3000+ still going strong! deel 41
zondag 14 maart 2010 om 12:48
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 16 maart 2010 om 00:18
quote:iry schreef op 16 maart 2010 @ 00:06:
Ik ben ook nog erg aan het twijfelen hoor Floor of ik ga.
Blijf het toch erg spannend vinden zo'n massa meet.
Ik vond het de vorige keer heel erg gezellig en had het niet willen missen. Ik weet zeker dat ik het ook nu weer heel erg leuk zou vinden. Ik baal nog steeds als een stekker dat ik de 3000 meet gemist heb.
Enne... ik vind het ook spannend. Ik ben de hele avond bang dat ik een praatje aan knoop met iemand waar ik 'ruzie' mee gemaakt heb en dat ik dat dan niet meer weet enzo.... Ik vergeet dat namelijk altijd.
Ben ook bang dat mensen me stom vinden.
Ik ben ook nog erg aan het twijfelen hoor Floor of ik ga.
Blijf het toch erg spannend vinden zo'n massa meet.
Ik vond het de vorige keer heel erg gezellig en had het niet willen missen. Ik weet zeker dat ik het ook nu weer heel erg leuk zou vinden. Ik baal nog steeds als een stekker dat ik de 3000 meet gemist heb.
Enne... ik vind het ook spannend. Ik ben de hele avond bang dat ik een praatje aan knoop met iemand waar ik 'ruzie' mee gemaakt heb en dat ik dat dan niet meer weet enzo.... Ik vergeet dat namelijk altijd.
Ben ook bang dat mensen me stom vinden.
dinsdag 16 maart 2010 om 00:29
dinsdag 16 maart 2010 om 00:46
dinsdag 16 maart 2010 om 00:46
Trusten Floor en Luun!
Fijn om even na te praten met vriendin Luun
Zoiets kan je flink naar de keel grijpen
Zelf eens een docu over een weeshuis gezien in geloof Bulgarije, dagen van slag geweest (ik moet daar ook echt mijn oogkleppen voor ophouden, ik weet het niet de manier maar raak echt overstuur van dat soort dingen)
Fijn om even na te praten met vriendin Luun
Zoiets kan je flink naar de keel grijpen
Zelf eens een docu over een weeshuis gezien in geloof Bulgarije, dagen van slag geweest (ik moet daar ook echt mijn oogkleppen voor ophouden, ik weet het niet de manier maar raak echt overstuur van dat soort dingen)
dinsdag 16 maart 2010 om 00:51
Ik kan daar ook slecht tegen Iry, heb jaren geleden een krantenartikel gelezen waar ik af en toe nog steeds aan moet denken.
Overigens, het is ook niet logisch dat iedereen je stom zou vinden. Naar mijn ervaring vinden de meeste mensen juist helemaal niks van de meeste andere mensen die ze ontmoeten. Gewoon, neutraal. Zou ook dodelijk vermoeiend zijn als je van iedereen iets zou moeten vinden...lijkt mij...
Overigens, het is ook niet logisch dat iedereen je stom zou vinden. Naar mijn ervaring vinden de meeste mensen juist helemaal niks van de meeste andere mensen die ze ontmoeten. Gewoon, neutraal. Zou ook dodelijk vermoeiend zijn als je van iedereen iets zou moeten vinden...lijkt mij...
dinsdag 16 maart 2010 om 00:53