Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
Net met vriendin aan telefoon gehangen... Toch maar voorlopig geen contact. Ik zou het dan teveel doen omdat ik wil dat hij me nog leuk vind of in ieder geval weer respect voor me heeft. Ik wil hem laten inzien dat hij het verkeerd ziet, maar daar bereik ik niets mee, doe het dan alleen om hem pijn te doen. Pijn door hem te laten inzien wat hij kwijt is. En weet dat ik hem dat kan laten inzien door de juiste dingen te zeggen, maar dat is niet goed. En de juiste dingen zeggen is hetzelfde als mezelf voor de miljoenste keer verdedigen.

Moet ook echt leren dat ik het me niet zo erg moet aantrekken wat andere van me denken. Hij is alleen niet zomaar iemand, voelt alsof ik wel ineens in het diepe gegooid wordt met die les van je niet aantrekken van mensen van je vinden. Kan het nog steeds niet uitstaan dat hij het op deze manier verwerkt. Gewoon lekker alles ontleden tot alles slecht is en hij goed en ik een naief dom meisje lijk. Moet ook voldoening halen uit het feit dat verder niemand anders dat denkt van mij in mijn omgeving. En bevestig zijn idee alleen maar als ik heel zwak weer contact zoek...

Maar it still hurts like hell dat iemand die ik na jaren van muurtjes opbouwen eindelijk toegelaten heb en dat hij dan nu doet alsof die 2 jaar ineens niets meer waard zijn...

Weet dat het gewoon zijn manier is van ermee omgaan, maar vind het rete oneerlijk en super laf! Heb het idee dat ik echt uit de bodem van een put moet klimmen af en toe en dat hij geniet van mijn klim en van boven af met medelijden staat te kijken dat ik nooit zijn level zal bereiken...

Blegh voel me zo zwak vandaag. Waarom nog zulke dipjes weken later... Ga maar proberen te slapen. Hopelijk morgen een betere dag dan die wanhopige dag van vandaag.. Sorry voor zoveel egoposts...
hey allemaal!

Wat is er weer veel gepost gister!! Pagina 100 al!

Hier gaat alles zozo.. Heb een behoorlijke emotionele

klap gekregen gister doordat contact. Weet zeker

dat geen contact echt beter is. Dus vanaf vandaag

poging 100 voor geen contact. Maar Zat er echt

doorheen gister, heel heftig liggen dromen en heel

vroeg wakker. Blegh! Gelukkig vandaag een drukke

dag op werk (eindelijk!)

@suus, frommeltje, prinsesje; het lijkt me zo rot

als je ex na zo'n lange tijd er met een nieuw

iemand vandoor gaat! Jullie doen het goed. Focus

op jezelf en zoals diay schrijft het duurt misschien

een behoorlijke tijd maar het verdriet slijt, dus

hou vol meiden! Jullie doen het erg goed

@diay; gaat het een beetje? Nog contact met je

ex gehad?

@noahtb: leuk om wat van je te horen zeker als

het zo goed met je gaat. De knop is echt om he

bij jou! Goed hoor! Geniet maar lekker van alle

vrijheid!

@cl: goed dat je volhoudt dat je eerst wil praten

alvorens hem te zien! Heel goed!

@brocoli; sterkte meis. Ik hoop dat het vandaag

een betere dag voor je is. Het is heet vervelend

dat hij geen eind gesprek wil. Maar ik zou er

zo min mogelijk over nadenken. Hij zegt alleen

maar gemene dingen! En je raakt er alleen maar

meer overstuur van! Delete hem uit je msn, en

probeer hem los te laten. Dus niet nadenken over

de verhalen die die misschien vertelt op de sv. Echt

niet alle mensen zullen dat gelover hoor. En roddels

op de sv, zijn altijd heel snel weer vervangen door

nieuwere en spannendere roddels. Dus laat hem

los, even geen contact. Denk aan iets anders en

verwen jezelf lekker! Je verdient het!
Broc, je hebt gelijk: het is af en toe gewoon nog een kind. In veel dingen hoor, maar vooral met communiceren. Volgens mij leert hij dat nooit... ik denk dat je met "willen" al een eind komt, maar twijfel eraan of hij het zelfs maar wil proberen...

Toen wij een keer woorden hadden, heeft zijn zoontje (toen 9 jr.) daarover tegen hem gezegd: "Maar dan moet je toch met elkaar praten en het oplossen?!"... dat kind is nog wijzer dan zijn vader!!

Ondertussen nog steeds niet gehoord.En ik ben een beetje bang, dat hoe langer het duurt...

@Sloopthard: je klinkt vastberaden. Volhouden meis! Je kunt het. Geen contact is inderdaad beter hoor! Hoop voor je dat hij zich ook stil houdt. Werkze vandaag. Voor mij een vrij dagje, ga maar in huis aan de slag... is ook werk!

@ Brocoli & Suus: gaat het weer een beetje beter met jullie na de dip van gisteren? Waardeloos hè?! Die ups en plotseling opkomende downs. Die zijn er soms echt vanuit het niets hè?! Zo denk je dat je de wereld aan kunt, om je nog geen minuut later zo klein als een bang muisje te voelen! Wat zijn mensen toch rare wezens... En de mannelijke variant is daar het toppunt van!

Hoe gaat het met de rest vandaag? Prinsesje, Girlie, Frommeltje, Diay (nog bedankt voor het doorgeven van de site) en alle andere forummers...

Hey meiden, hoe is het met iedereen vandaag?

Brocoli, ik kan me een beetje indenken hoe je je voelt alleen heb ik dat zelf totaal niet. Het boeit me niet meer zo wat ex van mij denkt. Had ik bij vorige ex ook niet. Het is uit dus tsja als hij dan wil denken dat ik "zo en zo" ben, jammer dan. Ik ga mezelf niet verdedigen voor dingen die ik niet heb gedaan zoals hij denkt dat ik ze gedaan heb. Komt volgens mij een beetje warrig over maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. En hoop dat jij dit ook over een tijdje kan zeggen. Heb je je nog in kunnen houden op msn?

Frommeltje, natuurlijk vond ik het wel moeilijk dat zij bij mijn kindje was maar ik vond het belangrijker dat ze goed voor mijn kind was. Dat mijn kindje plezier had met haar want zij kan er niks aan doen dat haar ouders niet met elkaar overweg kunnen. Dat gevoel was voor mij veel sterker en denk dat ik daardoor het gevoel van: dat k**w**f zit gezellig met mijn kind, een beetje weg heb kunnen drukken. En vooral toen ik zelf een nieuwe vriend kreeg. Mijn kindje heeft in die 2 jaar (nu nog steeds gelukkig) meer aan hem gehad dan aan haar eigen vader dus dat gaf me een heel goed gevoel.

Noah, fijn dat het goed met je gaat. Hoop dat je je ook zo blijft voelen en dat je nu verder kan.

CL, ik ben het totaal met de rest eens. Je bent zeker niet gek en je moet niet aan jezelf twijfelen. Ik vind dat je het goed doet!

Sloopthard, ja heb nog wel contact gehad. Ex en ik zijn op dit moment gewoon heel druk met aan onszelf werken. Ergens heb ik het gevoel dat we ooit nog bij elkaar terug komen.. al is het maar een vriendschap. Maar voor nu is het even goed zo. Heb hier gelukkig ook rust bij. Wel momentjes af en toe hoor, maar over het algemeen gaat het steeds beter.

Goed dat je geen contact meer wil. Als jij je daar beter door voelt moet je dat gewoon volhouden. Vooral na de klap die je hebt gehad door het contact weet je nu zeker dat het beter is zo.

Knuffel
Hey ladies.

@Diay. Moet me er ook niets van aantrekken en merk dat dat blijkbaar normaal is bij een breuk dat je anders over iemand denkt. Maar hij denkt zowat het tegenovergestelde. Maar goed. zal wel een combi zijn van eerste liefde en dat ik hem nog overal tegenkom. Heb hem niet meer aangesproken of gesmsd ofzo. En die kriebel is er nog steeds, maar zal mn vorige post nog eens doorlezen. En ben blij dat jij je steeds beter voelt. Rustig aan, goed zo!!

@sloopthard. Goed dat je besloten hebt voor geen contact. Je klinkt inderdaad erg vastberaden vandaag.

@CL. Snap dat die twijfel er in schiet. Wat als het nu al te laat is. Maar enige wat je kan doen is toch echt afwachten en hem verzekeren dat jij er nog voor wilt gaan, maar dat hij toch deze keer echt de eerste stap moet zetten. En ben het met je eens met willen: Als hij je echt wil, dan kan hij vast wel moeite doen om er over te praten. En uitmaken zal hij dan ook wel niet toch, want daar zal je toch ook een gesprek voor moeten beginnen. Maar je doet het echt goed!
Dames, ik lees hier al een hele tijd mee en ik vind dat jullie het allemaal super goed doen! Het verdriet is nou eenmaal een achtbaan van emotie. Je gaat er in zitten en het komt over je heen.

Mijn relatie is verbroken in dezelfde week als die van Levin. Ik ben dus al wat verder dan jullie. Maar ook ik zit nog steeds in die achtbaan. Die achtbaan wordt wel steeds minder heftig. En de periode's dat het beter gaat worden steeds groter.

@frommeltje

Jou verhaal lijkt zo op de mijne. Dat is ook de reden dat ik hier nu reageer.

Na bijna 15 jaar een relatie te hebben gehad waarvan 2,5 jaar getrouwd heeft mijn ex op de een op andere dag mij aan de kant gezet. 2 dagen later was hij samen met een collega! Hij zei tegen mij dat hij een tijdje alleen moest zijn. Nou dan vind ik 2 dagen toch wel heel kort. Ik heb het niet aan zien komen. In mijn ogen was mijn relatie perfect. Ik was gestopt met de pil omdat we graag een kindje wilden. Wat heb ik me ellendig gevoeld. (en nu soms nog hoor) Ik alleen thuis op de bank en hij ging alleen maar leuke dingen doen met zijn nieuwe vriendin. Ze zijn nu nog steeds samen en gaan binnenkort samen op vakantie. Zij komt ook al bij mijn schoonfamilie thuis. Dit zijn dingen die toch weer pijn doen als je dat te horen krijgt. MAAR Hoe verder je bent in het proces hoe minderlang je stil staat bij dit soort dingen. In het begin kon ik dagen van slag zijn omdat zij iets "liefs" op zijn hyves had gezet. (heb daarna ook hem uit mijn hyves gegooit) Nu ben ik een uur van slag omdat ze samen heel lang op vakantie gaan. Dus het is echt waar wat ze zeggen. Tijd heelt alle wonden. En meis, ik weet het je bent er nog lang niet, maar het geluk zal ook jou weer toe lachen!
@ Diay: Thanks voor je reaktie... Hihi... Een opsteker doet het altijd goed!

Ff off-topic: ik probeerde net de site die jij doorgaf ff uit... maar moet je je dan aanmelden bij Usenet? Als ik iets gevonden heb, ga ik naar 'watch' of 'download' en kom dan op Usenet, waar ik me moet aanmelden. Doe ik iets fout?
@ CL nee je hoeft je niet aan te melden. gewoon klikken op watch. Ik gebruik meestal de links van megavideo, tudou of live-nogwat. als je het niet snapt moeten we even msnen of iets.. ik hoor het wel
met mij gaat het wel.

heb alleen hoofdpijn en ga straks weer paardrijden (spierpijn!! )

en verder gaan we gewoon weer door eh, de week afmaken.

er gaat wel geen dag voorbij dat we contact hebben, maar het gaat goed.

gisteren ging z'n gesprek ook goed. z'n begeleider daar van die instelling zei dat hij nu op een punt was waar ze echt iets met hem kunnen. omdat hij het nu inziet.

dus ze gaan nu een plan van aanpak maken. ben es benieuwd.

hoe is het met de rest?

volhouden sloopthard! en dromen zijn altijd shit. die kun je niet sturen.
Gelukt Diay! Ik vond het altijd heerlijk om naar de serie "Brothers & Sisters" te kijken, maar heb veel gemist, doordat de serie 'ineens' weer werd uitgezonden (en op een vervelend tijdstip). Ik weet wat ik kan doen als ik me verveel.

Krijg net een mailtje van "meneer CL" met een link naar een toepasselijke song "Als ze er niet is" van de Dijk! Heel toepasselijk... Traantje gelaten! En hij wil afspreken! Hij weet niet of hij er aan toe is om te praten, maar zoals hij zelf zegt, schiet dit ook niet op.... Tja... zover was ik ook al!

Benieuwd wanneer we elkaar weer zien. Voelt een beetje raar... Weet ook niet zo heel goed wat ik ermee aan moet. Misschien ben ik zelf, in mijn koppie, wel al verder...?
ga je het doen CL?

Hoelang is het nu uit?

ik denk als jullie afspreken dat hij dan wel eraan toe moet zijn om te praten, want denk dat het dan anders ook niet echt opschiet.
Kan hij zijn dat hij bang is dat een gesprek betekend dat het uit is?? Goed bedenken wat je allemaal wil zeggen, maak desnoods een lijstje. Maar laat hem alsnog eerst het woord doen. Opzich heeft hij wel een stap gezet nu. Ben je klaar om zelf een datum te stellen voor een gesprek? Oh en spreek ergens neutraal af, geen huiskamers en zeker niet met de kids in de buurt. En nog niets beslissen tot na het gesprek. Kan inderdaad zijn dat je in het gesprek merkt dat je hem voorbij bent, maar wacht het af. Misschien verast ie je nog.
Het is (nog) niet uit Girlie! Maar ik heb 'm nu een week niet gezien en gesproken. Heb hem de ruimte gegeven na te denken, omdat hij het allemaal niet meer wist (en ik eerlijk gezegd ook niet). Heb gezegd dat hij maar moet aangeven waar en wanneer hij wil afspreken!

Eigenlijk ben ík bang dat een gesprek betekent dat het uit is, Brocoli! Waarschijnlijk mist hij me (wéér) en beseft hij dat we hier ook geen stap verder mee komen. Maar ik weet niet meer of er wel wat kan veranderen. Heb hem die kans al vaker gegeven en steeds botsen we weer tegen hetzelfde aan... Aard van het beestje kun je aanpassen, maar niet volledig veranderen.

Bij mij komt het besef steeds meer naar boven, dat ik zo waarschijnlijk niet gelukkig word. Ben mezelf heel erg kwijt geraakt in deze relatie... Iedereen zegt ook dat ik zo'n sterke zelfstandige vrouw ben en dat ik beter verdien. Dat wij eigenlijk niet matchen... maar ja...
ah oke sorry CL.

wat wil jij?

het laatste gedeelte van je post herken ik mezelf ook wel in.

ben mezelf ook een beetje kwijt geraakt door de relatie waar ik in zat. daarom heb ik ook de knoop doorgehakt, want we moeten allebei aan onszelf werken. hij wat meer dan ik. maar ik wil ervoor zorgen dat ik me weer voelde hoe ik me voelde voordat ik hem tegenkwam. dat er weer een lach op m'n gezicht komt.

wil hij veranderen?
Hoi meiden,

Met mij gaat het niet goed, maar ook niet slecht zal ik maar zeggen, vandaag. Niets meer van mijn ex gehoord, en dat is misschien maar beter ook. ;)

Heb hem toch niets meer te melden denk ik.

Ik ben mezelf trouwens ook zeker kwijt geraakt in deze relatie. Altijd maar naar zijn pijpen dansen om het zo te zeggen. En als ik er zo over nadenk... zo niet goed geweest dit alles! Ik hoop van harte dat het nieuwe meisje waar hij mee gaat er uiteindelijk ook achterkomt wat voor een loser het is! :P
Afgelopen nacht weer een slechte nacht, veel wakker geleden. Ik kan er echt niet met mijn verstand bij dat hij al een ander heeft. En dat hij zich nu gebonden noemt. Ik vraag me af of die dat ook zo aan anderen communiceert.

Tegen aankomend weekend zie ik op. Vrijdagavond en zondag heb ik wel wat te doen, maar de hele dag zaterdag niet....Pfffff...en mijn vriendinnen hebben allemaal al wat.
Hey iedereen,

Herken het wel hoor je jezelf kwijt raken, had ik ook bij mijn ex. Als hij maar tevreden was, want dan was hij mij. Als ik boos was, was ik bang dat hij ging. Want hij is iemand die wegloopt en gerust even een week niks laat horen. Grrr en daar kan ik echt nie meet omgaan. Begin nu te merken dat ik een opgelucht gevoel begin te krijgen. Had hem gesmsd zoals ik verteld had zondag en gisteren was hij ook opeens op msn. Heb wel aangesproken, nog gevraagd over zijn spullen, wanneer hij ze wilt ophalen, heb sorry gezegd hoe ik tegen hem heb gedaan en gezegd dat ik geen zin heb in ruzie en een strijdt. Toen heb ik hem een goede avond gewenst. Even gewacht en toen ben ik offline gegaan. Hij heeft niks terug gestuurd.

Dacht oke dit heb ik gestuurd en nu klaar. Ik ben eerlijk geweest, heb gezegd wat ik wou zeggen. Verder niks meer. En nu voel ik rust. Heb ook niet meer de behoefte om hem te spreken enz. Snap goed dat ik en hem niet goed voor elkaar zijn, want ik verlies me er in en hij maakt mij niet gelukkig en ik hem ook niet.
Hier gaat t weer steeds een stukje beter! Voel me

in ieder geval niet meer zo wabhopig en in de steek

gelaten als vorige week! Dus daar ben ik superblij

mee. Wel nog behoorlijk somber gestemd.

@cl; hmm.. Wel goed dat hij toch inziet dat er wel

eens gepraat moet worden. Herken het gevoel

dat je zelf al het idee hebt dat er eigenlijk verstandig

aan doet om t uit te maken omdat de situatie niks

opschiet. Maar om dat besluit echt hardop uit te

spreken is wel echt lastig! Sterkte! Denk wel goed

na he; voordat je straks per ongeluk (weet niet voor

hoever dat een rol speelt bij jou) uit racune of

boosheid iets zegt.

@brocoli; gaat het wat beter nu? Ik denk ook dat

het bij jou een rol speelt dat het je eerste echte

liefde was (toch of haal ik nu alles door elkaar)

@diay; goede instelling! Kan me zelf ook weinig

schelen wat ex denkt. Ik wil mezelf graag kunnen

zijn. En dat gevoel van vrienden ken ik; ik hoop

het ook soms, want had wel een erg bijzondere

band met ex. Maar ja time will tell? Voordat ik

kan nadenken over vriendschap heb ik even rust

nodig om mezelf terugvinden!

@girlie; leuk dat je zo leuk contact hebt en dat je

ex zo n goede kant opgaat.

@paardje; ik herken (gelukkig) niks in de situatie

maar ik wil wel even tegen je zeggen dat ik je

echt moedig vind en echt heel dapper dat je je zo

door die situatie heen hebt geslagen!

Natuurlijk ben je nog af en toe van slag, maar

het gaat volgens mij de goede kant op

bij jou dus Respect!
Dubbel
Driedubbel... stomme telefoon!
@ prinsesje: ik ben mezelf ook compleet kwijt

geraakt tijdens mn tijd met ex. Als k er nu op

terug kijk heb ik zulke rare dingen gedaan. En ik

was niet gelukkig met hem, en dat kwam door

allemaal aanhankelijk gedrag tot uiting.. Probeerde

in de meeste rare dingen bevestiging te zoeken.

En voelde me dus ook afgewezen als die bijv een

avond niet met me wilde zijn.

Nu geeft dit weer zo veel rust! Mezelf terugvinden

is fijn. Hoop dat je dat ook zo ervaart. En dat t

nieuwe mokkel hem snel zat is.. Soms kan een beetje

leedvermaak geen kwaad

Suus wat naar! probeer gewoon jezelf

zaterdag. Lekker te verwennen. Lekker shoppen

lekker eten, lekker wandelen.

@vogelbekdier; goed dat je dat hebt gezegt en nu

meer rust hebt. Dan kan het verwerkingsproces

beginnen.

Poe vind t trouwens wel moeilijk om m niet te

smsen om een update te geven van mn leven

zoveel meegemaakt en het is raar dat ik nu

niet iemand heb die zo dichtbij me staat die ik evn

met me belt zo aan het einde van de dag.. Maar

Ik doe het niet.. Ik beheers me en blijf sterk!
Goed zo niet doen en snap je gevoel wel hoor! Gewoon even lekker van je af praten over je dag enz. Dat mis ik soms ook wel. Even alles eruit, maar ja er zijn ook vriendinnen....

En anders vertel je het hier :D. Kan natuurlijk ook!
Sloopthard: Jij bent goed bezig zeg!!

Van mijn stoere houding is niets meer over. Ik moet morgen naar het ziekenhuis voor een onderzoek --> bang --> huilend ex opgebeld --> hij gaat mee... K%t.
Vogelbekdier:

Wat lullig dat hij niet heeft gereageerd zeg. Wel heel fijn dat jij er niet mee zit en de rust gevonden hebt!
Hallo meiden,

Weer even alles gelezen. Ik kom zoveel overeenkomsten tegen. Vooral over het jezelf verliezen in een relatie, al mijn geluk hing van hem af.

Paardje.

Ik zit me inderdaad ook iedere avond op te vreten. Vind het moeilijk om geen zicht meer op zijn leven te hebben. Wat is hij nu aan het doen, zit hij bij haar, wat doen ze nu? En vooral over die twee dan he. Daar heb ik het zwaar mee. Ik heb vrede met de relatiebreuk, niet met het vervolg ervan. Afgelopen weekend heb ik hem voor het eerst weer gesproken. Ik heb niet gevraagd hoe het met hun samen gaat, en dat vind ik eigenlijk wel heel goed van mezelf. Want oh, ik wil het zo graag weten, maar weet ook hoe pijn het antwoord gaat doen. Ik ben alleen zo bang voor het moment dat ik hen samen ga tegenkomen. Hij weet dat ook, maar gaat daar geen rekening meer mee houden. Hij wil ook samen met haar naar feestjes toe, waarvan hij weet dat ik daar ook ben. Dus waarschijnlijk ga ik ze al heel snel samen zien. Bleh....

Ik heb trouwens wel een trots gevoel over hoe de meiden het hier allemaal doen. Geen contact meer opnemen. Het eigen heft nemen wat praten betreft. Niets ervan aan trekken wat de ex nog van je vind. Ik denk dat een ieder hier zijn eigen weg in moet zoeken, maar wel heel goed om te lezen dat we proberen het zo goed mogelijk te doen, zonder helemaal de vernieling in te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven