Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Wat een mooie pagina's zijn dat geworden, Chayuz!
dank je wel heb er nog 1 afgekregen vandaag:

en ja, ik heb mijn neefje extra wazig gemaakt en zn naam ook hij kiest er niet voor zo'n maffe tante te hebben die dit maar online pleurt
Mooi hoor!!!

Ik hoop voor je dat je er al mee onder de douche hebt gestaan... hihi... anders gaat dat vast niet meer gebeuren...

Ik ben er trouwens ook al bang voor...

Lijkt me trouwens niet dat iemand een baby herkent, maar netjes dat je het wazig gemaakt hebt!
zo'n prachtige baby wel hoor :D (zegt de trotse tante hihi)

en wat dat douchen betreft, komt helemaal goed ;)
Oooh ik ga dat ook maar eens bestellen.

Zat er al langer over na te denken maar nu ik die leuke voorbeelden allemaal zie. Moet toch nog een studieboek bestellen via b.c dus de verzendkosten zijn dan gratis!

Denk dat ik het alleen niet aandurf om met het boek te gaan douchen...
Oh nee....Janna...!!!!! Waar wijs je me nu weer op?!?! Ik ben een ontzettende knutselmuts. Doe ook heel graag scrapbooking, maar daar heb ik al geen tijd voor. Ik vind dit nu al leuk en heb me er nog nauwelijks in verdiept...

Ik negeer dit topic dus even
Grappig dat je het boek aan je neefje hebt gegeven... Heeft ie de rest van de pagina's ook onder gekwijld en vernield?
Ja, het is weer een nieuwe verslaving ben ik bang, Mittens

Chayuz, hoe lang mocht ie em vasthouden? Wilde hij niet alle bladzijdes gaan scheuren?

Juuf, ja, gewoon doen! En dan de pagina's die je klaar hebt hier zetten!! Leuk!
Ik heb hem besteld. Het lijkt me geweldig om te doen. Maar dat douchen met je boek, moet het boek dan ook nat worden? Ik kan best gaan douchen en het boek op het plankje in de douchecabine leggen. Toch?
MILF in the making ;-)
quote:DarkRosePrincess schreef op 15 maart 2010 @ 20:59:

Ik heb hem besteld. Het lijkt me geweldig om te doen. Maar dat douchen met je boek, moet het boek dan ook nat worden? Ik kan best gaan douchen en het boek op het plankje in de douchecabine leggen. Toch?Het is de bedoeling dat je creatief bent dus dat mag je lekker helemaal zelf weten Op een ander forum schreef iemand dat ze met haar journal had gedoucht en het goed had ingezeept.
Janna80, ik was net aan het bestellen op b.c. en bij de laatste stap liep het vast Morgen ga ik een nieuwe poging doen.

Ben heel erg benieuwd naar de opdrachten die er in staan!!
Oeps, 1 keer is genoeg!
DarkRosePrincess, krijg je em morgen al denk je? Spannend!

Toby_or_not_Toby, heb je al veel pagina's af? Welke vind je het leukste?

Juuf, oh, balen zijn dat soort dingen altijd he. Nou, morgen weer een dag!!
Haha, ik heb mijn neefje niet het hele boek gegeven hoor ;) heb de pagina eruit gescheurd en toen aan hem gegeven, dus die pagina zit vol banaan, kwijl en nog net geen tandafdrukjes ;) Verder heb ik weer een pagina af, maar die pleur ik hier later wel neer, ben ook wel benieuwd naar jullie creaties!
Tandjes had best leuk geweest!

Ik zal morgenavond of woensdag even kijken of ik wat foto's neer kan zetten!
Ik ben ook overstag n.a.v. dit topic, heb het boek besteld bij selecsyz. Levertijd: 2 weken. Balen zeg,,,
Noahtb, was het daar goedkoper? Ik heb em via bol en had em de volgende dag in huis. Wel 14eu (incl. verzendkosten)
Nee, maar de bol wil niet meer bij me bezorgen. Ik moet betalen voor iets dat niet geleverd is en dat vertik ik; dus mag ik niet meer bestellen :(. Daarom selexyz.
¤12,95 incl. verzenden.
Janna; als het goed is komen ze vandaag binnen. Ik ga straks naar een vriendin in Amsterdam en ik neem hem voor haar mee. Dan kan ik hem ook altijd nog kopen voor die zwangere vriendin. Lijkt me leuk kado voor tijdens je verlof

Ik zal mijn creativiteit hier melden (hoewel ik niet handig in foto's /plaatjes plakken ben)
Als het goed is, komt het boek vandaag. Had een mailtje binnen dat het gister verzonden is. Ik ben benieuwd en wil meteen beginnen...

p.s. noahtb had je mijn mailtje gehad? Ik las dat de ergste nood voorbij is, maar je bent nog steeds welkom hoor! Ook gewoon voor de leut.
MILF in the making ;-)
Whaaaaah! Heb het besteld.

Als het goed is komt het morgen binnen.

Zit nu midden in een tentamenweek, dus of dat zo verstandig is?
haha gelukkig werkt dit niet aanstekelijk :D ik ben benieuwd naar jullie foto's helemaal leuk!
Ik ben zelf niet zo'n knutselaar, maar ik vind het grappig dat jullie niet met het boek willen douchen omdat het dan stuk gaat...
Jaaaaa binnen

Een voor mezelf en een voor een vriendin waar ik straks naartoe ga, erg leuke Tip Janna, dat sleurt me weer eens achter de laptop vandaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven