Help, interieurtjes gezocht!

15-03-2010 19:38 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft een huis gekocht, hij wil alles anders maar vind het erg moeilijk..

Nu zoek ik voorbeelden van mooie interieurtjes..

Verf, behang in kleuren als bijv. antraciet, tin/loodgrijs, leverkleur etc. Met wat kan je deze kleuren het beste combineren?

Ik ga een moodboard maken dus als jij iets hebt dat 'past', post het hier!!

Alvast bedankt!!
Koop eens wat woonbladen, zoals VT wonen. Daarmee kan je veel inspiratie opdoen.
InterieurTJES?

Zoiets?

Woonbladen kopen inderdaad. Dan ben je meteen op de hoogte van de nieuwste trends.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Haha, interieurs! ;) zonder tjes!

En woonbladen is inderdaad wel een goed plan, wat zijn hippe woonbladen?? VT wonen? 101 wonen? Ik ben niet zo op de hoogte van die dingen...
Je kunt ze in de winkel of de bieb toch even doorbladeren?
Interieurtjes? Probeer Mattel...

VT Wonen is inderdaad veel inspiratie uit te halen. Kun je meteen lekker knippen voor je moodboard.

In de tijdschriftenhandel vindt je nog veel meer bladen, je ziet vanzelf wel of het je smaak is of niet. Gewoon even doorbladeren en mochten er leuke dingen instaan, kopen.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Op de bieb kun je die van vorige maanden ook nog doorbladeren, en zo snel veranderen de trends nu ook weer niet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Soulcats schreef op 15 maart 2010 @ 19:48:

InterieurTJES?

[afbeelding]

Zoiets?

Woonbladen kopen inderdaad. Dan ben je meteen op de hoogte van de nieuwste trends.Wat leuk!! Waar heb je dat gegoogeld?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, grappig gemaakt he.

Ik heb gegoogled (afbeeldingen) op poppenhuisinterieur.

Is het precies je smaak? Datgene waar je al jaaaaaren naar op zoek was?
Jaaaaa, vind het wel ontzettend leuk, 19,75 vind ik ook nog wel een keer te doen mmmm even over nadenken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Kabouter23 schreef op 15 maart 2010 @ 19:52:

Je kunt ze in de winkel of de bieb toch even doorbladeren?Ze wil een moodboard maken en in de bieb mag je geen dingen uitscheuren
Leuke websites:

www.wonenonline.nl

www.interieurtips.com
De catalogus van Goossens Wonen aanvragen.

De kwaliteit is altijd bijzonder fraai. Nog nooit meegemaakt dat de afwerking niet perfect was. It heb drie keer een meubel besteld. Ook de aflevering en plaatsing was prima.

http://www.woonwebsite.nl ... n-en-Slapen-Catalogus/754
Heel erg bedankt meiden, ga jullie tips/links zeker gebruiken!

Thanks Iseo!!!!
*Plaatje plakken lukte niet*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven