We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
quote:Ratteke schreef op 15 maart 2010 @ 22:34:

Wat een ontzettend mooie mamapoes. Wat een lief koppie.

Maar welke mongool laat nu een heel gezin achter?

Het is maar goed dat ik niet weet wie die mongool is.

Maar dat papa mee voor zijn gezinnetje zorgt vond ik wel heel lief.
quote:delphicat schreef op 15 maart 2010 @ 19:14:

Dan spam ik nog even een oude foto (heeft ook in eerste topic gestaan):

[afbeelding]Delphi, wat een enorm leuke foto! Staat ie al op hyves? Want dit is er één die ik wel iets groter wil zien
quote:lokee schreef op 15 maart 2010 @ 22:39:

[...]

Het is maar goed dat ik niet weet wie die mongool is.

Maar dat papa mee voor zijn gezinnetje zorgt vond ik wel heel lief.Idem hier, ik kan daar echt zo kwaad om worden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Kennen jullie trouwens deze kat al?

Casper

(Helaas is hij inmiddels overleden. )
TH wil je mijn foto van middelbare school nog zien ??

Ik zet m even op de hyves
Leuke Paasavatar MV.

(er ging een wereld voor me open dankzij F5)
lokee wijzigde dit bericht op 15-03-2010 22:50
Reden: typefout
% gewijzigd
quote:lokee schreef op 15 maart 2010 @ 22:50:

Leuke Paasavatar MV.

(er ging een wereld voor me open dankzij F5)

Ik wou dat ik het zelf kon. Of bijv. leuke teksten zetten bij foto's.

Maar ik weet niet hoe, hoewel ik wel paint shop pro heb.

Deze avatOr heeft forumster Hangmat gemaakt.
Dag lieve dierenliefhebbers. Daar ben ik ook nog eens een keertje. Ik schrijf niet zo veel, maar ik volg jullie nog wel. Zit nu ook met veel spanning te wachten op de kittens van Etosha. Dat lijkt me zo spannend, een dier in huis dat jonkies krijgt. Mijn buurman houdt kippen en heeft daarnaast ook een varken dat laatst 6 biggetjes kreeg. Zo leuk. Zal ik dan maar even biggetjes spammen?

Verder hebben we hier de afgelopen week een enorme lading sneeuw gehad. En er is er eentje die dat helemaal te gek vindt:

Wat walgelijk is dat toch, zo'n nestje op straat zetten, nu zou ik eigenlijk die spuugsmiley wel eens willen gebruiken. Maar ik vind m zelf te ranzig om naar te kijken dus ik doe het niet.

Meiden, het nieuwe topic is gewoon alweer 7 pagina's onderweg . Ik heb nog even snel de laatste pagina's op het oude topic gescand en daarna hier. Ik ga niet overal op reageren en dat hoeft gelukkig ook niet om mee te tetteren, Marels, Maleficent kom langs als je zin hebt, er is zo ongeveer dag en nacht een luisterend oor/lezend oog beschikbaar. En elke bijdrage wordt gewaardeerd! Male, jij kun wel een gebruiken.

Mylene, ik heb ook nog even zitten lachen bij jouw foto's: je kunt een kattenneus echt niet foppen .

Heartwork, bericht gelezen en balen dat een extra opleiding weer zoveel kost! Heel positief dat je aan het kijken bent of je op vrijwillige basis iets kan gaan doen, dat is ook ervaring die door goeie werkgevers gewaardeerd wordt.

Kletsmajoor, staat Anneke al in de tabel? Ik kan nu even niet terug kijken, want ben bang dat ik dan mijn tekst weer kwijt ben, maar Anneke hoort er ook zeker bij.

Ik ga nog even teruglezen of ik nog iets gemist heb...wat wordt er trouwens vroeg opgestaan door de tetterettes
Etosha, ik was wel helemaal week van jouw mooie verhaal over Coco
Oh wat een snoesjes die biggetjes. Die foto in de sneeuw is ook al zo schattig. Koud, ben blij dat wij geen sneeuw meer hebben.
quote:Rubis schreef op 15 maart 2010 @ 22:56:

Dag lieve dierenliefhebbers. Daar ben ik ook nog eens een keertje. Ik schrijf niet zo veel, maar ik volg jullie nog wel. Zit nu ook met veel spanning te wachten op de kittens van Etosha. Dat lijkt me zo spannend, een dier in huis dat jonkies krijgt. Mijn buurman houdt kippen en heeft daarnaast ook een varken dat laatst 6 biggetjes kreeg. Zo leuk. Zal ik dan maar even biggetjes spammen?

[afbeelding]

Verder hebben we hier de afgelopen week een enorme lading sneeuw gehad. En er is er eentje die dat helemaal te gek vindt:

[afbeelding]Dat is nog eens echte sneeuwpret!
quote:biebelie schreef op 15 maart 2010 @ 22:48:

TH wil je mijn foto van middelbare school nog zien ??

Ik zet m even op de hyves Jaaa!
Dames, ik ga naar bed. Morgen om 6 uur weer de wekker! Slaap lekker allemaal
Trusten Ratteke!
Ratteke, slaap lekker
Trust Ratteke.
Lokee: Ik heb gekeken naar Caper de kat. Grappig! Jammer dat hij doodgereden is. Kwamen daarna allemaal andere filmpjes op het scherm waarin te zien is hoe katten aangereden worden.... brrrrrr
Oef, dan ben ik blij dat ik niet verder heb gekeken. En ik ben blij dat Poef via de achtertuin niet de straat op kan (achtertuinen zijn rondom omgeven door appartementen, nergens is een doorgang).
quote:Kletsmajoor schreef op 15 maart 2010 @ 23:11:

Lokee: Ik heb gekeken naar Caper de kat. Grappig! Jammer dat hij doodgereden is. Kwamen daarna allemaal andere filmpjes op het scherm waarin te zien is hoe katten aangereden worden.... brrrrrr

Gadver, die heb ik gelukkig niet gezien. Snap ik ook niet zo goed. Sta je dan toevallig te filmen terwijl er een kat aangereden wordt?!

Vond het wel zielig dat Casper doodgereden werd toen hij de bus wilde halen. De busmaatschappij had een in memoriam bordje bij Caspers halte opgehangen.
Grappig is wel dat ik dit typisch Engels excentriek gedrag vind. En dat de Engelse huisdieren daar blijkbaar aan meedoen
Blanche was gisteren behoorlijk druk. Vandaag heeft ze eigenlijk alleen maar geslapen. Zou ze nu vannacht gaan feesten of kwam het door heel lang in een hele kleine ruimte gezeten te hebben?

Ik denk dat ik haar nu al heel erg zou gaan missen als ze weer weg zou moeten Slappe hap als gastgezin ben ik
Foto: check!
Misschien moet je dan maar geen kittens op gaan vangen, voor je het weet moet je groter gaan wonen;-)

Ik hoop dat er meer tetterettes volgen,dat ik niet de enige ben die zichzelf vrijwillig voor gek zet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven