Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Jaaaa, binnen en al begonnen! Leuk leuk leuk. Man vroeg zich af waar dat nou voor nodig is zo'n boek.
MILF in the making ;-)
Leuk dat jullie em hebben! En Noahb, nog even wachten dus. Balen van bol zeg!

Denk echt dat je beter meteen ermee kunt douchen, hoe voller ie wordt, hoe moeilijker dat zal zijn, vrees ik....

Ik durf ook niet echt op de zijkant te gaan staan. Hihi...
quote:DarkRosePrincess schreef op 16 maart 2010 @ 10:54:

p.s. noahtb had je mijn mailtje gehad? Ik las dat de ergste nood voorbij is, maar je bent nog steeds welkom hoor! Ook gewoon voor de leut. Ik woon serieus dus 1 straat achter jou! Ik mail je vanavond eventjes terug, zat in m'n spambox :S.
DarkRosePrincess, gewoon gaan zaterdag! Gezellig! Kun je me meteen je wtj laten zien
Janna, ik denk er over na! En moet je op de zijkant gaan staan? Welke pagina is dat? Ik heb wel mijn pizza in het boek gedeponeerd. Was best wel even schrikken eigenlijk om mijn viee handen aan mijn boek af te vegen.

Noah, COOL! Ik ga zo mail checken!
MILF in the making ;-)
Crack the spine, toch? Een van de eerste... Nou ja, je hoeft er niet op te staan natuurlijk...
Dat betekent toch dat je de rug van het boek moet breken. Dus dubbelvouwen de verkeerde kant op dacht ik. Dat er zo'n barst in de rug van het boek komt....
MILF in the making ;-)
Hahaha, ja, klopt!

Alleen had ik daar blijkbaar visioenen bij van mezelf op de zijkant van het boek staand...
het is voor meerdere uitleg vastbaar en je mag zo crea zijn als je wilt... Ik zal morgen wat foto's neerzetten van wat ik al gedaan heb.
MILF in the making ;-)
Ooooooohh,, wat lijkt me dit leuk zeg!!!

Ik heb meteen besteld bij bol.com, wilde toch ook al een ander boek hebben. Morgen in huis! (Zal even langs de action voor stiften en gelpennen...)
Ja, ik moet ook nog even langs de action! Heb al wel stiften, kleurpotloden en stickers. Oh en een hello kitty stempels...

Leuk Pop1980! Hopelijk heb je em morgen! Ik had em wel al de volgende dag in huis toen ik hem besteld had bij bol.
Ik hou er wel van om cretief te doen, maar weet nooit zo goed wat ik moet doen. Lijkt me leuk om eens wat creatiever bezig te zijn.

Heb ooit eens een iets vergelijkbaar boekje aan een vriend gegeven, zal even googelen of ik hem kan vinden...
Ja, ik heb hem! Het heet een krabbelschrift en daar staan ook opdrachten in, waaronder: ga op je stoel staan en laat druppels inkt vallen op deze bladzijde.

Het heeft veel humor, hier een link:

http://www.selexyz.nl/pro ... 185/c-fay/krabbelschrift/
Wat leuk dat iedereen hier zo actief mee is :D wordt er helemaal blij van.

Crack the spine heb ik als eerste gedaan, eigenlijk best ideaal want dan kun je beter bij alle pagina's (als je iets op beide pagina's wilt doen) en ja ik ben er ook op gaan staan. Morgen ben ik weer lekker een dagje vrij dus kan ik weer even lekker Wrecken,! Kom maar op met alle foto's :D
'k zal morgen even foto's maken, 't is nu te donker en met flits wordt 't niets...
quote:pop1980 schreef op 16 maart 2010 @ 22:01:

Ja, ik heb hem! Het heet een krabbelschrift en daar staan ook opdrachten in, waaronder: ga op je stoel staan en laat druppels inkt vallen op deze bladzijde.

Het heeft veel humor, hier een link:

http://www.selexyz.nl/pro ... 185/c-fay/krabbelschrift/Dat ziet er ook leuk uit. Vond die vriend 't ook leuk?
Hmm dat krabbelschrift vind ik ook wel leuk, vriendin van mij heeft nu een kantoorbaan ;) leuk als kadootje

trouwens een kleine update van mijn opdrachtjes:

Ziet er leuk uit zeg!!
Deze is nog niet helemaal af... Maar ik weet niet echt wat ik er nog mee wil... Iemand ideeen?

http://www.flickr.com/pho ... ol-how_to_wreck_a_journal
Ehj Janna!

Ziet er leuk uit met die knoopjes! mag ik vragen wat die blauwe stipjes zijn?

wat betreft de eerste foto, hmmm, ik denk adt ik er nog meer lijnen mee zou maken die meegaan met de beweging! dus naast die mooie blauwe glimmers nog een rij met een andere kleur, of een ander materiaal maar dat is natuurlijk helemaal aan jezelf!

ik ga nu eerst op zoek naar een patroon voor een rok, dan moet ik nog een patroon uittekenen en dan lekker wrecken!
Dat zijn stickertjes! Die blauwe stipjes.

Ja, goed idee, misschien met van die zilveren glitter lijm. Die moet ik nog wel even kopen dan, hihi... (Action ofzo?)

Succes met je rok!
whaa die kersjes zijn zoet op je laatste foto :D

en inderdaad de action heeft wel glitterlijm, ik geloof 6 potjes voor een euro (hier in elk geval wel )

Ik wou een rok gaan maken, maar toch niet zo'n zin in... (keuzes keuzes haha)

ik ga weer lekker knooien!
quote:Janna80 schreef op 15 maart 2010 @ 17:58:

Ja, het is weer een nieuwe verslaving ben ik bang, Mittens

Gelukkig weet ik het nog steeds te negeren en onderdrukken, maar mén...wat ziet dit er cool uit!!!

*ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven