Open brief aan de internetredactie

16-03-2010 14:34 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve, fijne internetredactie.

Via dit topic willen Borodini en ik ons beklag doen over het gebrek aan webstrijden of bloggende mannen in het algemeen.

Vier weken lang hebben wij trouw de blogs van de deelnemers aan de webstrijd gevolgd. Vier weken lang geen gezemel gelezen over de juiste maskara, de beste lipgloss en he love's me he love's me not. Geen gemier over 1 pondje te veel of over Dé hakken. Maar gewoon die heerlijke down to earth onderwerpen. En wat hebben we genoten. Nu de webstrijd afgelopen is echter, dreigen wij in een ernstige depressie te schieten. Om te voorkomen dat wij straks de spiege psiege spychepijler moeten overspoelen met onze depressieve gedachten doen wij deze oproep.

Wij willen Martin terug! Wij willen Werner terug! Wij willen Roy, Mattijs en Victor terug! Niet zomeer eentje, we willen ze allemaal! Wij willen een permanente webstrijd! Of anders toch zeker een heel leger aan ándere leuke bloggende mannen.

Maar eigenlijk willen we gewoon niet zonder Werner en Martin. Zij maakten ons blogleesleven compleet.

En nu zijn ze weg

Redactie, bij het kiezen van de winnaars (vijf waren het er toch, winnaars?) denk aan onze tere dameszieltjes! Wij kunnen niet meer zonder onze webstrijdvivaventen!"

Groetjes en kusjes,

Marels en Borodinininini

Lieve medeforummerTs, reageert hier als ook jij de webstrijdvivaventen terug wilt, en rap ook!

Wil jij ook de webstrijdvivaventen terug?

Totaal aantal stemmen: 71

Ik wil ze allemaal! (30%)
Ik wil Werner! (23%)
Ik wil Martin! (7%)
Ik wil Victor, Roy en Mattijs! (3%)
Ik háát blogs! (13%)
Jeeeezus wat zijn jullie een stelletje zeikwijven! (25%)
668, the neighbour of the Beast
Dus sommige heren waren stemmen aan het winnen op twitter ofzo en Werner is daar boos over en er dus mee gestopt? Ofzo?

Op wie issie boos dan, wie voert er zo campagne?
quote:elninjoo schreef op 16 maart 2010 @ 14:54:

[...]

verwacht bij mannen niet dat vrouwelijke gezwijmel over kinderen, dát bedoel ikMoeilijk te geloven misschien, maar mannen/vaders vinden kinderen ook leuk.
oh, kan niet stemmen op twee dingen. Ik heb op Werner gestemd in de webstrijd, maar wilde Martin óók. Dus dan stem ik nu op Martin.

Verder Eensch!
Ik vond de columns van de mannen over het algemeen ook leuk.

Jammer van Werner, hij was wel populair zo te zien. (Maar eigenlijk vind ik ook wel een beetje slap om je terug te trekken...juist als je zoveel stemmen hebt!)
Misschien moeten we een nieuw topic openen;

Ik wil de blogs van Werner als de sodemieter terug op Viva!!!

Werner is weer terug zo te zien, storm in een glas water.
quote:Marels schreef op 16 maart 2010 @ 15:13:

Misschien moeten we een nieuw topic openen;

Ik wil de blogs van Werner als de sodemieter terug op Viva!!!

Ik vind het dubbel... Denk dat Werner boos is over het feit dat twee van de bloggers blijkbaar de handen ineen geslagen hebben om stemmen te winnen op Twitter, getuige deze Tweet;

Welke man wordt Vivablogger? Mail naar actie@viva.nl met onderwerp 'webstrijd' en als body waarom je voor Victor of Martin kiest!

Ik bedoel, er zijn nog drie andere deelnemers....

Aan de andere kant vraagt Werner ook om stemmen op zijn eigen blog.... Dus waar ligt dan de grens?
quote:paris_rose schreef op 16 maart 2010 @ 15:14:

Werner is weer terug zo te zien, storm in een glas water.Nou mooi, je laat je toch niet zo kennen door een paar huppeltutjes in bh die stemmen gaan winnen voor anderen.
Mede dankzij jullie reacties Werner kunnen overtuigen dat ie echt niet moet stoppen. Hij had idd even de balen (laat het aan hem evt ooit uit te leggen hoe en wat), maar EN zijn blogs komen weer online EN hij is nog 'stembaar' (is dat NL?!).

@marels Dat hoeft dus niet meer, dat topic

O ja, goed te lezen dat jullie mannen wel leuk vinden! Ja, dat is goed te weten... *Mijmert.* Ik weet nog niet hoe we daar invulling aan kunnen geven, maar wel dat ik dat ga proberen!
Yaaaaaaaaaaaaaaaay Sheila!

Goed ben jij!
Wat leuk dat je even komt reageren Sheila :-)

En fijn dat Wernert afgekoeld en wel terug is
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Oh wat goed!
Joehoe!
Ik voel hier wel een klein populariteitsprobleem voor Victor, Roy en Mattijs trouwens....
Ik vind wel martin zijn blonde haar stom. Dat én twitter, hmmm... Vond Werner toch het boeiendst
Roy en Vicotr hebben zich voor mij niet zo geprofileerd, ik haalde ze steeds door mekaar (sorry jongens! Jullie zijn vast stuk voor stuk onzettend leuke frisgewassen knullen ). Mattijs vond ik soms ook wel grappig, maar niet zo goed schrijven als Werner wat stijl betreft. Eerlijk gezegd vond ik Martin een beetje belerend en 'kijk mij nou' soms. Ook ben ik er niet zo kapot van als mensen zich zo profileren als biologische vlees eters. (Vraag me niet waarom, ik eet zelf amper vlees en als ik het doe is het biologisch/lokaal).
quote:SheilaS schreef op 16 maart 2010 @ 15:18:

O ja, goed te lezen dat jullie mannen wel leuk vinden!Moet meteen aan Bep Brul van Loenatik denken: "Mannen, ik ben verzot op mannen"! 'Zeg, wanneer gaan we trouwen?"
Ik had dat ook hoor Heejhallo, dat vooral Werner en Martin mij opvielen en de rest vond ik gewoon minder duidelijk er uit springen.

Maar toch wil ik ze terug!
Ik vond Matthijs ook leuk hoor, maarre....Sheila gaat toch effe regelen dat ze gewoon allemaal blijven?
Daar ga ik wel vanuit Star
Sorry dames. Het ging vanochtend even fout met me. Ik geef even een heel eerlijk antwoord, zoals het ging: ik heb een twitter account en een gadget waarmee ik de laatste tweets voorbij zie komen. Ineens zie ik een bericht voorbij komen van iemand die ik al een tijd volg (en zij mij): ik stem op Martin / @treincolumn. Bleek dat zij niet wist dat ik ook meedeed en waarom: omdat ze de blogs op Viva helemaal niet heeft gelezen(!) Toen ben ik even verder gaan klikken.

Ook eerlijk: ik heb ook berichten op Twitter gezet om te stemmen. Een aantal van mijn 135 volgers hebben dat misschien ook wel gedaan, want deze mensen hebben mijn blogs gelezen. Wat ik zag gebeuren op Twitter was dat de tweets van Martin (900+ volgers) werden geretweet (doorgestuurd naar de volgers van andere Twitters) en dat er een sneeuwbaleffect ontstond, zeker toen enkele dames het plan opvatten om hun decolleté online te zetten, op zich een grappige actie, maar wie ga je bereiken met wat foto's met inkijk? Mannen. Een leger mannen reageerde en kreeg te horen dat de actie was opgezet voor Martin om hem aan stemmen te helpen.

Het was onsportief (en flauw) van mij om zo hard op de rem te gaan staan. Dat had ik niet moeten doen. Maar nu weten jullie in ieder geval waarom. Ik wist gewoon even niet meer wat ik tegen een stel decolletés kon inbrengen (meestal raken wij mannen van zo'n aanblik sprakeloos). Inmiddels staan alle blogs er weer, maar helaas niet jullie reacties.

Sorry. Ik zal het niet meer doen.
anoniem_99989 wijzigde dit bericht op 16-03-2010 17:09
Reden: spelling
% gewijzigd
ik heb geen enkele blog gelezen, dus ook het hele gedoe niet mee gekregen.. maar een eerlijk antwoord dat samen met dit topic wel nieuwsgierig maakt naar de mannenblogs... dus als ik me nog es verveel... ga ik ze opzoeken
Ik had verwacht dat door een 'drempel' in t bouwen dat je moet mailen om te stemmen de mogelijkheid to 'poll fucken' wat verminderd zou zijn. Ik had dus ook verwacht dat bij elke ge-emailde stem er gekeken zou worden of er een viva-nick aanhangt. (Dan kan je nog snel een profiel aanmaken natuurlijk).

Ik hoop nog steeds dat de best (imho Werner) wint!
Werner, wat supersportief dat je hier jouw kant van het verhaal komt doen! Echt fijn!

Ik kan me goed voorstellen dat je het even helemaal gehad had en als het inderdaad op die manier gegaan is vind ik dat ook niet echt helemaal koosjer geloof ik. Zeker niet als de actie bewust opgezet is om stemmen te winnen en al helemáál niet wanneer dit met medeweten van Martin gebeurd zou zijn. Daar ga ik ook vooral niet over oordelen verder, want ik weet niet hoe het gegaan is, maar helemaal sportief vind ik het sowieso al niet om alle registers open te trekken qua netwerken om maar stemmen te winnen.

In elk geval, ik ben blij dat je er weer bent, en ik durf er geld op in te zetten dat je gaat winnen

Niet meer van die gekke dingen doen en al je blogs kwijtmaken he?
Werner wat leuk dat je komt reageren en ook nog eens heel eerlijk . Ik vind het zoals mijn voorganger al zegt jammer dat alles in de strijd wordt gegooid om stemmen te trekken, maar dit is met het huidige systeem van stemmen volgens mij onmogelijk. Ik had het beter gevonden als er gekeken werd of er een nick hangt aan een email-adres of gewoon te stemmen met je nick. Maar soit. Fijn dat je er weer bij bent en winze!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven