Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
zondag 14 maart 2010 om 23:28
Mooi hoor!!!
Ik hoop voor je dat je er al mee onder de douche hebt gestaan... hihi... anders gaat dat vast niet meer gebeuren...
Ik ben er trouwens ook al bang voor...
Lijkt me trouwens niet dat iemand een baby herkent, maar netjes dat je het wazig gemaakt hebt!
Ik hoop voor je dat je er al mee onder de douche hebt gestaan... hihi... anders gaat dat vast niet meer gebeuren...
Ik ben er trouwens ook al bang voor...
Lijkt me trouwens niet dat iemand een baby herkent, maar netjes dat je het wazig gemaakt hebt!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
maandag 15 maart 2010 om 11:57
maandag 15 maart 2010 om 13:34
maandag 15 maart 2010 om 17:58
maandag 15 maart 2010 om 21:35
quote:DarkRosePrincess schreef op 15 maart 2010 @ 20:59:
Ik heb hem besteld. Het lijkt me geweldig om te doen. Maar dat douchen met je boek, moet het boek dan ook nat worden? Ik kan best gaan douchen en het boek op het plankje in de douchecabine leggen. Toch?Het is de bedoeling dat je creatief bent dus dat mag je lekker helemaal zelf weten Op een ander forum schreef iemand dat ze met haar journal had gedoucht en het goed had ingezeept.
Ik heb hem besteld. Het lijkt me geweldig om te doen. Maar dat douchen met je boek, moet het boek dan ook nat worden? Ik kan best gaan douchen en het boek op het plankje in de douchecabine leggen. Toch?Het is de bedoeling dat je creatief bent dus dat mag je lekker helemaal zelf weten Op een ander forum schreef iemand dat ze met haar journal had gedoucht en het goed had ingezeept.
maandag 15 maart 2010 om 22:29
maandag 15 maart 2010 om 22:32
dinsdag 16 maart 2010 om 08:38
Janna; als het goed is komen ze vandaag binnen. Ik ga straks naar een vriendin in Amsterdam en ik neem hem voor haar mee. Dan kan ik hem ook altijd nog kopen voor die zwangere vriendin. Lijkt me leuk kado voor tijdens je verlof
Ik zal mijn creativiteit hier melden (hoewel ik niet handig in foto's /plaatjes plakken ben)
Ik zal mijn creativiteit hier melden (hoewel ik niet handig in foto's /plaatjes plakken ben)
dinsdag 16 maart 2010 om 10:54