3000+ still going strong! deel 41
zondag 14 maart 2010 om 12:48
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 15 maart 2010 om 23:58
Ik ga niet heb ik besloten, deze maand al vaak genoeg van huis.
Ow kind is helemaal blij, omdat hij ziek is kwam klassevriendje de uitnodiging voor het feestje dat klasgenootje geeft hier thuis brengen. Kind straalde van oor tot oor. Klasgenootje omdat zoon komt Ahh heerlijk hoe simpel kan het leven zijn
Ow kind is helemaal blij, omdat hij ziek is kwam klassevriendje de uitnodiging voor het feestje dat klasgenootje geeft hier thuis brengen. Kind straalde van oor tot oor. Klasgenootje omdat zoon komt Ahh heerlijk hoe simpel kan het leven zijn
dinsdag 16 maart 2010 om 00:02
quote:floor72 schreef op 16 maart 2010 @ 00:00:
[...]
Joh?
Ja verrassing he? Ik zat nog te twijfelen hoor, hou helemaal niet van meeten, heb er helegaar niks mee. Maar het schijnt dat ik daar iets moet gaan doen. Iets met een lijst en codes en zo...ik weet ook niet precies... Beetje raar wel dat ik ineens gemaild word door allemaal mensen dat ze komen meeten, snap ook niet precies waarom ik dat per se moet weten, maar oke...
[...]
Joh?
Ja verrassing he? Ik zat nog te twijfelen hoor, hou helemaal niet van meeten, heb er helegaar niks mee. Maar het schijnt dat ik daar iets moet gaan doen. Iets met een lijst en codes en zo...ik weet ook niet precies... Beetje raar wel dat ik ineens gemaild word door allemaal mensen dat ze komen meeten, snap ook niet precies waarom ik dat per se moet weten, maar oke...
dinsdag 16 maart 2010 om 00:03
quote:Caylinn schreef op 15 maart 2010 @ 23:58:
Ik heb een beet je hetzelfde dilemma met wel of niet gaan. Ik ben al zoveel weg van huis. Ik laat het ff aan de waan van deze week over en als ik op het laatste moment toch wil gaan, probeer ik gewoon Minny om te kopen.
Ik heb een beet je hetzelfde dilemma met wel of niet gaan. Ik ben al zoveel weg van huis. Ik laat het ff aan de waan van deze week over en als ik op het laatste moment toch wil gaan, probeer ik gewoon Minny om te kopen.