Gewoon Thuis
dinsdag 16 maart 2010 om 18:45
Van erwtjes naar spruitjes
Ja, nieuwe namen voorgesteld, maar op een strategisch onhandig moment. Xan belde namelijk een uurtje geleden heel hyper op en zei: 'ik heb De Naam gevonden'. Die naam bleek (eerlijk is eerlijk) leuk te zijn, maar toen ik daarná met mijn namen kwam, werden die natuurlijk niet zo enthousiast ontvangen . Xan's naam is trouwens een naam die we al een hele tijd geleden mooi vonden, maar in de vergetelheid is geraakt. Vind het een hele mooie naam, maar zie nu dat ie vrij hoog in de top-zoveel staat en dat vind ik stom . Hoewel ik ook weer niet weet of ik het nou daarom zou moeten laten...
Ja, nieuwe namen voorgesteld, maar op een strategisch onhandig moment. Xan belde namelijk een uurtje geleden heel hyper op en zei: 'ik heb De Naam gevonden'. Die naam bleek (eerlijk is eerlijk) leuk te zijn, maar toen ik daarná met mijn namen kwam, werden die natuurlijk niet zo enthousiast ontvangen . Xan's naam is trouwens een naam die we al een hele tijd geleden mooi vonden, maar in de vergetelheid is geraakt. Vind het een hele mooie naam, maar zie nu dat ie vrij hoog in de top-zoveel staat en dat vind ik stom . Hoewel ik ook weer niet weet of ik het nou daarom zou moeten laten...
Peas on earth!
dinsdag 16 maart 2010 om 20:06
voor Plop-Erwten maat B
Vandaag hele dag naar A'dam geweest met de IEren, was erg leuk. Nu bekaf. Hele tijd zo rond enen a tweeen naar bed gegaan. Maar was zo gezellig. Echt paar hele leuke dagen gehad.
Gek van bulten Vish
Zitten leuke namen bij hoor, Erwt. Ben benieuwd wat het wordt uiteindelijk.
Vandaag hele dag naar A'dam geweest met de IEren, was erg leuk. Nu bekaf. Hele tijd zo rond enen a tweeen naar bed gegaan. Maar was zo gezellig. Echt paar hele leuke dagen gehad.
Gek van bulten Vish
Zitten leuke namen bij hoor, Erwt. Ben benieuwd wat het wordt uiteindelijk.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 16 maart 2010 om 20:40
pssst, hier een stiekeme meelezert... Leuk om namen te verzinnen voor Doperwtje. Ik zag Elias en Iljas voorbijkomen, maar nog niet: Ilja. Is niet Hebreeuws, maar Russisch, maar wij vonden 'm wel mooi bij klinken bij de Hebreeuwse naam van dochter.
En nog even een snelle naar Star en Inad! Gaat het goed met jullie moppies? Zie van Eetje nog wel foto's voorbijkomen op hyves, maar van Mier niet. Is ie al erg groot?
En nog even een snelle naar Star en Inad! Gaat het goed met jullie moppies? Zie van Eetje nog wel foto's voorbijkomen op hyves, maar van Mier niet. Is ie al erg groot?
dinsdag 16 maart 2010 om 21:12
dinsdag 16 maart 2010 om 22:35
woensdag 17 maart 2010 om 12:21
Wat irritant, die Olvaritprutspulsnerthaperclame.. hij blijft maar in de weg hangen bij het scrollen en kan em niet wegklikken.
Rebbel
*moet snel weer eens bij aug/sep langs *
Ilja mooie naam!
Wij gaan zo weer naar K3 dans Ben net thuis uit werk, halve dag zo lekker
\
I
Rebbel
*moet snel weer eens bij aug/sep langs *
Ilja mooie naam!
Wij gaan zo weer naar K3 dans Ben net thuis uit werk, halve dag zo lekker
\
I
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 17 maart 2010 om 19:12
Gesprek vanmiddag tussen Erwtje en 9-jarig meisje:
Meisje: Erwt, er zit een baby in jouw buik he?
Erwt: ja, daarom is mijn buik zo dik (dat 't kind niet denkt dat ik altijd zo'n plofbuik heb!)
Meisje: Die baby moet er ook uit he?
Erwt: euhm... ja.... (*vraagt zich op dat moment af waar dit gesprek heen gaat*)
Meisje: Doet dat pijn?
Erwt: euhm... wel een beetje denk ik.
Meisje: Neehoor, dat doet Heel Veel Pijn! Dat heb ik op tv gezien!
Erwt: oh... Euhm... , ja, best een beetje pijn denk ik.
Meisje: Ja, Heel Veel Pijn! Die mevrouw op tv schreeuwde heel hard.
Erwt:
Peas on earth!
woensdag 17 maart 2010 om 22:08
Heb nog wat kleine plekjes maar geen last meer.
Zo fijn, Nemo vroeg vandaag ineens weer iets over een papa en ik voelde me zo relaxed daarbij dat we er echt even ontspannen gesprekje over gehad hebben, met heel hard lachen aan het eind. Merk nu dat ik er echt superbang voor was en nu is het ergste geweest en gaat het heel natuurlijk. Pak van mijn hart.
Zo fijn, Nemo vroeg vandaag ineens weer iets over een papa en ik voelde me zo relaxed daarbij dat we er echt even ontspannen gesprekje over gehad hebben, met heel hard lachen aan het eind. Merk nu dat ik er echt superbang voor was en nu is het ergste geweest en gaat het heel natuurlijk. Pak van mijn hart.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.