We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Hier zijn ze allemaal, dit is van tien minuten geleden ongeveer (zoekplaatje hoor):

Alle reacties Link kopieren
Kletsmajoor: Ik vind Blanche echt geweldig! Juist om haar scheelheid:) De reden dat ik Captain Jack heb genomen is omdat hij zo gruwelijk lelijk was......nu is het natuurlijk een wonderschone kater geworden:)
Aaaaaaaaaaahhhhh! Wat snoezig!

Doe rode is apart zeg, net of hij roetvlekjes heeft.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
En hier zie je nummer 3 over nummer 2 heen liggen, terwijl op de achtergrond nummer 4 ligt bij te komen en op te drogen.

Ooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Etosh

*smelt*
En als laatste, nummer 4, net uit het ei.

Etosha, prachtig en zo lief

*krijg beetje spijt dat Faith geholpen is. Maar goed ook want ik zou ze het liefst allemaal houden*

Meiden, we kunnen naar bed . Nee, sorry, ik moet naar bed.
Wat een wonder is het toch he....

En nu ga ik te bedde, slaap lekker allemaal!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
zit ik net naar het nieuws te kijken i.v.m. Millie, komt daar ineens een of ander raar apparaat voorbij. Een wasmachine voor je hond of kat. Wast op 35 graden.

Dat arme hondje
Lief! Aaaah!

Wat enorm lief en schattig en leuk en fijn en snoezelig en zoet!
Wat een geweldige foto's Etosh
Ooooooh, wat schattig. Ben zo blij voor je dat het goed is gegaan met de geboortes!
En wat een goed moedertje (met enurme tepels )!

En wat een goede oma

Je hebt je kranig geweerd, Etosha. Pluim voor jezelf en voor Coco!
Hey poezewoes, volgens mij heb ik ooit gelezen ergens hoe jij de bevalling van je dochter hebt ervaren. Komt ineens weer bovendrijven nu het toch over bevallingen gaat en jij het over een wonder hebt. Vond ik heel mooi om te lezen toen.

Ietsje off topic
Oh die zuignappen zijn de tepels?
Ik merk nu pas dat ik echt gierende honger heb. Nog maar effe wat lekkers eten (er staat nog Ben & Jerry's, hoera!!!).

Nog even bij d'r kijken en dan te bedde. Ik moet vaak plassen 's nachts dus ik vermoed maar zo dat ik nog wel een bezoekje ga brengen ook.

Heel erg veel dank voor al jullie medeleven en support, dat was echt super! Niet alleen leuk, maar ook echt fijn om te kunnen delen. Dank dank dank!
Ze prikken me bijna een oog uit, die tepels!
OEh Ben & Jerry's....dit is mijn favoriete smaak

Jammer dat ik aan de lijn ben!
quote:Kletsmajoor schreef op 17 maart 2010 @ 00:17:

zit ik net naar het nieuws te kijken i.v.m. Millie, komt daar ineens een of ander raar apparaat voorbij. Een wasmachine voor je hond of kat. Wast op 35 graden.

Dat arme hondje

Probeer me daar een voorstelling van te maken: niet leuk! En kwam dat filmpje net zo irritant door als het filmpje dat ik steeds hier rechts in beeld krijg Ik heb echt niks tegen Zeeman maar die reclame is me ff te opdringerig.

*adem in, adem uit*

De kittens van Etosha zijn geboren dus even niet zo ergeren aan futiliteiten nu! Maar met een lichte verliefdheid naar bed gaan en dromen dat 4 katten ook best kan.
Slaap lekker dames, maar ik denk dat dat wel lukt na al dat met meepuffen:)
Truste meiden!

En Etosha, geniet van je ijs en sweet dreams! Je hebt ons samen met Coco een mooie avond bezorgd

Agossie, wat een scheeeeetige ukkies!! Wat lief, wat lief!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Etosha schreef op 17 maart 2010 @ 00:21:

Ik merk nu pas dat ik echt gierende honger heb. Nog maar effe wat lekkers eten (er staat nog Ben & Jerry's, hoera!!!).

Nog even bij d'r kijken en dan te bedde. Ik moet vaak plassen 's nachts dus ik vermoed maar zo dat ik nog wel een bezoekje ga brengen ook.

Heel erg veel dank voor al jullie medeleven en support, dat was echt super! Niet alleen leuk, maar ook echt fijn om te kunnen delen. Dank dank dank!Je zou toch pizza bestellen? Je hebt wel iets gegeten toch? Of is dit gewoon het meebestelde toetje?
Haha, Kletsmajoor, dat laatste! En er stond nog een halve pizza ook.
quote:Etosha schreef op 17 maart 2010 @ 00:21:

Heel erg veel dank voor al jullie medeleven en support, dat was echt super! Niet alleen leuk, maar ook echt fijn om te kunnen delen. Dank dank dank!

What better way to celebrate!

Bedankt voor de lichtstralen Etosha en Coco.. Jullie hebben deze donkere dag toch heel wat vreugdevoller gemaakt.

Ik denk namelijk steeds aan de familie/vrienden van Millie uit Dordrecht.

Ik ben blij dat er ook nog heel erg veel goede en vrolijke dingen gebeuren ..

En de foto's..

En dan nu maar aan de

Poelepoelepoelepoes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven