Gewoon Thuis

11-02-2010 10:46 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ohjee ik ben ineens allergisch voor ananas. Zit onder de bulten/puistjes ineens en rond 12.30 gegeten.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ohhh?! Wat raar....

Is dat het enige wat het kan zijn?

Ik heb vandaag echt een euforische ontdekking gedaan op de lingerie-afdeling van de V&D. Namelijk dat ik mijn erwtjes-cup-Aaaaaa gepromoveerd is tot een heuse B
Peas on earth!
Verder niets opvallends gegeten, bulten beginnen nu wat weg te trekken volgens mij.

Whoehooeeeee B
voor de Bbbbbborsten van Erwt!

Doen bulten ook pijn, Vish? Raar, dat dat ineens zo is. Hoelang geleden had je voor het laatst ananas gegeten?

Erwt, heb je Xan al nieuwe naamideeën onder de neus geschoven?
Loretta is De Mol. Punt.
Van erwtjes naar spruitjes

Ja, nieuwe namen voorgesteld, maar op een strategisch onhandig moment. Xan belde namelijk een uurtje geleden heel hyper op en zei: 'ik heb De Naam gevonden'. Die naam bleek (eerlijk is eerlijk) leuk te zijn, maar toen ik daarná met mijn namen kwam, werden die natuurlijk niet zo enthousiast ontvangen . Xan's naam is trouwens een naam die we al een hele tijd geleden mooi vonden, maar in de vergetelheid is geraakt. Vind het een hele mooie naam, maar zie nu dat ie vrij hoog in de top-zoveel staat en dat vind ik stom . Hoewel ik ook weer niet weet of ik het nou daarom zou moeten laten...
Peas on earth!
Mijn dirty mind las dan weer dat Kess vroeg of Erwt haar nieuwe maat al onder Xan's neus had geschoven.
Peas on earth!
voor Plop-Erwten maat B

Vandaag hele dag naar A'dam geweest met de IEren, was erg leuk. Nu bekaf. Hele tijd zo rond enen a tweeen naar bed gegaan. Maar was zo gezellig. Echt paar hele leuke dagen gehad.

Gek van bulten Vish

Zitten leuke namen bij hoor, Erwt. Ben benieuwd wat het wordt uiteindelijk.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
pssst, hier een stiekeme meelezert... Leuk om namen te verzinnen voor Doperwtje. Ik zag Elias en Iljas voorbijkomen, maar nog niet: Ilja. Is niet Hebreeuws, maar Russisch, maar wij vonden 'm wel mooi bij klinken bij de Hebreeuwse naam van dochter.

En nog even een snelle naar Star en Inad! Gaat het goed met jullie moppies? Zie van Eetje nog wel foto's voorbijkomen op hyves, maar van Mier niet. Is ie al erg groot?
Volgens mij moeten ze van nick veranderen Rebbel, want mijn Eetje da's pas een Miertje

Vandaag CB, 6735 gram en 64.5 cm
Ach die Eetje, klein klein scheetje

Bultjes/blaasjes nu allemaal soort van opgedroogd en zijn nu harde rode plekjes (lege blaasjes ofzo) Heel vreemd hoor. Laatste keer ananas was vorig jaar denk ik.

Gezellig maar druk dus Inad!
Rebbel

Grappig, je suggestie! Die heeft namelijk al op mijn namenlijstje gestaan, maar afgekeurd door Xan (grrr... die keurt al mijn mooie namen af). Is trouwens zowel meisjes- als jongensnaam en ik zag later wel dat ie vaker aan meisjes dan aan jongens gegeven wordt.
Peas on earth!
Om het zeker te weten zou je dus eigenlijk over een tijdje nog eens ananas moeten eten Vish. Maar als je 't zo ook wel gelooft en ananas niet erg mist, kun je het hier ook bij laten

Jeukt 't ook?
Peas on earth!
Ah, wat lief.

Volgens mij heb ik ook een miertje dan, want Mattie is met een maand ouder ook slechts 7030 gram, maar wel maar liefst 68,5 cm! Das heel wat in vergelijking met Bekkie, die met een jaar oud nog 68 cm was haha.
Wat irritant, die Olvaritprutspulsnerthaperclame.. hij blijft maar in de weg hangen bij het scrollen en kan em niet wegklikken.

Rebbel

*moet snel weer eens bij aug/sep langs *

Ilja mooie naam!

Wij gaan zo weer naar K3 dans Ben net thuis uit werk, halve dag zo lekker

\

I
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)

Gesprek vanmiddag tussen Erwtje en 9-jarig meisje:

Meisje: Erwt, er zit een baby in jouw buik he?

Erwt: ja, daarom is mijn buik zo dik (dat 't kind niet denkt dat ik altijd zo'n plofbuik heb!)

Meisje: Die baby moet er ook uit he?

Erwt: euhm... ja.... (*vraagt zich op dat moment af waar dit gesprek heen gaat*)

Meisje: Doet dat pijn?

Erwt: euhm... wel een beetje denk ik.

Meisje: Neehoor, dat doet Heel Veel Pijn! Dat heb ik op tv gezien!

Erwt: oh... Euhm... , ja, best een beetje pijn denk ik.

Meisje: Ja, Heel Veel Pijn! Die mevrouw op tv schreeuwde heel hard.

Erwt:
Peas on earth!
En bedankt 9 jarig meisje.
Mattie ook een klein mattie dus
Whahhaa, dat wordt vast een doula, lateralszegrootis.
Loretta is De Mol. Punt.
Peas on earth!
Whahaha Erwt

Hoest met je ananasallergie?
Peas on earth!
Heb nog wat kleine plekjes maar geen last meer.

Zo fijn, Nemo vroeg vandaag ineens weer iets over een papa en ik voelde me zo relaxed daarbij dat we er echt even ontspannen gesprekje over gehad hebben, met heel hard lachen aan het eind. Merk nu dat ik er echt superbang voor was en nu is het ergste geweest en gaat het heel natuurlijk. Pak van mijn hart.
Fijn Vish!
Peas on earth!

Update: Jonah is verworpen door Xan omdat hij het associeerde met Yoni
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven