Single parents, going strong forever!! deel 21
woensdag 3 maart 2010 om 14:54
Good afternoon!
Pfff, eindelijk ff zitten. Boodschappen gedaan net, was uitgezocht en in de machine gemikt.Verder heb ik echt nergens zin in..
Blehhh, kennen jullie dat gevoel? Het idee van alles te moeten, (in huis bijv.), daar geen zin in hebben, maar dan toch niet een tevreden gevoel hebben omdat je dus uiteindelijk niet doet wat je van jezelf vindt dat je moet doen...?? Heb ik de laatste tijd sowieso wat last van. Ik moet hoognodig ramen lappen bijv, maar stel het elke x uit. Maar wanneer ik dan naar die ramen kijk, baal ik er gewoon van. En dan toch niet doen he! Triest..
Ik denk dat ik gewoon ernstig aan mooi weer toe ben. Hoewel het vandaag best redelijk was, nu trekt de boel wel weer dicht trouwens..Het feit dat het qua geld nog steeds behoorlijk afzien is helpt natuurlijk ook niet mee. Het is echt elke x een sport om het eind vd maand te halen en helaas is schuiven met rekeningen dan de enige optie, pfff, ik weet wel andere hobbies!! Wat zal ik blij zijn zeg, als het eind mei is en het vakantiegeld weer daar is! Belasting ook al gedaan, ik begrijp nu waarom ik geen bericht had om aangifte te doen, krijg echt bijna niets meer terug. 30 euro ofzo. WHEEEH!!!!
Ennieweeez....genoeg gezeur!
Ja, dat begrijp ik Dolphine, dat je hoopt dat hij gewoon lekker op deze school kan blijven. Misschien kan het ook wel, tegenwoordig gaan kinderen toch niet meer zo snel naar het speciaal onderwijs? Tenminste, van mijn vriendin, die groepsleerkracht op basisschool is, hoor ik vaak verhalen dat ze kindjes echt zo lang mogelijk op school laten. Als hij een mooie opsteker zou kunnen krijgen wat betreft lezen is natuurlijk echt heel goed voor hem. Wel knap van je boeffie hoor, dat hij ondanks de tegenslagen toch de motivatie kan vinden om zijn best te blijven doen.
Ga jij vanavond nog naar de voetbal eigenlijk? (of is het niet hier?)
Hier ook wat schoolstress: volgende week is de presentatie van het sectorwerkstuk, is een duopresentatie voor een klas met alle ouders over een onderwerp die te maken heeft met de sector waarin je eindexamen doet. En die knul van mij is hier zo vreselijk zenuwachtig voor (en weer zooooo herkenbaar, ik scheet en schijt, moet ik eerlijk zeggen, ook nog steeds in mijn broek voor dit soort dingen). Nu probeer ik dat zo min mogelijk te laten merken merken en hem positief te stimuleren, maar ik begrijp hem zo goed! Gelukkig hadden ze gisteren een soort generale repetitie, hebben ze de presentatie moeten houden voor de klas en de leraar en dat was best goed gegaan. (de klas vond hem beter dan zijn medepresentator, hihi). Maar wat zal hij (en ik!) blij zijn als het voorbij is!
Verder gaat het met mijn tante, die in Den Haag woont, ook niet zo lekker. Het is de enige tante die wij nog hebben (zuster van mijn moeder), ze heeft eigenlijk alleen ons maar (geen kids, man overleden), maar woont zo'n verrekte eind weg om regelmatig heen te gaan (duur ook!) Eigenlijk is het niet verantwoord dat ze nog op zichzelf woont, maar ze is ook behoorlijk eigenwijs, met haar verstand is niks mis, alleen lichamelijk gaat ze achteruit. Het liefst hebben wij haar hier dichterbij in een verpleeghuis(wij wonen alle 3 hier in oostn), maar ze is er nog niet echt klaar voor. Toch maak je je dan wel zorgen..Tja, zo blijf je bezig he..!
Maar nu staat het vlees en de uien voor de hachee heerlijk te pruttelen, mjammmie, dat wordt dus weer smullen straks!
woensdag 3 maart 2010 om 18:45
hallo allemaal,
Hier weinig nieuws te melden. Mijn vrije dag vandaag, maar ik heb weinig gedaan. Ook ik moet hoognodig de ramen lappen, maar ik heb een goed excuus, wacht nig ff af tot het nieuwe raam er inzit vrijdag, anders kan ik weer opnieuw beginnen.
Ik wil dan vrijdag ook mijn balkon weer opruimen en de spullen uit de logeerkamer er weer opzetten, zodat pleegzoon vrijdag weer in de logeerkamer kan.
Ik krijg wel weer heel veel terug van de belasting, heb overigens ook geen bericht gehad, maar krijg weer een paar duizend euro. Toch wel fijn zo'n spaarpotje, kan ik mooi bij mijn auto leggen.
Zoonlief had vandaag een wafeltoernooi bij de voetbal. Hij heeft zo veel wafels op dat ik vanavond niet meer hoefde te koken.
Zijn jullie nog gaan stemmen dit jaar trouwens?
Hier weinig nieuws te melden. Mijn vrije dag vandaag, maar ik heb weinig gedaan. Ook ik moet hoognodig de ramen lappen, maar ik heb een goed excuus, wacht nig ff af tot het nieuwe raam er inzit vrijdag, anders kan ik weer opnieuw beginnen.
Ik wil dan vrijdag ook mijn balkon weer opruimen en de spullen uit de logeerkamer er weer opzetten, zodat pleegzoon vrijdag weer in de logeerkamer kan.
Ik krijg wel weer heel veel terug van de belasting, heb overigens ook geen bericht gehad, maar krijg weer een paar duizend euro. Toch wel fijn zo'n spaarpotje, kan ik mooi bij mijn auto leggen.
Zoonlief had vandaag een wafeltoernooi bij de voetbal. Hij heeft zo veel wafels op dat ik vanavond niet meer hoefde te koken.
Zijn jullie nog gaan stemmen dit jaar trouwens?
donderdag 4 maart 2010 om 17:58
Hai
Ja, ben nog wel wezen stemmen. Pfff, PVV de grootste in Almere en 2e in Den Haag...Dat belooft wat straks in juni. Moet er toch niet aan denken dat we een premier Wilders krijgen zeg! Dan nog 1000x liever JP!!
Blehhh, heb koppijn, het was benauwd op kantoor, vergadering gehad over inschuiven van werk, natuuuuuurlijk moest er weer een werkgroepje komen en ik ben zo gek geweest om me aan te melden. Heb je tenminste nog een beetje het idee dat er nog iets te sturen of in te brengen valt. Maar het hele gebeuren is zo vaag en wazig. Ik heb gezegd: ik begrijp het wel maar ik zie het niet, whoehaha. Het uiteindelijke doel, samenwerking op alle fronten, dat snap ik wel, maar hoe dat doel te bereiken, zonder dat je gelijk meer wetten moet gaan kennen etc, dat zie ik dus niet. Was godzijdank niet de enige!
Nou ja, afwachten maar wanneer de eerste bijeenkomst is.
AARGHHHHH, ik ben net snel nog even naar de winkel geweest om wat kleine dingetjes te halen die ik nodig had, koffie, thee, spul voor konijn, ben ik konijnenvoer vergeten.
Sukkel die ik ben. Ik ga nu dus echt niet meer terug he!
R. was wel weer heel schattig bezig vandaag, eerst voelde ik mij nog schuldig, had nl een meningsverschil met hem, wat ik had voorgelegd aan onze staf (iemand die het werkproces voor ons uitstippelt) en deze was het met mij eens en nu had R. zijn staf arts "over zich heen gekregen", hij zat dus fout.
Maar hij zei gelijk al dat ik me niet schuldig hoefde te voelen, al is ie er het nog niet mee eens en gaat het aankaarten, was wel een leuke mailwisseling..hihi.
Verder was het erg warm op de afdeling, denk dat ik daar ook zo'n hoofdpijn van heb.
Goed excuus Dolphine! Nou ja, bittere noodzaak eigenlijk!
Lekker zeg, zoveel geld terug..Maar ja, jij laat ook je voorlopige toeslag in 1 x uitbetalen he..pff, ben veel te blij dat ik dat elke maand krijg.
Nou meisjes, ik moet weer even doen hier..Bah..houd ook niet op he.
donderdag 4 maart 2010 om 18:34
Hier ook pffff ja.
We hebben net pas het eten op, was een drukke dag.
Nu nog even toetje naar binnen werken, afwassen, wasmachine aanzetten, en zo gaat het maar door.
Ergens snap ik wel dat mensen op de pvv gestemd hebben. Iedereen is de gevestigde orde van cda en pvda gewoon zat. Ik denk dat er veel mensen zijn die een signaal uit willen zenden zonder meteen wilders aan de macht te willen.
Ik wordt trouwens op mijn werk voorlopig 4 uur opgeplust nu ik dat nieuwe project doe. Tot juli en dan gaan we verder kijken hoe veel tijd het kost etc. Ben ik op zich wel blij mee, want betekent ook wat meer salaris en die tijd ben ik toch wel kwijt.
Scarlet, ik vind het juist lekker om dat hele bedrag in 1x te krijgen, is altijd een fijne buffer in moeilijke tijden!
Ik ga zoonlief zijn toetje geven, hij loopt er om te zeuren, hihi
We hebben net pas het eten op, was een drukke dag.
Nu nog even toetje naar binnen werken, afwassen, wasmachine aanzetten, en zo gaat het maar door.
Ergens snap ik wel dat mensen op de pvv gestemd hebben. Iedereen is de gevestigde orde van cda en pvda gewoon zat. Ik denk dat er veel mensen zijn die een signaal uit willen zenden zonder meteen wilders aan de macht te willen.
Ik wordt trouwens op mijn werk voorlopig 4 uur opgeplust nu ik dat nieuwe project doe. Tot juli en dan gaan we verder kijken hoe veel tijd het kost etc. Ben ik op zich wel blij mee, want betekent ook wat meer salaris en die tijd ben ik toch wel kwijt.
Scarlet, ik vind het juist lekker om dat hele bedrag in 1x te krijgen, is altijd een fijne buffer in moeilijke tijden!
Ik ga zoonlief zijn toetje geven, hij loopt er om te zeuren, hihi
vrijdag 5 maart 2010 om 11:32
Goedemorgen meiden,
" ze" zeggen dat we gewoon wéér sneeuw gaan krijgen dit weekend!!!! Dat is toch niet te geloven!!!! Nu schijnt nog heerlijk een zonnetje hier.... Ben zo klaar met die winter gaan we die ellende weer krijgen!! BAH!!!
Hier niet gestemd hoor, wij krijgen een andere gemeente, althans ze gaan hier met andere gemeenten hervormen, dus er waren geen verkiezingen.
Ik snap ook wel dat mensen op de PVV hebben gestemd, het is wat Dolphine zegt; de mensen zijn het zat. Maar ja eerlijk gezegd zie ik wilders ook liever niet als premier. Waar ik op 9 juni op zou moeten gaan stemmen weet ik nog niet. Desnoods op de partij voor de dieren dan doe je het in ieder geval altijd goed.
Hier ook geen centjes terug, nul, noppes.
Maar strakjes met bouw nieuwe huis weer wel. dat gaat dan in potje omdat het in opbouwende fases is . EErst veel terug en lage kosten en hoe verder het huis klaar is hoe hoger de kosten dus dan heb je dat alvast weg gelegd.
Wel fijn Dolphine, dat je er extra geld bijkrijgt voor dat project. Das altijd mooi meegenomen natuurlijk! Zeg die nieuwe auto van jou zit er zo onderhand ook wel aan te komen of niet?
Erg prettig dat soort kadootjes van je zoon, NOT, hahaha!
Jouw broer is toch onlangs getrouwd? Haddden zij ook muziek voor en na de ceremonie? (Ben volop ideetjes aan het opdoen)
Scarlet, hmmm misschien moet jij eens boodschappenlijstjes gaan maken! Whoehahaha! En je kan zeggen wat je wilt hoor Scar, maar je hebt het echt van iemand te pakken als je iemand schattig vindt bij een meningsverschil, whoehahahahaha!!! En werkgroepje dus, dapper hoor, ik begin dus nooit daaraan, je kan het toch nooit goed doen is mijn beleving. Maar wel stoer dat je het probeert.
Hier ook giga druk hoor, op werk sowieso, heb net weer twee nachten gehad volgend op een reeks ohtenddiensten dus was wel ff zwaar. De agenda puilt uit van afspraken die met trouwen te maken hebben en daarnaast proberen we er ook nog een sociaal leven op te na te houden. DRUK dus gewoon. Dat betekent vandaag wel dat ik echt, echt, echt wat in huishouden moet doen wat dat schiet er beetje bij in.....
Dussssssss ga maar ff wat doen nu, nou ja zo dan eerst nog ff bakkie
" ze" zeggen dat we gewoon wéér sneeuw gaan krijgen dit weekend!!!! Dat is toch niet te geloven!!!! Nu schijnt nog heerlijk een zonnetje hier.... Ben zo klaar met die winter gaan we die ellende weer krijgen!! BAH!!!
Hier niet gestemd hoor, wij krijgen een andere gemeente, althans ze gaan hier met andere gemeenten hervormen, dus er waren geen verkiezingen.
Ik snap ook wel dat mensen op de PVV hebben gestemd, het is wat Dolphine zegt; de mensen zijn het zat. Maar ja eerlijk gezegd zie ik wilders ook liever niet als premier. Waar ik op 9 juni op zou moeten gaan stemmen weet ik nog niet. Desnoods op de partij voor de dieren dan doe je het in ieder geval altijd goed.
Hier ook geen centjes terug, nul, noppes.
Maar strakjes met bouw nieuwe huis weer wel. dat gaat dan in potje omdat het in opbouwende fases is . EErst veel terug en lage kosten en hoe verder het huis klaar is hoe hoger de kosten dus dan heb je dat alvast weg gelegd.
Wel fijn Dolphine, dat je er extra geld bijkrijgt voor dat project. Das altijd mooi meegenomen natuurlijk! Zeg die nieuwe auto van jou zit er zo onderhand ook wel aan te komen of niet?
Erg prettig dat soort kadootjes van je zoon, NOT, hahaha!
Jouw broer is toch onlangs getrouwd? Haddden zij ook muziek voor en na de ceremonie? (Ben volop ideetjes aan het opdoen)
Scarlet, hmmm misschien moet jij eens boodschappenlijstjes gaan maken! Whoehahaha! En je kan zeggen wat je wilt hoor Scar, maar je hebt het echt van iemand te pakken als je iemand schattig vindt bij een meningsverschil, whoehahahahaha!!! En werkgroepje dus, dapper hoor, ik begin dus nooit daaraan, je kan het toch nooit goed doen is mijn beleving. Maar wel stoer dat je het probeert.
Hier ook giga druk hoor, op werk sowieso, heb net weer twee nachten gehad volgend op een reeks ohtenddiensten dus was wel ff zwaar. De agenda puilt uit van afspraken die met trouwen te maken hebben en daarnaast proberen we er ook nog een sociaal leven op te na te houden. DRUK dus gewoon. Dat betekent vandaag wel dat ik echt, echt, echt wat in huishouden moet doen wat dat schiet er beetje bij in.....
Dussssssss ga maar ff wat doen nu, nou ja zo dan eerst nog ff bakkie
vrijdag 5 maart 2010 om 15:46
Nou, hier regent het vooralsnog gewoon..(of ut is heeeeeeel natte sneeuw).
In elk geval YAKKIE!
Lekker aan het werk, wel een beetje saai, maar heb de radio hard aan (top 500 van de nineties, mijn muziek!!)
Cappucinootje erbij...
He dat is goed nieuws Dolphine, dat je opgeplust wordt. Zou ook niet eerlijk zijn als het extra werk in je eigen tijd gedaan moest worden en meer salaris is natuurlijk helemaal top!
Hoe is het eigenlijk met R.?
Een vrij weekend Theetje, eindelijk?
Ja, dat verrotte huishouden ook altijd..Gosh, zou toch fijn zijn als je je daar niet meer om hoefte te bekommeren!
Gelukkig heeft mijn naaste collega vandaag ook besloten om in het werkgroepje te gaan, kunnen wel elkaar lekker aanvullen!
Haha, dat scheelt wel wat.
Ik houd er ook totaaaaal niet van en weet me meestal ook wel te drukken, maar ik dacht maar zo: als ik nu ga, hoef ik een volgende x niet, dan is het iemand anders zijn beurt.
Het gaat ook om mijn werk inhoudelijk, dus probeer eruit te slepen wat eruit te slepen valt, whoehaha!
In ons eigen belang dus he..
Pfff, mijn sociale leven is echt 0.0 momenteel.
Heb er ook geen puf in, ben altijd weer blij als de boodschappen binnen zijn, het eten gekookt is en ik op de bank kan ploffen. Houd wel contact via phone en mail, maar dat is het dan ook even voor nu. Vind het wel ff prima zo!
En dan dat weer wat niet op schiet....
Heb zooooooooo'n zin in zonneschijn!!
In elk geval YAKKIE!
Lekker aan het werk, wel een beetje saai, maar heb de radio hard aan (top 500 van de nineties, mijn muziek!!)
Cappucinootje erbij...
He dat is goed nieuws Dolphine, dat je opgeplust wordt. Zou ook niet eerlijk zijn als het extra werk in je eigen tijd gedaan moest worden en meer salaris is natuurlijk helemaal top!
Hoe is het eigenlijk met R.?
Een vrij weekend Theetje, eindelijk?
Ja, dat verrotte huishouden ook altijd..Gosh, zou toch fijn zijn als je je daar niet meer om hoefte te bekommeren!
Gelukkig heeft mijn naaste collega vandaag ook besloten om in het werkgroepje te gaan, kunnen wel elkaar lekker aanvullen!
Haha, dat scheelt wel wat.
Ik houd er ook totaaaaal niet van en weet me meestal ook wel te drukken, maar ik dacht maar zo: als ik nu ga, hoef ik een volgende x niet, dan is het iemand anders zijn beurt.
Het gaat ook om mijn werk inhoudelijk, dus probeer eruit te slepen wat eruit te slepen valt, whoehaha!
In ons eigen belang dus he..
Pfff, mijn sociale leven is echt 0.0 momenteel.
Heb er ook geen puf in, ben altijd weer blij als de boodschappen binnen zijn, het eten gekookt is en ik op de bank kan ploffen. Houd wel contact via phone en mail, maar dat is het dan ook even voor nu. Vind het wel ff prima zo!
En dan dat weer wat niet op schiet....
Heb zooooooooo'n zin in zonneschijn!!
vrijdag 5 maart 2010 om 15:59
hallo ladies,
Hier ook druk.
Vanmorgen om half 7 ons bedje uit. Om 7 uur stonden die lui op de stoep om het dubbel glas te plaatsen op de kamer van zoonlief. Die waren uiteindelijk om 10 uur klaar. Toen ben ik snel boodschappen gaan doen en daarna door naar niveau lezen.
Vanmiddag advies gesprek gehad omtrent de onderzoeken van zoonlief. Ze gaan een uitgebreid persoonlijkheidsonderzoek doen bij hem. Naast ADHD kenmerken hebben ze ook vermoedens van hechtingsproblematiek. Dat vind ik op zich wel heftig. Ook gek dat ik het zelf niet herkend heb. Maar ja gezien het gedrag van zoonlief en zijn situatie rondom zijn vader die natuurlijk niet altijd stabiel geweest is, zou het maar zo kunnen.
Net nog ff snel de stofzuiger door de tent gehaald, straks nog de logeerkamer leegruimen en alle spullen weer op balkon zetten, want pleegzoon komt vanavond.
Met R gaat het goed hoor. We zien elkaar regelmatig, maar niet elke avond. deze week ging weer lastig, ik was maandag weg, zijn dochter was woensdag jarig en gisteren heeft hij overgewerkt. Misschien komt hij vanavond nog even.
Zijn ex krijgt wel vandaag de sleutel van haar flat, dat is goed nieuws dus.
Hier is het nog steeds droog trouwens, nog geen regen of natte sneeuw te zien.
Theetje, ik kan me niet herinneren dat ze muziek hadden voor en na de cermonie. Dus ik geloof het niet..... hahaha
Ik probeer hier zo af en toe ook nog wel een soicaal leven op na te houden, haha soms lukt het aardig hoor.
Scarlet, ik vind het ook dapper van je een werkgroepje. Ik probeer er meestal ook onderuit te komen. Omdat ik al zoveel andere dingen doe en er collega's zijn die zich nooit ergens voor aanbieden lukt me dat meestal ook.
Ik ga nu ff een uurtje met de voetjes op de bank en dan is het weer tijd om die kleine man op te halen bij een vriendje.
Hier ook druk.
Vanmorgen om half 7 ons bedje uit. Om 7 uur stonden die lui op de stoep om het dubbel glas te plaatsen op de kamer van zoonlief. Die waren uiteindelijk om 10 uur klaar. Toen ben ik snel boodschappen gaan doen en daarna door naar niveau lezen.
Vanmiddag advies gesprek gehad omtrent de onderzoeken van zoonlief. Ze gaan een uitgebreid persoonlijkheidsonderzoek doen bij hem. Naast ADHD kenmerken hebben ze ook vermoedens van hechtingsproblematiek. Dat vind ik op zich wel heftig. Ook gek dat ik het zelf niet herkend heb. Maar ja gezien het gedrag van zoonlief en zijn situatie rondom zijn vader die natuurlijk niet altijd stabiel geweest is, zou het maar zo kunnen.
Net nog ff snel de stofzuiger door de tent gehaald, straks nog de logeerkamer leegruimen en alle spullen weer op balkon zetten, want pleegzoon komt vanavond.
Met R gaat het goed hoor. We zien elkaar regelmatig, maar niet elke avond. deze week ging weer lastig, ik was maandag weg, zijn dochter was woensdag jarig en gisteren heeft hij overgewerkt. Misschien komt hij vanavond nog even.
Zijn ex krijgt wel vandaag de sleutel van haar flat, dat is goed nieuws dus.
Hier is het nog steeds droog trouwens, nog geen regen of natte sneeuw te zien.
Theetje, ik kan me niet herinneren dat ze muziek hadden voor en na de cermonie. Dus ik geloof het niet..... hahaha
Ik probeer hier zo af en toe ook nog wel een soicaal leven op na te houden, haha soms lukt het aardig hoor.
Scarlet, ik vind het ook dapper van je een werkgroepje. Ik probeer er meestal ook onderuit te komen. Omdat ik al zoveel andere dingen doe en er collega's zijn die zich nooit ergens voor aanbieden lukt me dat meestal ook.
Ik ga nu ff een uurtje met de voetjes op de bank en dan is het weer tijd om die kleine man op te halen bij een vriendje.
zondag 7 maart 2010 om 09:52
hallo meiden,
Hebben we het gisteren met z'n allen af laten weten? Ik heb ons ver moeten opdiepen.
Gisteren moest zoonlief al weer om 9 uur voetballen. helaas hebben ze met 4-1 verloren, maar zoonlief had wel die ene gescoord. Laten we het er maar op houden dat er te veel jochies hun dag niet hadden en dat de coach ook ff de weg kwijt was. Die was aan het stunten met de wissels, er klopte niks van.
Zoonlief is daarna de hele dag met een vriendje op stap geweest. Eerst met zijn broer mee die in meern moest voetballen, daarna moest die vader in houten en die heeft zoonlief meegenomen. Die werd om 7 uur een keer thuisgebracht en heeft een leuke dag gehad.
Hij heeft gisteren wel een flinke trap tegen zijn enkel gehad aan het eind van de wedstrijd, en nu loopt hij een beetje mank.
Even in de gaten houden dus maar.
Pleegzoon was hier gisteren alleen, maar heeft zich wel vermaakt, alleen zit hij echt uren achter de wii als ik hem er niet vandaan haal. Dat ken ik niet van zoonlief.
Straks ga ik naar de bios met de jongens, pleegzoon is jarig geweest vorige week namelijk.
Nu ff ontbijten.
Hebben we het gisteren met z'n allen af laten weten? Ik heb ons ver moeten opdiepen.
Gisteren moest zoonlief al weer om 9 uur voetballen. helaas hebben ze met 4-1 verloren, maar zoonlief had wel die ene gescoord. Laten we het er maar op houden dat er te veel jochies hun dag niet hadden en dat de coach ook ff de weg kwijt was. Die was aan het stunten met de wissels, er klopte niks van.
Zoonlief is daarna de hele dag met een vriendje op stap geweest. Eerst met zijn broer mee die in meern moest voetballen, daarna moest die vader in houten en die heeft zoonlief meegenomen. Die werd om 7 uur een keer thuisgebracht en heeft een leuke dag gehad.
Hij heeft gisteren wel een flinke trap tegen zijn enkel gehad aan het eind van de wedstrijd, en nu loopt hij een beetje mank.
Even in de gaten houden dus maar.
Pleegzoon was hier gisteren alleen, maar heeft zich wel vermaakt, alleen zit hij echt uren achter de wii als ik hem er niet vandaan haal. Dat ken ik niet van zoonlief.
Straks ga ik naar de bios met de jongens, pleegzoon is jarig geweest vorige week namelijk.
Nu ff ontbijten.
zondag 7 maart 2010 om 10:01
Goeiemorgen!
Wat een stralende dag weer! Net als gisteren trouwens..Ik werd gelijk aangestoken door de zon, heb me flink uitgeslooft, eerst boodschappen gedaan (omdat het vrijdag zo regende hier), daarna eindelijk die ramen gelapt (wel alleen de binnenkant..ik vond het zoooo koud!!), konijnenhok verschoont, kamer weer een beetje verandert, zoonlief aan het werk gezet in zijn kamer (was ie blij mee...)
Wat een beetje zonneschijn al niet kan doen...
Volgens mij heeft het weer behoorlijk gevroren vannacht, de auto's zijn zo wit hier..Nog wat te vroeg om het balkon aan te kleden dus, eerst die vorst maar es uit de lucht. Maar heb daar wel weer zin in ! Leuke plantjes (en heb al zulke leuke olielampjes gezien!) etc, maar ja, ook dat kost natuurlijk wel het nodige..al kun je het zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk.
Gisteren lag ook de uitnodiging voor het intakegesprek van zoonlief in de bus, met een grote vragenlijst die hij in moet vullen, whoehaha, hij begint het nu wel een beetje benauwd te krijgen. Heeft het gevoel dat er nu een aantal "zware" dingen aan zitten te komen (eerst presenatie sectorwerkstuk, dan het gesprek, daarna nog talendorp, de mondelinge tentamens voor engels en duits),arme knul..hihi. Wat een K*T jaar dit, liet hij zich gisteren al ontvallen.
Is er gisteren bij jullie nog gevoetbald Dolphine?
Dus ze houden nu ook rekening met hechtingsproblematiek bij die kleine man? Wat houdt dat eigenlijk precies in? Het klinkt nogal heftig ja..Maar het zou toch ook kunnen dat zij het mis hebben? Ook omdat je het zelf niet herkend en jij er toch bovenop zit en natuurlijk ook de nodige ervaring hebt. Het zijn nog alleen vermoedens, misschien valt het nog mee? Dat zal dan waarschijnlijk uit dat persoonlijkheidsonderzoek moeten blijken.
Pff, wat een molen eigenlijk, waarin je dan verzeilt raakt. Van het één komt het ander..Maar ja, dat wist je natuurlijk al toen je eraan begon en uiteindelijk is het natuurlijk goed. Heeft hij nou eigenlijk zelf het idee dat ie onderzocht en getest wordt? Of gaat het op een heel speelse manier?
Hoeraa, ex van R. heeft eigen huis! Geeft toch weer wat meer mogelijkheden, denk ik?
Toevallig nog Sven gezien bij Pauw en Witteman? (vrijdag) Ik was aan het zappen en viel er middenin, Ireen Wüst zat er trouwens ook..wat is het toch een lekkere knul, whoehaha, wel wat jong, maar gewoon..humor, vlotte babbel..gewoon leuk!
Theetje, nog dingen kunnen regelen voor het trouwen, hoe gaat het met het pak van X.? Al gelukt?
Daantje, had je nou gisteren je vrije zaterdag? Hoe is dat gegaan en is het nu oorlog op de werkvloer?
Er staat een wasmand vol was om te vouwen..blehhh...ga ik maar es aan beginnen..fijne zondag!
zondag 7 maart 2010 om 23:16
hay lieverds,
gister mn 1e vrije zaterdag gehad..nou ja vrij..heb mnhele hut eens flink gesopt..zag er niet uit!
gisteraaf paniek in de flat...2boxen in de fik en 3 brandweer autos de hele buurt in paniek!
seon kwam erbij ivm hennep opruim/onderzoek dienst..garages die open geschroeft werden..niet normaal!!!
tis allemaal heel erg onduidelijk wat er allemaal aan de hand was uiteindelijk...het hield de gemoederen weer bezig...pfoe!
stinken dat het doet in trappenhuis...bah!
vandaag redelijk rustig aangedaan al zit mn kop vol en mn lijf gesloopt...
mn kies was wederom weer afgebroken en ipv een kroon gaat het een implantaat worden...mijn God..ik HAD het niet meer..de kosten worden wel heel erg groot..KUTKIES!!!
ik ga morgen de agis bellen om te kijken of er ietste regelen valt want 1000 eurie heb ik even niet zo kant en klaar liggen!!!
mn belastingen nog steeds niet goed geregeld..had wijzigingen doorgegeven in januari...niets vernomen dus morgen och weer op pad daarvoor...aaargghhh!
kortom..mn kop draait door en ontbreekt de energie mij op leuke dingen te concentreren.
emotioneel kwam afgelopen week ook nog even een boel naar boven...helaas was Theetje daar getuige van door de phone..meiden was helemaal gebroken en kon bijna geen adem meer halen...heeft nog dagen gespookt en nu eindelijk een beetje rust erin...er gebeurt ook veels te veel;how much can a woman handle.....
ik doe mn best ook om te schrijven maar het lukt mij niet elke dag..kan het gewoon niet opbrengen,,,
hoop op jullie begrip...kuzzzz
gister mn 1e vrije zaterdag gehad..nou ja vrij..heb mnhele hut eens flink gesopt..zag er niet uit!
gisteraaf paniek in de flat...2boxen in de fik en 3 brandweer autos de hele buurt in paniek!
seon kwam erbij ivm hennep opruim/onderzoek dienst..garages die open geschroeft werden..niet normaal!!!
tis allemaal heel erg onduidelijk wat er allemaal aan de hand was uiteindelijk...het hield de gemoederen weer bezig...pfoe!
stinken dat het doet in trappenhuis...bah!
vandaag redelijk rustig aangedaan al zit mn kop vol en mn lijf gesloopt...
mn kies was wederom weer afgebroken en ipv een kroon gaat het een implantaat worden...mijn God..ik HAD het niet meer..de kosten worden wel heel erg groot..KUTKIES!!!
ik ga morgen de agis bellen om te kijken of er ietste regelen valt want 1000 eurie heb ik even niet zo kant en klaar liggen!!!
mn belastingen nog steeds niet goed geregeld..had wijzigingen doorgegeven in januari...niets vernomen dus morgen och weer op pad daarvoor...aaargghhh!
kortom..mn kop draait door en ontbreekt de energie mij op leuke dingen te concentreren.
emotioneel kwam afgelopen week ook nog even een boel naar boven...helaas was Theetje daar getuige van door de phone..meiden was helemaal gebroken en kon bijna geen adem meer halen...heeft nog dagen gespookt en nu eindelijk een beetje rust erin...er gebeurt ook veels te veel;how much can a woman handle.....
ik doe mn best ook om te schrijven maar het lukt mij niet elke dag..kan het gewoon niet opbrengen,,,
hoop op jullie begrip...kuzzzz
maandag 8 maart 2010 om 15:42
Hai meiden
Nou moe zeg....wie had dat nou gedacht, vanmorgen weeeeer een witte wereld! Ik ben het zat! Kom op met die lente en de lekkere temperaturen!
Daan, eng he, zo'n brand beneden je..heb het hier ook meegemaakt en die lucht verdwijnt voorlopig niet meer uit je neus hoor!
Als ik ook maar een zweempje van die lucht in het trappenhuis ruik ben ik op mijn hoede en check gelijk de bergingen, doodeng gewoon. En dan bij jou ook nog 2 boxen in de hengst! Weet je niet of ze een kwekerij gevonden hebben? Wel sensatie in elk geval, dat dan weer wel..whoehaha!
Meis, tuuuurlijk kun je rekenen op ons begrip! Dat weeeeet je toch!
maandag 8 maart 2010 om 18:42
Hallo meiden,
Goh diaan, wat een sensatie, maar niet het soort sensatie waar je op zit te wachten natuurlijk.
Hier is ook eens een hennepkwekerij opgerold. Weet je al of dat het was? Hoe is je vrije zaterdag bevallen, ondanks het soppen, heb je er nog een beetje van kunnen genieten?
Oh meiden ik ben ook de hele dag aan het heen en weer crossen geweest. Vanmorgen eerst langs R, die heeft gisteren met voetballen zijn kniebanden verrekt en had een paar krukken nodig. Die heb ik even gebracht. Betekende ook dat hij gisterenavond niet meer geweest is, want hij kan niet autorijden en bijna niet lopen, schiet dus niet op. natuurlijk te eigenwijs om er even naar te laten kijken.
Vanmorgen weer door het klote weer heen, had een afspraak vanmorgen om 10 uur. Daarna ff langs mijn zieke collega, die in hetzelfde dorp als die afspraak woont.
Nog een erg lang gesprek op bureau jeugdzorg gehad van wel 2 uur, ik was helemaal gesloopt na dat gesprek en eind van de middag had ik ook nog een afspraak. Mijn dag was dur heerlijk gevuld.
We hebben net het eten op, zoonlief heeft voor het eten al gedouched. Dus ik ga zo de afwas doen en daarna plof ik op de bank om er de rest van de avond niet meer vanaf te komen.
Morgen ook weer een lange dag, tot 7 uur 's avonds.
Meiden, fijne avond.
Goh diaan, wat een sensatie, maar niet het soort sensatie waar je op zit te wachten natuurlijk.
Hier is ook eens een hennepkwekerij opgerold. Weet je al of dat het was? Hoe is je vrije zaterdag bevallen, ondanks het soppen, heb je er nog een beetje van kunnen genieten?
Oh meiden ik ben ook de hele dag aan het heen en weer crossen geweest. Vanmorgen eerst langs R, die heeft gisteren met voetballen zijn kniebanden verrekt en had een paar krukken nodig. Die heb ik even gebracht. Betekende ook dat hij gisterenavond niet meer geweest is, want hij kan niet autorijden en bijna niet lopen, schiet dus niet op. natuurlijk te eigenwijs om er even naar te laten kijken.
Vanmorgen weer door het klote weer heen, had een afspraak vanmorgen om 10 uur. Daarna ff langs mijn zieke collega, die in hetzelfde dorp als die afspraak woont.
Nog een erg lang gesprek op bureau jeugdzorg gehad van wel 2 uur, ik was helemaal gesloopt na dat gesprek en eind van de middag had ik ook nog een afspraak. Mijn dag was dur heerlijk gevuld.
We hebben net het eten op, zoonlief heeft voor het eten al gedouched. Dus ik ga zo de afwas doen en daarna plof ik op de bank om er de rest van de avond niet meer vanaf te komen.
Morgen ook weer een lange dag, tot 7 uur 's avonds.
Meiden, fijne avond.
dinsdag 9 maart 2010 om 19:01
Hallo meiden!
Vandaag 1e werkochtend bij din gehad(daardoor kan ik 2 zaterdagen laten vallen,weten jullie nog?)
Was even pittig 120m2 stofzuigen en dweilen en het is maar een 3kmr woning!
Hummel moest weer afgelopen dagen darmledigen dus vanacht was het raak..het kwam eindelijk los na 3,5 weken!!
Was meteen ruim 3kilo kwijt!
Hondje ook niet lekker gister en vandaag de diaree..in huis..ooh wat is dat gooor!!!schijthuus hier dus..
Kuren met mn auto..ik balen...X van Theetje was hier gister..komt ie erachter dat ik geen olie meer in mn toet had!..duimen dat de boel niet in de soep ligt..moet het even in de gaten houden..
X en Theetje alsnog van harte met jullie ondertrouw!!!
Jullie hebben echt de smaak te pakken...(willen mij gaan koppelen...ooh oooh...hihi)
Ik ga strax even goed bijlezen..ga nu de kip van hondje klaarmaken met rijst..en wij voor de grap ook maar ..met kerrie en prei/champies
tot laters!!
Vandaag 1e werkochtend bij din gehad(daardoor kan ik 2 zaterdagen laten vallen,weten jullie nog?)
Was even pittig 120m2 stofzuigen en dweilen en het is maar een 3kmr woning!
Hummel moest weer afgelopen dagen darmledigen dus vanacht was het raak..het kwam eindelijk los na 3,5 weken!!
Was meteen ruim 3kilo kwijt!
Hondje ook niet lekker gister en vandaag de diaree..in huis..ooh wat is dat gooor!!!schijthuus hier dus..
Kuren met mn auto..ik balen...X van Theetje was hier gister..komt ie erachter dat ik geen olie meer in mn toet had!..duimen dat de boel niet in de soep ligt..moet het even in de gaten houden..
X en Theetje alsnog van harte met jullie ondertrouw!!!
Jullie hebben echt de smaak te pakken...(willen mij gaan koppelen...ooh oooh...hihi)
Ik ga strax even goed bijlezen..ga nu de kip van hondje klaarmaken met rijst..en wij voor de grap ook maar ..met kerrie en prei/champies
tot laters!!
dinsdag 9 maart 2010 om 23:21
Haaaai meissies,
Even snel voor het naar bed gaan, vandaag was het DE dag voor mijn knul: presentatie van sectorwerkstuk. Ik ben hartstikke trots op hem, hij deed het supergoed! L. was zelfs mee (bel de krant!!) en ook hij was trots. Nu wel hopen dat het voldoende is natuurlijk, geen idee wanneer ze dat te horen krijgen. Maar wat was die knul zenuwachtig vandaag..zooooo sneu! En nu zo blij en opgelucht dat het achter de rug is (pfff, eindexamen???? eitje, vergeleken met dit...intake gesprek volgende week?? doe ik even!! whoehahaha...zegt ie nu he!!)
Trusten!
dinsdag 9 maart 2010 om 23:24
Hai dames!
Ff snel want ben net uit werk, was weekend vrij, maar heeel vol weekend gehad, zijn geslaagd voor kostuum voor x. Over twee nachtjes mag ik voor m'n jurk, (SPANNEND) en we zijn in ondertrouw gegaan. LEUK! LEUK!
Op werk giga druk, zal wel in de lucht zitten of zo, maar het is echt gekkenhuis laatste tijd.
Agfossie, die arme R. Dolphine, wat sneu zeg! Jij blijft ook maar van hor naar her hollen hè. trouwens wél weer leuk dat dat ene doelpunt nou net door jouw knul gescoord werd!
Jij wel sneeuw Scar? Hier geen sneeuw gezien alleen maar een lekker zonnetje, was wel koud maar toch, je merkt dat de lente komt. De planten in mijn tuin staan al volop in de knoppen. Maar ja vanacht weer vriezen hè. Doet het nu al, moest net krabben voor ik weg kon van werk.
Nou meiden, ff kort maar we leven en ademen hier trouwen, we genieten volop van de voorbereidingen en het is zó leuk allemaal. helaas gaat het werk en ja het huishouden dus ook allemaal gewoon door, hahaha. Nu nog wat drinken en dan ga ik gauw m'n bedje in.
Knuf voor jullie!
Ff snel want ben net uit werk, was weekend vrij, maar heeel vol weekend gehad, zijn geslaagd voor kostuum voor x. Over twee nachtjes mag ik voor m'n jurk, (SPANNEND) en we zijn in ondertrouw gegaan. LEUK! LEUK!
Op werk giga druk, zal wel in de lucht zitten of zo, maar het is echt gekkenhuis laatste tijd.
Agfossie, die arme R. Dolphine, wat sneu zeg! Jij blijft ook maar van hor naar her hollen hè. trouwens wél weer leuk dat dat ene doelpunt nou net door jouw knul gescoord werd!
Jij wel sneeuw Scar? Hier geen sneeuw gezien alleen maar een lekker zonnetje, was wel koud maar toch, je merkt dat de lente komt. De planten in mijn tuin staan al volop in de knoppen. Maar ja vanacht weer vriezen hè. Doet het nu al, moest net krabben voor ik weg kon van werk.
Nou meiden, ff kort maar we leven en ademen hier trouwen, we genieten volop van de voorbereidingen en het is zó leuk allemaal. helaas gaat het werk en ja het huishouden dus ook allemaal gewoon door, hahaha. Nu nog wat drinken en dan ga ik gauw m'n bedje in.
Knuf voor jullie!
woensdag 10 maart 2010 om 13:34
Theeeee wijffie, gefeliciteerd!!!
En hoeraaa, geslaagd voor een pak! Nu jij je jurk nog...heb je al een idee in je hoofd?
Daan, hoest in je schijthuis??whoehahaha!!
Rot voor hummel weer, maar gaat het dan nu wat lekkerder met hem? Hoe bevalt het je, het poetsen op de dinsdag? Denk je dat je dit zo wel wilt voor langere tijd? Enne...aan wie wil onze Thee jou eigenlijk koppelen??
Ach sneu Dolphine, R. is dus lichtelijk gehandicapt..nou ja, gelukkig verrekt, had nog erger kunnen zijn natulijk.
Zo eerst maar weer eens boodschappen doen, mennn, het houdt ook niet op he! Gelukkig is het mooi weer (maar wel koud!)
tsja en dan ligt hier ook weer het nodige werk te wachten.
Kwou dat ik rijk was!! haha
woensdag 10 maart 2010 om 14:58
ik heb de boodschappen voor vandaag en morgen gelukkig wel binnen. Moest vanmorgen voor het eerst werken op woensdagochtend en dat is wennen zeg. Pffff heeft duidelijk even tijd nodig voor ik in het ritme zit.
Straks zoonlief bij een vriendje ophalen en op naar de voetbaltraining.
Vanmorgen met mijn vader naar de huisarts geweest, die heeft al 3 dagen hoge koorts, maar vandaag ook benauwd. Konden gelijk door naar de polie om foto's te laten maken. Als het goed is komt morgen de huisarts bij hem langs voor de uitslag, maar ze vrezen voor een longontsteking.
Data voor de onderzoeken van zoonlief zijn binnen, hij moet 16 april en 26 april en ik moet dan 6 mei voor weer een advies gesprek.
Jullie merken, ook hier is het gekkenhuis momenteel.
Ik kom vanavond nog even terug om op jullie te reageren, ga nu zoonlief ophalen.
Straks zoonlief bij een vriendje ophalen en op naar de voetbaltraining.
Vanmorgen met mijn vader naar de huisarts geweest, die heeft al 3 dagen hoge koorts, maar vandaag ook benauwd. Konden gelijk door naar de polie om foto's te laten maken. Als het goed is komt morgen de huisarts bij hem langs voor de uitslag, maar ze vrezen voor een longontsteking.
Data voor de onderzoeken van zoonlief zijn binnen, hij moet 16 april en 26 april en ik moet dan 6 mei voor weer een advies gesprek.
Jullie merken, ook hier is het gekkenhuis momenteel.
Ik kom vanavond nog even terug om op jullie te reageren, ga nu zoonlief ophalen.
woensdag 10 maart 2010 om 23:22
Hey Scar!
Wat goed van R!!!!!ben ook trots hoor...doe het hem niet na!
Wat een giller dat L mee was...heeft ie het licht gezien ofzo!!??
Hier ook bere koud ,heb mn bere velletje maar weer als jas aangedaan..brrrr..waar blijft die lente nou??
Geloof dat werkelijk iedereen aan het klagen is rondom het weer..word je ook zo chaggie van...
Ik wil ook wel wat centen maar ben bang dat ze juist mn zak uit getoverd worden door alle omstandigheden...ships!
Ik weet niet wat Theetje en X van plan zijn... X gaat iets bedenken..nou ..maak je borst maar nat(of nie..hahaha)die zit vol ideeen...heb ook gezegd...beloof nix...loop niet zo snel warm..
Dolph,nu je paps in de lappenmand...pfoe he!
Jouw word ook nix bespaard gebleven mop!
Hoop dat het niet al te ernstig is...
Bij jou dus ook hysterisch met vanalles..hoop dat er iets goeds komt uit de gesprekken met je hummel..
Thee..morgen je bruidsjaponneke gaan zoeken...vinden..kopen..wat een heeerlijke bezigheid mop!
Wou dat ik een vlieg aan de muur was op plaats van lokatie!
Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel plezier en je gaat me wel vertellen hoe wat he!?
Deze week drukke week op het werk,en mn werk gister was goed te doen al was het toch even wennnen..
Of het voor eeuwig is weet ik niet,voor nu vind ik het prima en het verdiend goed en ben lekker 2dgn pm vrij een weekend
Bovendien help ik mn vriendin er ook mee..dus dubbelzijdig!
Mn kop nog vol zorgen vooral op financieel gebied...tandarts..auto...en wat komt er nog meer op mn pad..
Het houdt de gemoederen weer bezig en we vervelen ons nooit...ach,...een beetje zaai lijkt me ook wel es leuk ter afleiding..
meiden..tot snel!!XXXXX
Wat goed van R!!!!!ben ook trots hoor...doe het hem niet na!
Wat een giller dat L mee was...heeft ie het licht gezien ofzo!!??
Hier ook bere koud ,heb mn bere velletje maar weer als jas aangedaan..brrrr..waar blijft die lente nou??
Geloof dat werkelijk iedereen aan het klagen is rondom het weer..word je ook zo chaggie van...
Ik wil ook wel wat centen maar ben bang dat ze juist mn zak uit getoverd worden door alle omstandigheden...ships!
Ik weet niet wat Theetje en X van plan zijn... X gaat iets bedenken..nou ..maak je borst maar nat(of nie..hahaha)die zit vol ideeen...heb ook gezegd...beloof nix...loop niet zo snel warm..
Dolph,nu je paps in de lappenmand...pfoe he!
Jouw word ook nix bespaard gebleven mop!
Hoop dat het niet al te ernstig is...
Bij jou dus ook hysterisch met vanalles..hoop dat er iets goeds komt uit de gesprekken met je hummel..
Thee..morgen je bruidsjaponneke gaan zoeken...vinden..kopen..wat een heeerlijke bezigheid mop!
Wou dat ik een vlieg aan de muur was op plaats van lokatie!
Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel plezier en je gaat me wel vertellen hoe wat he!?
Deze week drukke week op het werk,en mn werk gister was goed te doen al was het toch even wennnen..
Of het voor eeuwig is weet ik niet,voor nu vind ik het prima en het verdiend goed en ben lekker 2dgn pm vrij een weekend
Bovendien help ik mn vriendin er ook mee..dus dubbelzijdig!
Mn kop nog vol zorgen vooral op financieel gebied...tandarts..auto...en wat komt er nog meer op mn pad..
Het houdt de gemoederen weer bezig en we vervelen ons nooit...ach,...een beetje zaai lijkt me ook wel es leuk ter afleiding..
meiden..tot snel!!XXXXX
donderdag 11 maart 2010 om 18:05
Hai mädels!
Haha, ja Daan, je kunt zeggen wat je wilt, maar saaiheid in je leven.....echt niet! Kan me voorstellen hoor, dat je wel es wilde dat het niet zo achtbanerig is elke x!
Maar geldzorgen is en blijft gewoon echt niet fijn he..Ze zeggen dat geld niet gelukkig maakt en dat is natuurlijk ook zo, maar een stuk minder zorgen heb je dan wel (en kdurf te wedden dat we ons dan nóg gelukkiger zouden voelen!!)
Dolphine, hoe was de uitslag van je vader? Gelukkig wel snel al, dat ie de uitslag krijgt.
En jij ook weer druk met de onderzoeken die eraan komen..
Ga je nu voorstaan altijd op woensdagmorgen werken eigenlijk?
Oh ja, dat is zeker in verband met het opplussen van je uren door het nieuwe project? Wennen weer he!
Tsja, die L. had zeker het licht gezien, whoehaha, ook dat was weer ff wennen! En nog op tijd ook (ieeeeeekkkkkk, what's going on!!)
Ik heb um gelijk al 1 juli ingeprent, dan is nl. de diploma uitreiking...Hoort ie ook bij te zijn, vind ik (hihi, als het allemaal lukken gaat he!)
Hij had een balletje opgegooid (of eigenlijk losjes de opmerking gemaakt) dat ie wel wilde blijven slapen, afgelopen dinsdag..
AARGHHH! Daar schrok ik toch wel behoorlijk van en moest echt even bij mezelf te rade of dat ik eigenlijk wel wilde!
Het was heel dubbel. Aan de ene kant had ik zoiets van : hmm, misschien wel weer es lekker, een vent in bed (hihi, ook wetende hoe het tussen ons was dan he....), aan de andere kant moest ik er niet aan dènken, omdat het gevoel gewoon helemaal veranderd is. Ik zou me nog kunnen voorstellen dat het zou gebeuren als je totally in the mood bent en het een gevolg van het één en ander zou zijn, maar zo vooraf aangekondigd...Neh, trok me niet!
Ik was dus al van plan het af te wijzen, maar gelukkig had ie zelf ook dat het idee dat het niet helemaal goed zat en is niet gebleven. Hoopte wel dat het een xtje gebeuren zou in de nabije toekomst.
Tsja...wie weet..haha.
Theetje, ben je geslaagd???
Vertel er álles over!
donderdag 11 maart 2010 om 18:22
Hallo meiden,
Mijn vader heeft dus idd een longontsteking. Ik was er al bang voor en ze sturen je niet zo maar door voor een foto.
Hij is ook helemaal niks waard, zakt soms weg in zijn stoel en als hij dan wakker wordt is hij helemaal verward. ff goed in de gaten houden maar.
Natuurlijk ook gelijk mijn moeder aan de telefoon. Die zit natuurlijk ook omhoog, want mijn vader deed toch wel veel. Ik ga morgen na mijn werk ff boodschappen met haar doen en dan zaterdag daar in huis aan de gang. Mijn eigen huis komt dan wel weer een keer, zucht......
Hihi scarlet, L had dus eigenlijk wilde plannen.... Lijkt me goed om daar niet op in te gaan hoor. Anders krijgt ie misschien weer valse hoop enzo, hahaha
Voor je zoon natuurlijk super dat hij er was.
Ik hoop dat de vader van zoonlief zaterdag ook op tijd is. Hij moet om half 10 voetballen, uit dus om 8.30 verzamelen. Als zijn vader op tijd is scheelt mij dat een ritje naar houten.
Oh theetje, spannende dag meis........ op zoek naar je jurk.
En ben je geslaagd? Ik ben zo benieuwd he.
Hey diaan, een hoop kosten in het vooruitzicht. Sterkte meid, dat zijn nooit leuke dingen.
Ik hoop dat je het allemaal een beetje red.
R is ook nog steeds niet aan het werk. Het gaat gelukkig wel een stuk beter, maar hij kan gewoon nog niet te veel lopen en staan. En hij staat achter een machine in een drukkerij, dus dat is niet handig. Ik geloof dat hij maandag weer wil beginnen.
Hij is maandag ook jarig, maar viert het niet, zijn ex is nog niet het huis uit en het is allemaal een beetje beladen. Ik ga zaterdagavond naar hem toe met een appeltaartje want dat vinden zijn kinderen zo lekker. Zijn verjaardag viert hij als zijn ex echt het huis uit is en hij in huis alles op orde heeft. Kan ik me ook wel een beetje voorstellen eigenlijk.
Wij gaan nog even toetje eten en dan nog even de boel opruimen. Zoonlief in bed werken en dan eindelijk even tijd voor mezelf.
Fijne avond
Mijn vader heeft dus idd een longontsteking. Ik was er al bang voor en ze sturen je niet zo maar door voor een foto.
Hij is ook helemaal niks waard, zakt soms weg in zijn stoel en als hij dan wakker wordt is hij helemaal verward. ff goed in de gaten houden maar.
Natuurlijk ook gelijk mijn moeder aan de telefoon. Die zit natuurlijk ook omhoog, want mijn vader deed toch wel veel. Ik ga morgen na mijn werk ff boodschappen met haar doen en dan zaterdag daar in huis aan de gang. Mijn eigen huis komt dan wel weer een keer, zucht......
Hihi scarlet, L had dus eigenlijk wilde plannen.... Lijkt me goed om daar niet op in te gaan hoor. Anders krijgt ie misschien weer valse hoop enzo, hahaha
Voor je zoon natuurlijk super dat hij er was.
Ik hoop dat de vader van zoonlief zaterdag ook op tijd is. Hij moet om half 10 voetballen, uit dus om 8.30 verzamelen. Als zijn vader op tijd is scheelt mij dat een ritje naar houten.
Oh theetje, spannende dag meis........ op zoek naar je jurk.
En ben je geslaagd? Ik ben zo benieuwd he.
Hey diaan, een hoop kosten in het vooruitzicht. Sterkte meid, dat zijn nooit leuke dingen.
Ik hoop dat je het allemaal een beetje red.
R is ook nog steeds niet aan het werk. Het gaat gelukkig wel een stuk beter, maar hij kan gewoon nog niet te veel lopen en staan. En hij staat achter een machine in een drukkerij, dus dat is niet handig. Ik geloof dat hij maandag weer wil beginnen.
Hij is maandag ook jarig, maar viert het niet, zijn ex is nog niet het huis uit en het is allemaal een beetje beladen. Ik ga zaterdagavond naar hem toe met een appeltaartje want dat vinden zijn kinderen zo lekker. Zijn verjaardag viert hij als zijn ex echt het huis uit is en hij in huis alles op orde heeft. Kan ik me ook wel een beetje voorstellen eigenlijk.
Wij gaan nog even toetje eten en dan nog even de boel opruimen. Zoonlief in bed werken en dan eindelijk even tijd voor mezelf.
Fijne avond
vrijdag 12 maart 2010 om 16:07
Hoi!
Pff, wat duurt deze dag eindeloos lang zeg..Niet omdat ik niks te doen heb, maar gewoon..En nu nog een uur voor ik naar huis kan! En dan natuurlijk eerst boodschappen doen, dus voor ik aan het eten kan beginnen..wordt weer een latertje.
bah. En dan godzijdank weer weekend. Ik ben er weer zo an toe! Idioot gewoon, want als ik vaak zo lees hebben jullie het veel drukker dan ik, maar toch..Als ik 's morgens moet opstaan heb ik ook niet het gevoel lekker uitgerust te zijn, terwijl ik toch echt wel goed slaap. Het is gewoon veel te snel weer ochtend!
Ik moet ook hoognodig naar de kapper (voor het laatst 24 december), ik heb me toch een bos!! Maar ja, qua money kwam het steeds niet uit en dan ook nog mijn kapster die maar 2 1/2 dag werkt..Maar maandag wil ik het toch proberen hoor, het kan écht niet meer....
Toch een longonsteking dus Dolphine..ja, dat kon haast niet missen he, met die klachten.. Echt sneu hoor, ook voor jou nu weer dubbel druk dus, je blijft ook maar rennen he!
Hopelijk knapt hij snel op en slaat de kuur goed aan.
Het kan nu toch niet meer al te lang duren voor R.'s ex de deur uit is? Of moet er nog veel opgeknapt worden aan haar huisje?
Zoonlief heeft morgen weer zijn eerste (oefen)wedstrijd, het seizoen gaat weer beginnen (in april). Uit, dus gelukkig wordt er van mij niets verwacht (qua kantinedienst oid...). Kan ik tenminste ook hier aan de gang, is weer nodig.
Nou meiden, ik "sleep" mij verder door de werkdag heen...whoehaha
Pff, wat duurt deze dag eindeloos lang zeg..Niet omdat ik niks te doen heb, maar gewoon..En nu nog een uur voor ik naar huis kan! En dan natuurlijk eerst boodschappen doen, dus voor ik aan het eten kan beginnen..wordt weer een latertje.
bah. En dan godzijdank weer weekend. Ik ben er weer zo an toe! Idioot gewoon, want als ik vaak zo lees hebben jullie het veel drukker dan ik, maar toch..Als ik 's morgens moet opstaan heb ik ook niet het gevoel lekker uitgerust te zijn, terwijl ik toch echt wel goed slaap. Het is gewoon veel te snel weer ochtend!
Ik moet ook hoognodig naar de kapper (voor het laatst 24 december), ik heb me toch een bos!! Maar ja, qua money kwam het steeds niet uit en dan ook nog mijn kapster die maar 2 1/2 dag werkt..Maar maandag wil ik het toch proberen hoor, het kan écht niet meer....
Toch een longonsteking dus Dolphine..ja, dat kon haast niet missen he, met die klachten.. Echt sneu hoor, ook voor jou nu weer dubbel druk dus, je blijft ook maar rennen he!
Hopelijk knapt hij snel op en slaat de kuur goed aan.
Het kan nu toch niet meer al te lang duren voor R.'s ex de deur uit is? Of moet er nog veel opgeknapt worden aan haar huisje?
Zoonlief heeft morgen weer zijn eerste (oefen)wedstrijd, het seizoen gaat weer beginnen (in april). Uit, dus gelukkig wordt er van mij niets verwacht (qua kantinedienst oid...). Kan ik tenminste ook hier aan de gang, is weer nodig.
Nou meiden, ik "sleep" mij verder door de werkdag heen...whoehaha
vrijdag 12 maart 2010 om 18:54
Jemig wat vervelend zeg Dolphine. Die arme papa van jou! Is wel weer veel ineens dan hè voor jou, én je knulletje, én je mams en paps en R, daarnaast je werk, huishouden. Pfff trek je het wel meid? Wel een mooie datum om jarig te zijn trouwens, X is dan ook jarig, haha! Lief hoor dat je ze gaat verwennen met appeltaart! Niet de slagroom vergeten hoor, appeltaart is echt een feestje als er een lekkere dot slagroom op zit!
Scarlet, ik zal wel nooit iets begrijpen van die relatie tussen jou en L. Ga het ook niet proberen hahahaha! Ik hoop in ieder geval voor je zoon dat hij bij die diplomauitreiking is! Jij dat laatste uurtje nog doorgekomen vandaag? Hihi dan zou je de klok wel vooruit willen kijken hè!
Oh meiden, ik blijf kijken naar m'n jurk, ik heb 'm zelfs al in huis! Ik heb 'm gekocht in een zaak die wel 150 jurken op voorraad heeft en als jouw droomjurk je helemaal als gegoten zit mag je'm zelfs direct meenemen.! En anders wordt ie helemaal op maat gemaakt, maar was niet nodig, die jurk heeft gewoon op mij liggen wachten!!! Super!!!
Ga nu nog even wat dingetjes uitzoeken, en dan nog even bellen en dan hop zo m'n bedje weer in, want werk etc gaat ook gewoon door en morgenvroeg gaat gewoon de wekker weer hoor, net als vandaag! Hihi dan wordt je wel weer even op de grond gezet hoor.
Scarlet, ik zal wel nooit iets begrijpen van die relatie tussen jou en L. Ga het ook niet proberen hahahaha! Ik hoop in ieder geval voor je zoon dat hij bij die diplomauitreiking is! Jij dat laatste uurtje nog doorgekomen vandaag? Hihi dan zou je de klok wel vooruit willen kijken hè!
Oh meiden, ik blijf kijken naar m'n jurk, ik heb 'm zelfs al in huis! Ik heb 'm gekocht in een zaak die wel 150 jurken op voorraad heeft en als jouw droomjurk je helemaal als gegoten zit mag je'm zelfs direct meenemen.! En anders wordt ie helemaal op maat gemaakt, maar was niet nodig, die jurk heeft gewoon op mij liggen wachten!!! Super!!!
Ga nu nog even wat dingetjes uitzoeken, en dan nog even bellen en dan hop zo m'n bedje weer in, want werk etc gaat ook gewoon door en morgenvroeg gaat gewoon de wekker weer hoor, net als vandaag! Hihi dan wordt je wel weer even op de grond gezet hoor.