Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha schatten!

Heb nog een paar minuten voor ik verder moet met het vervaardigen van het eten, dus net genoeg om een kattebelletje te plaatsen.

Uh, even denken..... Hier superburgerlijk, met een dubbel bieb-abonnement voor mij alleen....

Eef, ik probeer later nog even via yahoo op jouw berichtje te reageren.

En 'Joh!'.... als je nu bij Schijf rechts was gegaan, daarna links en dan vervolgens door drie weilanden, had je in mijn achtertuin gezeten! We hadden elkaar kunnen ruiken! (Enne, vanaf hier bij het eerste weiland rechts is een veeeeel leuker bos. Is een natuurlijk bos, waarvan enkel de paden worden onderhouden en de rest is 'vrij'. En dan komen er ook nog eens zelden mensen. Lijkt soms wel een privébos).

Manderley, de enige troost die ik je kan geven is dat ze meestal rond hun 18e écht zindelijk zijn en doorslapen. Ik tel soms ook al af.

Millie, verheug me er heel erg op je zaterdag LIVE te mogen aanschouwen. Ik word trouwens nu al verlegen (sociaal-contact-gestoord vrees ik).

Belle, golfen én een nieuwe keuken: dubbel leuk! Wat lief, Frouk en haar eerste plakje worst, weer een mijlpaal!

Nijn en Joan, dikke knuf, ik hoor net dat ik verder moet gaan met eten koken.

Liefs, Lab

ps: Fiep heeft baaldag, weer tijd voor zo'n groeisprong???
Belle, we huren momenteel, dus t is lekker gemakkelijk verhuizen.

We krijgen 3 december de sleutel, en gaan de 17e (ofzo) december werkelijk over. Althans dat is ongeveer de planning. De 12e december heeft Sander zijn promotie, dat moet erst, daarna willen we verhuizen. Het schilderwerk kan mooi voor de promotie gedaan worden en dan kunnen we met de kerst klaar zijn (is het plan)

Wat een leuke foto's trouwens. je hebt een heerlijk meisje (als ze stil is :-))

Joep, de bieb! Dat heb ik lang niet gehoord... lekker burgerlijk inderdaad. geniet ervan hoor!

Manderley: leuke foto's! wat een klein popje zeg! Hoe zwaar was ze en hoe lang?

Eef, niks niet schuldig voelen of je schamen. Dat mens was gewoon een chagrijn! oke?

Nijn, nog leuke huizen gezien vandaag?

Ik ben vandaag met mijn moeder naar het winkelcentrum van UTrecht geweest. (dus niet het wijk-winkelcentrum, maar het echte echte winkelcentrum!) Wat was dat leuk!!! Lekker shoppen, en gewoon bij de Winkel van Sinkel onder t genot van een ijsthee gevoed. Was wel even spannend, maar er was een mooie lounge, waar niemand zat, met een lekkere bank. Dus ik kon mooi even de rust nemen om te voeden.

Nu ben ik wel moe, dus ik ga zometeen maar lekker vast naar bedje toe. hmmmm

Liefs

Millie

Hey,

Lab, ik had inderdaad al bedacht dat ik waarschijnlijk door jouw achtertuin heen was gelopen... ik was alleen niet alleen, maar met mijn hele familie... en geloof me, die wil je niet op bezoek Mijn moeder is echt heel leuk hoor, maar ze roept ongeveer om de minuut "oooh hij (=Zoon) is zo leuk, hij is zo lief, hij is zo schattig"... moet je nagaan, dan had je dat DUBBEL gehad, want dan was ze ook Fiep gaan bejubelen! Ik ben trouwens erg van plan ook eens een keer jouw kant op te komen, maar ik wil me er eerst van verzekeren dat jou dat uitkomt, gezondheidtechnisch en vader-technisch

Hier ook een paar kleine en grote mijlpaaltjes:

- meneer trekt zich op aan de spijlen van de box en schuifelt dan lang de rand van de box de box rond

- hij heeft vandaag héél even los gestaan

- hij zwaait soms terug als je zwaait (het gebeurt nu iets te vaak om het als toeval te beschouwen)

- hij klopt soms in zijn handjes als je het voor doet

Verder niet veel te melden geloof ik... oja, ik was vandaag in de sportschool en toen begon die ene instructeur TIJDENS DE LES ineens in 'mijn taal' (jullie weten wel) tegen me te praten... hattie speciaal aan iemand gevraagd (blijkbaar) en uit zijn hoofd geleerd. Hoe vroeg ook in mijn taal of hij morgen kon meerijden naar school :-) (maar helaas voor hem werk ik niet op dinsdag)

grtz E.

PS: de bieb rules!
Zeef: Wat een BITCH! Trek het je niet aan meis!

Belle: Hahaha ik moest wel even lachen om jouw golf-les...Ik heb idd hetzelfde vooroordeel als jij......en ik vind jou dus echt NIET het proto-type golfer...

Jeeeetje meisje loopt???!!! WOW!!

MAn: Wat een KLEIN mooi poppetje!!!

Mil: Lekker hoor even winkelen. Lekker gewoon voeden als het moet. Fijn dat dat ook goed ging!

Nou dan hier nog even de perikelen...

We hebben ons droomhuis gevonden!!

Onze makelaar vond het ook wel wat, schoonpapa vond het ook wel wat en dus gaan wij morgen een bod doen.

Beginnen 20 000 euro onder de vraagprijs....

Ben benieuwd!

Laat het jullie wel weten!!

Liefs NIjn
Ga ook even fotootjes kijken op Yahoo.....
Zooo, is ik weer!

Manderley, wat een klein knuffeltje, geweldig!

Millie, wat een mooie foto van jullie drietjes!

Belle, jeetje, wat diddactisch van je om Frouk nu al een Boeing 737 in elkaar te laten zetten! En wat een mooi meisje is het toch!

Ja... ik moet foto's maken. En plaatsen. Komt er momenteel niet zoveel van, maar neem me bij deze voor zo dadelijk even op het fototoestel te gluren naar een verse foto. Maak nu voornamelijk foto's van Fiepje als pap haar vast heeft...

Nijn, vertel, vertel, vertel over droomhuis! Ben heeel benieuwd!

Eef, ik had het best welleuk gevonden om jou en je hele familie te ontmoeten. En Fiep is dol op complimentjes..... en begint al hevig met iedereen te flirten, en zo'n mooie grote vent als Zoon weet ze vast te waarderen. Vooral als hij begint te lopen.....

Joeppie, wat geweldig om aandacht te krijgen! Die gedachte hou ik vast, als ik weer eens moet kiezen tussen een rijstcracker of een stuk stokbrood met brie......

Ah, voedertijd! Iemand een slokje borstvoeding? Aardbeiensmaak vandaag......

Liefs, Lab
Dames vandaag is een mooie dag!

Kasper heeft om 2345 gedronken, toen pas weer om 3 uut en toen pas weer om 630!!! en nu nog steeds geen aanstaleten om te krijsen.

Millie is blij! (normaal zit er altijd wel een keertje maar 2 uur tussen de voedingen, vandaar)

Kus

Millie
Er is net een vriendin op bezoek geweest, zoontje 3 wkn ouder dan zoon... maar stuk verder qua ontwikkeling. Is mijn huis nog niet op ingesteld, hihi... wij hebben zo'n flatscreen, die staat dus op kinderhandjeshoogte... allemaal kinderhandjes op mijn tv.... en het HELE huis zit onder de liga-kruimels (zoon hier krijgt van ons nog geen tussendoortjes, dus wij zijn er nog niet aan gewend, dat alles dan onder zit)... maargoed, ik kan er alleen maar om lachen hoor, ik zit er verder echt niet mee...

het plenst hier, bah!
Hai!

Bod is gedaan hoor

Nijnvriend belde de makelaar en die zei wel; NOu dan denk ik dat onze wegen hier scheiden....Vriend zei dus tegen mij dat dat heel logisch is, omdat hij natuurlijk iig moet doen alsof ze er vast niet mee akkoord gaan...

Ik ben nu stik zenuwachtig, want in mijn hoofd is het al ons huis!

Lab: Het is een twee onder 1 kap huis met grote voortuin en grote achtertuin en garage.

Woonkamer van 30 m2 (rechthoek en dat is handig met onze meubelen) en de keuken is 8m2, wij gaan het muurtje van de keuken/woonkamer eruit slopen en dan wordt het dus kamer/keuken van bijna 40 m2.

De hal is fors

Boven hebben we 3 ruime slaapkamers (14,11 en 8m2) en een badkamer van 5m2.

De zolder is echt mega en daar kúnnen makkelijk 2 kamers worden gemaakt.

het is nu allemaal oude vrouwtjes stijl (oud roze badkamer en groene keuken), dus er moet VEEL aan gebeuren.

Alles is nog enkel glas', alles is nodig aan een GOEDE schilderbeurt toe...

Dus we zijn er nog wel even druk mee....

We hebben wel in ons eigen hoofd dat we evt nog wel 10 000 euro hoger willen gaan, maardat is dan ook echt de max!

Ben zoo benieuwd!

Verder vanorgen bij CB geweest en het gaat allemaal prima. Ze is nu 6960 gram en 68 cm

Ze krijgt vanaf vandaag broodje met daarna melk

en 's ochends fruithapje en dan 's avonds yoghurt na het eten en dan nog een laatste fles..

Nou ik kom mss vanmiddag nog wel even een keer aanwaaien...

Liefs Nijn
Zooooooo ik ben weer thuis. Wa even bij mijn schoonzus geweest. Hebben lekker een wandeling gemaakt met de meisjes. Onderweg even de zeeman ingedoken..... en natuurlijk weer vanalles gekocht. totaal 13 euro!!! kijk daar kan je nog eens voor shoppen.

Nijn: ik ben benieuwd hoe ze reageren op het bod. Wel gelijk hier melden hoor.

ik ga even lekker surfen op het internet...

tot later

Belle
lab.... ik wil net zo lang haar als jij hebt! *zucht*

(dit was even een nutteloze melding)
Mijn haar is niet lang meer...... het is nu tot net op schouders, en zelfs dat gaat er af.

Ik wil net zo'n haarkleur als Yara.....
oh....... ik loop wat achter!

Trouwens Nijn en ik vonden het wel weer eens tijd voor een grote date....

wat denken jullie ervan.

En dan inclusief Joan (als je het ziet zitten) en Lab (als je het ziet zitten).

Belle
Nou, wat dachten jullie van aanstaande zaterdag bij Millie :-)

Nijn is er, ik is er (ja Nijn, ik ben er!), Millie is er, Lab is er... wie nog meer?
ik niet :( ik ben de keuken aan het slopen.....
hello ladies!!

We hebben een tegenbod gehad...

ZIj zijn ook meteen 10 000 euro gezakt..dus ik ga er daarom dan ook stiekem vanuit dat we het gewoon eens gaan worden, want de prijs die zij nu vragen, is eigenijk al minder dan onze grens...

Maar morgen doen wij dan natuurlijk nog een tegenbod en ik ben benieuwd...Misschien komen we toch uit op een heeeeele goeie prijs!!

Dat wast voor nu wat betreft de huizen

LAB: WAT??? Heb je je haar geknipt? EN gaat er nóg meer vanaf?? Why??

Joep: Volgens mij nog helemaal niet op jou gereageerd....Cool he als blijkt dat je nog lekker in de markt ligt...ik zou dat waarschijnlijk ook veel te laat door hebben.....en wat goed dat je ein-de-lijk het gesprek hebt gehad. Ik heb echt wel bewondering voor jullie als jullie ook gaan leren praten bij een prof...

Ik ben echt helemaal heppiedepeppie met het vooruitzicht dat we waarschijnlijk gewoon een nieuw huis hebben eind van de week.

Dan kunnen we beginnen met keukens kijken enz..

Oh en Yara krijgt sinds gisteren ook niet meer de ochtend-borst....

Had het gevoel dat er nog weinig in zat en dus weinig uitkwam..DUs nu gewoon een papfles als ontbijt.

Wel heb ik haar vanavond even aangelegd, want ik had best last van stuwing..en dus maar even aan beide kanten 5 min laten drinken en daarna fles.

Dus eigenlijk heeft ze officieel nu helemaal geen bv meer en ik vind het wel prima zo.

Vooral omdat we vrijdag bruiloft hebben en dan slaapt Yara bij oma.

HOef ik er zaterdag niet uit om te kolven!! JOEHOE!! EIndelijk echt een keer uitslapen..nouja...ik wil wel graag sporten en Yara moet om 11 uur opgehaald zijn...dus het is niet uitslapen zoals vroeger...maar meer niet er om 7 uur uit!!

Liefs NIJn
Oh Eef super dta je er bent! We bellen nog wel even over hoe laat...

Ik wil dus graag eerst sporten en dan kan ik tegen 13 uur hier wegrijden...dus tegen 14 uur daar..??

Nouja we bellen!!

Labje: Wanneer ben jij er?? Hoe laat?? WIl jou ook wel eens in het echie ontmoeten....(Yara neem ik niet mee...dus je kunt je even niet vergapen aan haar mooie haarkleur...haha)
heb foto's op yahoo gezet!

Belle, was ff vergeten van je keuken... je had het geloof ik al 10x gemeld, maar ik heb een beetje last van geheugenverlies...

Man en ik zijn ouderwets aan het 'klussen' :-) Heb helemaal een deja-vu, alleen ben ik er nu wel super-relaxed onder en anderhalf jaar terug (jeeminee, anderhalf jaar alweer??) niet... en ik vind het klussen lleeeeeuuuukkkk! *big smile*
oh en Nijn... cool! Maar dat had ik al gezegd!

En over Yara's haar: jij krijgt vast de hele dag te horen " jeeetje wat een kop met haaaaar!"

Wij krijgen hier standaard te horen "wat een grote blauwe ogen!" of "met je grote blauwe ogen"

En de anderen, wat krijgen jullie voor standaardreactie?

grtz E
hoi meiden,

Nijn: spannend zeg je huisaankoop. Zo te lezen komen jullie er wel uit. Je beschrijving van het huis klinkt gaaf. Is het ook ergens op internet (funda) te bekijken?

Eva: het cliche is hier hooguit: wat is ze helder!!! Als meisje wakker is, kijkt ze met grote ogen de wereld in.

En ik heb het idee dat ik een verstopte melkklier of dreigende borstonsteking heb. Ik ben al twee dagen niet lekker, heb niet getemperatuurd, maar voel me koortsig. En ik heb een pijnlijk harde rode plek op in mijn borst. Ik ga morgen toch de ha maar even bellen voor de zekerheid.

Ik ben bijna klaar met kolven en duik zo mijn bedje weer in.
Nijn, bijna een huis. ik ben benieuwd. inderdaad staat ie op funda? zet je de link even op yahoo?

manderley, helpen de tips die ik je gisteren gaf? Ik zie dat je vanochtend vroeg wakker was... kolftijd. we blijven bezig met voeden he? Soms had ik t idee dat ik alleen maar sliep en voedde. Dat zal jij helemaal wel hebben, omdat jij ook nog kolft... Arme ziel. MAar het wordt beter hoor!

De CB arts zei vanochtend dat na 3 maanden er echt een beetje regelmaat in gaat komen... (nog 2 maanden te gaan dus)

Eef, ons cliche is: wat een GROTE jongen!

en dat klopt! Vanochtend dus bij het CB geweest. Meneer was 57 cm en 5570 gram!!! De arts was zeer tevreden en zei zelfs nog dat de baby instinctief aangeeft hoeveel hij wil hebben, en dat borstgevoedde baby's dus niet echt te dik kunnen zijn. Heel ander verhaal dan de verhalen die ik hier een paar maanden terug hoorde,... nietwaar?

Jammer dat we in december een andere CB arts gaan krijgen (namelijk eentje in Groningen.) Ik hoop maar dat ze daar ook niet moeilijk gaan doen.

Meiden! wat leuk dat jullie komen. (Kijk dat belle en manderley niet komen, snap ik wel. en als Labje het niet trekt, is dat ook logisch... maar nijn en eef is al megagezellig! Ik ben t even kwijt,... kom jij ook joep??? lijkt me leuk om je weer even te zien! Er komt natuurlijk wel veel meer bezoek, maar jullie hebben elkaar natuurlijk.

Net is de verhuis-meneer langsgeweest. We hebben een indicatie van 121 dozen! Die moet Millie allemaal in gaan pakken. Althans, alles behalve de breekbare spullen. die pakken zij in. En als er nog 20 boekendozen te weinig zijn, hoeven we die ook nog even niet in te pakken... dan nemen ze de dozen mee op de verhuisdag en pakken we ze dan nog even snel in met de hele groep.

Ik kan nu dus echt gaan beginnen. Gisteren heb ik de gangkast opgeruimd. Ik ben helemaal trots op mezelf, want de deur kon niet meer open of dicht... Het begint hier nu dus echt een beetje ordelijk te worden. en ik gooi heeeeel veel weg. (rommelmarkt enzo) Heerlijk!

Nou, ik ga even verder opruimen. dikke zoen van mij voor jullie allemaal!
op yahoo de link naar het (mogelijke) huis van Nijn.

Ik heb t al gezien, en t is echt moooooi!

Snel kijken allemaal!

Kus

Millie

PS: ik heb net mijn douwe egberts puntjes opgetel;d, en ik heb precies genoeg voor 4 mooie grote theeglazen :D. Millie is happy
JAAAAAA we hebben huis gekocht!!!

ZIj zijn uiteindelijk 15 000 gezakt en wij dus 5 000 gestegen...

Netjes dacht ik zo..

We hebben nu gewoon een 2 onder 1 kap huis gekocht voor het geld van een rijtjes huis...

Tuuuurlijk moet er heeeel veel in gebeuren, maar dat doen we gewoon verspreid....

Yara wil vandaag niet slapen...Normaal zit er altijd wel 1 slaapje bij dat ze echt 2 uur of langer slaapt en vandaag iedere keer hazenslaapjes...

EN ze heeft het gillen (her) ontdekt...erg prettig... (NOT)

Nijn is heppiedepeppie!!
Gefeliciteerd Nijn! Hoera!

(type even met één pootje, kind hangt aan borst)

Lang haar (kwam tot over heupen) is moeilijk te wassen, te drogen en te kammen. En je vindt het overal terug, van die lange vieze haren.

Jee, Kasper is dus echt een Hele Grote Jongen! Wat geweldig!

DE standaardkreet hier is: 'Zohoo, die is niet van de melkboer' en 'goh, wat kijkt ze lekker nijdig'......

Fiepchen geeft melk terug, dus tot later!

Liefs, Lab
haaai,

Gefeliciteerd Nijn, ben ik even werken koop je gewoon een huis!

Hier is de standaarduitroep; wat een kop met krullen en wat is ze groooooot.

Nou ja dat klopt ja, ze heeft krullen en is uberlang.

Ik kan even niet meer fotos van mijn mobiel halen, dus fotos komen binnenkort.

Ben gisteren naar het consultatiebureau geweest om te praten met de pedagoog daar. Meisje is al 2 weken superlief maar daarvoor was het weer echt weken pet, en toen had ik het toch maar eens aangegeven.

Volgens haar was het een klassiek geval van mentaal al meer willen dan fysiek kan, en daar gefrustreerd over raken, en ze dacht dat mijn vermoeden dat het als ze kan lopen/rennen een stuk relaxter zal gaan.

Ze heeft wel een opmerkelijk grote onrust in haar lijfje, dat zag ze ook. Nou dat klopt, vanaf 16 weken zwangerschap heeft ze nooit stilgezeten. Zelfs als ze in slaap probeert te vallen, wiegt ze op haar knietjes heen en weer voorover.

Ze raade wel aan om daar mee aan de slag te gaan, door rustige spelletjes, met zingen en wiegen, en massage. Ze moet leren ervaren hoe het is om een ontspannen lijfje te hebben. Als ze in het afgelopen jaar een uur met me gekroeld heeft is dat veel denk ik (behalve als echt kleintje tot een maand of twee.) Als ik nu mijn armen om har heen leg (ook al is het losjes) op schoot dan pakt ze een voor 1 mijn armen om ze weg te leggen.

Ze kan zich wel goed concentreren dus waarschijnlijk geen adhd, maar toch is het beter voor haar om te leren ontspannen (en mama moest ook meedoen, oeps) Anders stuitert ze in groep drie van haar stoeltje af en daar zijn de juffen vast niet blij mee.

Ik weet nog niet of ik kom zaterdag, het s de dag na meisjes verjaardag, dus druk geweest, en de eerste vrije zaterdag sinds langgggg......

Nou ik ga toetje eten.

Mannetje is nieuwe compu halen (hier nog steeds een pc prive project met 88% vergoeding!!! (wel belast ipv onbelast als vroegah)

Joep

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven