Help, interieurtjes gezocht!
maandag 15 maart 2010 om 19:38
Mijn vriend heeft een huis gekocht, hij wil alles anders maar vind het erg moeilijk..
Nu zoek ik voorbeelden van mooie interieurtjes..
Verf, behang in kleuren als bijv. antraciet, tin/loodgrijs, leverkleur etc. Met wat kan je deze kleuren het beste combineren?
Ik ga een moodboard maken dus als jij iets hebt dat 'past', post het hier!!
Alvast bedankt!!
Nu zoek ik voorbeelden van mooie interieurtjes..
Verf, behang in kleuren als bijv. antraciet, tin/loodgrijs, leverkleur etc. Met wat kan je deze kleuren het beste combineren?
Ik ga een moodboard maken dus als jij iets hebt dat 'past', post het hier!!
Alvast bedankt!!
maandag 15 maart 2010 om 19:54
VT Wonen is inderdaad veel inspiratie uit te halen. Kun je meteen lekker knippen voor je moodboard.
In de tijdschriftenhandel vindt je nog veel meer bladen, je ziet vanzelf wel of het je smaak is of niet. Gewoon even doorbladeren en mochten er leuke dingen instaan, kopen.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
maandag 15 maart 2010 om 20:25
quote:Soulcats schreef op 15 maart 2010 @ 19:48:
InterieurTJES?
[afbeelding]
Zoiets?
Woonbladen kopen inderdaad. Dan ben je meteen op de hoogte van de nieuwste trends.Wat leuk!! Waar heb je dat gegoogeld?
InterieurTJES?
[afbeelding]
Zoiets?
Woonbladen kopen inderdaad. Dan ben je meteen op de hoogte van de nieuwste trends.Wat leuk!! Waar heb je dat gegoogeld?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 15 maart 2010 om 20:29
maandag 15 maart 2010 om 20:51
maandag 15 maart 2010 om 21:30
De catalogus van Goossens Wonen aanvragen.
De kwaliteit is altijd bijzonder fraai. Nog nooit meegemaakt dat de afwerking niet perfect was. It heb drie keer een meubel besteld. Ook de aflevering en plaatsing was prima.
http://www.woonwebsite.nl ... n-en-Slapen-Catalogus/754
De kwaliteit is altijd bijzonder fraai. Nog nooit meegemaakt dat de afwerking niet perfect was. It heb drie keer een meubel besteld. Ook de aflevering en plaatsing was prima.
http://www.woonwebsite.nl ... n-en-Slapen-Catalogus/754