Volgen jullie je eigen tips op?

15-03-2010 23:44 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ken niemand die hier post. Dat weet ik zeker, want ik ken niemand die picknickt met zijn partner. Ik ken ook niemand die samen koken niet erg onhandig en irritant vindt in een - redelijk - doorsnee keuken.

Mijn vriendinnen vertellen nooit gemasseerd te zijn/ hebben bij kaarslicht en onder het genot van een glas wijn. Sterker nog ; in mijn vriendenkring drinken er niet zo veel wijn.

Mijn vrienden spelen ook nooit samen een gezelschapsspel ; alleen als het " moet " voor de kinderen.

Dat samen in bad, dat heb ik weleens geprobeerd maar mijn man vond het water te warm en ik zat met de kraan in mijn rug.... we vonden het maar afzien.

Zijn dit nou standaardtips, die we ooit weleens ergens gelezen en in ons geheugen opgeslagen hebben? Of zijn er écht mensen die dit doen en waarom zie of hoor ik dat nooit?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Picknicken doen wij samen in het bos. Tegenwoordig met de kinderen. Moet het wel lekker weer zijn.

Koken doen we elk weekend samen. En nog altijd zonder ruzie en irritatie.

Ik werd regelmatig gemasseerd, maar nu ik zwanger ben hoeft dat van mij even niet. Man vraagt wel vaak of hij even mijn voeten, benen of buik lekker moet masseren.

Spelletjes doen wij ook, vooral 's zomers regelmatig samen. Helaas zijn er maar weinig leuke spelletjes geschikt voor 2 personen.

En samen in bad? Dat doen we bijna iedere dag. Gemiddeld zo'n 5 a 6 keer in de week. Soms compleet met hapjes, vers geperste jus en kaarsjes en soms ook gewoon lekker voordat we ons bed in stappen even een half uurtje badderen.

Dus ja, ik heb deze tips geloof ik nog nooit hier op het forum gegeven, maar we voeren ze allemaal uit
...
picknicken: Als we op vakantie zijn wel, en in de zomer doe ik dit vaak met vrienden en vriendinnen

samen koken in een - redelijk - doorsnee keuken: Ja wij koken regelmatig samen in een best wel kleine keuken. Zo'n 4 keer in de week

gemasseerd worden (met kaarslicht): 2 keer per maand gemiddeld.

wijn drinken: 2 maal in de week een glaasje samen op de bank met kaarslicht. Of soms bier / een cocktail.

gezelschapsspel: samen, 1 maal per maand minimaal en regelmatig als er vrienden langs komen.

samen in bad: zo'n 4 maal per jaar

Zijn dit nou standaardtips, die we ooit weleens ergens gelezen en in ons geheugen opgeslagen hebben? Of zijn er écht mensen die dit doen en waarom zie of hoor ik dat nooit?

Ja ik doe dit allemaal en je zal het niet zien of horen maar wel lezen. In je omgeving zie je het niet omdat je er niet bij bent als anderen puur samen zijn en ik heb het hier zelf eigenlijk ook niet met mijn vrienden over, die zullen dit ook niet weten van mij. Als ze er naar vragen kunnen ze bovenstaande antwoorden verwachten
Ik geloof niet dat ik deze tips wel eens heb gegeven, maar een aantal ervan breng ik wel zelf in praktijk:

Samen koken: ik kook en hij houdt mij gezelschap. En omdat hij er toch staat kan hij net zo goed meteen een uitje snijden of in een pan roeren, gezellig.

Picknicken: ja, in vakanties eten we vaak onderweg ergens in het gras.

Samen in bad: hebben we wel eens gedaan, maar eigenlijk is ons bad daar te klein voor (of wij zijn te groot voor ons bad, dat kan natuurlijk ook). Daarnaast houden we allebei eigenlijk niet zo ban badderen, we douchen liever.

Gemasseerd worden (met kaarslicht): Capiman masseert mij wel eens. Met sfeerverlichting (geen kaarsen).

Wijn drinken: bij het eten wel eens. We drinken samen wel eens een likeurtje 's avonds.

Gezelschapsspel: nee.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 maart 2010 @ 23:44:

Ik ken niemand die hier post. Dat weet ik zeker, want ik ken niemand die picknickt met zijn partner.Kan anders heel gezellig zijn. Laatste keer is alweer een paar jaar terug, maar was leuk. In het gras bij het kanaal, bootjes kijken intussen.quote:Ik ken ook niemand die samen koken niet erg onhandig en irritant vindt in een - redelijk - doorsnee keuken.Nee, samen koken is niet handig. Maar een enkele keer wel heel gezellig.quote:Mijn vriendinnen vertellen nooit gemasseerd te zijn/ hebben bij kaarslicht en onder het genot van een glas wijn. Sterker nog ; in mijn vriendenkring drinken er niet zo veel wijn.check. Masseren is al niks, maar masseren bij kaarslicht en met een glas wijn is onhandig.quote:Mijn vrienden spelen ook nooit samen een gezelschapsspel ; alleen als het " moet " voor de kinderen.Dan hebben ze de verkeerde spellen. Wij spelen regelmatig een spel als Catan, Risk, etc. Zonder de kinderen, want die zijn niet goed genoeg (we zijn vrij fanatiek)quote:Dat samen in bad, dat heb ik weleens geprobeerd maar mijn man vond het water te warm en ik zat met de kraan in mijn rug.... we vonden het maar afzien.Groter bad kopen de volgende keer, aanrader!quote:Of zijn er écht mensen die dit doen en waarom zie of hoor ik dat nooit?Ja, sorry, wij zijn dat soort mensen
Hmm, ik picknick niet met mijn vriend maar voordat we een kind hadden deden we die andere dingen wel.

Samen in bad (babyfoon mee), dat wel.
Haha, BGB, ik snap helemaal wat je bedoelt met je vraag . Iedereen weet het zo goed, geeft tips en adviezen, maar IRL?

Geldt ook voor mijzelf hoor, ik weet erg goed hoe, wat en waarom, maar of ik het ook daadwerkelijk uitvoer ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven