Single parents, going strong forever!! deel 21
vrijdag 12 maart 2010 om 22:00
hallo meiden,
Deze dag is ook weer achter de rug.
Mijn vader had vandaag de huisarts op bezoek. Het gaat iets beter gelukkig, maar hij mag nog helemaal niks, alleen maar rust houden.
Volgende week ook nog, dan moet hij nog een keer langs de huisarts om naar zijn longen te laten luisteren.
Mijn moeder krijgt woensdag de uitslag van de mri en bot scan. Toch weer spannend, al voelt ze zich goed momenteel.
Vandaag op school wel goed nieuws. De leesmoeder waar zoonlief bij in het groepje zit met niveau lezen, kwam naar me toe. Zij was naar de juf gegaan om te zeggen dat zoonlief toch echt een niveau te laag zit en dat hij zich gaat vervelen omdat de anderen nog te langzaam lezen. De juf kwam naar mij toe en vertelde dat ze hem zo snel mogelijk opnieuw gaan testen op leesniveau. (ik had dit tijdens het 10 minuten gesprek al aangegevn, maar goed). Ik ben er wel blij mee en zoonlief ook, die kwam helemaal jubelend uit school.
Theetje, gefeliciteerd meid. Altijd mooi dat je je droomjurk hebt gevonden. Super hoor.
Ik heb gelukkig ex zo ver dat hij morgen met zoonlief naar voetbal gaat. Zoonlief is het er niet mee eens en die wil dat ik mee ga, maar voor deze keer komt het me wel goed uit. Ga ik morgen het oud papier wegbrengen en soppen hier in huis en bij mijn ouders thuis.
Weer genoeg te doen dus.
Zoonlief was bij een jochie van zijn klas spelen vandaag, dat jochie loopt een kleding maat voor op hem (is echt heel groot). Nu kreeg ik een hele tas vol kleding, 2 lange broeken, 2 zomerbroeken, van die 3/4. bloesjes en shirts met lange en korte mouwen. Zoonlief vond alles even cool en het moest dus ook gelijk zijn kast in. haha gelukkig is hij snel tevreden. (Nog wel).
Tja scarlet kan toch ook met het weer te maken hebben dat je je zo moe voelt. En dat je haar niet goed zit werkt natuurlijk ook niet echt mee.
Ik hoop echt voor je dat je maandag langs de kapper kan. Wel appart trouwens, hier zijn alle kappers op maandag dicht.
Deze dag is ook weer achter de rug.
Mijn vader had vandaag de huisarts op bezoek. Het gaat iets beter gelukkig, maar hij mag nog helemaal niks, alleen maar rust houden.
Volgende week ook nog, dan moet hij nog een keer langs de huisarts om naar zijn longen te laten luisteren.
Mijn moeder krijgt woensdag de uitslag van de mri en bot scan. Toch weer spannend, al voelt ze zich goed momenteel.
Vandaag op school wel goed nieuws. De leesmoeder waar zoonlief bij in het groepje zit met niveau lezen, kwam naar me toe. Zij was naar de juf gegaan om te zeggen dat zoonlief toch echt een niveau te laag zit en dat hij zich gaat vervelen omdat de anderen nog te langzaam lezen. De juf kwam naar mij toe en vertelde dat ze hem zo snel mogelijk opnieuw gaan testen op leesniveau. (ik had dit tijdens het 10 minuten gesprek al aangegevn, maar goed). Ik ben er wel blij mee en zoonlief ook, die kwam helemaal jubelend uit school.
Theetje, gefeliciteerd meid. Altijd mooi dat je je droomjurk hebt gevonden. Super hoor.
Ik heb gelukkig ex zo ver dat hij morgen met zoonlief naar voetbal gaat. Zoonlief is het er niet mee eens en die wil dat ik mee ga, maar voor deze keer komt het me wel goed uit. Ga ik morgen het oud papier wegbrengen en soppen hier in huis en bij mijn ouders thuis.
Weer genoeg te doen dus.
Zoonlief was bij een jochie van zijn klas spelen vandaag, dat jochie loopt een kleding maat voor op hem (is echt heel groot). Nu kreeg ik een hele tas vol kleding, 2 lange broeken, 2 zomerbroeken, van die 3/4. bloesjes en shirts met lange en korte mouwen. Zoonlief vond alles even cool en het moest dus ook gelijk zijn kast in. haha gelukkig is hij snel tevreden. (Nog wel).
Tja scarlet kan toch ook met het weer te maken hebben dat je je zo moe voelt. En dat je haar niet goed zit werkt natuurlijk ook niet echt mee.
Ik hoop echt voor je dat je maandag langs de kapper kan. Wel appart trouwens, hier zijn alle kappers op maandag dicht.
zaterdag 13 maart 2010 om 12:10
Heyy meisjes!
Helaas is de wedstrijd afgelast hier. Nou ja, niet hier, in Deventer. Nog geen wedstrijd dus voor zoonlief, jammer hoor.
Wel al vroeg uit de veren en huisje lekker aan kant gemaakt, khad gisteren mezelf getracteerd op heel cute lila tulpen en creme en lichtpaarse kaarsen, staat echt erg mooi!
Straks eerst ff wat eten en dan schaatsen aan (zooooooo jammer dat Sven ziek is, boehoehoehoe.....), boekje erbij..heerlijk!
Hoeraaaa Theetje, geslaagd!! Dat moet toch een relaxed gevoel zijn, dat jullie kleding in elk geval al in orde is. Al moeten er misschien nog 1001 dingen geregeld worden, het moeilijkste is gelukt!! Maar je laat er lekker niks over los he, hihi, slim hoor! Moet voor ons ook een verrassing blijven?
Werkze vandaag!
Wat een supergoed nieuws Dolphine, dat zoonlief zo lekker gaat met niveaulezen! Grrr, wel erg zuur dat jij dat ook al aangegeven had en ze daar dan niks mee gedaan hebben. Zijn ze nou helemaal gek geworden! Echt een hele fijne opsteker voor je mannetje! Fijn dat zijn vader meegaat naar de voetbal, je hebt het al zo giga druk met alles en ook nu weer is het tijd die je dan hebt om te poetsen en niet om bij te komen.
Ja, toch weer spannend he woensdag. Hoop echt voor jullie dat het positieve berichten zullen zijn. Fijn he, die kleren die je dan toegestopt krijgt. Mijn knul had er ook nooit problemen mee, toen ie nog klein was en ik vond het superhandig.
Ik ga altijd naar Cosmo en die is op maandag (middag in elk geval) open..is echt handig. En omdat ik dan toch tot 2 uur werk..
ik ga even wat te eten maken, er zit er hier zich 1 zoooooo vreselijk aan te stellen, hihi (niet dat ie dat zelf niet kan, maar ik zou eitjes koken en voor hem broodje knakwordt maken).
Fijne dag!
zaterdag 13 maart 2010 om 14:53
Hier een flinke tegenvaller vanmorgen.
Ex belde om half 8, hij kreeg zijn auto niet aan de praat. Wegenwacht was er al bij geweest en konden ook niks voor hem doen, moet dus naar de garage.
Gevolg was dus dat ik als een speer uit bed moest en met zoonlief naar voetbal ben geweest.
Hem daarna naar zijn vader gebracht.
Kom nu net bij mijn ouders vandaan, daar is de boel nu op orde.
Hir in huis dus nog steeds niks gedaan. Ik heb nog niet eens gedouched en ik heb het gevoel dat ik er al een hele dag op heb zitten. (is natuurlijk ook wel een beetje zo).
Zoonlief wel gewonnen na een spannende wedstrijd, kwamen eerst met 2-0 achter. Uiteindelijk met 4-3 gewonnen en weer gescoord. Dat is wel super dus.
Ik baalde echt vanmorgen zeg, BAH, daar gaan je plannen dan weer.
Ik nu even schaatsen kijken en zo douchen en dan tussendoor maar ff snel stofzuigen.
Ex belde om half 8, hij kreeg zijn auto niet aan de praat. Wegenwacht was er al bij geweest en konden ook niks voor hem doen, moet dus naar de garage.
Gevolg was dus dat ik als een speer uit bed moest en met zoonlief naar voetbal ben geweest.
Hem daarna naar zijn vader gebracht.
Kom nu net bij mijn ouders vandaan, daar is de boel nu op orde.
Hir in huis dus nog steeds niks gedaan. Ik heb nog niet eens gedouched en ik heb het gevoel dat ik er al een hele dag op heb zitten. (is natuurlijk ook wel een beetje zo).
Zoonlief wel gewonnen na een spannende wedstrijd, kwamen eerst met 2-0 achter. Uiteindelijk met 4-3 gewonnen en weer gescoord. Dat is wel super dus.
Ik baalde echt vanmorgen zeg, BAH, daar gaan je plannen dan weer.
Ik nu even schaatsen kijken en zo douchen en dan tussendoor maar ff snel stofzuigen.
zaterdag 13 maart 2010 om 19:27
He wat k*t gewoon Dolphine!! Was je toch weer "de klos"..
Ik hoop dat je nu vanavond wel even lekker tijd voor je zelf hebt en ook morgen nog, voor je die kleine man weer moet ophalen.
Oh ja, vanavond naar R. toch?
Ik hoop in elk geval dat je even bij kunt komen!
Grrr, ik hoorde dat het nog niet zo lekker met Sven gaat en dat hij misschien het WK ook wel niet redt...Baal!
zondag 14 maart 2010 om 13:16
hallo, hallo,
Gisteren wel een lekker relaxed avondje gehad bij R thuis. Zijn kinderen waren er wel, maar daar hoef ik me niet mee te bemoeien, dus dat is wel relaxed.... haha
Heerlijk geslapen vannacht, heb de laatste tijd 's nachts nogal last van geluidsoverlast van een flat schuin onder die van mij. Daar wonen een stel jonge lui bij elkaar. Vannacht was het ook weer raak, maar ik was zo moe dat ik toch gewoon in slaap gevallen ben. Tot 11 uur vanmorgen, da's echt een luxe de laatste tijd.
Stofzuigen ben ik gisteren niet meer aan toe gekomen, was in slaap gevallen op de bank.
Nu wel al de was opgehangen en een andere opgevouwen. Zo de bedden ff verschonen en wie weet als ik er aan toe kom stofzuigen.
Ga om half 3 de deur uit, ajax moet om half 5 voetballen.
Balen he scarlet van Sven, hij schijnt het flink te pakken te hebben met een virus op zijn luchtwegen, dus al doet hij mee volgende week, dan vraag ik me af of hij al fit genoeg is hoor.
Meiden, fijne zondag.
Gisteren wel een lekker relaxed avondje gehad bij R thuis. Zijn kinderen waren er wel, maar daar hoef ik me niet mee te bemoeien, dus dat is wel relaxed.... haha
Heerlijk geslapen vannacht, heb de laatste tijd 's nachts nogal last van geluidsoverlast van een flat schuin onder die van mij. Daar wonen een stel jonge lui bij elkaar. Vannacht was het ook weer raak, maar ik was zo moe dat ik toch gewoon in slaap gevallen ben. Tot 11 uur vanmorgen, da's echt een luxe de laatste tijd.
Stofzuigen ben ik gisteren niet meer aan toe gekomen, was in slaap gevallen op de bank.
Nu wel al de was opgehangen en een andere opgevouwen. Zo de bedden ff verschonen en wie weet als ik er aan toe kom stofzuigen.
Ga om half 3 de deur uit, ajax moet om half 5 voetballen.
Balen he scarlet van Sven, hij schijnt het flink te pakken te hebben met een virus op zijn luchtwegen, dus al doet hij mee volgende week, dan vraag ik me af of hij al fit genoeg is hoor.
Meiden, fijne zondag.
zondag 14 maart 2010 om 14:55
Grrrr, ik had ook een was buiten hangen, maar ineens regen en giga waaien, heb het maar snel weer binnengehaald..
Lekker uitgeslapen Dolphine, had je nodig he!
Veel plezier bij de voetbal straks, wij net ook de fc live gekeken, maar helaas, dat was niet wat..verloren door een (heel terechte) penalty in het begin, bah.
Zoonlief heeft de vragenlijst voor donderdag ingevuld, o.a. over studievaardigheden en competenties etc., morgen gaan we nog naar een info avond.
Als Sven niet echt 100% fit is kan hij eigenlijk beter niet meedoen. Maar zo zal hij er zelf ook wel over denken! Beter dat iemand anders wereldkampioen wordt omdat hij er niet is, dan dat iemand anders kampioen wordt omdat hij hem verslaat (doordat ie niet fit is), hihi. Maar wat een superjaar voor hem had moeten worden wordt dan wel helemaal een domper, echt wel heel sneu..
Straks nog een strijk wegwerken, nu eerst ff boek uitlezen..haha.
maandag 15 maart 2010 om 09:01
Goedemorgen meiden!
Dolphine gefeliciteerd met R! Gelukkig dus toch een geslaagde avond geworden nog! Ondanks die domper van je dag die helemaal werd omgegooid. En Ajax die ook nog gewonnen heeft, ik begreep van een collega dat ze daardoor nog in de race zijn voor de landstitel. Niet dat ik er verstand van heb hoor, hahaha.
Scar,jij bent er maar druk mee hè met dat schaatsen? Ik volg het nu niet meer zo, Sven doet toch niet mee en het is wat je zegt. Vandaag weer naar infoavond dus, wat een ontwikkelingen dan allemaal hè voor je zoon. Spannend hoor!
Ik heb het hele weekend gewerkt en ben alleen vandaag dagje vrij. Gister de B-day van X in het klein gevierd met alleen wat naaste familie. Was wel ff gezellig, maar was wel gesloopt gisteraaf, na eerst de hele dag werken.
Nou meiden fijne dag allemaal!
Dolphine gefeliciteerd met R! Gelukkig dus toch een geslaagde avond geworden nog! Ondanks die domper van je dag die helemaal werd omgegooid. En Ajax die ook nog gewonnen heeft, ik begreep van een collega dat ze daardoor nog in de race zijn voor de landstitel. Niet dat ik er verstand van heb hoor, hahaha.
Scar,jij bent er maar druk mee hè met dat schaatsen? Ik volg het nu niet meer zo, Sven doet toch niet mee en het is wat je zegt. Vandaag weer naar infoavond dus, wat een ontwikkelingen dan allemaal hè voor je zoon. Spannend hoor!
Ik heb het hele weekend gewerkt en ben alleen vandaag dagje vrij. Gister de B-day van X in het klein gevierd met alleen wat naaste familie. Was wel ff gezellig, maar was wel gesloopt gisteraaf, na eerst de hele dag werken.
Nou meiden fijne dag allemaal!
maandag 15 maart 2010 om 20:18
Theetje, jij gefeliciteerd met X.
R viert het helemaal niet en die had meteen maar bedacht om de hele week late diensten te gaan draaien.
Lekker weer dus.... NOT.
Maar ja voor mij wel lekker rustig, ik ben nog steeds zo moe dus niks houd me tegen om lekker op tijd mijn bed in te gaan.
Ik kreeg vanmiddag eindelijk eens goed nieuws. Mijn auto is er... joepie. Ze gaan hem nu rijklaar maken en kenteken regelen en dan kan ik hem volgende week ophalen. Volgende week woensdag heb ik dus eindelijk mijn nieuwe toet. Mijn vader zou vandaag meteen de financien regelen.
Oh ik ben er zo blij mee, eindelijk weer eens even wat positiefs.
Vanavond dus en infoavond van zoonlief scarlet, is een spannend jaar voor hem he. Wat zie je hem opeens volwassen worden of niet? of ben je er stiekem nog niet helemaal aan toe dat hij zo groot wordt? hihi het lot van elke moeder he loslaten.....
Theetje, jij een beetje kunnen genieten van je vrije dag?
Gezellig toch een beetje familie over de vloer, het hoeft niet altijd groot feest te zijn tenslotte.
Ik heb er ook weer een werkdag op zitten die helaas niet zo goed begon. Het gezin waar ik mijn eerste afspraak vandaag had was niet thuis. GRRR daar baal ik zo van he, weer voor niks er naar toe gereden en dat is niet de eerste keer.
R viert het helemaal niet en die had meteen maar bedacht om de hele week late diensten te gaan draaien.
Lekker weer dus.... NOT.
Maar ja voor mij wel lekker rustig, ik ben nog steeds zo moe dus niks houd me tegen om lekker op tijd mijn bed in te gaan.
Ik kreeg vanmiddag eindelijk eens goed nieuws. Mijn auto is er... joepie. Ze gaan hem nu rijklaar maken en kenteken regelen en dan kan ik hem volgende week ophalen. Volgende week woensdag heb ik dus eindelijk mijn nieuwe toet. Mijn vader zou vandaag meteen de financien regelen.
Oh ik ben er zo blij mee, eindelijk weer eens even wat positiefs.
Vanavond dus en infoavond van zoonlief scarlet, is een spannend jaar voor hem he. Wat zie je hem opeens volwassen worden of niet? of ben je er stiekem nog niet helemaal aan toe dat hij zo groot wordt? hihi het lot van elke moeder he loslaten.....
Theetje, jij een beetje kunnen genieten van je vrije dag?
Gezellig toch een beetje familie over de vloer, het hoeft niet altijd groot feest te zijn tenslotte.
Ik heb er ook weer een werkdag op zitten die helaas niet zo goed begon. Het gezin waar ik mijn eerste afspraak vandaag had was niet thuis. GRRR daar baal ik zo van he, weer voor niks er naar toe gereden en dat is niet de eerste keer.
dinsdag 16 maart 2010 om 15:29
Hoeraaaa Dolphine, je auto! Da's zeker goed nieuws en iets leuks in het vooruitzicht.
Oh ja, nog gefeliciteerd met R.!
Hmm, aan de ene kant dus jammer dat hij zoveel nachtdiensten heeft (omdat je hem dan vd week niet meer ziet, denk ik?), aan de andere kant wel lekker omdat je dan lekker tijd voor jezelf hebt. Dubbel eigenlijk he!
Hoe gaat het met je vader nu hij een paar dagen aan de medicijnen is? Morgen een spannende dag voor julie he..
Theetje, jij nog gefeliciteerd met X! Was het dat wat vieren betreft of gaat het nog meer gevierd worden?
Hihi, ik moet bekennen dat we gisteren niet meer naar de info avond geweest zijn..Het regende zo hier..bovendien komen er nog meer info avonden, dus herkansingen genoeg.
Ik vond het helemaal niet erg! (en zoonlief ook niet, haha).
Vandaag heeft hij de beoordeling voor zijn presentatie gekregen, een "goed"! Hoera! De jongen waar hij het mee presenteerde kreeg een voldoende, dus hij is weer apetrots, haha. Hartstikke mooi in elk geval. Ja, het gaat nu best hard ineens met hem, ik vind het wel fijn hoor, hij moet nu gewoon veel meer dingen zelfstandig doen, zoals dat gesprek van de week bijv. Hij ziet er wel tegenop, maar hij doet het toch maar en dit gaat natuurlijk vaker gebeuren en wordt dan ook steeds makkelijker.
Ik zit nog steeds op kantoor hoor trouwens, maar het is niet zo druk..haha
Oh ja, nog gefeliciteerd met R.!
Hmm, aan de ene kant dus jammer dat hij zoveel nachtdiensten heeft (omdat je hem dan vd week niet meer ziet, denk ik?), aan de andere kant wel lekker omdat je dan lekker tijd voor jezelf hebt. Dubbel eigenlijk he!
Hoe gaat het met je vader nu hij een paar dagen aan de medicijnen is? Morgen een spannende dag voor julie he..
Theetje, jij nog gefeliciteerd met X! Was het dat wat vieren betreft of gaat het nog meer gevierd worden?
Hihi, ik moet bekennen dat we gisteren niet meer naar de info avond geweest zijn..Het regende zo hier..bovendien komen er nog meer info avonden, dus herkansingen genoeg.
Ik vond het helemaal niet erg! (en zoonlief ook niet, haha).
Vandaag heeft hij de beoordeling voor zijn presentatie gekregen, een "goed"! Hoera! De jongen waar hij het mee presenteerde kreeg een voldoende, dus hij is weer apetrots, haha. Hartstikke mooi in elk geval. Ja, het gaat nu best hard ineens met hem, ik vind het wel fijn hoor, hij moet nu gewoon veel meer dingen zelfstandig doen, zoals dat gesprek van de week bijv. Hij ziet er wel tegenop, maar hij doet het toch maar en dit gaat natuurlijk vaker gebeuren en wordt dan ook steeds makkelijker.
Ik zit nog steeds op kantoor hoor trouwens, maar het is niet zo druk..haha
dinsdag 16 maart 2010 om 18:23
Goedemiddag meiden! Wilde ik gisteravond nog even een stukje schrijven kon ik niet inloggen, kreeg een heel rare melding. Maar ja nu maar voor de herkansing dan!
Zooo dat is echt een leuk vooruitzicht! Gaaf hoor Dolphine! En de betere maanden komen eraan nu dus kan je 'm ook lekker gaan inrijden! Wel komen showen hè!
Zondag middag hebben we het alleen klein gevierd en alles at mee dus dat vond ik druk zat,vond het wel wel best hoor! Gisteren hebben we niets gedaan en het was ook nog eens rot weer dus we hadden ook geen zin om erop uit te gaan. We hebben lekker thuis gehangen en achter internet dingetjes bekeken en gezocht voor ons trouwen.
Jemig zeg wat is dat toch met die mensen dat ze gewoon niet afbellen. kan jij ze niet van te voren bellen om de afspraak te bevestigen vlak voor je weggaat? Is van de zotten natuurlijk maar dan rijdt je in ieder geval niet voor niets.
Scarlet, wat lekker joh, die jongen van jou is echt goed bezig he! Als ik dat allemaal zo hoor(lees) kun je met recht trots op hem zijn hoor!
Nou ik ga even lekker wat dingetjes voor mezelf doen vanaaf, morgen ga ik de nachtdienst weer in.
Zooo dat is echt een leuk vooruitzicht! Gaaf hoor Dolphine! En de betere maanden komen eraan nu dus kan je 'm ook lekker gaan inrijden! Wel komen showen hè!
Zondag middag hebben we het alleen klein gevierd en alles at mee dus dat vond ik druk zat,vond het wel wel best hoor! Gisteren hebben we niets gedaan en het was ook nog eens rot weer dus we hadden ook geen zin om erop uit te gaan. We hebben lekker thuis gehangen en achter internet dingetjes bekeken en gezocht voor ons trouwen.
Jemig zeg wat is dat toch met die mensen dat ze gewoon niet afbellen. kan jij ze niet van te voren bellen om de afspraak te bevestigen vlak voor je weggaat? Is van de zotten natuurlijk maar dan rijdt je in ieder geval niet voor niets.
Scarlet, wat lekker joh, die jongen van jou is echt goed bezig he! Als ik dat allemaal zo hoor(lees) kun je met recht trots op hem zijn hoor!
Nou ik ga even lekker wat dingetjes voor mezelf doen vanaaf, morgen ga ik de nachtdienst weer in.
dinsdag 16 maart 2010 om 19:31
ik ben er nog wel hoor meiden...
theetje en dolphie gefeliciteerd alsnog met de mannen!
scar topprestatie van R dus!!geweldig die GOED!
ik wou het nog aan je vragen laatst in mn laatste posting maar vergat het op te schrijven Dolph van je autotje..ik zei het laatst nog tegen hummel!
jij ook lekker genoten van ajax-psv...ik heb de wedstrijd zowaar via de tv gezien..een soort proef abo van de upc.
verder erg druk,loop ook al 2 dagen met mega pijn in mn kanus.ook veel gewerkt om wat centjes bij te verdienen voor brug in bekkie en evt kosten aan mn auto...
ik ga weer rennen..moet een din even de puntjes doen.
kuzzz en tot gauw weer!
theetje en dolphie gefeliciteerd alsnog met de mannen!
scar topprestatie van R dus!!geweldig die GOED!
ik wou het nog aan je vragen laatst in mn laatste posting maar vergat het op te schrijven Dolph van je autotje..ik zei het laatst nog tegen hummel!
jij ook lekker genoten van ajax-psv...ik heb de wedstrijd zowaar via de tv gezien..een soort proef abo van de upc.
verder erg druk,loop ook al 2 dagen met mega pijn in mn kanus.ook veel gewerkt om wat centjes bij te verdienen voor brug in bekkie en evt kosten aan mn auto...
ik ga weer rennen..moet een din even de puntjes doen.
kuzzz en tot gauw weer!
dinsdag 16 maart 2010 om 20:08
Hallo meisjes,
wat een gezellige drukte hier.
Ik heb vanmorgen eindelijk de ramen hier aan de binnenkant gezeemt, nu deze week nog tijd vinden om de buitenkant te doen.
Ik kon wat later beginnen vanmorgen, dus heb de tijd maar eens nuttig besteed.
Diaan, bij jou zoals altijd druk, druk, druk dus. En met pijn in je mond loop je er natuurlijk ook niet top bij.
Harder werken voor meer centjes, alsof je nog niet druk genoeg was.
Tja theetje dat is bij dit gezin nou net het probleem, ze hebben geen telefoon, zijn afgesloten, dus ik moet er maat op hopen dat ze thuis zijn op de afgesproken tijd. Contact gaat via de mail. Niet dat ze via de mail afzeggen hoor.... haha ach ja kom nu eenmaal in een bepaald milieu, waar dit soort dingen regelijk normaal zijn blijkbaar.
Oh meiden, mijn neus zit opeens weer helemaal dicht. En traanogen, bah. Lijkt wel of ik opeens allergies ben voor pollen ofzo, zodra er iets in de lucht hangt krijgt ik er last van
Ik ben verder druk met uitzoeken van verschillende verzekeringen, moet natuurlijk mijn nieuwe auto all risk verzekeren en wil dat toch even goed op een rijtje zetten.
Morgenochtend ook een huisbezoek, volgens mij wordt het morgen mooi weer, dus misschien krijg ik de geest om nog even hier aan de slag te gaan.
fijne avond.
wat een gezellige drukte hier.
Ik heb vanmorgen eindelijk de ramen hier aan de binnenkant gezeemt, nu deze week nog tijd vinden om de buitenkant te doen.
Ik kon wat later beginnen vanmorgen, dus heb de tijd maar eens nuttig besteed.
Diaan, bij jou zoals altijd druk, druk, druk dus. En met pijn in je mond loop je er natuurlijk ook niet top bij.
Harder werken voor meer centjes, alsof je nog niet druk genoeg was.
Tja theetje dat is bij dit gezin nou net het probleem, ze hebben geen telefoon, zijn afgesloten, dus ik moet er maat op hopen dat ze thuis zijn op de afgesproken tijd. Contact gaat via de mail. Niet dat ze via de mail afzeggen hoor.... haha ach ja kom nu eenmaal in een bepaald milieu, waar dit soort dingen regelijk normaal zijn blijkbaar.
Oh meiden, mijn neus zit opeens weer helemaal dicht. En traanogen, bah. Lijkt wel of ik opeens allergies ben voor pollen ofzo, zodra er iets in de lucht hangt krijgt ik er last van
Ik ben verder druk met uitzoeken van verschillende verzekeringen, moet natuurlijk mijn nieuwe auto all risk verzekeren en wil dat toch even goed op een rijtje zetten.
Morgenochtend ook een huisbezoek, volgens mij wordt het morgen mooi weer, dus misschien krijg ik de geest om nog even hier aan de slag te gaan.
fijne avond.
woensdag 17 maart 2010 om 14:48
Ooooo. wat een zaaaalig weertje!
Jammer genoeg trekt het hier nu een beetje dicht, maar wát was het lekker zeg..Ik krijg er compleet lentekriebels van! Lekker de was buiten gehangen en een beetje in huis klooien,haha, dan is het wel weer genoeg voor vandaag!
Eigenlijk zou ik net als jij de ramen buiten nog moeten lappen, Dolphine, maar daar heb ik toch echt geen zin in hoor! Zou best kunnen volgens mij, dat je ineens allergisch bent of een soort hooikoorts hebt. Lekker dan! Of misschien gewoon weer een koutje gevat? (is het eigenlijk wel goed weg geweest?)
Hoe waren de uitslagen van je moeder? Hopelijk geen slechte berichten.
Daan wijffie, je rent jezelf weer voorbij..denk eraan he!
Thee, jij weer de nachtdienst in vanaaf, sterkte weer hoor!
Grr, zat ik gisteren lekker voor de buis om voetbal te kijken, boek erbij..floeps, weg zenders en zoonlief niet meer op internet en phone deed ut niet meer...Lekker dan, storing bij Ziggo!
Gelukkig doet alles het nu weer. pfoe, moet niet te vaak gebeuren, zulke geintjes.
Morgen nog lekkerder weer he! Heb er jammer genoeg niets aan, maar wel lekker als het er buiten gewoon vrolijk en zonnig uitziet.
fijne dag nog!
woensdag 17 maart 2010 om 17:28
Helaas wel slecht nieuws hier. Uitslagen zijn niet goed, ze hebben nog een aangetaste wervel gevonden. Ze kunnen nu nog niet zeggen of het kanker of een verzakking is. Vrijdagochtend moet ze naar de orthopeed voor een ct scan, die gaat dan in overleg met de onoloog waar ze vandaag geweest is en dan wordt er een behandelplan gemaakt.
Dit is een flinke domper, ze voelde zich zo goed..... Komt natuurlijk ook omdat ze nog steeds flinke pijnstillers slikt, dus de pijn onderdrukt wordt.
Nu afwachten tot vrijdag en dan krijgt ze dinsdagochtend de uitslag.
BAH.......
Verder hadden we een lekker dagje vandaag. Zoon van R stond hier op de stoep voor zoonlief, maar toen was zoonlief bij een vriendje spelen. Later is hij meegeweest naar de training en nu zijn ze nog lekker samen aan het voetballen buiten.
Als het goed gaat kunnen ze misschien het weekend al oververhuizen.
Vrijdag heeft R samen met zijn ex een afspraak bij de notaris, dan komt het huis officieel op zijn naam te staan.
En zo zit het hier momenteel vol met tegenstrijdige gevoelens. Aan de ene kant boosheid en frustratie omtrent de situatie van mijn moeder, aan de andere kant blijdschap dat er bij hem nu tenminste schot in de zaak zit.
Ga het allemaal maar weer op een rijtje proberen te krijgen.....
Dit is een flinke domper, ze voelde zich zo goed..... Komt natuurlijk ook omdat ze nog steeds flinke pijnstillers slikt, dus de pijn onderdrukt wordt.
Nu afwachten tot vrijdag en dan krijgt ze dinsdagochtend de uitslag.
BAH.......
Verder hadden we een lekker dagje vandaag. Zoon van R stond hier op de stoep voor zoonlief, maar toen was zoonlief bij een vriendje spelen. Later is hij meegeweest naar de training en nu zijn ze nog lekker samen aan het voetballen buiten.
Als het goed gaat kunnen ze misschien het weekend al oververhuizen.
Vrijdag heeft R samen met zijn ex een afspraak bij de notaris, dan komt het huis officieel op zijn naam te staan.
En zo zit het hier momenteel vol met tegenstrijdige gevoelens. Aan de ene kant boosheid en frustratie omtrent de situatie van mijn moeder, aan de andere kant blijdschap dat er bij hem nu tenminste schot in de zaak zit.
Ga het allemaal maar weer op een rijtje proberen te krijgen.....
donderdag 18 maart 2010 om 17:54
Hallo meisjes
Wat een heerlijk temperatuurtje vandaag he! Wel jammer dat het weer minder gaat worden, maar we gaan de goede kant op moeten we maar denken...
Zoonlieft heeft zijn intake gesprek gehad, pfff, nu maar afwachten dus. Jammer genoeg kreeg ie niet gelijk te horen of ie geplaatst is. Volgens hem was het gesprek wel goed gegaan, hij had ook nog een nederlands toets op de pc moeten maken (het was maar goed dat ie dat niet van tevoren wist!). Wat ik dan wel vervelend vind, je hebt dus geen idee wanneer je bericht krijgt. Tenminste..volgens hem is er gezegd: wanneer je snel gebeld wordt, is het geen goed bericht en als het lang duurt is het beter. Oftewel: hoe langer je niets hoort, hoe beter. ??????? Wat raar!! Wat is in hun ogen lang?? Is dat een dag, een week, een maand....??? Oooo, dan kriebelt het zo bij mij he, om hier meer over te weten te komen, maar ik laat het gaan! Afwachten dus maar..Het zal natuurlijk ook zo zijn, denk ik, dat als ze veel aanmeldingen hebben, ze natuurlijk de luxe hebben om de besten eruit te pikken. PFFFFF, afzien dit zeg! Hij had sowieso een voordeel, was er gezegd, omdat hij natuurkunde in zijn pakket heeft, wat een verzwaard pakket betekende. Ik vraag me wel af wat dat te maken heeft met juridisch medewerker, maar OK...Die toetsen vond ie ook maar gek, hij had in een aantal toetsen 1 fout, dat was een 8 en op het onderdeel ontleden (niet zijn hobby) had ie 7 fout van de 37 en dat zou een 4 zijn?
Om gek van te worden!
haha
Tegenstrijdig he Dolphine..gaat het met de zaakjes van R. eindelijk lekker de goede kant op, is er toch weer stress en onzekerheid over je moeder. Pff, soms is het leven echt niet zo leuk...
vrijdag 19 maart 2010 om 16:23
Hallo meiden,
We zijn weer in wat rustiger vaarwater beland. Mijn moeder moest vanmorgen naar het ziekenhuis naar de orthopeed. Die kon niet met zekerheid zeggen wat het is op de wervel, maar volgens hem is het geen tumor. Nu gaat de orthopeed overleggen met de oncoloog en dinsdagochtend weten we dus meer.
Mijn moeder is weer enigsinds gerustgesteld. Ze vertekken donderdag voor een paar dagen naar ierland samen, er weer lekker ff tussenuit samen en dat kan nu met een wat geruster hart.
Maar die onzekerheid is killing elke keer zeg, ik kan daar zo slecht tegen. De een zegt dit, de ander dat en puntje bij paaltje weet je feitelijk nog niet waar je aan toe bent.
Ik ben ook weer mega druk geweest deze week, ben blij dat het weekend is. Rustig weekendje in de planning. Zoonlief hoeft gelukkig pas om 11 uur te voetballen, dus morgenochtend op het gemakkie opstaan.
R komt vanavond ook, als het goed is is alles getekend voor het huis en misschien verhuisd zijn ex zondag al over. Voor hem ook wel weer dubbel, want hij is blij dat zijn ex weg gaat, maar ja zijn kinderen, die hij tot nu toe elke dag zag, die gaan met hun moeder mee. Is dus voor hem ook een moeilijke fase.
In ieder geval blijft hij vannacht slapen en hebben we dus een gezellig avondje samen voor de boeg.
Ik kreeg vandaag via de mail mijn nieuwe kenteken. Kan ik in ieder geval de verzekering voor de auto gaan regelen. Dat is een leuk vooruitzicht, nog een paar daagjes........
We zijn weer in wat rustiger vaarwater beland. Mijn moeder moest vanmorgen naar het ziekenhuis naar de orthopeed. Die kon niet met zekerheid zeggen wat het is op de wervel, maar volgens hem is het geen tumor. Nu gaat de orthopeed overleggen met de oncoloog en dinsdagochtend weten we dus meer.
Mijn moeder is weer enigsinds gerustgesteld. Ze vertekken donderdag voor een paar dagen naar ierland samen, er weer lekker ff tussenuit samen en dat kan nu met een wat geruster hart.
Maar die onzekerheid is killing elke keer zeg, ik kan daar zo slecht tegen. De een zegt dit, de ander dat en puntje bij paaltje weet je feitelijk nog niet waar je aan toe bent.
Ik ben ook weer mega druk geweest deze week, ben blij dat het weekend is. Rustig weekendje in de planning. Zoonlief hoeft gelukkig pas om 11 uur te voetballen, dus morgenochtend op het gemakkie opstaan.
R komt vanavond ook, als het goed is is alles getekend voor het huis en misschien verhuisd zijn ex zondag al over. Voor hem ook wel weer dubbel, want hij is blij dat zijn ex weg gaat, maar ja zijn kinderen, die hij tot nu toe elke dag zag, die gaan met hun moeder mee. Is dus voor hem ook een moeilijke fase.
In ieder geval blijft hij vannacht slapen en hebben we dus een gezellig avondje samen voor de boeg.
Ik kreeg vandaag via de mail mijn nieuwe kenteken. Kan ik in ieder geval de verzekering voor de auto gaan regelen. Dat is een leuk vooruitzicht, nog een paar daagjes........
vrijdag 19 maart 2010 om 22:51
Toch vanavond ook weer een domper. Dit keer de vader van R.
Wij hadden net gegeten en zaten op de bank met een bakkie, toen zijn moeder belde dat zijn vader bloed opgaf. Paniek natuurlijk, hij is daar meteen heen gegaan. Hij belde net vanuit het zh. Zijn vader is opgenomen, ze weten nog niet wat het is, maar zijn bezig met bloedonderzoek. Wel is hij weer bij, want hij zakte steeds weg. Is dus met een ambulance naar het zh gebracht.
Geen avondje samen voor ons dus, R blijft vannacht bij zijn moeder.
Morgenochtend zal ik wel weer wat van hem horen.
Wij hadden net gegeten en zaten op de bank met een bakkie, toen zijn moeder belde dat zijn vader bloed opgaf. Paniek natuurlijk, hij is daar meteen heen gegaan. Hij belde net vanuit het zh. Zijn vader is opgenomen, ze weten nog niet wat het is, maar zijn bezig met bloedonderzoek. Wel is hij weer bij, want hij zakte steeds weg. Is dus met een ambulance naar het zh gebracht.
Geen avondje samen voor ons dus, R blijft vannacht bij zijn moeder.
Morgenochtend zal ik wel weer wat van hem horen.
zaterdag 20 maart 2010 om 09:06
Tjezus Dolphine, houdt het dan nooit op?
Net weer ietwat meer gerustgesteld wat betreft je moeder, nu dit met de vader van R...Het is jullie ook niet gegund he, wat quality time samen.
Wat een goede timing, dat je ouders lekker samen een paar dagen weg gaan. Hopelijk hebben ze dan ook wat meer zekerheid over hoe en wat en kunnen ze echt gaan genieten.
En die onzekerheid elke x, die achtbaan van up en down..echt verschrikkelijk. Een leven wat gewoon een beetje voortkabbelt is toch eigenlijk ook zo gek nog niet he..
Sterkte meisje!
Zoonlief heeft een klusdagje bij de honkbal..had ie ook echt geen zin in. Tja, het seizoen gaat bijna weer beginnen en er liggen genoeg klusjes die gedaan moeten worden en dan is het toch wel lastig dat het zo'n kleine vereniging is. Hij was ook niet helemaal fit, keelpijn, dus die zal wel flink chagerijnig zijn als hij straks terug komt. Heeft ook het gevoel, wat ik wel begrijpen kan, dat er in korte tijd gewoon veel van hem verwacht wordt en dat is natuurlijk ook zo..Welcome to the real world! Hij heeft nu gewoon een aantal dingen vlak achter elkaar waar hij tegenop ziet en dat is natuurlijk ook niet leuk..Aankomende week begint de toetsweek weer, met een aantal mondelingen waar hij ook weer erg tegenop ziet, dus hij krijgt zijn portie ook wel.
Ondertussen nog niets gehoord over intake en ik merk dat dat ook wel aan hem vreet. Hij heeft geen idee wat hij zou moeten wanneer hij niet aangenomen zou worden, dit was het gewoon voor hem. Pfff, zouden ze beseffen wat ze iemand aandoen met zo vaag te zijn?
Al met al was het dus een vroegertje vandaag en ik ben al lekker bezig geweest. Ik wil voor de middag klaar zijn, want straks natuurlijk voor de buis voor het schaatsen. Wat is ie lekker bezig he, Sven! Hoop zoooo dat het hem gaat lukken, hij verdient het zo! Als ie die 1500 meter goed doorkomt, is hij er al bijna..maar ja..juist die 1500 he..Spannend!
Fijne dag meiden en Dolphine, big hug!
zaterdag 20 maart 2010 om 14:49
Hallo meiden,
Laatste berichten over de vader van R zijn dat ze een maagbloeding vermoeden. Die man heeft genoeg voor zijn kiezen gehad afgelopen half jaar, dus kan best van de opgebouwde spanning zijn. Ze gaan vandaag een maagonderzoek doen. R is nu gewoon bardienst aan het draaien bij de voetbal en zijn moeder zou hem op de hoogte houden.
Zoonlief moest vanmorgen ook voetballen, in de regen.... Wel gewonnen met 8-1 en hij heeft 3x gescoord. de kleine topscoorder is dus lekker bezig. Ze zijn trouwens nog niet uit gevoetbalt, want er kwam een vriendje van zijn team spelen en ze verdwenen gelijk weer met de bal naar buiten.
Dat gaf mij mooi de gelegenheid om eindelijk ook eens een dweil door de toko te halen, al komen die jongens straks natuurlijk onder de modder thuis, maar goed.
Verder draait de wasmachine en is de kattenbak verschoond, dus ik gun mezelf vanmiddag ook een middagje schaatsen kijken.
Jouw zoon moet flink aan de bak het scarlet. Tja misschien een beetje veel, aan de andere kant, went hij er zo wel aan, want het wordt in de toekomst alleen nog maar meer waarschijnlijk.
Mijn vader kwam vanmorgen kijken bij zoonlief, da´s een goed teken, die is in ieder geval weer opgeknapt. Van de week bij de huisarts klonken zijn longen ook schoon. Hij moet nu maandag voor de zekerheid nog een keer foto´s laten maken en nog 1x terugkomen bij de huisarts.
Nou meiden, een fijne zaterdag.
En ik hoop dat R en ik vanavond dan wel wat quality time kunnen hebben samen.
Laatste berichten over de vader van R zijn dat ze een maagbloeding vermoeden. Die man heeft genoeg voor zijn kiezen gehad afgelopen half jaar, dus kan best van de opgebouwde spanning zijn. Ze gaan vandaag een maagonderzoek doen. R is nu gewoon bardienst aan het draaien bij de voetbal en zijn moeder zou hem op de hoogte houden.
Zoonlief moest vanmorgen ook voetballen, in de regen.... Wel gewonnen met 8-1 en hij heeft 3x gescoord. de kleine topscoorder is dus lekker bezig. Ze zijn trouwens nog niet uit gevoetbalt, want er kwam een vriendje van zijn team spelen en ze verdwenen gelijk weer met de bal naar buiten.
Dat gaf mij mooi de gelegenheid om eindelijk ook eens een dweil door de toko te halen, al komen die jongens straks natuurlijk onder de modder thuis, maar goed.
Verder draait de wasmachine en is de kattenbak verschoond, dus ik gun mezelf vanmiddag ook een middagje schaatsen kijken.
Jouw zoon moet flink aan de bak het scarlet. Tja misschien een beetje veel, aan de andere kant, went hij er zo wel aan, want het wordt in de toekomst alleen nog maar meer waarschijnlijk.
Mijn vader kwam vanmorgen kijken bij zoonlief, da´s een goed teken, die is in ieder geval weer opgeknapt. Van de week bij de huisarts klonken zijn longen ook schoon. Hij moet nu maandag voor de zekerheid nog een keer foto´s laten maken en nog 1x terugkomen bij de huisarts.
Nou meiden, een fijne zaterdag.
En ik hoop dat R en ik vanavond dan wel wat quality time kunnen hebben samen.
zondag 21 maart 2010 om 15:25
hallo allemaal,
Wat een weertje he.
Zoonlief is lekker buiten aan het rotzooien.
R is gisterenavond wel hier geweest gezellig. Hij is nu met zijn moeder naar het zh.
Ze hebben niks bijzonders kunnen vinden. Ze weten alleen dat het vanuit de slokdarm kwam. Vermoedelijk is een combinatie van de verhoging van medicatie (bloedverdunners en pijnstillers) en stress geweest.
Hij is gelukkig stabiel nu, dus de grootste zorgen zijn voorbij.
Ik een rustig middagje vandaag, ff geen kinderen over de vloer, even lekker tijd voor mezelf. Zit schaatsen te kijken met het zonnetje schijnend in huis, kan dus slechter.
Vanmorgen bij mijn ouders nog ff een bakkie gedaan en nu lekker helemaal geen verplichtingen meer.
een echte zondagmiddag dus.
Wat een weertje he.
Zoonlief is lekker buiten aan het rotzooien.
R is gisterenavond wel hier geweest gezellig. Hij is nu met zijn moeder naar het zh.
Ze hebben niks bijzonders kunnen vinden. Ze weten alleen dat het vanuit de slokdarm kwam. Vermoedelijk is een combinatie van de verhoging van medicatie (bloedverdunners en pijnstillers) en stress geweest.
Hij is gelukkig stabiel nu, dus de grootste zorgen zijn voorbij.
Ik een rustig middagje vandaag, ff geen kinderen over de vloer, even lekker tijd voor mezelf. Zit schaatsen te kijken met het zonnetje schijnend in huis, kan dus slechter.
Vanmorgen bij mijn ouders nog ff een bakkie gedaan en nu lekker helemaal geen verplichtingen meer.
een echte zondagmiddag dus.
zondag 21 maart 2010 om 16:51
Yeahh, hij heeft het weer geflikt! Sven bedoel ik he...haha.
Was toch best wel ff spannend, hoewel hij natuurlijk al een supertijd had neergezet, maar ja, je kon niet weten wat die Kuck nog ging doen. Pfoe en nu afkicken van het schaatsseizoen, hihi.
He gelukkig Dolphine, niets verontrustends dus. En nu dan eindelijk wel jullie avond samen gehad, hehe! Heerlijk he, even geen verplichtingen en gewoon even lekker tijd voor jezelf. Hoe vaak zal hij straks de kinderen gaan zien, als zijn ex verhuist is? Dat zal zeker wennen voor hem zijn, of hebben ze een co ouderschap? Weer dik gewonnen dus die kleine man en weer vaak gescoord, echt lekker bezig he!
Hoe is het met de andere ladies?
Hier ook rustig dagje, wasje gedraaid en buiten gehangen, strijk gedaan. Morgen hoop ik toch echt bij de kapper terecht te kunnen, 3 maanden geleden! Da's echt niet normaal voor mijn doen. Het zit naar mijn idee nu ook echt nergens meer naar, geen model meer in te krijgen. Ik zal dan helaas niet bij mijn vaste kapster terecht kunnen, want zij werk niet op maandag, maar ik kan echt niet meer wachten (als ik terecht kan dan he..)
Kwas nog helemaal vergeten te melden dat R. nu ook in de befaamde werkgroep zit, waar ik al in zat. Eerste overleg (waar hij bij zit) is de 30e. Ik ben benieuwd, hij is nl niet erg makkelijk wat het werk en regeltjes/voorschriften betreft.
Ik hoop verder dat er deze week positief nieuws komt over vervolgopleiding van zoonlief, bah, het niet weten is echt niks voor mij..