Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Alle reacties Link kopieren
hellow ladies!

thank god dolph dat het allemaal goed is afgelopen met de pa van R....pfffffff

lekker van het zonnetje kunnen genieten en Ajax ook nog gewonnen!!

och jee...wanneer ging je nou je toet halen??

Gelukkie ook dat het er niet slechter uit ziet met je mams..pff meis wat krijg jij het ook voor je kiezen...hoop dat je heerlijk hebt bij kunnen tanken samen met R ...

Scar....ik ben morgen vrij hoor!!!!whoehahahahaha!had met liefde je pruikie gedaan!!!

heb het even helemaal gemist het schaatsen vandaag want onze Theetje was bij mij op visite!

super leukie en ff lekker het internet doorgestruind op zoek naar curly's etc.

meiden...ze wordt een prachtig bruidje!!!!

heb er zelf de kriebels van!kan zo van haar enthousiasme genieten juist nu ik zelf even in de mineur zit met zoeveel dingetjes...ben gewoon mezelf niet...in lijf en geest op het moment,maar dat zal heus wel weer goed komen hoor...soms heb je van die momenten...en ik ben er klaarblijkelijk gevoelig voor.

gister ook nog hummel de griep...koorts en spierpijn maar gelukkig vandaag weer wat beter..

gisteraaf ook weer een rotbericht gehad...weer iemand overleden die ik ken ..54jr...en zn vrouw had as zomer 2jr gelee zelfmoord gepleegd...de kinderen zijn ietsie ouder dan hummel...mijn hart keert gewoon om...dit zijn geen leuke berichten..

vanaaf en vanmiddag mn grote harige vriend gehad,lekker een wandeling gemaakt met de hondjes...ff je kop legen.

mn pa kwam ook nog ff langs na het eten en mn vriendin met hummel ...volle bak weer vandaag maar wel een welkome afleiding..ff gezelli allemaal.

had ook mn hut nog gesopt en mn kleed opgerold en weggelegd...die rot haren van harige hummel..kon er niet meer tegen...is in de rui...bah!

Hoop een leuk grand foulard te scoren ergens met elastiek(hebben jullie tips??)waarvan die haren niet zo erin blijven hangen...dit stofje vanmijn bank slurpt alles vast zeg maar...hystersich..je bent zo een half uur bezig de boel te ontharen!!!

morgen weer een lekker zonnetje..kunnen we allemaal wel gebruiken het lentegevoel..toch!?

Meiden dikke kus en tot snel!

Hehe, lekker haartjes geknipt en het is toch echt waar hoor....als je haar maar goed zit!

Gezellig Daan, Thee op de thee (hihi). Gelukkig dat Hummel weer opgeknapt is (en nu maar hopen dat ie je niet aangestoken heeft).

En weer een rot bericht ivm overlijden..bah, veels te jong nog.

Ik heb een hoes over mijn bank die ik bij Neckermann heb gekocht, met elastiek inderdaad. Bevalt me erg goed. Af en toe in de was en hoppetee, heerlijk schoon en fris. Omdat het echt een hoes is ook geen last van verschuivingen etc., wat ik bij losse grand foulards wel vaak had (maar toen ook een leren bank, dus da's sowieso anders).

Het gaat van de week echt een paar dagen erg lekker weer worden he! Heerlijk! Daarna gelijk weer behoooorlijk minder, pfff, da's dan wel weer jammer.

Meiden, fijne avond nog!

Hallo meiden,

Nou weinig zon hier vandaag hoor, woehaha. Alleen vanmorgen vroeg, toen stond zoonlief in zijn t shirt, omdat de zon zo lekker naar binnen scheen. Heb hem er gelukkig van kunnen overtuigen dat hij toch echt nog lange mouwen aan moet.

R krijgt zijn kinderen nu om het weekend. (jullie weten wel, onze weekenden lopen niet synchroon). Maar hij woont dicht in de buurt, dus hij kan ze vaker zien en ze zitten dicht bij zijn huis op school.

Morgen spannende dag hier. Mijn moeder moet om 11 uur in het ziekenhuis zijn. Dan wordt waarschijnlijk duidelijk wat er wel of niet aan de hand is en hoe de behandeling er uit gaat zien.

Diaan weer een rot bericht, sterkte.

Ik ga mijn auto woensdagochtend halen. Heb er zin in!

Morgen weer een drukke dag werken en morgenavond naar school van zoonlief. Afsluiting van het project waar ze 2 weken mee bezig zijn geweest.

Donderdag ook weer een gesprek op school, dan krijgen we eindelijk de uitslag van de IQ test.

Tja, verder weinig te melden hier, ben druk met van alles en we hobbelen maar een beetje door.

Fijne avond.
hey girlies!

Wauw Scar...toch niet gelukt hier je pruikje in de plooi te maken..maar miss een keertje op een meeting neem ik gewoon mn handeltje mee..gaan we eerst gezellig tutten met zn alle!ideetje?

Heb wat narigheid gehad in het verleden met neckerman dus wou ik geen klant meer zijn en dus ben ik bang genoodzaakt mn schoonzus ofzo even in te schakelen...maar ik ga cker ff op die site kijken!

Spannende dag morgen Dolph..laten we hopen dat er geen rare dingen erbij zijn gekomen en dat het behandelbaar is..dat zou het mooiste zijn!

Whoehahah..hummel in zn Tshirt met korte mouwen!...ik was dubbel warm aangekleed..ben niet warm te stoken op het moment..pfff

Jammer dat jullie weekenden niet synchroon lopen..is daar niet een mouw aan te passen dan van de andere kant af dan?

OOOH je toet over 2 nachtjes slapen!!!!!

Vandaag wederom een drukke dag gehad,huisje een beetje gedaan en mn nagels even laten doen in Oost..is dichtbij..mijn God...alles was eraf..en Daan zonder nagels is als een advokaat zonder toga...vin ik vreselijk!

Daarna een tante in de verf gezet en mn buuf vanaaf even onder handen gehad...kunnen we de pot van onverwachte en niet leuke uitgaven even vullen(kies oa)

Morgen och bij din werken en dan smiddags de schaps en de laatste rommeltjes wegwerken en dan begint de officiele werkweek weer tm zaterdag...pfoe...ben nu al moe...

Net Mo uitgelaten dus spring ik nu snel onder de douche en wens ik jullie een fijne dag morgen en weer tot snellos!
Sorry meiden ik verwaarloos jullie een beetje. Ik kon zoals gezegd niet op het forum en ben natuurlijk ook nog eens hartstikke druk met werk en plannen van bruiloft, daarnaast gaan de gewone dingen natuurlijk ook door. Ik hou het ook nu ff kort ben net pas uit werk en erg moe daarnaast ook weer rot bericht dat mijn opaatje wéér op hartbewaking is opgenomen met spoed. cardioversie sloeg niet aan gaan ze morgen opnieuw doen. Oh meiden ik hou mijn hart vast. Hij is natuurlijk al behoorlijk op leeftijd dus je weet dat er eens een dag komt..... Maar hij is nog zooooo jong in doen en laten en geest. Hij gaat me weg geven op bruiloft, dat is heel belangrijk en bijzonder voor mij. Maar dan moet zijn gezondheid dat wel toelaten natuurlijk.

Dolphine heel veel sterkte en ik ga heel hard duimen voor je moeder morgen!!

Daan was hartstikke gezellie zondag!

Scar, ben jij nog beetje in gelegenheid om van mooie weer te genieten dan? Mijn diensten vallen weer eens niet gunstig uit ben ik bang. Nou jaaaa is nie anders.

meiden duikel m'n bedje in nu, welterusten!

Hey meissies!!

Zoooooo wat een superprachtig weer!! Ik heb lekker een paar uurtjes opgenomen, echt zo weinig te doen op het werk en vandaag niet verplicht tot 17.00 uur, dus kon het er lekker van nemen. Ik denk dat ik buiten ga zitten zelfs, zag nog meer buurtjes genieten!

He bah Theetje, wat een naar bericht van je opa..Het moet gewoon goed gaan met hem, ook met het oog op je bruiloft. Ik ga zekers voor je duimen meid, dat het goed gaat komen.

Ik heb natuurlijk ook nog de mazzel dat ik morgenmiddag vrij ben,ja, ben echt een even een geluksvogeltje nu!

Dolphine, ook voor jou hoop ik dat er geen nare berichten zijn..

Morgen in elk geval je auto ophalen, da's natuurlijk sowieso leuk, maar zal toch anders zijn mocht er vandaag iets naar uit komen.

(duimduimduim...)

Hehe, donderdag eindelijk uitslag. Wéér een spannende dag dus.

Ja hoor gekke Daantje! Gaan we lekker relax meeten en zul jij aan het werk gaan! Maf mens! hihi

Die hoezen met elastiek verkopen ze vast ook wel bij Wehkamp, Otto ofzo..

Misschien lukt het je nog om een beetje van het zonnetje te genieten, voor de broodnodige energie? Meid, wat ben je weer drukkiedruk..

Ik ga denk ik stoelen es buiten zetten..sc hoonmaken etc..

Kan ik gelijk voelen of het aangenaam is.

hallo meiden,

Spannende dag vandaag. Volgende week dinsdag krijgt mijn moeder een botdichtheid onderzoek. De oncoloog vertrouwd het niet en wil uitsluiten dat er kanker in de botten zit. Met dit onderzoek kunnen ze precies bekijken of en waar en zwakke plekken zitten of dingen die er niet horen. Afhankelijk van deze uitslag gaan ze wel of geen ct scan doen.

Is dat goed nieuws? eigenlijk niet, want er zit wel wat, ze weten alleen niet wat. Heel slecht nieuws is het ook niet zo lang ze het niet weten. Afwachten dus maar weer.

Vandaag druk geweest, om 18;00 uur thuis en om 18;30 moesten we bij zoonlief op school zijn. Dat was dus snel een bord eten naar binnen schuiven. Was wel leuk op school. ze hebben 2 weken lang als thema een reis door de wereld gehad en iedere klas heeft een ander land gedaan. Klas van zoonlief had egypte. Vanavond was de afsluiten met van elke groep een optreden wat verband hield met hun land. ook was elke klas versierd en stonden er hapjes van het betreffende land. erg leuk gedaan dus.

Morgen mijn autootoje ophalen. Zoonlief heeft morgen een kindefeestje van kwart over 1 tot half 7, die is dus de hele middag onder de pannen.

Oh scarlet, jij kon lekker van het weer genieten vandaag... ik helaas niet. Ik hoop er morgen ook wat van mee te krijgen.

Theetje, drukke periode voor jou. Ik hoop dat het meevalt met je opa, zal voor je duimen.

Diaantje lieverd, jij ook weer drukkie druk. Kom je nog een beetje aan jezelf toe of is het net als hier jezelf voorbij rennen.

sterkte meid
ff heeeeel snel hor!

mega drukke dag gehad...ramen gezeemd bij werk en thuis...mijn hemel!

ben gebroken..maar ff centen in de pocket en thuis redelijk aan kant,morgen weer ff zuigen en dweilen voor dat ik naar mn werk moet en dan tot 21 uur aan de arbeid.

wel een heeeeerlijk weertje!

Dolph,wat een ellende scheet...en ja...we rennen onszelf voorbij maar soms is het niet anders...tis het leven zeggen ze dan...

morgen lekker je autotje halen...ff een plus puntje!!!

ik hoop nogmaals dat het allemaal goed op te lossen is van je mam en dat die klote ziekte zich niet heeft uitgebreidt...

kga zoooo voor jullie duimen mop...meer kan je niet doen...

Scar lekker van je zonnetje genoten??

Tuurlijk doe ikdat muts jullie pruikie...zou me vereerd voelen!!!doe niet zo gek..is geen werk dan...hobby waar ik van geniet als ik mn dinnen blij maak!

Theetje jou vandaag in een sneltreinvaart gesproken..

Meis ook jij heel veel sterkte en beterschap met opa..hoop dat die lieverd het nog even volhoud iig tm je bruiloft!

En je hummel ook nog zn hand gebroken...jeetje...de sterretjes staan echt verkeerd geloof ik zo onderhand....in 2010!

Kga nu echt duiken...weer veel te laat maar was na het eten ff in droomland gevallen op de bank...net gedouched en pruik gewassen en ff mn dinnen hier bezocht...nou ja...haha..

meiden morgen een stralende zonnige dag gewenst...als het goed is zal het aan het weer niet liggen!!!

Kuzzzzieeeeeeeeee

Jammer, hier helaas niet heel veel zon en daardoor ook niet zo warm als ik had gehoopt/gedacht..

Maar toch wel leker hoor!

He Thee, je knul zijn hand gebroken?? Hoe's dat nou gekomen? Balen! Hoe is het met je opaatje?

O wat naar Dolphine, nog langer onzekerheid. En weer kun je niets anders dan afwachten..grrr, ik haat het!

Heb je je auto al gehaald?? Je hebt wel lekker de middag voor jezelf, heeerlijk, geniet er van!

Pfff Daan, dat heb ik nou ook, dat ik af en toe gewoon wegdommel als ik op de bank lig. 's avonds vooral, als ik een film kijken ofzo. Niks an! In elk geval heb jij alle ramen lekker schoon, ik moet nog steeds de buitenboel doen..Zou nu perfect kunnen natuurlijk, misschien krijg ik strakkies na het boodschappen doen nog de geest!

Morgen aansluitend aan het werk een borrel ivm naderende 60e verjaardag van mijn dok van de vloer! Da's een leuke afsluiter van de dag natuurlijk. Nog niets gehoord van vervolgopleiding zoonlief...AARGHHH!!!!!

Hallo dames,

Er staat hier een prachtig glimmende toet op de parkeerplaats, met slechts 20 km op de teller. Oh wat ben ik er blij mee. Hij is zo stoer, en hij rijd zo lekker.

Moet nog ff wennen aan het inschatten van de hoogte, doordat hij wat hoger is dan de andere zie ik de neus niet.

Maar het is echt een mooie auto.

Mijn ouders vertrekken morgenochtend voor een paar dagen naar ierland. Ff lekker een verzetje voor ze. Kunnen ze wel gebruiken. Komen ze zondag weer terug en dan begint dinsdag dat botdichtsheidonderzoek. Ik hoop zo dat ze verder niks vinden, maar het is goed dat ze haar helemaal binnenste buiten keren.

Zoonlief vanmiddag heel stoer in de nieuwe auto naar zijn feestje gebracht. Daar riep hij heel hard dat zijn moeder een nieuwe auto had, dus de hele bups ouders stond buiten te kijken.

Ik vanmiddag even lekker op mijn balkon gezeten met een boek, de boel wel eerst ff goed aangeveegd en stoelen en tafel schoongemaakt. Heb ook de bakken gevuld met viooltjes, en ja, ik had de ramen buiten vorige week al gezeemd. Wasje hangt ook lekker buiten vandaag.

Haha, scarlet, en heb je de geest nog gekregen om aan de slag te gaan?

Diaan, Jij ook lekker de boel een beetje op orde, goed zo.

En nu weer bikkelen bij de baas. sterkte.

Hey thee, wat is er met je hummel gebeurt? gebroken hand?

en hoe is het met de voorbereidingen van je grote dag?

Meiden, ik ga het mezelf makkelijk maken, heb lekker een kliekje zuurkool uit de vriezer gehaald, en dat hoef ik alleen maar op te warmen. Zoonlief eet op het feestje mee en wordt rond half 7 weer thuisgebracht.

Fijne avond allemaal

Dolphine; GEFELICITEERD MET JE NIEUWE KAR!!!!!!!!!Echt super leuk voor je! Dat klinkt trouwens als een lekker middagje die je hebt gehad zeg. Fijn dat je ouders er ff uit gaan met z'n tweetjes. Ik hoop dat het ze goed doet en dat ze zich weer even kunnen opladen voor het volgende spannende.

Scar, jeeemig wat duurt dat lang dan hè dat wachten! Wat gezellig zo'n borrel trouwens! leuke afsluiter inderdaad! Jij nog lekker van het mooie weer kunnen genieten?

Jij weer an de bak geweest hè Daan, is de sfeer nog steeds het zelfde? pffff! Gelukkig wel gezellie met je klantjes!

Inderdaad heeft mijn brokkenpilootje zijn hand gebroken, nou ja niet zijn hele hand gelukkig maar wel een botje in z'n hand. De knuppel! Hij had gewoon oer lomp gedaan. Zitten geinen en toen van een bed afkukelen en de klap verkeerd opvangen. Was zaterdag al gebeurt, maar ik dacht dat hij het gewoon wat gekneusd had, dus niet piepen. Maar zondag nog steeds last en dus een drukverband aangelegd, maandag nog steeds niet over en dus dinsdagochtend naar huisarts die ons doorstuurde naar zhuis en ja hoor was bingo! Dat was wel erg sneu hoor voor m'n knul. Dikke waterlanders (wat ie natuurlijk heel niet stoer niet vond) omdat ie nu niet kan zwemmen voorlopig en wij zouden naar een camping gaan met de paasdagen met een giga geweldig zwembad. Ik had dus wel eeven heel erg met hem te doen. gelukkig hadden we nog niet geboekt dus nu gaan we iets anders leuks opzoeken.

Met de voorbereidingen gaat alles goed, het is druk maar wel superleuk! Bijna alle grote dingen zijn nu geregeld. En we zijn al lekker aan het aftellen! Haha!

meiden heel fijne avond!

Haaa ladies!

Wat een superzwoele avond zeg! (ben net thuis na de kroeg...of ligt het aan de wijntjes die ik heb gehad???)

Gewoon echt een zomeravond, zaaaaalig.

Het was echt hartstikke gezellig, lekker ouwehoeren met iedereen (R. ging niet mee, saaie pief) jammer dat het dan toch weer snel voorbij is..

Ahhhh wat sneu Theetje! Wat een geluk zeg, dat jullie nog iets anders kunnen gaan zoeken (voor de paasdagen bedoel je toch?) Zou ook iets voor mij kunnen zijn, niet piepen, zal wel gewoon gekneusd zijn...hihi.

Hoeraaa Dolphine, lekker je auto! Hmm, lekker buiten gezeten dus gisterenmiddag, tja, het viel hier wat tegen..was vandaag veeeeeeel beter weer. Maar ja, toen zat ik braaf op kantoor...jammer. En nee, helemaal niet meer de geest gekregen helaas...Ik heb ineens wel de kriebels om zo rond de paasdagen de hal weer es te gaan verven. Heb ook al helemaal in mijn hoofd wat voor kleur (de muren een soort van kiezelgrijs,1 muurtje is licht aubergine, die laat ik zo en dan de deuren en deurkozijnen spierwit, hoogglans). Lijkt me echt supermooi. Heb nu vooral witte muren en daar zie je gewoon allerlei vlekken op, bijv. zo rond de deuropening, van die vingers als je de hoek om gaat enzo..Maar ja, stel dat het supermooi weer wordt met pasen? Ook zo zonde!

Zoonlief is nog trainen, ik zal zo maar es gaan kijken wat te doen met het avondeten..wel wat hapjes gehad in de kroeg, maar heb toch wel erg trek nu hoor!

Meiden, fijne avond!

Ha meiden,

De uitslag van de IQ test van zoonlief viel mij en leerkrachten van hem enigsinds tegen. Hij komt uit op een IQ van 82, dat is laaggemiddeld. Zijn leerkrachten dachten dat hij hoger zou zitten, vooral omdat hij begin van het schooljaar nog aardig mee leek te komen.

Maar goed het is bepaald geen hoogvlieger dus, maar in principe moet hij het gewone onderwijs wel aankunnen gezien zijn IQ. dat is dan wel weer goed nieuws. Ze moeten wel aandacht besteden aan zijn zelfvertrouwen, want hij geeft bij voorbaat al aan dat hij dingen toch niet kan. dat is wel zonde natuurlijk, want zo beperkt hij zichzelf ook.

School heeft weer een aantal adviezen gekregen,. want stof op zijn niveau wil hij niet, dan voelt hij zich dom, maar stof op het niveau van de anderen is eigenlijk nu te moeilijk voor hem, maar wil hij dus wel, hij wil net zo als de anderen zijn en dat snap ik ook wel weer.

Nu krijgt hij een timer klokje op zijn tafel, zodat ze de tijd kunnen instellen hoe lang hij zelfstandig moet werken, dat motiveert hem misschien wel.

We hebben na de meivakantie weer een afspraak, dan heeft zoonlief ook zijn andere onderzoeken gehad.

verder erg druk geweest op het werk, heb mijn karretje lekker ingereden en veel kilometers gemaakt. Maar morgen lekker geen afspraken, dat is wel fijn.

Ik ga R eens even bellen, eens kijken hoe ver hij is in zijn huis. Nu zijn ex weg is met alle spullen grijpt hij de tijd aan om alles op te ruimen, schoon te maken en andere spullen neer te zetten, dat betekent wel dat wij elkaar deze week weer amper zien. Hij is gisteren na het werk even snel langs gekomen om naar mijn auto te kijken en verder is het klussen en doen.

Hihi scarlet, het was dus gezellig in de kroeg. En wel de hal schilderen maar niet de ramen zemen? tja het is maar waar je voorkeur naar uit gaat, ik vind ramen zemen toch echt minder vervelend dan schilderen als ik eerlijk ben.
Zooo, het laatste endje!

Wat een ander weer dan gisteren trouwens he...zo jammer!

Da's wel heel fijn nieuws, Dolphine, dat die kleine man gewoon lekker op huidige school kan blijven, bij zijn vriendjes..

Gaan ze zo'n test nu eigenlijk ook om de zoveel tijd herhalen? Is toch eigenlijk ook een momentopname...

Wel jammer dat hij zich dan zo "dom" voelt als hij ander werk aangeboden krijgt. Wat dat betreft zou het misschien beter zijn op speciaal onderwijs, omdat hij dan niet meer "anders" is? PFff, maar ik begrijp heel goed hoe je erin staat hoor!

Ach, niet iedereen kan nu eenmaal Einstein zijn! Het allerbelangrijkst is dat het een fijne knul wordt/is en aan jou zal dat zeker niet liggen!

Jammer, dat je R. weer niet zoveel ziet..Aan de andere kant, straks is het huis helemaal ZIJN huis, zonder sporen van haar, da's natuurlijk ook wel lekker.

Hihi, ik vind schilderen ook niet echt leuker dan ramen lappen hoor! Het is meer dat ik dan het eindresultaat al voor me zie en dat ik dát graag wil (meestal vraag ik mezelf als ik bezig ben af waar ik in godsnaam aan begonnen ben). Ik zal het toch in etappes moeten gaan doen, want sausen en ook de deuren ineens wordt toch echt te duur. Eerst maar eens de deuren en kozijnen (en schuren, blehhhh).

Nog ffies, dan naar huis, boodschappen doen, wordt weer een latertje dus. Gelukkig heb ik me niet hoeven te vervelen hier!
hallo, hallo,

Wat een grijze dag vandaag he. Ik ben vandaag niet naar mijn werk gegaan, heb mijn telefoon aangezet en ben lekker thuis mijn ding gaan doen. Boodschapjes gedaan, beetje schoongemaakt, enz.

Morgenochtend gaat ex met zoonlief naar de voetbal (tenminste,....... dat zei hij 2 weken geleden ook, hahaha).

Dan wil ik de badkamer goed schoonmaken, wasmachine van zijn plek halen enz, wil ook proberen mijn nieuwe wc bril, die ik al 2 weken in huis heb, er op te schroeven, want mijn huidige zit los.

Ga morgen ook even naar mijn broertje en schoonzus om de nieuwe auto te showen en ik ga voor R wat boodschappen doen en daar morgenavond koken. Dan kan hij morgenochtend met zijn zoon naar de voetbal en daarna weer verder in zijn huis.

Heb vandaag de bovenverdieping gezien en die is zo goed als klaar.

Nu beneden nog. Hij heeft nog geen tafels staan, want eerst moest de vloer schoon en in de olie, maar morgen gaat hij de salontafel en tv meubel ophalen.

Zijn moeder komt de keuken schoonmaken en die ga ik dan morgen weer vies maken.

En zo blijven we bezig he...

Woehaha scarlet, ik ken dat ja, dan begin je vol enthousiasme ergens aan en dan ben je er halverwege zo klaar mee.... met de ramen zemen heb je daar minder last van hoor, hihi.

Meiden een fijne avond

Goeiemiddag!

Niemand vergeten de klok een uur vooruit te zetten? Haha, zal wel niet he! De dag begon hier zo mooi, maar nu trekt het behoorlijk dicht. Khoop toch dat ik nog een wasje buiten kan hangen zo..

Hoe is het gisteren gegaan Dolphine? Is het dit x wel gelukt met de voetbal en ex? R. schiet dus al lekker op met zijn huis, fijn is dat. Heb je gisteren lekker voor hem gekookt? En ook nog een leuke avond gehad hopelijk? Hoe is het met zijn vader nu?

Hoe is het met de andere meiden?

Theetje, is dit een vrij weekend of een werkweekend voor jou?

Daan, hoe heb jij nu je zaterdagen verdeelt? Gisteren moest je geloof ik werken he?

Tja, nix te melden eigenlijk..gewoon een rustig weekend. Nog steeds niets gehoord over MBO, toevallig had ie iemand anders gesproken die voor hem gesprek had gehad en hij had ook nog niets gehoord. Gewoon blijven afwachten dus.

Ik ben benieuwd of L. nog op de stoep staat straks, want de laatste paar zondagen is ie steeds langs geweest. Verveelt zich zeker.....PFFFFF!!

Zoonlief heeft de laatste Milennium film gedownload, misschien dat ik die straks ga kijken, tijdens het strijken ofzo..

Ik kan natuurlijk ook vast wat deuren/kozijnen schuren..yak.

Maar es ff zien!

Haaiiiii meiden!

Pffff zit weer laaaaaange werkdag op (is dus werkweekend Scar). Pfffffff. ben wel gesloopt want dat uurtje slaap dat je tekort komt hakt er best in.Sta normaal om 05.00 uur op maar gevoelsmatig is het dan nog gewoon 04.00 uur.

Zijn afgelopen vrijdag geslaagd voor een pak voor zoonlief! Viel nog niet mee pakken passen met gebroken hand! Is schitterend pak geworden! Morgen ga ik de nacht in maar eerst s'middags met zoonlief naar zhuis voor nieuw gips en controle.

Ben jij lekker aan het rondtouren in je nieuwe auto Dolphine? Ik kan me dan zoooo voorstellen dat je dan graag steeds even een stukje wilt rijden, hahaha! heb je nog wat gehoord van je ouders? hebben ze het naar hun zin?

L. die steeds op zondag langskomt Scar? Het lijkt wel of die steeds vaker komt en meer zijn betrokkenheid met z'n zoon wil opbouwen? Of komt ie voor jou?

Daan weer aan de sop zeker vandaag? Altijd druk hè op zondag!

nou meiden ik ga even uitpuffen van m'n werkdag.

Dikke kusssssss
Hai, hai meiden,

Was een erg leuke dag gisteren. Ex was op tijd en die is met zoonlief naar de voetbal gegaan. Ik ben toen naar mijn broer gegaan en daarna naar mijn andere broer en schoonzus om de auto te showen.

Bij R gekookt gisteren en een gezellige avond gehad.

Daar ook voor het eerst blijven slapen, en vanmorgen gezellig ontbeten, daarna naar ajax gegaan en hij met zijn dochter naar de handbal.

Zoonlief opgehaald vandaag, die ligt wel op bed, maar slaapt nog niet, dus dat schiet niet echt op.

Net aan de telefoon wat bonje met R gehad, die zou vanavond nog even hier een bakkie komen doen en besluit dan op het laatste moment om niet te komen, want hij had al 4 biertjes op. Ik baal daar dan van, omdat we elkaar toch al zo weinig zien en hij beredeneerd dat we elkaar het hele weekend al gezein hebben. Pffff vermoeiend als je er alle twee anders over denkt, maar goed, gaat wel goed komen.

Theetje, jij dus je werkweekend dit weekend, sterkte ermee, en daarna gelijk de macht in joh? Bah, niks aan he.

Wat gaaf zeg dat pak voor zoonlief, gaaf dat het gelukt is.

En scarlet, toch begonnen met schuren? Of heb je inmiddels de ramen gedaan? haha

Is L nog langs geweest?

Van mijn ouders nog niks gehoord, maar geen nieuws is goed nieuws zullen we maar denken, ze komen in ieder geval vanavond weer thuis.

Met de vader van R gaat het goed, die is weer thuis.

Meiden, fijne avond.

Hello meisjes

Tjeez, wat een gedoe om bij mijn huisje te komen zeg! Ze zijn hier de straat aan het asfalteren en de hele boel is afgezet..Dus over stoepen en via omweggetjes...Maar ik ben binnen!

Lekker ook al boodschappen gedaan..

Jammer he Dolphine, dat jullie dan even zo anders denken over iets..Ik zou ook denken je wist dat we in principe iets hadden afgesproken, had je ook die biertjes niet moeten drinken. Misschien vond ie het gewoon even lekker om een rustig avondje thuis te hebben, maar laat het hem dan gewoon ff zeggen. En het is inderdaad niet zo dat jullie constant op elkaars lip zitten, in tegendeel zelfs! Hopelijk niet al veel woorden over gehad?

Leuk dat je nu ook daar bent blijven slapen, is het bevallen? Is het nu meer echt zijn huis? (zonder haar stempel, bedoel ik)

Hoe was de controle in het ZH Theetje? Alles naar wens?

Gaaf, geslaagd voor een pak voor je knul! Hoeraaaa!

Hmm, een band met zoonlief opbouwen..volgens mij is dat het dat niet. Ben bang dat het toch meer voor mij is. Maar het was gisteren lekker rustig gebleven hoor, kheb hem niet gezien, haha!

Ik heb natuurlijk nog geen deur of kozijn geschuurd...pfff, moet soms echt een schop onder mijn kont hebben hoor! Ik ging aan het strijken en nog wat wasjes draaien en had er helemaal geen zin in. Oh ja, ook nog zoonlief overhoord, die had vandaag mondeling Duits..Tja, en nu heb ik weer een dik spannend boek (Hypnose), dat is natuurlijk veeeeeeeel aantrekkelijker dan een beetje schuren etc.! Ach, het is natuurlijk iets wat ik mezelf op leg, dat schilderen..dus zo'n ramp vind ik het dan ook niet weer niet, hihi.

hallo meiden,

Ik weet het niet scarlet, tot nu toe heeft R niks laten horen. hij nam gisterenavond zijn telefoon niet meer op en ik heb hem net gesmsd of hij weer normaal aanspreekbaar is vandaag? Natuurlijk ook niet erg leuk van mij, maar ik vind dat zwijgen zo kinderachtig...

Ik voel me vandaag weer helemaal niet goed. had gisteren al erge pijn in mijn rug, duidelijk spierpijn, en nu weer zo verkouden en weer alle holtes helemaal dicht. Weer niet lekker dus, blijft wel kwakkelen hier zeg, ik krijg er wat van.

Heb wel gewoon gewerkt vandaag, net wat ingenomen en vanavond maar vroeg mijn bedje in.

Zoonlief was vannacht ook erg onrustig, die kwam ook steeds zijn bed uit. Hij heeft duidelijk last van dat uurtje en daarbij natuurlijk het weekend naar zijn vader geweest.

Woehaha scarlet, lekker lui is toch niks mee, en schuren loopt niet weg hoor.

Jij moest dus over een hindernisbaan naar huis, is weer eens wat anders he.

Ik ga de afwas opruimen, manntje laten douchen, die gaat er ook maar eens een beetje optijd in vanavond, voelt zich ook niet zo lekker zegt ie, maar die heeft natuurlijk ook veel te weinig geslapen.
heeey lieverds!

was even reuring in de tent hiero de tijd ontbrak mij om even te krabbelen!

zondag was hummel met onze harige vriend begonnen met de eg1 vervolgcursus en helemaal toppie gedaan!

Zaterdag aaf en zondagmiddag heb ik schandalig op de bank geslapen...ik kon gewoon niet meer...

smiddags en savonds visite gehad en vanmorgen even de zwarte potomonee gevuld...toen naar nieuwe huisarts met hummel,boodschaps gedaan en vanaaf als intercedent gefungeerd bij mn pa en ma...en mn excollega even telefonisch ondersteund ivm haar ontslag.

Morgen bij din werken en dan hopelijk een beetje relaxtime voor mezelf...de rest van de week weer werken voor de baas...

Dolph,rijd je karretje heeeeeerlijk!!???

Hoop um gauw es te zien mop!

Jammer dat R je zo in het ongewis laat...mannen!

Hou je je zelf een beetje in de smiessen mop,je lijf gaat al weer tegensputteren!

Scar...jij in een 8baan naar je huisje toe..whoehahah!

Jammer wederom dat ik niet in de buurt woon,had anders ff dat schuurmonster van mn pa meegenomen en de boel ff kaal geschuurd voor je!

Duits goed gegaan met hummel??

hypnose??...is zo'n lekker luchtje ook!whoehahah..boek ook?

Theetje..fijne nachtdienst wijffie!

Hoest met opa nu??

Was het het pak van hummel wat je liet zien laatst??

Toppie dan!

Ach arm schaap met gipspootje...heeft ie er al tabak van?

Oja...ff vertellen...vd week kwam hummel midden in de nacht aan mnbed...MAM>>>heb een Teek in mn arm!!!!

Ik helemaal in de stress...heb ut niet zo met insektendingen en teeken helemaaaaaal niet!

Mteen mn bed uitgesprongen,pincet gepakt..kwartslag naar links en pull Daantje!!!

jahoor...wat me niet ene keer gelukt is bij de hond...wel bij mn hummel!!...ach meiden dat vieze beest krieoelend met zn poten tussen dat pincet...ik walg er nog van...maar voelde me stoer dat ik het geflikt had!!!

gelukkig meteen ontsmet met 70% alc.ontsmet...geen problemen verder..pffffffffffff

kga gauw Mo uitlaten...mijn beurt vanaaf!

Kuzzzz,Daan

Haai!

He gets Daan, een teek! Oppassen met ziekte van Lyme (wordt overgedragen door teken), misschien even kijken wat daar eventuele symptomen van zijn..?

Hypnose is zekers een lekker luchtje (Lancome toch?), maar ook een erg gaaf boek. Bloedspannend!

Had je nog wat tijd voor jezelf vandaag?

Ooooo die R. toch Dolphine...zou ie nou echt zo reageren omdat ie gepikeerd is? Hopelijk heb je hem ondertussen wel gesproken, kzou het anders wel erg flauw van hem vinden hoor, als ie nu op zijn pik getrapt is. Hmm, weer niet fit, is toch weer een teken dat je te veel op je bordje hebt liggen denk ik. Heb je al eens laten onderzoeken of je nu daadwerkelijk ineens last van hooikoorts hebt gekregen? Zou best kunnen! Verklaart natuurlijk niet de pijn in je rug, maar dat komt denk ik toch omdat je te druk bent....Kleine man nog ziek geworden?

Sterkte meid!

Zoonlief is blij, is van zijn mondelingen af. Vandaag had ie nederlands en engels, nederlands oa een monoloog, gedicht en boeken, kreeg gelijk cijfer, 6,5 hij is blij! Ik ook want dat joch was me toch een partij slecht voorbereid...Ik had er een zeeeeer hard hoofd in, maar hij heeft het toch weer geflikt.

Nu morgen alleen nog natuurkunde en donderdag engels en dan zit deze laatste toetsweek er ook weer op. Nu maar hopen dat de cijfers verder ook een beetje goed zijn, want als ie voor een vak met een onvoldoende de eindexamens in gaat, is de komende tijd gevuld met allerlei examentrainingen. Sowieso wel, maar dan nog wat extra en daar heeft ie uiteraard geen zin in, whoehaha! Dus maar hopen dat het niet nodig is.

Pfff, de weersvooruitzichten zijn ook niet om over naar huis te schrijven he...wanneer wordt het nou eindelijk es echt lente??

Hallo ladies,

Ik ben wel een beetje klaar met die man hoor. Kreeg gisteren uiteindelijk 1 smsje van hem waarin stond, ik ben nu in zeist, nog aan het verhuizen. Dit was een antwoord op mijn opmerking dat ik het heel kinderachtig vind dat hij helemaal nergens op reageert.

Ik ga me hier dus niet druk om maken. Heb nog 1 sms gestuurd dat ik wel weer van hem hoor en verder zoekt ie het maar uit. Als hij hierom al gepikeerd is krijgt hij nog een probleem, want ik heb namelijk gewoon gelijk, dat wanneer hij een afspraak met mij heeft het netjes is om zich aan die afspraak te houden en dat ik geen zeikwijf ben als ik hem daarop aanspreek.

Diep in mijn hart denk ik dat hij nog helemaal niet toe is aan een relatie. Als alles op zijn manier gaat is het prima, maar ik heb geen zin om op te komen draven alleen wanneer het hem uitkomt. En dat heb ik hem gezegd, ik vind namelijk dat hij af en toe best een beetje rekening met mij kan houden en kennelijk is dat te veel gevraagd.

Nou dan niet, ook prima, doei.

Zo dat moest ik even kwijt, weer over tot de orde van de dag. Tot 7 uur gewerkt vandaag, had gehoopt wat later te kunnen beginnen vanmorgen, maar dat ging helaas niet door. verder nog steeds stront verkouden, weer hoesten... heb inmiddels maar weer paracetemol met codiene. Zoonlief ook hoesten, maar niet ziek.

Spannende weken voor jullie he scarlet, die examens schieten al op natuurlijk en zijn voor ouders vaak net zo spannend als voor het kind zelf. haha gelukkig zit deze toetsweek er wel weer bijna op voor hem.

He bah daan een teek. Je hebt daar ook speciale tekenpincetten voor he. Hou wel ff goed in de gaten of hij geen rode kring om de plek heen krijgt, dat kan zelf weken later nog. Dan moet ie echt even langs de ha om zich te laten testen op lyme.

Bah morgenavond moet zoonlief voetballen, uit.... ik vind dat niks voor die kleine mannetjes, om half 7 voetballen en dan pas tegen 8en weer thuis, voordat hij dan een keer op bed ligt. Maar goed dit is een bekerwedstrijd die ze in moeten halen.

Morgen weer 2 afspraken en dan donderdag nog werken en dan lekker lang weekend voor mij. Dinsdag pas weer werken, heerlijk vooruitzicht, en ja ik beloof dat ik zal gaan bijtanken....

He Dolphine, wat jammer dat het nu zo gaat...Misschien is ie er inderdaad nog niet klaar voor, is het te snel na de vorige.

Het is nu eenmaal geven en nemen en alleen als het hem uitkomt, dat kan natuurlijk niet. En ook al was ie nog druk met verhuizen, had toch wel even een belletje afgekund...

Maar misschien ondertussen al echt met hem gesproken?

Waardeloos he, die wedstrijden 's avonds voor die kleintjes..Zo wordt het gewoon echt een latertje. Wel stoer voor die kereltjes natuurlijk, een avondwedstrijd!

Hopelijk winnen ze!

Jij ook een lekker lang weekend voor de boeg, ik ook. Alleen morgen nog en dan hoeraaa! Hopelijk dan wel een stukje schuren en misschien ook schilderen. Het weer is er wel naar denk ik..Ik weet nog niet wat we zullen gaan eten met pasen, vriendin van mij komt eten, misschien grillplaat, is wel lekker en makkelijk. Theetje, jij gaat er natuurlijk lekker een paar dagen tussenuit! Wel in eigen land, toch? Jammer dat de voorspellingen nogal nat zijn!

Whoehahaha Dolphine, wat ken je ons toch goed dat je zelf al gaat roepen dat je belooft om bij te tanken! Pfff mannen, schiet niet echt op zeg inderdaad nogal kinderachtig hoe hij reageert, of wel of niet maar niet halbakken wanneer het hem uitkomt. je hebt helemaal gelijk hoor!

Hee Scar, lekker hoor dat je knul zo goed bezig is hè op school! Nog ff doorbijten voor 'm en dan zit het er weer op! Gaat zo snel! Tsja ik baal ook van die voorspellingen hoor, het belooft niet veel goeds. Er is gelukkig wel vertier op die camping en we hebben privé sanitair bijgeboekt dus je hebt je eigen douche en toilet op de plek. Dus je hoeft niet s'avonds door de regen naar de wc te hollen. Maar goed geef mij een boek en ik vermaak me wel. Er is ook een zwembad en sauna op het park aanwezig dus ik ga echt even relaxen.

Daan i'm so prouuuud! Durf jij zomaar dat vieze beest d'r uit te halen. Ik zou als ik jou was wel zo'n speciale tang kopen hoor en inderdaad wat de anderen zeggen, hou die plek de komende weken in de gaten!

Opa hebben ze naar huis gestuurd diezelfde middag nog, konden niets voor hem doen, twee keer cardioverssie, wat niets heeft geholpen. (is dus twee keer onder narcose en dan 200 volt door je lijf heen op je 83e) Hij is nu daarvan aan het herstellen.

Nou meiden nog 1 nachtdienstje en dan even niets! Heerlijk!

Allemaal alvast hele fijne paashazen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven