Moderator Overig
maandag 4 januari 2010 om 17:52
Beste forummers,
Bij een nieuw jaar hoort een nieuw moderatortopic voor Angel 5.
Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien, ben ik bereikbaar op het volgende emailadres:
vivaangel5@gmail.com
Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, of over genomen beslissingen dan kun je die posten op het topic "Vragen aan Vivamod" op de Overig-pijler.
Offtopic berichten zullen zonder aankondiging verwijderd worden.
Vriendelijke groet,
Angel 5
Bij een nieuw jaar hoort een nieuw moderatortopic voor Angel 5.
Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien, ben ik bereikbaar op het volgende emailadres:
vivaangel5@gmail.com
Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, of over genomen beslissingen dan kun je die posten op het topic "Vragen aan Vivamod" op de Overig-pijler.
Offtopic berichten zullen zonder aankondiging verwijderd worden.
Vriendelijke groet,
Angel 5
donderdag 28 januari 2010 om 11:43
Beste allemaal,
het topic 'dit gaat mij te ver' is verwijderd omdat er veel persoonlijke aanvallen in staan, waaronder op HPL die zich niet meer kan verdedigen, en opschonen gaat teveel tijd in beslag nemen. Waarschuwingen mbt dit topic volgen vanmiddag.
Overigens is Teakhoutensidetable niet Hoipippilangkous.
Groet,
Angel 5
het topic 'dit gaat mij te ver' is verwijderd omdat er veel persoonlijke aanvallen in staan, waaronder op HPL die zich niet meer kan verdedigen, en opschonen gaat teveel tijd in beslag nemen. Waarschuwingen mbt dit topic volgen vanmiddag.
Groet,
Angel 5
vrijdag 29 januari 2010 om 08:46
quote:Viva Angel5 schreef op 28 januari 2010 @ 11:43:
Beste allemaal,
Groet,
Angel 5Vanwaar deze laatste opmerking? Is dat hier een vraag geweest?
Beste allemaal,
Groet,
Angel 5Vanwaar deze laatste opmerking? Is dat hier een vraag geweest?
vrijdag 29 januari 2010 om 10:11
quote:Viva Angel5 schreef op 29 januari 2010 @ 08:52:
Beste Willem,
ik heb daar diverse rapportages over ontvangen.
Groet,
Angel 5
Bah, wat een sfeer van wantrouwen en achterdocht.
Zou je willen aangeven wie de melders in deze waren?
Zo nee, waarom niet?
Het lijkt wel alsof er een ware heksenjacht op hoipippielangkous is ontstaan. Vind je ook dat anoniem klikken over een vermeende opvolgnick van een eerder geband forummer niet bijdraagt aan een positieve sfeer op het forum?
Zo nee, waarom niet.
Zo ja, wat denk je daar aan te willen veranderen?
Mensen die anderen verdenken de opvolger van een eerder geband persoon te zijn zouden op deze manier iedereen verdacht kunnen maken. Denk je dat het zinvol is om als forummer, nadat iemand een permaban heeft gehad, de rol van politieagent of detective op zich te nemen en tijd te steken in het actief zoeken naar vermeende opvolgers van iemand met een permaban?
Zo nee, waarom wordt dat niet in jouw eerdere bericht, dat een negatieve check bevestigt, vermeld?
Beste Willem,
ik heb daar diverse rapportages over ontvangen.
Groet,
Angel 5
Bah, wat een sfeer van wantrouwen en achterdocht.
Zou je willen aangeven wie de melders in deze waren?
Zo nee, waarom niet?
Het lijkt wel alsof er een ware heksenjacht op hoipippielangkous is ontstaan. Vind je ook dat anoniem klikken over een vermeende opvolgnick van een eerder geband forummer niet bijdraagt aan een positieve sfeer op het forum?
Zo nee, waarom niet.
Zo ja, wat denk je daar aan te willen veranderen?
Mensen die anderen verdenken de opvolger van een eerder geband persoon te zijn zouden op deze manier iedereen verdacht kunnen maken. Denk je dat het zinvol is om als forummer, nadat iemand een permaban heeft gehad, de rol van politieagent of detective op zich te nemen en tijd te steken in het actief zoeken naar vermeende opvolgers van iemand met een permaban?
Zo nee, waarom wordt dat niet in jouw eerdere bericht, dat een negatieve check bevestigt, vermeld?
vrijdag 29 januari 2010 om 11:52
@Goldielocks en @Willem, de mogelijkheid postings te kunnen rapporteren is nu eenmaal onmisbaar op dit forum. De angels kunnen niet alles lezen (en ik al helemaal niet) en zijn voor 't uitvoeren van hun taken dus deels afhankelijk van meldingen door anderen. Ik heb liever dat mensen via een rapportage melden dat ze denken dat nieuwe forummer Y eigenlijk gebande forummer X is dan dat ze dat op het forum zelf posten...
@dangeensuus, om welk bericht van jou gaat 't precies?
Willen jullie eventuele nieuwe vragen n.a.v. mijn bericht hier in het 'vragen aan vivamod'-topic stellen? Dan kan dit modtopic weer gebruikt worden waarvoor het bedoeld is, namelijk voor verzoekjes aan Five.
bedankt!
Naomi
@dangeensuus, om welk bericht van jou gaat 't precies?
Willen jullie eventuele nieuwe vragen n.a.v. mijn bericht hier in het 'vragen aan vivamod'-topic stellen? Dan kan dit modtopic weer gebruikt worden waarvoor het bedoeld is, namelijk voor verzoekjes aan Five.
bedankt!
Naomi
vrijdag 29 januari 2010 om 14:05
De off topics worden verwijderd.
Willen jullie dit topic schoon houden?
Willen jullie dit topic schoon houden?
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
vrijdag 29 januari 2010 om 14:06
quote:Viva Angel5 schreef op 28 januari 2010 @ 11:43:
Beste allemaal,
Groet,
Angel 5In het "dictatoriaal topic" wordt trouwens vrolijk verdergegaan met de aanvallen (tjes?) op HPL. Weliswaar wordt het dan weer gedelete, maar toch, de toon is weer gezet.
Beste allemaal,
Groet,
Angel 5In het "dictatoriaal topic" wordt trouwens vrolijk verdergegaan met de aanvallen (tjes?) op HPL. Weliswaar wordt het dan weer gedelete, maar toch, de toon is weer gezet.
vrijdag 29 januari 2010 om 14:08
quote:Liv schreef op 29 januari 2010 @ 14:06:
[...]
In het "dictatoriaal topic" wordt trouwens vrolijk verdergegaan met de aanvallen (tjes?) op HPL. Weliswaar wordt het dan weer gedelete, maar toch, de toon is weer gezet.Ik ga voor je kijken.
[...]
In het "dictatoriaal topic" wordt trouwens vrolijk verdergegaan met de aanvallen (tjes?) op HPL. Weliswaar wordt het dan weer gedelete, maar toch, de toon is weer gezet.Ik ga voor je kijken.
vrijdag 29 januari 2010 om 14:10
quote:Viva Angel4 schreef op 29 januari 2010 @ 14:05:
Willen jullie dit topic schoon houden?das nou jammer dat je net mijn posting weghaalt, daarin reageer ik op een antwoord dat ik van vijf kreeg, en ik ben er nog steeds niet uit hoe het nu zit, maar laat maar zitten, niet belangrijk
Willen jullie dit topic schoon houden?das nou jammer dat je net mijn posting weghaalt, daarin reageer ik op een antwoord dat ik van vijf kreeg, en ik ben er nog steeds niet uit hoe het nu zit, maar laat maar zitten, niet belangrijk
vrijdag 29 januari 2010 om 15:47
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2010 @ 14:18:
Is dat dictatoriale topic nu weg?
Niet weg, gesloten.
Staat ergens onderin. Daarin staat ook waarom.
Is dat dictatoriale topic nu weg?
Niet weg, gesloten.
Staat ergens onderin. Daarin staat ook waarom.
vrijdag 29 januari 2010 om 15:47
quote:dangeensuus schreef op 29 januari 2010 @ 14:10:
[...]
das nou jammer dat je net mijn posting weghaalt, daarin reageer ik op een antwoord dat ik van vijf kreeg, en ik ben er nog steeds niet uit hoe het nu zit, maar laat maar zitten, niet belangrijk
Misschien kun je je vraag nog een keer stellen?
Ik herkende het niet als zodanig.
[...]
das nou jammer dat je net mijn posting weghaalt, daarin reageer ik op een antwoord dat ik van vijf kreeg, en ik ben er nog steeds niet uit hoe het nu zit, maar laat maar zitten, niet belangrijk
Misschien kun je je vraag nog een keer stellen?
Ik herkende het niet als zodanig.
vrijdag 29 januari 2010 om 15:48
quote:lapin schreef op 29 januari 2010 @ 15:38:
Jeumig angels, zijn jullie al moe? Ik snap je niet.
Jeumig angels, zijn jullie al moe? Ik snap je niet.
vrijdag 29 januari 2010 om 15:56
quote:lapin schreef op 29 januari 2010 @ 15:50:
[...]
Tis nogal druk hier, lijkt me vermoeiend.Gelukkig is dit normaliter m'n pijler niet.
[...]
Tis nogal druk hier, lijkt me vermoeiend.Gelukkig is dit normaliter m'n pijler niet.
zaterdag 30 januari 2010 om 10:55
De off topics worden weggehaald.
Als er hier weer doorgepraat wordt zonder een duidelijk verzoek aan de angel, worden er waarschuwingen uitgedeeld.
Als er hier weer doorgepraat wordt zonder een duidelijk verzoek aan de angel, worden er waarschuwingen uitgedeeld.