3000+ still going strong! deel 41
zondag 14 maart 2010 om 12:48
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 16 maart 2010 om 01:08
dinsdag 16 maart 2010 om 01:09
dinsdag 16 maart 2010 om 01:29
dinsdag 16 maart 2010 om 01:33
dinsdag 16 maart 2010 om 01:46
Plan is ook om op tijd naar Ut te gaan en eerst naar diegene te gaan(daar blijf ik dan ook slapen).
En vandaar uit rustig mijn tijd te bepalen wanneer ik kom.
Zo had ik het dan bedacht.
Nah ja... denk denk
En het kan reuze meevallen, dat was met de 3000 meet ook, dat kon ik best handelen bleek achteraf.
En vandaar uit rustig mijn tijd te bepalen wanneer ik kom.
Zo had ik het dan bedacht.
Nah ja... denk denk
En het kan reuze meevallen, dat was met de 3000 meet ook, dat kon ik best handelen bleek achteraf.
dinsdag 16 maart 2010 om 07:35
Lieve iry,
ik ga ook naar de meet. Denk ook dat mensen weet ik veel wat over me denken. Helemaal na de vorige meet, daar ben ik een stickerinzamelingsactie gaan houden *diepe schaamsmiley*. En kan ook gebeuren dat ik een paniekaanval krijg. Kan me er druk en bang om maken maar he, we zijn allemaal mensen met onze eigen dingen. En van wat ik van jullie begrijp mag ik er best zijn. Dus ga ik in een hoekje zitten. Dr komen vanzelf mensen op je af en als het niet klikt loopt diegene, vriendelijk gedag zeggend, weg. Klikt het wel heb je een leuk gesprek. Kom je toch naast mij zitten? Ik bijt niet, kan alleen je sticker vragen
en iedereen vind het spannend. Maar ik ga het gewoon doen, word vast weer leuk!
en nu ga ik verder slapen.. Trust..
ik ga ook naar de meet. Denk ook dat mensen weet ik veel wat over me denken. Helemaal na de vorige meet, daar ben ik een stickerinzamelingsactie gaan houden *diepe schaamsmiley*. En kan ook gebeuren dat ik een paniekaanval krijg. Kan me er druk en bang om maken maar he, we zijn allemaal mensen met onze eigen dingen. En van wat ik van jullie begrijp mag ik er best zijn. Dus ga ik in een hoekje zitten. Dr komen vanzelf mensen op je af en als het niet klikt loopt diegene, vriendelijk gedag zeggend, weg. Klikt het wel heb je een leuk gesprek. Kom je toch naast mij zitten? Ik bijt niet, kan alleen je sticker vragen
en iedereen vind het spannend. Maar ik ga het gewoon doen, word vast weer leuk!
en nu ga ik verder slapen.. Trust..
dinsdag 16 maart 2010 om 07:46
Mogguh!
Ik heb vorige meet ook gedrogeerd meegemaakt omdat ik in een halve paniekaanval zat hoor.
Vond er eerst ook niks aan, vlak voordat Freak en Floor binnenkwamen zou ik bijna naar huis gaan zo ongelukkig en verloren voelde ik me.
In mijn hoekje zat het goed en degenen die zich niet lieten afschrikken door mijn afstandelijke (lees: goed gecamoufleerde onzekere) houding en even kwamen kletsen waren echt heul aardig.
Denk/hoop dat het zaterdag minder eng is maar paniek ligt op de loer dat weet ik nu al.
Tas vol pillen en rescuespray maar mee dus.
En troch....heb ik er enorm zin in!
Ik heb vorige meet ook gedrogeerd meegemaakt omdat ik in een halve paniekaanval zat hoor.
Vond er eerst ook niks aan, vlak voordat Freak en Floor binnenkwamen zou ik bijna naar huis gaan zo ongelukkig en verloren voelde ik me.
In mijn hoekje zat het goed en degenen die zich niet lieten afschrikken door mijn afstandelijke (lees: goed gecamoufleerde onzekere) houding en even kwamen kletsen waren echt heul aardig.
Denk/hoop dat het zaterdag minder eng is maar paniek ligt op de loer dat weet ik nu al.
Tas vol pillen en rescuespray maar mee dus.
En troch....heb ik er enorm zin in!
dinsdag 16 maart 2010 om 07:59