Entertainment alle pijlers

Desperate housewives

10-03-2010 19:56 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo'n leuke serie maar is dit nou het laatste seizoen? En die Susan vind ik trouwens echt het minst leuk, jammer dat zij nooit opgenomen wordt, ik vond Catherine leuker.
Geen idee of het het laatste seizoen is, was wel de laatste aflevering van het huidige seizoen gistgeren. Was weer leuk!

Ik vind elke hoofdrolspeelster haar eigen leuke dingen hebben.
In de VS zitten ze in seizoen 6 en ik meen ergens gelezen te hebben dat ze nog een aantal seizoenen door willen gaan. Ik smul er ook van, 14 maart is de nieuwste aflevering weer te verkrijgen
Wellicht staat er iets over in het topic dat hier reeds lang al over bestaat
quote:SB1980 schreef op 10 maart 2010 @ 20:32:

In de VS zitten ze in seizoen 6 en ik meen ergens gelezen te hebben dat ze nog een aantal seizoenen door willen gaan. Ik smul er ook van, 14 maart is de nieuwste aflevering weer te verkrijgen Volgens mij zitten we hier in seizoen 6
Was dit weer de laatste aflevering voorlopig op de Nederlandse tv? Jammer hoor, het is mijn favoriete serie.

xYella.
Dit zou de allerlaatste aflevering zijn,

en dan stopt mijn tv (of de kabel) met uitzenden vanaf 21.00 !!

Wie o wie, praat mij bij, en vertelt wat er nu gebeurt, allemaal gebeurd is ? !!

(p.s. kan je desperate housewives nog ergens terug zien ?)
quote:tinydancer schreef op 16 maart 2010 @ 21:25:

Dit zou de allerlaatste aflevering zijn,

en dan stopt mijn tv (of de kabel) met uitzenden vanaf 21.00 !!

Wie o wie, praat mij bij, en vertelt wat er nu gebeurt, allemaal gebeurd is ? !!

(p.s. kan je desperate housewives nog ergens terug zien ?)Helaas zullen weinig mensen dit kunnen vertellen aangezien de storing landelijk is. Ik baal als een stekker!!!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Echt, oh dat meen je niet !!!

een landelijke storing, tijdens de allerlaatste aflevering van desp. housewives ! Ik zat er net zo lekker voor, zak chips, pilsje , (dat doe ik eigenlijk alleen bij mijn favo serie, deze dus !)
Ben ik even blij dat ik schotel heb.

- Susan gaat strippen in die club terwijl Mike er is. Als hij het haar verbied heeft ze haar punt gemaakt en beloofd hij nooit meer te komen.

- Orson buit de situatie flink uit door Bree allemaal rotklusjes te geven.

- Tom heeft op het werk gezegd dat zijn vrouw (ik ben zo slecht in namen) niet meer wil werken na de bevalling. Zij kwam daar achter wat natuurlijk tot een woordenwisseling leidde.

Verder weinig bijzonders.
Pebbles, dank je voor de beschrijving, heb ik toch een beeld van wat er is gebeurd.

Al had ik het veel liever gewoon gezien, baal echt van de storing.
Ja joh, ook hier storing, grrrrr. Ik baalde al omdat ik met werk bezig was en er te laat aan dacht te gaan opnemen, dus eerste kwartier al gemist. Wil ik het later op de avond rustig gaan kijken... geen beeld na een paar minuten!

Maar was dit nu dan de allerlaatste aflevering ever of van het seizoen?

xYella.
Heb je nog een kans om deze aflevering te zien. Op Canvas (Belgische zender) lopen ze een aantal weken achter.
Bij mij ook storing gister, heb de aflevering op internet gekeken (naar beneden scrollen). Gisteren is seizoen 6, aflevering 12 (You gotta get a gimmick).

Beeld is niet super, maar beter dan gisteravond op tv
quote:Spoken schreef op 17 maart 2010 @ 12:58:

Bij mij ook storing gister, heb de aflevering op internet gekeken (naar beneden scrollen). Gisteren is seizoen 6, aflevering 12 (You gotta get a gimmick).

Beeld is niet super, maar beter dan gisteravond op tv

Hartstikke bedankt, was gisteren niet thuis en heb net lekker aflevering 12 zitten kijken

En ik zag ook dat er nog minimaal 5 afleveringen komen, jammer dat ze die er nu niet gelijk achteraan doen..
Moeilijk om niet stiekem de volgende afleveringen ook te kijken he? Ik heb me tot nu toe in kunnen houden, vind op de tv ook fijner kijken dan op computer.

Ik heb trouwens net5 gemaild (de dag na de laatste uitzending hier ) over wanneer de volgende afleveringen uitgezonden zouden worden en dit was hun antwoord:

"Het is nog niet bekend of en wanneer de laatste afleveringen van Desperate Housewives seizoen 6 uitgezonden zullen worden. We lopen nu maar een paar weken achter op de Amerikaanse zenders dus er bestaat nog geen seizoen 7."

Hoop dat er nog wel een seizoen 7 gemaakt wordt..

.
Ik zit seizoen 6 nu te kijken en ik vraag me af wat er met dat zoontje van Mike en Susan is gebeurd. Die hadden in seizoen 5 toch 'n kleuterzoontje? En Gaby had toch 2 dochters en nu heeft ze alleen nog maar eentje. Waar hebben ze die kids gelaten?
Ffe een up!

Ik las net volgende week komt dhw weer
Wat leuk dat DHW weer terug komt op TV! Komen ze volgende week weer op Net5 of op België? Ik ga in ieder geval kijken!
Niet vergeten !!!!

Vanavond beginnen we weer !!!!!!

Weet iemand nog waar we de vorige keer geëindigd zijn ?
Nee helaas, ben vergeten hoe het ook alweer afliep.....

Ik ga vanavond iig weer kijken...
O en dat kind van Mike en Suzan zit er nog gewoon in Elninjoo

En die 2 van Gaby ook....
Vanavond begint het weer, op NET5.

Ik vermoed met een compilatie om het geheugen weer even op te frissen
Moppetoet I luuuuuuuuuv you!!!!!!!! Ik kijk zelf nooit in de tv gids en heb ook geen vooraankondigingen gezien op tv.

Heerlijk dat DH vanavond weer begint! Ik ga koffie zetten en een ijsje erbij zoeken.

O en ik vind je motto ook helemaal geweldig.
ik zat er helemaal klaar voor maar heb deze (en de rest van dit seizoen) dus al gezien...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven