch gebruik.
quote:fashiontrend schreef op 24 februari 2010 @ 17:08:

xx
Hallo,ik heb Lumigan besteld vanuit USA,flesje 3ml 140euro.Was bedoeld voor mij.Las is event.bijwerkingen,zou kunnen,dat je oogkleur permanent verandert.Ik heb lichte ogen,en bruine wil ik niet.Als iemand dit flesje wil overnemen,graag.Groetjes,Lucka.
Moet lumigan in het oog gebruikt worden? En latisse op de wimperrand?
Lumigan is een medicijn, dat gebruikt wordt IN het oog, tweemaal daags één druppel. Een van de zeer zeldzame bijwerkingen is het verkleuren van de iris.

Mijn schoonmoeder gebruikt overigens al heel lang Lumigan, en heeft nog altijd heel lichtblauwe ogen.

Latisse is exact hetzelfde als Lumigan, maar moet op de wimperrand gebruikt worden, en wel 1 x daags één druppel.

Op die manier gebruikt is het door de Amerikaanse FDA goedgekeurd als cosmetisch middel voor het langer laten groeien van wimpers.

Werkelijk verschil is er dus niet: de fabrikant heeft de naam veranderd, het in een andere verpakking gestopt en is het als wimpergroeimiddel gaan promoten.

De toepassing én de dosering zijn dus anders.
Hallo,ik heb Lumigan te koop.In Amerika op dokters voorschrift gekocht voor 100 euro.Mogelijke bijwerkingen zijn,dat je bruine ogen krijgt(pigment verandering)Dat risico neem ik niet.Als iemand interesse heeft,graag.
Nou Lucka, hoeveel liter krijg ik voor 100 euro? je kunt namelijk voor 17 euro al een flesje op internet kopen met de generieke versie Bimatoprost.....
Prostaglandine kreeg ik ingebracht toen ik moest gaan bevallen. Zal volgende keer vragen of ze ook wat op mijn wimpers smeren.

Het wordt steeds gekker...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven