Gewoon Thuis

11-02-2010 10:46 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, was lunchtijd met tosti met brie, honing en walnoten!

Inmiddels zijn alle plinten boven gelegd (net samen laatste kamer gedaan). Morgen maar eens beneden beginnen

Vanochtend was KraamZorgMevrouw hier voor intakegesprek. Aardige mevrouw, weinig bijzonders eigenlijk. Ik geloof dat ze dacht dat ze me heel erg gerust moest stellen, want ze zei steeds 'het komt allemaal goed', terwijl ik daar ook al wel een beetje vanuit ging

Vervelend dat Vito nog steeds ziek is! Niet leuk

Heeft ie ook nog steeds darmkrampen dan?
Peas on earth!
Nee, darmkrampen zijn gelukkig over. Wel nog dikke stinkscheten en sinds gisteren koorts. Schiet niet echt op, dus.

Heb jij eigenlijk je kraampakket al gehad? Niet openmaken hoor, want dan denk je dat het nooooooit meer goedkomt! Maar het komt dus wel goed. Dat sowieso.

Ik zag trouwens in Kruidvatkrantje hele lieve olifantenrompertjes staan. Ik vond ze erg Erwtig, oftewel: denk dat jij ze leuk zou vinden!
Loretta is De Mol. Punt.
Ohhh... kraampakket deze week gekregen... zal even terugzoeken (had in Afvaltopic iets over geschreven) hoe dat verliep... monumentje...
Peas on earth!
Het kraampakket

Xan en ik zijn allebei al thuis. De deurbel gaat. Xan ziet een postbode met een hele grote doos van Menzis. Hij pakt hem aan, loopt ermee naar binnen en we pakken de doos samen uit.

Een pak kraamverband.

Nog een pak kraamverband.

Een pak Extra Groot Kraamverband.

Xan zegt: wat een leuke spulletjes.

Ik zeg: je moet ophouden, want ik moet er nu al bijna van huilen.

Xan moet lachen.

Ik moet huilen.

Xan moet nog een beetje harder lachen, vooral als ik een of ander superabsorberend zeiltje uitpak, bang kijk en zeg: 'dat is zeker voor al die prut enzo'.

Xan vindt het leuk. Ik niet
Peas on earth!
Heb even gezocht, blz 48+49 van de folder, kun je ook online zien. Ook leuke, goedkope boxkleden. Wilde je ook nog hebben, toch?
Loretta is De Mol. Punt.
Kraamzorgmevrouw vroeg of ik het pakket al had, dus vertelde dat ik er erg hard om moest huilen. Dat vond zij ook wel grappig . Ze adviseerde me inderdaad om het maar gewoon lekker in de doos te laten...

Ik heb die olifantenrompertjes gezien

Mag alleen geen rompertjes meer van mezelf kopen... Kijken hoe lang ik dat volhou

Iew, stinkscheten! Koorts niet goed! Vervelend dat het nog niet echt beter gaat... Tony wel gewoon gezond?
Peas on earth!
Mooie anekdote Erwt! Die kan alvast rechtstreeks het babyboek in!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 26 maart 2010 @ 14:11:

Heb even gezocht, blz 48+49 van de folder, kun je ook online zien. Ook leuke, goedkope boxkleden. Wilde je ook nog hebben, toch?

Ja inderdaad, die zag ik ook! En zag ook leuke soort nep-lodgerwrappers, ook met olifantjes

Ik zie het al... ik hou het niet vol....
Peas on earth!
Ja, Tony wel alive & kickin'!
Loretta is De Mol. Punt.
Hd je die lodger van Marktplaats nog gekocht? Waren die toen echt 15 euro?
Loretta is De Mol. Punt.
Jaaa die waren echt 15 euro. Heb 'm al in huis. Het erge is dat ik die van de Kruidvat een leukere kleur vind, want ik heb nu zachtgeel en dat vind ik eigenlijk niet zo leuk

Fijn dat Tony gewoon goed gaat
Peas on earth!
Dan verkoop je je lodger toch weer op MP? Misschien krijg je er nog wel meer voor dan 15 euro! En die van Kruidvat heeft ook maxicosi-gaten, zeg ik, dat heeft de lodger niet!
Loretta is De Mol. Punt.
Ah, wasmachine piept dat hij klaar is. Klote-apparaat!
Loretta is De Mol. Punt.
Kess... jij maakt het mij wel moeilijk om NIET naar het Kruidvat te rennen

Misschien zet ik die Lodger inderdaad op MP

Jammer dat ie piept, da's moeilijk te negeren
Peas on earth!
Was zit inmiddels in de droger.

De was die ik daar net uit haalde, negeer ik gewoon maar even.
Loretta is De Mol. Punt.
Volgens mij zit er wel een Kruidvat in naburig dorp, toch? Die waar nu ook een Hema zit?
Loretta is De Mol. Punt.
Erger nog... hij zit zelfs in Erwtendurp!
Peas on earth!
Run!
Loretta is De Mol. Punt.
Erwt laat je niet ophitsen door mevrouw OnlineShopping Kess (Waren dat die babyspulletje met boompjes erop? Zooo schattig!! En bij de V&D zag ik net ook leuke jongenskleertjes(die moet je altijd meteen kopen want die bestaan bijna niet))

Vito nog steeds de kakstok dus, vervelend! Met zijn longetjes wel alles goed?

Wat eng Inad! En kan me voorstellen dat je heel boos werd.

Vanmiddag weer naar dokter geweest met Nemo. Doorverwijzing voor oogarts gekregen. Als oren weer slechter worden kan ik direct een doorverwijzing halen voor kno-arts en zijn ontlasting gaat weer eens onderzocht worden.

Ben benieuwd of er nu eindelijk iets uit zal komen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Te laat, Kruidvat-lodger is binnen

Verder heb ik me ingehouden (ook omdat Xan die rompertjes met olifantjes stom vond )....

Ik had nog een V&D-kadocard, waarmee ik mooi beddegoedjes heb gekocht vanmiddag! Ha, ook weer binnen!

Vish, hoop dat er nu eindelijk iets uitkomt met Nemo, want dit is niet leuk natuurlijk! Heb je het idee dat zijn ogen niet goed zijn dan? Wat een gedoe he?
Peas on earth!
En als RensFeddeJorisPerAbel geboren is kun je al die zooi aan je kinderwagen hangen en eronder proppen en erbovenop gooien. Niets winkelt zo lekker als met een kinderwagen

Zelf nooit iets aan zijn ogen opgemerkt maar de huisarts dacht iets vreemds te zien en voor de zekerheid even doorgestuurd. Ging om de lichtreflectie in zijn ogen, die was niet symmetrisch. Ik heb er maar niet op gegoogled
Waar zou je dan op moeten googlen? Asymmetrische lichtreflectie?!

Ohja, handig, zo'n kinderwagen... misschien kan ik er nú al eens mee gaan winkelen, dan past er nóg meer in
Peas on earth!
Ja leuk! Met een babyborn erin. Krijg je allemaal mensen die met hun smerige handen en gore hoofden heel dicht bij "de baby" komen en dan bundelen je hormonen samen en zou je ze het liefst allemaal willen vermoorden.
quote:Vishnu schreef op 26 maart 2010 @ 20:59:

Ja leuk! Met een babyborn erin. Krijg je allemaal mensen die met hun smerige handen en gore hoofden heel dicht bij "de baby" komen en dan bundelen je hormonen samen en zou je ze het liefst allemaal willen vermoorden.

Wel een leuk proefprojectje

Overigens kan ik je geruststellen: googlen op 'asymmetrische lichtreflectie' levert zulke ingewikkelde dingen op dat ze onbegrijpelijk zijn
Peas on earth!
Ach ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er echt iets met zijn ogen is. Niet met zijn zicht althans. Maar goed, vorige huisarts deed nooit iets en deze meteen 3 acties dat vond ik wel grappig. Vooral die ontlasting zou ik nu graag eens echt uitgezocht hebben. En er is vaak een connectie tussen oor- en darmproblemen dus wellicht hoeven we maar 1 probleem opgelost te krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven