3000+ still going strong! deel 41

14-03-2010 12:48 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Yep Straat, verder kom ik niet in het Fries hoor (dan pa, ma, opa en oma)
Cay, ik ken ook maar een paar woorden in het Fries.

Nog een sigaret en dan ga ik maar slapen.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
politiewoordvoerder bevestigt nu dat het meisje idd dood gevonden is
Voor het geval de pc hetzelfde doet als ie gister deed , nl vastlopen: Truste alvast!
quote:rosanna08 schreef op 17 maart 2010 @ 00:28:

politiewoordvoerder bevestigt nu dat het meisje idd dood gevonden is

Ach hemel, niet onverwacht, maar toch..

Voor de ouders is een deel van de ongerustheid opgelost, nu komt het moeilijkste deel van deze zaak.
Idd Cay weten is beter dan niet weten maar dit wil je nooit horen. Verschrikkelijk.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Psies No, dit een bericht wat je niet thuis wilt krijgen. Maar toch lijkt me dit 'makkelijker' te verwerken dan nooit weten wat er gebeurd is. Na kan er op een moment afsluiting zijn.
Ik zou echt compleet doordraaien als iemand zoiets bij één van mijn kinderen flikt!
Dit doet me denken aan Joanne N. een jaar geleden, die was ook begraven in een tuin (van een "goede"vriend..van haar..)
ik hoop nooit ook maar een fractie te voelen wat haar ouders nu doormaken
Echt vreselijk, ...
Ik ook Floor, ik knup 'm (m/v) op aan de hoogste boom die ik kan vinden. Als man me niet voor is dan.
Inderdaad Roos dit is volgens mij één van de ergste dingen die een mens kan overkomen. Ik ben er naar van.
quote:Caylinn schreef op 17 maart 2010 @ 00:41:

Ik ook Floor, ik knup 'm (m/v) op aan de hoogste boom die ik kan vinden. Als man me niet voor is dan.Echt hoor, ik zou het doen. Dat is geen waarschuwing maar een feit.
ik ook Floor, ben er echt van ontdaan, zo afschuwelijk
quote:floor72 schreef op 17 maart 2010 @ 00:45:

[...]

Echt hoor, ik zou het doen. Dat is geen waarschuwing maar een feit.Hier idem, van mijn kind blijf je af.
ik kan absoluut begrip opbrengen voor ouders die de belager van hun kind iets aan doen
Maar met het vermoorden van de dader krijg je je kind niet mee terug...

Ik zou me niet willen verlagen tot dat soort,,,,ook al is het uit wraak, woede etc.
quote:rosanna08 schreef op 17 maart 2010 @ 00:48:

ik kan absoluut begrip opbrengen voor ouders die de belager van hun kind iets aan doen Ik ook. Ze verdienen een lintje wat mij betreft.
Dat op zich niet Straat, het is meer het gevoel van oog om oog enz. Ik vermoed dat als puntje bij paaltje komt je het opknuppen van mij meer overdrachtelijk moet zien (dus zeg maar juridisch)
in Duitsland heeft een vrouw jaren geleden de verkrachter en moordenaar van haar dochter in de rechtszaal doodgeschoten en ook minder straf gekregen

quote:stratego schreef op 17 maart 2010 @ 00:49:

Maar met het vermoorden van de dader krijg je je kind niet mee terug...

Ik zou me niet willen verlagen tot dat soort,,,,ook al is het uit wraak, woede etc.Ik wel! Natuurlijk krijg ik mijn kind niet terug, maar ik zou op geen enkele manier genoegen nemen met een gevangenisstraf met aftrek van voorarrest, mildheid vanwege ontoerekeningsvatbaarheid en vroegtijdige vrijlating wegens goed gedrag.
Marianne Bachmeyer?
Er zal wel strafvermindering op staan ga ik vanuit. Het is voor mij meer een gevoel, ik vermoed dat ik alles wat juridisch mogelijk is zal uithalen. Maar letterlijk iets aan doen ws niet voor de rest van het gezin (mochten er meer kinderen komen)
geen idee hoe ze heette Straatje, zou kunnen. Kan me alleen herinneren dat ze hem vermoord heeft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven